دانلود فیلم با موضوع جنگ جهانی

وقایع در جنگ جهانی به ویژه جنگ جهانی دوم به قدری زیاد و عمیق بوده که می توان هزاران فیلم از آن ها استخراج کرد. هم اکنون به چند فیلم که در مورد جنگ جهانی به خوبی ساخته شده است اشاره خواهیم کرد.

فیلم های جنگ جهانی همواره یادآور خاطرات تلخ برای اورپاییان است. جنگ های جهانی که ویرانگر کشورهای زیاد و کشته شدن انسان های بیگناه بسیاری بود. در این جنگ ها نبرد تن به تن، نبرد تانک ها، شلیک گلوله های سهمگین بدون هیچ رحمی بسیار دلهره آوره است. فیلم های زیادی برای جنگ جهانی ساخته شده است که در این میان به 4 فیلم پیشنهادی بصورت رندوم اشاره خواهیم نمود. این فیلم های در بخش دانلود فیلم های جنگ جهانی در رسانه نیکی دیلی قرار دارند.

پیشنهاد 4 فیلم جنگی – جنگ جهانی دوم

1- جهنم بدون خشم

پیشنهاد 4 فیلم جنگی – جنگ جهانی دوم

فیلم سینمایی جهنم بدون خشم (Hell Hath No Fury) به کارگردانی جسی وی جانسون محصول 2021 کشور آمریکا و فرانسه است و ژانری جنگی، تاریخی و اکشن دارد شرکت Hall² این فیلم را اولین بار منتشر کرد و در این فیلم بازیگرانی چون آلینا آندری، نینا برگمن، اندرو برینگ، دانیل برنهارت، جوزف کانن، چارلز فتحی، لوک لافونتین، لویی ماندیلور نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

در زمان جنگ جهانی دوم روایت شده و در مورد زنی با ملیت فرانسوی به نام ماری دوژاردن است که توسط هموطنانش به عنوان خائن شناخته می‌شود. در این میان وی توسط سربازان آمریکایی نجات پیدا می‌کند اما برای زنده ماندن باید آن‌ها را به سمت یک انبار طلا که نازی‌ها، نیروهای مقاومت فرانسه و آمریکایی‌ها نیز به دنبال کشف آن هستند، راهنمایی کرده و…

دانلود فیلم Hell Hath no fury

2- شرق

فیلم سینمایی شرق (The East) به کارگردانی جیم تایوتو محصول 2020 کشور هلند است و ژانری جنگی، هیجانی و درام دارد. این فیلم اولین بار در تاریخ 25 سپتامبر سال 2020 میلادی در جشنواره بین المللی فیلم Nederlands Film Festival اکران شد سپس در 13 آگوست سال 2021 توسط Amazon Prime Video در آمریکا و سایر کشورها به صورت همزمان منتشر گردید. و سه شرکت Base Entertainment و France 2 Cinéma و Ideosource Entertainment در تهیه و تولید این فلیم نقش داشته اند. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون مارتین لاکمایر، مروان کنزاری، جوناس اسمالدرز، کوئن بریل، جیم ددس، لاکمن ساردی، پیتر پائول مولر هنرمندی کرده اند.!

داستان فیلم :

در سال 1946 میلادی در طول جنگ برای سرکوب تلاش‌های استقلال‌طلبانه اندونزی پس از جنگ جهانی دوم روایت شده و در مورد یک سرباز هلندی به نام یوهان است که به ارتشی که توسط فردی به نام ریموند وسترلینگ فرماندهی میشود می‌پیوندد. اما زمانی که حملات به دشمن تحت فرماندهی سختگیرانه ریموند به طرز وحشیانه‌ای صورت میگیرد، یوهان با ناامیدی فراوان خود را زیر سوال برده و میان انجام وظیفه و وجدان دچار تردید میشود تا اینکه…

3- سگ شکاری

فیلم سینمایی سگ شکاری (Greyhound) به کارگردانی آرون اشنایدر محصول 2020 کشور آمریکا است و ژانری جنگی، تاریخی، هیجانی و درام دارد. تام هنکس و سی اس فارستر نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند و بازیگرانی چون تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، مایکل بنز، راب مورگان، دیوید مالدونادو و جیمی استنتن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم برگرفته از رمان شفارد خوب (۱۹۵۵) نوشته سی. اس. فارستر می‌باشد.!

