کت واک یک مدل ایرانی در بازار وکیل شیراز

کت واک یک مدل ایرانی در بازار وکیل شیراز جنجال به پا کرد

یکی از جذابترین اخبار چند روزه اخیر برای دوست داران مد، کت واک یک مدل ایرانی در بزار وکیل شیراز است که در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی پیدا کرد. در ادامه این مطلب ویدیو مربوط به این کت را ارائه کرده و بیوگرافی مختصری از این مدل ارائه می‌دهیم.

کت واکر بازار شیراز کیست؟

صالح زند مدل ایرانی که اصالتاً شیرازی است متولد 1381 می‌باشد. او در زمینه مدلنیگ فعالیت می‌کند و در بیشتر حوزه تبلیغات لباس مردانه مشغول است. او همچنین به عنوان مانکن برای برندهای داخلی و خارجی کار کرده و در این خصوص سابقه کوتاه اما درخشانی دارد. چهره زیبا و دوست داشتنی این جوان 21 ساله شیرازی او را مورد توجه شرکت های مد و تبلیغات، حتی در زمینه لوازم آرایشی قرار داده است. در خصوص تحصیلات و دیگر سوابق کاری این جوان اطلاعات زیادی در رسانه‌ها موجود نیست، اما پیش بینی می‌شود آینده درخشانی در این حرفه پیدا کند.

آیا مدل کت واک بازار وکیل دختر است؟

در ابتدا شایعاتی مبنی بر اینکه یک دختر در بازار وکیل شیراز کت واک کرده است منتشر شد، با این حال این اشتباه تنها به خاطر چهره این جوان و مدل و رنگ موی روشن وی بود. این کت واک توسط صالح زند انجام گرفت.

کت واک چیست؟

اگر برای شما هم سوال شده است که کت واک چیست، باید بگوییم این یک سبک راه رفتن مخصوص مدل ها روی سن است که به نمایش لباس و جدیدترین مد یک برند می‌پردازند. یک مدل در حین کت واک غرور، تکبر و اقتدار را رعایت می‌کند. این سبک راه رفتن از قدم برداشتن گربه الهام گرفته شده است و به این صورت است که هر قدم در جلوی قدم قبلی قرار می‌گیرد.

ویدیو کت واک مدل شیرازی در بازار وکیل شیراز


نظر خود را بیان کنید