بهترین عطرهای زنانه 2023 آن‌هایی هستند در چند سال اخیر به شدت ترند شده‌اند که به دلیل رایحه، ماندگی و خط بو بوده است. استشمام رایحه خوش عطر احساسات فوق‌العاده خاص و دلپذیری ایجاد می‌کند که بخشی از شخصیت و روحیات بانوان را به اطرافیان نشان می‌دهد. هفت عطر محبوب زنانه سال 2023 در ادامه معرفی شده‌اند که با توضیحات داده شده خواهید توانست نوع متناسب با سلیقه خود را تشخیص داده و آن را بخرید.

ایو سن لوران، بلک اوپیوم اکستریم | Yves Saint Laurent Black Opium Extreme

یکی از محبوب‌ترین عطر زنانه 2023 بلک اوپیوم اکستریم نام دارد که محصول فرانسه از برند ایو سن لورن است. بلک اوپیوم با90 میل حجم و ترکیبات جسورانه، عطر افسونگری بوده که مورد پسند بانوان در همه سنین است. ظاهر بطری مشکی اکلیلی با نوشته صورتی بوده که از شب پر ستاره الهام گرفته شده است.

در لحظه اولیه اسپری کردن بوی قهوه و کاکائو به مشام می‌رسد و بعد روایح یاس و شکوفه خودنمایی می‌کنند. در نت پایانی بوی وانیل و نعناع هندی به مشام می‌رسد که توجه اطرافیان را به خود جذب خواهد کرد. بلک اوپیوم اکستریم طبع گرم داشته که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد از این رو مناسب استفاده در فصول سرد سال و اوایل بهار است.

 نارسیسو رودریگز، نارسیسو ادو پرفیوم امبر | Narciso Eau de Parfum Ambrée

نارسیسو امبر توسط ایالات متحده به بازار عرضه شد که به دلیل طبع معتدل به شدت مورد استقبال بانوان قرار گرفت. نارسیسو با ظاهر گلبهی زیبا در حجم 90 میل وجود دارد که متعلق به گروه بویایی گلی چوبی مشکی است که حس جدید و شگفت انگیزی را برای زنان القا می‌کند از این رو جزو بهترین عطرهای زنانه 2023 نام برده شده است.

گل یانگ و پلومریا در نت‌های اولیه به مشام می‌رسند که در نت میانی جای خود را به مشک می‌دهند و در نهایت با رایحه کهربا، سدر، وانیل و کشمران پایان می‌یابد که گویی شاهد آخرین لحظات یک روز آفتابی هستید. کیفیت نارسیسو ادوپرفیوم با ماندگاری خیلی زیاد و پراکندگی بسیار خوب بوده که برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

جیونچی، له اینتردیت ادو پرفیوم رژ | Givenchy L’Interdit EDP Rouge

برند جیونچی فرانسه عطر دوست داشتنی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ را با گروه بویایی شرقی گلی عرضه کرده است که ابتدا طبع گرمی داشته و بعد از غلظت آن کاسته شده و رو به متعادل و ملایم‌تر شدن پیش می‌رود طوریکه بارها برای استشمام آن با تمام وجود تمایل به نفس کشیدن عمیق خواهید داشت. سایز عطر له اینتردیت ادو پرفیوم رژ 80 میل بوده که ماندگاری و پراکندگی زیادی دارد.

اینتردیت رژ ابتدا با رایحه زنجبیل و پرتقال خونی آغاز می‌شود و بعد جای خود را به برگ گل فلفل، یاس و گل مریم می‌دهد. در نت پایانی روایح چوب صندل سفید، خس خس و نعناع هندی احساس می‌شود که آن را تبدیل به محبوب‌ترین عطر زنانه 2023 کرده است که می‌توان در مجالس رسمی که در فصول سرد سال برگزار می‌شوند استفاده کرد.‌

 

ژان پل گوتیه، لا بل له پرفیوم | Jean Paul Gaultier La Belle Le Parfum

ژان پل گوتیه یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسه است که عطر خوشبوی لا بل له را به بازار عرضه کرد که از آن به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه 2023 یاد می‌شود. لا به له عطر اصلی زنانه و جدید ژان پل گوتیه فرانسه بوده که با رایحه‌های ساده اما به یاد ماندنی مشام را نوازش می‌دهد طوریکه به ترتیب روایح گلابی، دانه توکا و وانیل در نت‌های آن احساس می‌شود.‌ لا به له با گروه بویایی شرقی وانیلی طبع گرم و شیرین با ماندگاری بالا و پراکندگی خوب داشته که با 100 میل حجم برای استفاده در فصول سرد سال  است.

