محبوب ترین هتل های خارجی میان مسافران ایرانی

برای رزرو هتل خارجی باید دقت بسیاری داشته باشید. شما هزینه زیادی می‌کنید و احتمالا دوست دارید که در سفر خود بهترین‌ها را تجربه کنید. اگر به سفری خارجی می‌روید و دوست دارید هتل مناسبی داشته باشید، بهتر است قبل از سفر درباره هتل‌های محبوب در شهر مقصد تحقیق و مطالعه کنید.

در این‌‎مقاله می‌خواهیم درباره تعدادی از هتل‌های خارجی محبوب میان مسافران ایرانی مطالبی را بین کنیم. دقت کنید که ممکن است شما هتل‌های محبوب دیگری را بشناسی یا نام آن‌ها را شنیده باشید. در این‌مطلب سعی کرده‌ایم هتل‌هایی را از شهر‌ها و کشور‍‌های مختلف نام ببریم و فقط درباره دو یا سه شهر نزدیک‌تر به ایران صحبت نکنیم.

Nasa Flora Hotel

اگر به آنتالیا سفر می‌کنید و می‌کنید یکی از هتل‌های خوب میان‌رده را انتخاب کنید، حتما نگاهی به هتل Nasa Flora داشته باشید. این‌هتل با حدود 27 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان است. ناسا فلورا هتلی دو‌ستاره و میان‌رده به‌حساب می‌آید ولی امکانات مناسبی را با‌توجه‌به قیمت آن به مسافران ارائه می‌دهد.

فاصله کم هتل تا ساحل باعث شده مسافران زیادی به آن جذب شوند. امکانات مناسبی در اتاق‌ها فراهم شده و شما اقامت دل‌نشینی را در این‌هتل تجربه خواهید کرد. از‌جمله دیگر امکاناتی که هتل در‌اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، پذیرش 24‌‍ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

Hotel ibis Styles Dubai Jumeira

یکی از هتل‌های محبوب برای سفر خارجی میان ایرانی‎ها هتل ایبیس استایلز دبی جمیرا است. هتل سه‌ستاره ایبس استایلز در‌نزدیکی ساحل جمیرا دبی قرار دارد که برای بسیاری از مسافران موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای به‌حساب می‌آید.

Hotel ibis Styles Dubai Jumeira

رستوران، استخر و باشگاه هتل از امکانات محبوب آن هستند که با بهترین کیفیت، خدامت قابل‌قبولی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر نگاهی به نظر‌سنجی بسیاری از سایت‌های محبوب برای رزرو هتل خارجی داشته باشید، متوجه خواهید شد که یکی از محبوب‌ترین هتل‌های دبی برای ایرانی‌ها، هتل ایبس است. هتل امتیاز‍‌های بالایی را از مسافران دریافت کرده و این‌موضوع نشان می‌دهد مسافران بسیاری از اقامت در آن رضایت داشته‌اند. هتل ایبس در مقایسه با هزینه‌ای که دریافت می‌کند، امکانات خوب و متناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند و همین موضوع باعث محبوبیت آن میان مسافران شده است. برای رزرو هتل خارجی کلیک کنید

Novotel Amsterdam Schiphol Airport

برای رزرو هتل در آمستردام یکی از هتل‌های محبوبی که ایرانی‌های بسیاری به آن امتیاز بالایی داده‌اند، Novotel Amsterdam Schiphol Airport را حتما بررسی کنید. این‌هتل، هتلی چهار‌ستاره است و در موقعیت مناسبی از شهر قرار دارد. امکانات مناسبی در هتل فراهم شده که به نسبت قیمت آن برای مسافران جذاب است.

North Avenue Hotel

ایروان یکی از شهر‌های محبوب برای سفر ایران‌ها است. اگر در ایروان و ارمنستان هتل محبوبی را می‌خواهید رزرو کنید، حتما نگاهی به هتل نورث اونیو داشته باشید. این‌هتل چهار‌ستاره یکی از هتل‌های محبوب و لوکس شهر به‌حساب می‌آید که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. هتل درنزدیکی میدان آزادی است و برای مسافران موقعیت بسیار خوبی دارد.

اگر بخواهیم تعدادی از امکانات هتل را نام ببریم باید به مواردی مانند اینترنت رایگان، دستگاه خود‌پرداز، صندوق امانات، پذیرش 24‌ساعته و اجاره خودرو اشاره کنیم. اگر دوست دارید سری به موزه ارمنستان بزنید جالب است بدانید این‌هتل تا موزه فاصله‌ای کمتر از 200 متر دارد. اتاق‌ها امکانات مناسبی در حد یک هتل چهار‌ستاره دارند و رضایت مشتریان را جلب کرده‌اند.

North Avenue Hotel

Biz Cevahir Sultanahmet

استانبول نامی آشنا برای ایرانی‌ها برای سفر خارجی است. تور‌های بسیاری از ایران به استانبول سفر می‌کنند. یکی از هتل‌های محبوب استانبول که مسافران و تور‌های بسیاری از آن استفاده می‌کنند، هتل Biz Cevahir Sultanahmet است. این‌هتل چهار‌ستاره در موقعیت مناسبی از شهر قرار دارد و ایرانی‌های بسیاری از اقامت در آن رضایت داشته‌اند.

اگر نگاهی به امتیاز هتل‌های استانبول در سایت‌های ایرانی داشته باشیم، امتیاز بالای هتل بیز جواهیر سلطان احمد نظر ما را به خود جلب می‌کند. هتل فضای بسیار بزرگی ندارد ولی در همین فضا توانسته امکانات خوبی را با چیدمانی فوق‌العاده در‌اختیار مسافران و میهمانان استانبول قرار دهد. از امکانات هتل می‌توان به مواردی مانند استخر سر‌پوشیده، مرکز اسپا، حمام ترکی و سونا اشاره کرد که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به میهمانان ارائه می‌دهند. صبحانه سلف‌سرویس و کیفیت غذا‌های رستوران هم دلیل دیگری برای محبوبیت این‌هتل به‌شمار می‌روند.

Ronesans Life Hotel

بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر خارجی به شهر وان در ترکیه سفر می‌کنند. وان یکی از شهر‌های زیبای ترکیه در‌نزدیکی ایران است که هتل‌های زیبایی را برای مسافران دارد. اگر می‌خواهید برای رزرو هتل خارجی در ترکیه یا شهر وان بررسی‌های مناسبی داشته باشید، حتما هتل رنسانس را هم نیز در لیست داشته باشید.

هتل چهار‍‌ستاره رنسانس در موقعیت مناسبی از شهر وان قرار دارد و به مکان‌ها دیدنی مانند موزه اوراتو وان و پارک آبی کاگداس آکوا دسترسی فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند. برنامه‌های مفرحی در هتل برگزار می‌شوند که مسافران به آن‌ها علاقه دارند و باعث رضایت آن‌ها از اقامت در این‌هتل می‌شود. هتل سعی کرده برای میهمانان انواع خدمات و امکانات را به بهترین شکل فراهم کند تا آن‌ها اقامت بی‌نظیر و دل‌نشینی را در آن‌جا تجربه کنند.