داستان فیلم :

در نخستین روزهای جنگ جهانی دوم، یک فرمانده تازه‌کار نیروی دریایی آمریکا مسئولیت هدایت گروهی از کشتی‌های متحدین را که زیردریایی‌های آلمان نازی در حال تعقیب‌ آنها هستند به عهده می‌گیرد و…

نقد و بررسی :

در طول دخالت اولیه آمریکا در جنگ جهانی دوم، “سیاه گودال” به شکاف میانی اقیانوس اطلس اشاره دارد که در آن کاروان های متفقین بدون پوشش هوایی باقی می مانند. آنها در رحمت گروه گرگ زیردریایی آلمانی هستند. فرمانده ارنست کراوس (تام هنکس) کاپیتان ناوشکن آمریکایی یو اس اس کیلینگ، با اسم رمز Greyhound، در اولین کاروان خود که سه کشتی جنگی دیگر و بسیاری از کشتی های حمل و نقل کند را هدایت می کند.تام هنکس جیمی استوارت ماست. او همه ی ماست و به همین دلیل بسیار موثر است. او یک ابرقهرمان یا یک سوپر جنگنده نیست. او یک مرد معمولی با قدرت و یکپارچگی درونی واقعی است. این فیلم سعی دارد ساده، واقع گرایانه و واقعی باشد. بیشتر با توضیح ندادن اصطلاحات نظامی و اجازه دادن به مخاطب برای کشف آن به آن دست می یابد. بزرگترین مشکل من طراحی صدا است. خیلی تلاش می کند به خصوص صدای نهنگ که با زیردریایی های آلمانی می آید. رک و پوست کنده، آنها دسته گرگ هستند و غرغر گرگ بهتر می شود. من حتی این کار را نمی کنم. سکوت بیشتر تهدید کننده است. یکی دیگر از مسائل جزئی دوست دختر است. صحنه غیرضروری و درهم و برهم است. شبیه Cast Away است. در این مرحله، او ممکن است ریتا ویلسون را نیز امتحان کند. حداقل، این برای آنها سرگرم کننده خواهد بود. به طور کلی، تام هنکس این فیلم جنگی را به فروش رساند. او اکنون کاپیتان است.

دانلود فیلم سگ شکاری

4- کریسمس مبارک

پیشنهاد 4 فیلم جنگی

فیلم سینمایی کریسمس مبارک (Joyeux Noel) به کارگردانی کریستین کاریون محصول 2005 کشور آمریکا، فرانسه، بلژیک، انگلیس است و ژانری جنگی، تاریخی، هیجانی و درام دارد. در این فیلم بازیگرانی چون دایان کروگر، بنو فورمن، گیوم کانته نقش داشته اند.

داستان فیلم :

در دسامبر 1914، یک آتش‌بس غیررسمی کریسمس در جبهه غربی به سربازان طرف‌های متضاد جنگ جهانی اول اجازه می‌دهد تا بینشی در مورد شیوه زندگی یکدیگر پیدا کنند.

نقد و بررسی :

Joyeux Noel یک فیلم فصلی ایده آل به نظر می رسید. در حال حاضر با روحیه کریسمس جرأت کردم آن را تماشا کنم و فیلم را با یک احساس امیدواری به پایان رساندم و صورتم را پاره کردم. این یک فیلم فوق‌العاده تکان‌دهنده است، با موضوعی که هرکسی با آن آشنا می‌شود، که در اینجا به طور هوشمندانه و متفکرانه بررسی می‌شود. فیلم‌برداری، نورپردازی، لباس‌ها و تنظیمات به‌طور مناسبی بداخلاق و در عین حال بسیار زیبا انجام شده‌اند، فیلمنامه از نظر احساسی پیچیده است و هرگز بیش از حد موعظه‌کننده نیست و داستان قانع‌کننده است و مدت‌ها بعد من را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شخصیت‌ها باورپذیر هستند، هیچ کلیشه یا کلیشه‌ای توهین‌آمیز در اینجا وجود ندارد، و بازیگران به‌ویژه دایانا کروگر اجراهای پویایی ارائه می‌دهند. و باید به موسیقی متن آن اشاره کنم که به سادگی الهی و یکی از بهترین موسیقی هایی است که اخیرا شنیده ام.