ویدیو جنجالی نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه رسمی در کنار وزیر ورزش

نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه رسمی در هنگام سخنرانی وزیر ورزش مورد توجه بسیاری از اصحاب رسانه و با واکنش منفی بسیاری از ورزش دوستان و حضار در جلسه مواجه شده است. علیرضا دبیر کشتی گیر سابق و رئیس فدراسیون کشتی و همچنین عضو هیئت علمی دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی تهران است که با حرکتی عجیب به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است. در این مطلب از آلامتو به بررسی ویدیو جنجالی نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه رسمی در کنار وزیر ورزش و بیوگرافی دبیر خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

حرکت جنجالی نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه رسمی

ویدیو وایرال شده از نماز خواندن علیرضا دبیر که به صورت نشسته و با عجله ادا شده است در حضور روسای فدراسیون های ورزش در حین سخنرانی وزیر ورزش مورد توجه و واکنش منفی بسیاری از ورزش دوستان و کاربران شبکه های اجتماعی واقع شده است. گروهی از اصحاب رسانه که با مشاهده چنین صحنه ای دچار شوک شده و واکنش منفی خود را نسبت به چنین عملی بروز داده اند به حرکات چشم های علیرضا دبیر اشاره داشته و اذعان داشته اند چشم های دبیر در حین ادای نماز متوجه اطرافیان بوده است و گروهی دیگر عدم رعایت نشستن رو به قبله از جانب این کشتی گیر اسبق را مورد بررسی قرار داده اند. در ادامه این ویدیو جنجالی را برای شما تهیه و تنظیم نموده ایم:

بیوگرافی علیرضا دبیر

علیرضا دبیر متولد 265 شهریور سال 1356 در شهر ری تهران است. وی تنها فرزند ذکور خانواده بوده و در جنوب شهر تهران در محله نهم آبان شهر ری بزرگ شده است. علیرضا دبیر که کشتی گیر سابق و رئیس فدراسیون کشتی ایران بوده و همچنین در عرصه ساست دستی بر آتش دارد. همچنین عضو هیئت علمی دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی تهران می باشد.

تحصیلات علیرضا دبیر

علیرضا دبیر تحصیلات ابتدایی خود در محله تولد خود و مقطع دبیرستان را در دبیرستان هفتم تیر همان منطقه گذراند. وی دارای کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی و مدرک دکترا از دانشگاه شهید بهشتی تهران در رشته مدیریت منابع انسانی می باشد.

آغاز کشتی و اولین مدال

علیرضا دبیر دوران کودکی و نوجوانی خود را همراه  پدرش در کنار زمین کشتی گذراند؛ سپس زمانی که 11 سال داشت در شهریور سال 1367 با 24 کیلو وزن به عضویت باشگاه صدرا در آمده و در زمانی کمتر از 3 سال تمرین در این ورزش، عضو تیم ملی نوجوانان ایران شد. وی در 16 سالگی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به میزبانی مجارستان برای نخستین بار موفق به کسب مدال طلا شد و در سال 1998 علاوه بر مقام قهرمانی نوجوانان جهان در رده بزرگسالان نیز موفق به کسب مدال طلا شده و تا سال 1999 هر سال به این مقام نائل می آمد.

ویدیو جنجالی نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه رسمی در کنار وزیر ورزش

شهرت با المپیک سیدنی

دبیر در سال 1378 در المپیک 2000 سیدنی استرالیا با 22 سال سن با اخذ مدال طلا نه تنها در کشور ایران نامدار شد بلکه نام او در محافل ورزشی جهان پیچیده و به عنوان ورزکاری پرآوازه مطرح شد.

خداحافظی از کشتی

علیرضا دبیر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف در ایران مورد عمل جراحی قرار گرفت که ناموفق بود سپس به درمان در کشورهای امریکا، فرانسه و آلمان پرداخت که باز هم ناموفق اعلام شده و در نهایت تصمیم گرفت در سن 26 سالگی از دنیای قهرمانی و ورزش مورد علاقه اش خداحافظی نماید.

ورود به سیاست و شورای شهر تهران

دبیر در سن 29 سالگی در سال 1385 در شورای شهر تهران نامزد شده و به عضویت دوره سوم شورای شهر تهران درامد. وی به عنوان یک اصولگرای مطلق و از حامیان پروپاقرص محمد باقر قالیباف می باشد ولیکن در دوره پنجم شورای شهر تهران در سال 94 رد صلاحیت شد.

ویدیو جنجالی نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه رسمی در کنار وزیر ورزش

ریاست فدراسیون کشتی

دبیر در تیر ماه سال 1398 در حالی که دو روز به انتخابات فدراسیون کشتی زمان نمانده بود تایید صلاحیت شده و با رد صلاحیت عباس جدیدی و امیررضا خادم معاون سابق پارلمانی وزارت ورزش به مدت 4 سال رئیس فدراسیون کشتی ایران شد.


1 دیدگاه

  1. فریبا اسدی

    بنظرم امثال دبیر باید مجازات بشن که از وقت جلسه هی که بابتش از بیت المال پول میگیری وقت خوندن نماز مستحبی می کنی حرکات چشمان دبیر که همه جا کار میکنه نشون دهنده عدم حضور قلب برای نماز هست که توهین بزرگ به نماز محسوب میشه و همینطور عدم دقت به جلسه ای که در اون حضور داره واقعا دلیل عمده کاهش گرایش جوانان به دین امثال دبیر هستند همین ادم میاد ملت رو تشویق به شعار مرگ بر آمریکا میکنه در حالیکه گرین کارت اونجارو داره

نظر خود را بیان کنید