دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره سوپریما FaceStation 2 پیشرفته ترین دستگاه کارت ساعت زنی و ترمینال محسوب می شود که بهترین ویژگی های جهانی را ارائه می کند و از آخرین خلاقیت های بیومتریک تشخیص چهره سوپریما بهره می برد و تلفیقی از سرعت ، امنیت و دقت بسیار بالا را ارائه می دهد .

با استفاده از اختراع ثبت شده مهندسی نوری شرکت سوپریما دستگاه تشخیص چهره  FaceStation 2 محدوده عملکرد و تشخیص چهره در روشنایی 2500 لوکس نوری را دارا می باشد که بدون در نظر گرفتن شرایط نور محیطی عملکرد با اطمینان بسیار بالائی را ارائه می دهد .

دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند .

تطابق چهره با سرعت بالا

دستگاه کنترل تردد و حضور غیاب FaceStation 2 از آخرین الگوریتم شناسایی و تطابق چهره سوپریما بهره می برد و به لطف استفاده از پردازنده چهار هسته ای GHZ  1.4 و الگوریتم شناسایی منحصر به فرد FaceStation 2 به یکی از سریع ترین ماشین های شناسایی و تطبیق در دنیا می باشد که سرعت شناسایی تا 3000 تطبیق در ثانیه را دارد .

ظرفیت حافظه بسیار بالا

دستگاه FaceStation 2 ظرفیت حافظه بسیار بالایی را برای مدیریت بیشترین تعداد کاربر در کلاس خود ارائه می دهد . یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد FaceStation 2 به تنهایی ظرفیت تعریف 30.000 کاربر ، 50.000 لاگ تصویر چهره و 5.000.000 لاگ تردد را دارد .

عملکرد بی نظیر در تمامی شرایط نوری محیط

دستگاه FaceStation 2 با استفاده از اختراع IR روشنایی سوپریما در حال حاضر محدود عملیاتی تا 25.000 لوکسی نوری را دارا می باشد که در حدود 5 برابر بالاتر از میانگین محدود عملکرد روشنایی در این صنعت می باشد .

در شدت روشنایی 25.000 لوکس نوری FaceStation 2 امکان تشخیص بدون وقفه چهره و بدون در نظر گرفتن نصب در محیط داخلی و یا خارجی ساختمان را دارد و امکان نصب و کارکرد در محیط باز را نیز دارا می باشد .

ویژگی های پیشرفته امنیتی

1- فناوری ایفرارد به منظور تشخیص چهره جعلی

2- فناوری کارت خوان RF با پشتیبانی از آخرین استاندارد های RFID

3- ثبت تردد ها با تصاویر با کیفیت چهره

طراحی بهبود یافته برای محدوده ارتفاع و استفاده از دستگاه

FaceStation 2 محدوده ارتفاع بسیار وسیع 145 cm – 210 cm را برای استفاده از دستگاه را فراهم می سازد .

با استفاده از براکت تنظیم شیب دستگاه ، امکان همسان سازی ارتفاع کاربری مختلف ایحاد می گردد که امکان استفاده برای افراد به روی صندلی چرخ دار و کودکان نیز فراهم می آید .

محیط کاربری مبتنی بر Android

دارای صفجه نمایش عریض تمام لمسی LCD می باشد و یکی از بهترین رابط های گرافیکی کاربری را فراهم می سازد .

با بهره گیری از آخرین نسخه سیستم عامل Android 5.0 رابط کاربری گرافیکی ساده و کاربر پسند را برای استفاده کاربر و مدیر دستگاه فراهم می سازد به گونه ای که تقریبا هیچ گونه آموزشی را برای کار با دستگاه برای کاربران و مدیر دستگاه نیاز ندارد .

