پژمان جمشیدی با چه کسی ازدواج کرده؟

همسر پژمان جمشیدی کیست؟ عکس همسر پژمان جمشیدی را در ادامه این مطلب ببینید.

همسر پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق تیم ملی و بازیگر سینما و تلویزیون در چند سال اخیر که دارای محبوبیت زیادی نیز هست، بالاخره از همسر خود رونمایی کرد. اما برای اینکه هر چه بیشتر درباره همسر پژمان جمشیدی بدانید و منتخب عکس همسر پژمان جمشیدی را ببینید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 در شهر تهران است. او خانواده ای کم جمعیت دارد و فرزند دوم خانواده است. پژمان یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. پدر او دبیر و مادر مرحوم او معلم مدرسه ابتدای بود.

شهرت اولیه پژمان جمشیدی به خاطر سابقه بازی در تیم های فوتبال پرسپولیس، پاس و سایپا را بود. او پس از پایان دوره فوتبال به بازیگری روی آورد و مورد توجه رسانه های خبر و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و به همین علت یکی از سوژه‌های مورد علاقه خبرنگاران برای کشف زوایای پنهان زندگی خصوصی است.

پژمان جمشیدی با چه کسی ازدواج کرده است؟

روابط و زندگی خصوص سلبریتی ها و افراد مشهور یکی از چیزهایی است که همیشه کنجکاوی طرفداران را بر می‌انگیزد. وضعیت ازدواج و تاهل پژمان جمشیدی هم پس از کسب شهرت برای مردم جذاب‌تر شد. یکی از اتفاقاتی که به این موضوع دامن زد انتشار عکس‌های صمیمی پژمان جمشیدی در کنار یک خانم بود که با کمی بررسی مشخص شد که او مامک جمشیدی، خواهر کوچکتر پژمان است.

با این حال چندی قبل سام درخشانی در برنامه خندوانه در صبحتهای خود خبر از نامزدی زوج هنری خود، یعنی پژمان جمشیدی داد.

نگار فرهمند متولد 1367 است و یازده سال با آقای بازیگر اختلاف سنی دارد. قد خانم فرهمند 169 سانت و وزن او 60 کیلو است. همسر پژمان جمشیدی نه اهل هنر است و نه ورزش، اما در دنیای اقتصاد و تبلیغات حرفهایی برای گفتن دارد. خانم فرهمند فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از کشور قبرس دارد. او هم مانند اغلب بلاگرهای مشهور از درآمد بالایی برخوردار است.

برخی از شبکه های اجتماعی از عمل‌های متعدد این خانم مشهور صحبت کرده‌اند، اما منابع موثق تر تنها عمل زیبایی بینی و زاویه سازی فک را برای او تایید کردند. سبک متفاوت عکس گرفتن همسر پژمان جمشیدی را می‌توان یکی از علل مورد توجه قرار گرفتن او دانست.

مراسم عروسی پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

مراسم عروسی پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

آنطور که در شبکه های اجتماعی مطرح شده است، ازدواج پژمان و نگار قرار است در کنار تعداد کمی از دوستان نزدیک و خانواده آنها در ترکیه برگزار شود.

یکی از جنبه های قابل توجه حضور نگار فرهمند در فضای مجازی حجاب یا بهتر است بگوییم بی حجابی اوست. برخلاف بسیاری از زنان ایرانی که به حجاب پایبند هستند، عکس های آنلاین نگار به ندرت او را با روسری های سنتی نشان می دهد. این امر هم تحسین و هم انتقاد را برانگیخته است.

آینده پژمان جمشیدی به عنوان همسر وبلاگ نویس برجسته ای مانند نگار فرهمند بدون چالش نیست. در ایران، جایی که هنجارها و انتظارات اجتماعی می تواند محافظه کارانه باشد، داشتن همسری که با کدهای لباس سنتی مطابقت ندارد، می تواند باعث تعجب سایرین شود. باید دید این زوج چگونه این جنبه از رابطه خود را هدایت می کنند.

پیج اینستاگرام نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی

پیج اینستاگرام نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی

خانم نگار فرهمند در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی https://www.instagram.com/negaarfarahmand/ فعالیت دارد و در حال حاضر نیز 361 دنبال کننده دارد. او در صفحه شخصی خود به ارائه برخی از فعالیت های حرفه ای و تصاویر شخصی می پردازد. پیج او خبر از علاقه بسیار خانم نگار به گل ها می دهد.

عکس همسر پژمان جمشیدی

عکس همسر پژمان جمشیدی

زن پژمان جمشیدی

نگار فرهمند همسر جمشیدی

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از آلامتو با عنوان همسر پژمان جمشیدی کیست و عکس همسر پژمان جمشیدی برای شما همراهان سایت جذاب بوده باشد.


نظر خود را بیان کنید