 

کارولینا هررا، گود گرل فنتستیک پینک | Carolina Herrera Good Girl Fantastic Pink

محبوب‌ترین عطر زنانه 2023 از برند کارولینا هررا، گود گرل فنتستیک پینک نام دارد که به شکل کفش پاشنه بلند صورتی اکلیلی پر زرق و برق است که توانسته توجه بانوان را به خود جلب کند. در اسانس اولیه روایح ترنج، لیموترش، بادام و قهوه به مشام می‌رسد و در اسانس میانی جای خود را به رز، یاس، مریم، شکوفه پرتقال و پونه کوهی داده و در نهایت با بوی خوش دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، سدر، دارچین، پرالین، کاکائو، چوب‌های کشمیر و صندل سفید پایان می‌یابد.

بوی شرقی گلی عطر 80 میل Good Girl Fantastic Pink را با طبع گرم و شیرین تبدیل به یکی از بهترین‌ها برای استفاده در فصول سرد سال نموده است که ماندگاری و پراکندگی بسیار بالایی داشته و برای قرارهای دوستانه یا عاشقانه، جلسات اداری و مهمانی‌های رسمی مناسب است.

ادکلن زنانه گودگرل کارولینا هررا

 

آمواج، هانر ۴۳ زنانه | Amouage Honour 43 Woman

آمواج هانر 43 یکی از بهترین عطرهای زنانه 2023 است که با گروه بویایی رایحه‌های گلی نشان دهنده اصالت و ظرافت زنان است که در هر مجلسی توجه مردان را به خود جلب می‌کند.‌ ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی بوی عالی نشانه ارزنده بودن هانر ۴۳ زنانه از برند آمواج کشور عمان بوده سرشار از نت گل‌های سفید است از این رو شیشه بطری به شکل سفید رنگ با نوشته‌های طلایی طراحی شده که ظاهری لوکس به آن بخشیده است.

در اسانس اولیه روایح فلفل، گشنیز و برگ ریواس و در اسانس میانی رایحه گل‌های سفید رنگ میخک، مریم، یاس و برف احساس می‌شود. اسانس پایه پر از رایحه‌های دوست داشتنی چوب صندل سفید، خس خس، کندر، صمغ رزینی، چرم و لابدانیوم بوده که به طور خارق‌العاده‌ای در 100 میل حجم با یکدیگر هماهنگی دلنشین ایجاد می‌کنند در نتیجه برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

 

شنل، کوکو مادمازل اینتنس | Chanel Coco Mademoiselle Intense

رایحه‌های خنک و ملایم برای استفاده در تمام فصول سال به ویژه در روزهای گرم مناسب هستند. محبوب‌ترین عطر زنانه 2023 که می‌توان از آن در تمام مناسبت‌های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد، کوکو مادمازل اینتنس نام دارد که از برند شنل فرانسه است و در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌گیرد. کوکو مادمازل اعتیادآور بوده و معرف یک شخصیت قوی است از این رو مورد پسند بانوان جوان و میانسال قرار گرفته است که یادآور خاطرات خوش است.

در نت اولیه بوی ترنج و پرتقال به مشام می‌رسد، سپس گل‌های رز و یاسمن بزرگ گیا عطرافشانی کرده و در انتها به نت پایه وانیل، نعناع هندی و دانه تونکا ختم می‌شود که بویی کهربایی و غیر قابل فراموش شدن ایجاد می‌کند. کوکو مادمازل اینتنس با 100 میل حجم عطری بی‌مانند برای بانوان خاص پسند بوده که داشتن ماندگاری بسیار خوب و رد بوی قابل قبول مهر تاییدی بر اعتبار آن است.