فال کات شده ها 

فال روابط احساسی کات شده

در این مطلب از آلامتو فال روابط کات شده هر ماه را بخوانید تا از وضعیت آینده جدایی و یا وصل رابطه خود و پارتنرتان مطلع شوید.

فروردین

در شناخت طرف مقابلتان بیشتر توجه داشته باشید. پارتنر شما احتمال دارد از این شاخه به یک شاخه دیگربپرد.  این ممکن است سبب جدایی شما شده باشد. برای بخش عظیمی از فروردینی ها رقیب وجود دارد. پارتنر شما شیطنت می کند. اما تا سه وعده دیگر برای شما وصل وجود دارد. با پشیمانی پارتنر شما این وصل اتفاق می افتد. و تا مدت طولانی برای شما کات کردن وجود ندارد. به خبر هایی که از دیگران از پارتنر شما میرسد اطمینان نکنید زیرا ممکن است از اینکه شما دوباره باهم باشید راضی نباشید. آنقدر که شما از جداییتان ناراحت هستید پارتنر شما اینگونه نیست. وصل شدن شما ناگهانی خواهد بود. همانگونه که جدایی شما ناگهانی بوده است.

اردیبهشت

تمام ذهنتان را معطوف جدایی نکنید. ناچار خواهید شد ایده آل هایتان را زیر پا بگذارید تا به ارتباط بازگردید. وصل خواهید داشت. اما به زودی پس ازآن جدایی وجود دارد. بعد از وصل مسائل گذشته را پیش نکشید. پارتنر شما به دنبال مسائل شخصی خودش است. و کمتر به مسئله جدایی با شما فکر میکند. امام ممکن است شما ناراحت باشید و در خفا اشک بریزید اما خودتان را مشتاق وصل نشان ندهید. پارتنر شما از طرف خانمی نسبت به شما پر می شود و ممکن است افکاراو را منحرف بکنند. در این مورد با وسواس رفتار بکنید تا جدایی برای شما اتفاق نیوفتد.

خرداد

شما در ارتباط کات شده پیش قدم می شوید. و می توانید به قضیه فیصله بدهید. یک ملاقاتی برای شما و پارتنرتان بین 3 تا 4 وعده اتفاق می افتد که این ملاقات در واقع گره گشای رابطه شما خواهد بود. ارتباط شما سر و سامان پیدا می کند. این روزا بسیار دلگیر هستید. اگر دلگیری دارید کمی تحمل کنید و در انتخاب پارتنر خود در آینده تجدید نظر داشته باشید. اگر کسی به شما بی توجه است بهر است در سرنوشت شما نقشی نداشته باشید. برای شما وصل وجود دارد. اما این وصل ادامه دار نخواهد بود.

همچنین بخوانید: فال ازدواج و طالع بینی واقعی زمان ازدواج با حروف ابجد

فال کات شده ها فروردین

 تیر

جدایی شما به دلیل بهانه جویی پارتنرتان بوده است. شاید دلیل جدایی شما مسائل مالی و یا مشکلات شخصی پارتنرتان بوده است. اما در کنار این وجود رقیب نیز از عوامل جدایی شما بوده است. فعلا برای شما وصل دیده نمی شود. کمتر با خاطرات جلو بروید زیرا خاطرات بخش اعظمی از ذهن شما درگیر کرده است. اما تاپایان این ماه برای شما وصل دیده نمی شود.

مرداد

در رابطه ای که از آن جدا شده اید خودتان را سرزنش می کنید و فکر می کنید مقصر هستید. از قانون جذب استفاده بکنید. و به محبوبتان فکر بکنید. پارتنرتان در پس ذهنش شما را دوست دارد. ولی جزء الویت های او نیستید. شما وسواس دارید و زیاد فکر می کنید. شما محکم و قوی هستید. سردرگمی هایتان را کنار بزارید تا این مسئله برای شما خوب پیش برود. آشفتگی را کنار بگذارید. پارتنر شما پشیمان خواهد شد و به شما باز میگردد ولی صبور باشید.

شهریور

انسان های ساده ای هستید. پارتنر شما درگیر رابطه و جدایی بینتان نیست و روی مسائل کاری تمرکز کرده است. اگر انرژی کافی برای انجام کارهایتان را ندارید به این دلیل است که الویتتان را مسائل احساسی در ذهن خود قرار داده اید. شما به زمان نیاز دارید و سعی کنید ذهنتان را مشغول کنید. تا5 هفته یا 5 ماه این مسئله برای شما رفع خواهد شد. بنابراین تمرکزتان را روی مسائل شخصی خود بگذارید تا این زمان عبور کند.

