سفر به چین

چین از آن کشورهای توریستی است که حال و هوای کاملا خاص و متفاوتی به نسبت دیگر کشورهای جهان دارد و به خاطر همین هم معمولا سفر به چین ، با سفر به هر کشور دیگری متفاوت است. این مساله به همان اندازه ای که باعث جذابیت سفر به چین می شود، باعث سردرگم شدن توریستانی که برای اولین بار می خواهند راهی چین شوند هم می شود. اگر شما هم قرار است که نوروز امسال برای اولین بار همراه با تور چین نوروز 99 راهی این کشور پهناور شوید، به شما توصیه می کنیم که قبل از هر کاری، این مطلب را بخوانید تا با چند نکته کاربردی برای سفر به چین در نوروز 99 آشنا شوید تا اطلاعاتتان در زمینه سفر به چین کامل تر شود و با این کار از میزان سردرگمی در زمان اقامت در پر جمعیت ترین کشور جهان بکاهید.

سفر به چین

سفر به چین
سفر به چین

موانع زبانی را بشکنید!

اولین مانعی که بر سر راه هر توریستی که برای اولین بار به چین سفر می کند قرار می گیرد، مانع زبان است! جالب است که بدانید هر کودک چینی در همان سال های اولیه ابتدایی، زبان انگلیسی را یاد می گیرد. با این حساب، می توانیم بگوییم که این مشکل در چین در حال حل است و شاید تا چند سال بعد، عملا اکثر مردم چین به زبان انگلیسی مسلط باشند. اما به هر حال الان این مانع هنوز بر سر توریستان وجود دارد و اصولا یک سری از اهالی چین فقط صحبت به زبان خودشان را بلدند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه به چین سفر کنید، چند تا از مهمترین کلمات و عبارات کاربردی را به زبان چینی یاد بگیرید و یا ساده تر از آن، یک اپلیکیشن ترجمه بر روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید تا با استفاده از آن بتوانید ارتباط کلامی راحت تری با مردم چین در تور چین نوروز 99 داشته باشید.

سفر به چین سفر به چین

به برنامه گشت و گذارتان در چین پایبند باشید

چین کشور بسیار بزرگی است و می تون گفت که مرتفع ترین کوهستان های جهان و همین طور بزرگترین صحراها، جنگل ها و حتی بعضی از پهناورترین شهرهای جهان در این کشور قرار گرفته اند. جالب است که بدانید شهرهای چین جاذبه های گردشگری بی شماری را هم در خود جای داده اند و با این حساب، اگر شما بخواهید همه قسمت های چین و همه اماکن دیدنی چین را با چشم خودتان ببینید، باید ماه ها در چین اقامت داشته باشید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که در تور نوروزی چین برای دیدن همه جاذبه های گردشگری چین وسوسه نشوید و زمان خودتان را به بازدید از اماکن دیدنی اصلی چین اختصاص دهید. توصیه ما به شما این است که حتما قبل از اینکه پایتان به چین برسد، کمی در زمینه جاذبه های گردشگری چین مطالعه کنید و تصمیم خود را برای اینکه می خواهید از کدام اماکن دیدنی چین در تور چین دیدن کنید، بگیرید و بعد هم به برنامه سفر و گشت و گذارهای تان در تور چین پایبند بمانید.

سفر به چین

پیش بینی آب و هوای چین را در نوروز 99 مطالعه کنید

همان طور که گفته شد چین کشور پهناوری است و مسلما این وسعت بر تنوع آب و هوایی آن نیز تاثیر می گذارد. به شما توصیه می کنیم که پیش بینی آب و هوای شهر مورد نظرتان را قبل از سفر مطالعه کنید و بعد وسایل و لباس هایتان را هم مطابق همان آب و هوا در چمدانتان جای گذاری کنید. خوشبختانه باید به شما بگوییم که بهار بهترین فصل سفر به چین است و شما خیلی خوش شانس هستید که می خواهید همراه با تور چین نوروز 99 راهی این کشور شوید.

سفر به چین

از وسایل حمل و نقل عمومی در تور چین بهره ببرید

به شما توصیه می کنیم که به جای گرفتن تاکسی، از وسایل حمل و نقل عمومی و یا حتی دوچرخه برای تردد در شهرهای چین بهره ببرید تا شهرهای چین را از زاویه دید محلی ها ببینید. خوشبختانه باید بگوییم که شبکه حمل و نقل عمومی چین بسیار گسترده است و کیفیت و گستردگیش هر سال هم بهتر از سال قبل می شود. جالب است که بدانید در شهری مثل پکن، مسیرهای دوچرخه سواری بسیاری هم وجود دارد و این بدین معنی است که شما خیلی از مسیرها را می توانید خودتان با دوچرخه طی کنید. به شما توصیه می کنیم که یک اپلیکیشن مسیریابی در گوشی تلفن همراهتان داشته باشید و بعد خودتان به دل شهرهای چین بزنید و از گم شدن هم نترسید! مطمئن باشید که در این صورت، لذت بیشتری هم از سفر نوروزیتان به چین خواهید برد و با کشف کردن گوشه کنار شهر، خاطرتان سفرتان به چین هم به یادماندنی تر خواهند شد.

تا می توانید غذاهای بیشتری را در تور چین امتحان کنید

یکی از جذابیت های سفر به چین  این است که در تور ارزان چین می توانید انواع و اقسام غذاهای متفاوت و خاص چینی را امتحان کنید. به شما توصیه می کنیم که تا می توانید، غذاهای بیشتری را در تور پکن شانگهای نوروز 99 امتحان کنید و بیشتر از این فرصت برای چشیدن طعم و مزه های جدید استفاده کنید. به شما توصیه می کنیم که اصلا از کنار غذاهای خیابانی چین نیز نگذرید و این را به خاطر داشته باشید که بعضی از بهترین و لذیذترین غذاهای چینی در اغذیه فروشی های خیابانی چین فروخته می شوند.