آشنایی با بهترین کاراکترهای فری فایر

برای گیم پلیر هایی که با بازی فری فایر آشنا هستند، بهترین کاراکترهای یکی از مهمترین مواردی است که در خریدهای آنان به خصوص خرید لول آپ پس اهمیت خاصی پیدا می‌کند فری فایر دارای فهرست شخصیت‌های زیاد، با مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد است. دراین مقاله نگاهی به 4 مورد از بهترین کاراکترهای خاص و محبوب این بازی خواهیم پرداخت.

کاراکتر اول: اولیویا (Olivia)

اولیویا پرستار ارشد یک بیمارستان مشهور است و دارای یک توانایی منفعل به نام Healing Touch یا همان تماس شفا بخش می‌باشد. این شخصیت می‌تواند بازیکن دوم را هنگام احیا، با 6 اسب بخار اضافی بازیابی کند. اولیویا پس از 8 سال پرستاری در بیمارستان، یک اتفاق زندگی‌اش را برای همیشه تغییر داد. یک روز یک افسر پلیس، زخمی به نام اندرو وارد بیمارستان شد. اولیویا جان اندرو را نجات داد؛ که باعث شد او هدف جنایتکاران شود. اولیویا، در دعوای اندرو گرفتار شد و به نبرد بتل رویال در برمودا پیوست.

 

مهارت‌های اولیویا

توانایی ویژه بقای اولیویا تماس شفا بخش است. این مهارت به او اجازه می‌دهد تا HP بازیکنی که توسط او احیا شده است را افزایش دهد. شما می‌توانید قطعات حافظه اولیویا را جمع آوری کنید تا مهارت او را تا سطح 5 و برخی جوایز دیگر ارتقا دهید. مهارت او در حالت Duo یا Squad مفیدتر خواهد بود. با دادن HP بیشتر به هم تیمی‌های خود در صورت احیا، تیم شما می‌تواند سریعتربه مبارزه باز گردد. اولیویا را می‌توانید با یکی از جدیدترین شخصیت‌های بازی، Kapella جفت کنید تا بهتر تیمی‌های خود را بهبود بخشید. Olivia را می‌توانید با خرید جم فری فایر به تعداد 199 الماس یا 2000 سکه طلا خریداری کنید.

  • سطح 1: احیای بازیکن با 6 اسب بخار
  • سطح 2: احیای بازیکن با 12 اسب بخار
  • سطح 3: احیای بازیکن با 18 اسب بخار
  • سطح 4: احیای بازیکن با 24 اسب بخار
  • سطح 5: احیای بازیکن با 30 اسب بخار

کاراکتر دوم: آلوارو

او در خانواده¬ای مبارزبه دنیا آمد. وقتی آلوارو، وارد دوران نوجوانی خود شد وبه 14 سالگی رسید؛ نامش مترادف با بمب و انفجار شد. آلوارو در حال¬حاضرعضویک گروه مسلح است و در آنجا مواد منفجره و بمب¬های انفجاری قوی را مطالعه کرد.

کاراکتر دوم: آلوارو

مهارت‌های آلوارو:

آلوارو یک تخریب‌گر وحشی اما ماهر است. توانایی او “Art of Demolition” نامیده می‌شود. آلوار آسیب را تا 6 درصد و برد مواد منفجره را 7 درصد افزایش می‌دهد. این توانایی با افزایش سطح، بهبود می‌یابد و در بالاترین سطح آسیب 16 درصد و دامنه 10 درصد افزایش می‌یابد. آلوارو نه تنها توانایی‌های انفجاری بلکه دارای توانایی متمایز؛ در قدرت حمله بالا و آسیب بسیار زیاد است. ویژگی‌های شخصی آلوارو به عنوان تهاجمی، متکبر و وحشی شناخته شده است، آلوارو اغلب کارهایی انجام می‌دهد که غیرعادی است. شما با این شخصیت می‌توانید تخریب را با کمک سلاح‌های انفجاری به حداکثر برسانید. توانایی Art Of Demoltion فقط با موارد منفجره کار می‌کند.

کاراکتر سوم: ماکسیم

ماکسیم یکی از اولین شخصیت‌های فری فایر است و دارای یک توانایی منفعل به نام Gluttony می‌باشد. او یک غذاخور رقابتی است و کیت‌های دارویی را تا 2% سریعتر می‌خورد و استفاده می‌کند. ماکسیم یک استریمر تند خوری است، توانایی خاص او پرخوری است؛ شما قارچ می‌خورید و از کیت‌های دارویی 2 درصد سریعتر استفاده می‌کنید. ماکسیم برادر میشا و همکلاسی کارولین است و به کلی علاقه دارد. پس از ربوده شدن کلی توسط سازمانی مرموز، ماکسیم و کارولین گرفتار شدند؛ و به جزیره فری فایر منتقل شدند تا در نبرد بتل رویال شرکت کنند.

کاراکتر سوم: ماکسیم

مهارت‌های ماکسیم

جزئیات مهارت‌های ماکسیم:

  1. سطح 1: زمان استفاده از داروها را تا 2 درصد کاهش می‌دهد.
  2. سطح 2: زمان استفاده از داروها را تا 4 درصد کاهش می‌دهد.
  3. سطح 3: زمان استفاده از داروها را تا 6 درصد کاهش می‌دهد.
  4. سطح 4: زمان استفاده از داروها را تا 8 درصد کاهش می‌دهد.
  5. سطح 5: ژاکت غذاخوری ماکسیم را باز کنید.
  6. سطح 6: زمان استفاده داروها را 10 درصد کاهش می‌دهد
  7. سطح 7: قفل دستاورد ماکسیم را باز کنید.
  8. سطح 8: زمان استفاده از داروها را تا 12 درصد کاهش می‌دهد.

کاراکتر چهارم: آنتونیو

آنتونیو یک گانگستر با قدرت فوق العاده است. توانایی درون بازی او “روح گانگستر” به بازیکنان 10 اسب بخار اضافی در شروع هر بازی در سطح پایه می‌دهد. در سطح 6 او به بازیکنان 20 اسب بخار اضافی در ابتدای هر بازی می‌دهد. آنتونیو در کودکی توسط یک جنایتکار ربوده و تربیت شد. در جایگاه آنتونیو، خشونت نوعی هنر است. او دائماً با گانگسترهای دیگر در خیابان می‌جنگد. آنتونیو فکر می‌کند که اگر چیزی داری، باید برایش بجنگی؛ زیرا کسی به تو اهمیت نمی‌دهد.

بعداً چندین روزنامه از درگیری بین 2 گنگستر خبر دادند که پس از آن به 7 سال زندان با اعمال شاقه محکوم شد، که این آنتونیو را به هیولایی واقعی تبدیل کرد. او توسط سازمانی مرموز از زندان خریداری شد و از آن زمان مجبور شد در برمودا بجنگد.

مهارت‌های آنتونیو

مهارت آنتونیو Gangster’s Spirit (ذات گنگستری) نام دارد، که با خرید جم فری فایر می‌توانید قفل این کاراکتر را باز کنید. آنتونیو در شروع بازی حداکثر HP را 10 اسب بخار، سطح دو 15 اسب بخار، سطح سه 20 اسب بخار، سطح چهار 25 اسب بخار، سطح پنج 30 اسبببخار و سطح شش حداکثر HP را در شروع مسابقه 35 اسب بخار افزایش دهید. این مهارت می‌تواند با هر مهارت‌های دیگر ترکیب شود؛ مانند مهارت Andrew’s Vest Specialist یا Jota’s Sustained Raid.

سایت منبع