دستگاه ساعت حضور و غیاب Suprema BioStation A2

دستگاه ساعت زنی Biostation A2 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد موجود است که از ویژگی های  نسل جدید بیومتریک وسطح امنیتی سوپریما بهره می برد. دستگاه Biostation A2 پیشرو  در عملکرد تطبیق اثر انگشت می باشد و یکی از بهترین عملکرد های شناسایی اثر انگشت  در دنیا را فراهم کرده است که سطح امنیتی غیر قابل انتظار با دقت بسیار بالایی را ایجاد می کند.

 بهترین کارایی در جهان

از جمله ویژگی های منحصر به فرد دستگاه Biostation A2 می توان به پردازنده قدرتمند 8 هسته ای ، عملکرد شناسایی بینظیر، واکنش سریع به کاربران  و گرافیک قدرتمند اشاره کرد که در کنار حافظه داخلی 8 گیگابایتی قابلیت تعریف 500 هزار کاربر و 5میلیون تردد و 50 هزار لاگ تصویر را برای کاربران فراهم میکند.

 بهترین دقت در جهان

دستگاه Biostation A2 از مزایای سنسور جدید OP5 سوپریما بهره می برد که در کنار الگوریتم پیشرفته شناسایی اثر انگشت سوپریما بالاترین دقت شناسایی اثر انگشت در دنیا را فراهم آورده است.وسیع تر شدن ناحیه اثر انگشت به همراه نحوه جدید تعریف اثر انگشت و تکنیک های پردازشی مانند کنترل تردد انطباقی وکاهش میزان اختلال باعث شده است که دستگاه Biostation A2 در محیط های مختلف نرخ خطای بسیار پایینی را دارا باشد

بالا رفتن سطح امنیتی

دستگاه Biostation A2دارای تمامی ویزگی های شاخص شناسایی زنده اثر انگشت شرکت سوپریما می باشد.  ترکیب تکنولوژی الگوریتم شناسایی به همراه ویژگی های اختصاصی نوری در دستگاه Biostation A2 امکان شناسایی اثر انگشت های تقلبی از هر جنس و نوع را به راحتی  برای این دستگاه فراهم می آورد.

قابلیت استفاده توسعه یافته

دستگاه Biostation A2 به گونه ای طراحی شده  است که امن ترین حالت  استفاده را برای کاربر فراهم می آورد. صفحه نمایش 5 اینچی LCd با استفاده از فناوری Ips زاویه دید گسترده های را ایجاد می کند که با استفاده از صفحه شیشه ای تقویت شده محافظت می شود وبیشترین میدان دید صفحه نمایشگر را فراهم می آورد.رابط کاربری این دستگاه الهام گرفته از اندروید می باشد و عملکرد آسان و  فهم  کاربری ساده را در دسترس قرار می دهد.

مزیت های طراحی

یکی از مزایای طراحی دستگاه Biostation A2 طراحی شفاف قالب جلویی دستگاه می باشد که از شفافیت خاصی برخوردار است و از جمله طراحی  منحصر به فرد این دستگاه استفاده از رنگ رز گلد در حاشیه های کناری دستگاه می باشد که در ترکیب رنگ با محیط اطراف جلوه خاصی را به این دستگاه می بخشد.

تطابق بسیار بالا

دستگاه Biostation A2 از دوربین 2MP با زاویه دید بالا بهره می برد که تصاویر با کیفیت بالا از صورت افراد را دریافت می کند و از فناوری دوربین هوشمند تشخیص افراد برای ثبت تصاویر تردد افراد استفاده می کند.

دستگاه Biostation A2 همچنین قابلیت استفاده به عنوان تلفن تصویری را دارد و از ویژگی های wifie ، poe بهره مند است واز طیف گسترده ای از کارت های RF را جهت انطباق پشتیبانی می کند.