همچنین بخوانید: بهترین ماه برای ازدواج چه ماهی است؟ طالع بینی ازدواج براساس ماه تولد

فال کات شده ها مهر

مهر

از پارتنرتان دلگیر هستید زیرا رفتار های متناقض زیادی دارد. شما نمی دانید که شما را دوست دارد یا خیر. رابطه شما در شرایط امیدوار کننده ای به سر نمیبرد. اما این اتفاق برای شما گذرا است. انرژی مثبت و درایت داشته باشید. تلاش نکنید تا رابطه را به حالت قبل بگردانید.با این رفتار پارتنرتان را پس می زنید.  وصل نزدیک است. اتفاقات خوبی را در ارتباط تجربه خواهید کرد.

آبان

این روز ها روحیه خوبی ندارید و عصبی مزاج هستید. شما هرکاری میکنید تا کسی را که دوست دارید به دست بیاورد. این روز ها پارتنرتان را دورا دور چک می کنید. متاسفانه برای شما رقیب وجود دارد. اما پارتنر شما به زودی پشیمان خواهد شد. اما 3 تا 5 وعده دیگر زمان می برد. بعد از وصل اتفاقات گذشته را دور بریزید زیرا در غیر این صورت رابطه شما دوباره دچار جدایی می شود. پارتنرتان شما رو دوست دارد و به شما اهمیت می دهد. شخصی هم جنس به شما حسادت می کند. به هر کسی اعتماد نکنید زیرا ممکن است به شما آسیب برساند.

آذر

از نظر عاطفی وضعیت نگران کننده ای دارید. دچار آشفتگی شده اید. اگر ارتباط کلامی با پارتنرتان دارید مراقب کلامتان باشید. خشمگینانه صحبت نکنید. زیرا ممکن است کات طولانی مدت تری برای شما وجود داشته باشد. شما در این سال بالا و پایین های زیادی دارید. و به لحاظ عاطفی در یک نمودار منحنی قرار دارید. کمی واقع بین باشید. ارتباط شما و پارتنرتان برای او جدی شده است و شخصی تلاش می کند پارتنر شما را جذب خودش کند. وصل شما متزلزل خواهد بود. باید این وصل را حفظ کنید . اگر در گذشته کنکاش کنید و دلایلی را که باعث جدایی شما شده است را مرور کنید سبب جدایی طولانی مدت شما و پارتنرتان خواهد شد. در این سال رشد خواهید داشت.

همچنین بخوانید: فال حافظ آنلاین برای پیشگویی ازدواج

فال کات شده ها  دی

دی

این روز ها کمی قوی تر از روزهای گذشته هستید. در طول روز خیلی احساساتی می شوید. این مسئله را باید کنترل کنید تا آسیب روحی نبینید. احتمال زیادی وجود دارد که این وضعیت شما گذرا است و وصل برای شما دیده می شود. به این فکر می کنید که پارتنر شما دوستتان دارد یا خیر؟ وقتی برای شما وصل اتفاق می افتد هوشمندانه عمل کنید و به پاسخ تک تک این سوال ها خواهید رسید. رقیبی برای شما وجود ندارد

بهمن

احساس می کنید هیچ چیزی طبق خواسته شما نیست. و همه چیز برای شما متوقف شده است و پیشرفتی در رابطه احساسیتان ندارید. سعی می کنید این اتفاقات را پشت سر بگذارید. برای شما رقیب وجود دارد. اگر پارتنر شما برایتان ارزشمند است باید بجنگید و ثابت بکنید که پارتنرتان برای شما بسیار مهم است و می خواهید او را به دست بیاورید. در 6 ماه اول سال برایتان موفقیت دیده می شود.

اسفند

این روز ها افکارتان پریشان است. و خودتان را مورد سرزنش قرار می دهید. با پارتنرتان گفت و گو خواهید داشت. این باعث می شود شما به سرو سامان دادن به ارتباط نزدیک شوید. کلید موفقیت شما برای این ارتباط این است که استرس و پریشانی را کنار بگذارید. سهم شما از رابطه عاشقانه بیش از این حرفا است. برخی مسائل اخلاقی را در خودتان تغییر دهید. افکار پریشان و انرژی منفی برای شما سم است. به افراد کنارتان اعتماد نکنید زیرا ممکن است در آینده از آنها ضربه بخورید. پاتنر شما در حال حاضر شیطنت دارد اما به زودی پشیمان می شود و برای شما وصل دیده می شود.


2 دیدگاه

  1. مینو

    فقط تودل آدم روخالی میکنن

  2. پری

    من اولین بار فال احساسی کات می‌خوانم عالی بود ممنون

نظر خود را بیان کنید