چگونه بدون حقوق زیاد پولدار شویم؟

4 راه برای ایجاد امنیت مالی بدون حقوق و دستمزد مطمئن

در یکی از هفته های ماه نوامبر من بیش از 40000 دلار فاکتور صادر کردم اما فقط 2000 دلار در حساب بانکی تجاری خودم داشتم. علیرغم بودجه بندی دقیق ، جمع کردن پول و فاکتورهای پرداخت سریع تلاش من برای جلوگیری از فشار ناشی مدیریت کسب و کار خودم کافی نبود.

برای اعضاء YouEconomy افزایش و کاهش تحصیل پول و پرداخت وجوه نقد می تواند یک مسئولیت سنگین باشد.

به گزارش آلامتو به نقل از سایت success؛ هر چیزی از پرداخت های موعد قبلی تا رکود فصلی می تواند باعث وقفه های ناگهانی در جریان های نقدی شود. چرخه جشن و مهمانی ها یا قحطی می تواند استرس دائمی در مورد پرداخت های جبرانی برای گذران زندگی ایجاد کند.

برای زنده ماندن و رشد در میان این نوسانات ضرب المثل ” انتظاره یک مسئله غیر منتظره داشته باشید “یک حکم است.

بالاخره اجاره هنوز یک بدهی محسوب است. مهم نیست که چند هزار دلار در جریان است اگر هیچ یک آنها در حساب بانکی شما نباشد وقتی که موعد پرداخت صورت حساب مالیات فصلی شما فرا می رسد.

در اینجا 4 روش مدیریت کسب و کار وجود دارد که می تواند چارچوبی برای امنیت مالی شما ایجاد کند حتی اگر حقوق و دستمزد مطمئنی نداشته باشید.

  1. درآمد و هزینه خودتان را محاسبه کنید

حداقل هزینه های کسب و کار و زندگی شما کدامند؟ 10 درصد دیگر و پس اندازهای بازنشستگی را به آنها اضافه کنید تا بتوانید به یک رقم صحیح برسید : معیاری برای قابلیت سوددهی سرمایه گذاری شما.

وقتی که شما یک معیار واضح برای پوشش هزینه های اولیه خودتان داشته باشید , یک آستانه برای اینکه چقدر باید کسب درآمد کنید و همچنین مقادیری برای مصارف دیگر، پس انداز و اهداف سرمایه گذاری مجدد به شما ارائه می دهد.

رقم دخل و خرج خودتان را از درآمد ماه قبل کم کنید تا بتوانید محاسبه کنید چه مقدار پول را می توانید صرف هزینه های اختیاری کنید.

  1. حساب های تجاری و شخصی را مخلوط نکنید

برای نویسنده های آزاد یا نیمه وقت درآوردن چند صد دلار از یک شغل دیگرممکن است مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر احساس نشود. اما هنوز هم باید با این درآمد مانند آنها رفتار کرد.

حساب های تجاری جداگانه ای برای حفظ درآمد شغل آزاد یا درآمدهای جانبی باز کنید و از این حساب های شخصی بطور مجزا مصرف کنید.

علاوه بر ساده سازی حساب ها در موعد پرداخت مالیات، این جداسازی می تواند به ایجاد یک ذهنیت مدیریتی مهم در شما کمک کند: درآمد برابر با عایدی نیست!

  1. یک سپر بسازید

وقتی انتظار موارد غیر منتظره را دارید نیازمند یک صندوق پول نقد سالم برای مدیریت وقفه های جریان نقدی هستید – که جدا از پس اندازهای ضروری شخصی است.

در حالیکه این سپر رابرای پس انداز تجاری می سازید، مدیریت باید نگاهی به پتانسیل رکود کسب و کار بیاندازد و برنامه های پشتیبانی را برنامه ریزی کند. در عوض چند هفته بیکار بودن فعالانه به دنبال فرصت های جدید باشید قبل از اینکه فشارهای تحمیل شده به شما کمک کنند از وابستگی بیش از حد به سپرهای تجاری اورژانسی اجتناب کنید.

  1. بخشی از منابع انسانی اداری خودتان باشید

انتخاب شغل آزاد همچنین به معنای خودکفایی است. سولوپرنرها (کسانی که کسب و کار خودشان را مدیریت می کنند) سلامت و رفاه دراز مدت خودشان را تحت کنترل قرار می دهند و آنرا مانند دیگر ابعاد کسب و کار خودشان جدی تلقی می کنند.

من هزینه های بازنشستگی خودم را وارد ارقام دخل و خرج کردم تا مطمئن شوم آنها مانند سایر هزینه های ضروری زندگی غیر قابل تغییر هستند. بالاخره تنها راه پیشرفت در اقتصاد خودتان داشتن یک چشم انداز بلند مدت و برنامه ریزی برای آن است.


نظر خود را بیان کنید