دستگاه ساعت حضور و غیاب Suprema face Station

دستگاه حضور و غیاب FaceStation  ودستگاه کارت ساعت زنی کاملترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که دارای دو دوربین تشخیص چهره می باشد. این دستگاه تنها دستگاه تشخیص چهره با اسکن سه بعدی است. دستگاه حضور و غیاب FaceStation برای شناسایی چهره 25 نقطه از صورت را جهت شناسایی استفاده می کند و تغییرات چهره را در هنگام شناسایی مد نظر قرار می دهد. این موضوع باعث می شود که پس از تغییررات چهره نظیر استفاده از عینک، تغییر آرایش ریش و صورت بدون هیچ گونه مشکلی شناسایی چهره انجام گیرد. سرعت شناسایی بسیار بالا  و امکان تعریف 10 هزار کاربر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه حضور و غیاب محصوب می شود.

صفحه نمايش لمسي تمام رنگی

دارای صفحه نمایش 3.4 اینچی تمام رنگی لمسی Icon Base با محیط کاربری ساده و کاربر پسند

دارای دو عدد دوربين تشخیص چهره

دارای دو عدد دوربین تشخیص چهره با قابلیت تشخیص چهره و ثبت تصویر یک دوربین برای نور طبیعی و یک دوربین با قابلیت کار در تاریکی مطلق    

وب سرور داخلي

امکان اتصال به دستگاه از طریق وب سرور دستگاه و اعمال تنظیمات، جابه جایی تصاویر و اطلاعات بر روی دستگاه های مختلف از طریق شبکه

سرعت بسیار بالاي شناسایی چهره

دارای دو عدد پردازنده Dual-cpu

یک پردازنده GHZ DSP 1.1 مخصوص دو دوربین تشخیص چهره و یک پردازنده 667 Mhz جهت کارکرد عمومی دستگاه

تنوع ارتباطاتی دستگاه

تنوع ارتباطی دستگاه از طریق WLAN ، LAN ، TCP/IP ، Wiegand ، RS485 ، RS232 ، TTL I/O ، Relay ، USB (Host & Slave) ، SD card slot

تامين جريان برق از طریق شبكه (PoE)

دستگاه قابلیت تامین برق از طریق شبکه (POE : Power over Ethernet) را دارد و این موضوع باعث کاهش هزینه های سیم کشی و کابل کشی می شود

استفاده به عنوان تلفن تصويري

امکان استفاده از دستگاه به عنوان تلفن تصویری مبتنی بر شبکه و یا تلفن آنالوگ وجود دارد

حضور غیاب بیومتریک       

Access Point

دستگاه تشخیص چهره FaceStation دارای شبکه بیسیم به منظور ارتباط دستگاه با سایر سیستم های مورد نظر می باشد. شبکه های بیسیم نیاز به استفاده از Access Point را ندارند.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

حضور غیاب و access control       

تلفن داخلی

تلفن داخلی به منظور ارتباط با آیفون دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

Secure IO         

دستگاه SecureI/O

دستگاه Secure-IO یک مکمل امنیتی جهت ارتقای سطح امنیتی سیستم های کنترل تردد است. این دستگاه مابین دستگاه های کنترل تردد (Biolite-net , BioStation, …) و سیستم های الکترونیکی و سیستم های باز و بست درب ها نظیر قفل های برقی, درب اتوماتیک و آلارم قرار می گیرد.

* این محصول بنا به درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

biomini

سنسور اثر انگشت با پورت USB

در سازمان ها و ارگان هایی که تعداد پرسنل زیادی دارند به منظور سهولت تعریف اثر انگشت در دستگاه های حضور و غیاب, اثر انگشت افراد توسط سنسور اثر انگشت Biomini اسکن شده و از طریق کامپوتر و شبکه بر روی دستگاه ها قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

حضور غیاب و کنترل تردد    

آداپتور 12V 2.5A

آداپتور جهت تامین برق دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

باطری قابل شارژ

در هنگام قطع جریان برق ، باطری قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم می کند.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

کارکرد مستقل (Standalone)

در حالت بالا دستگاه به صورت مستقل و بدون اتصال به شبکه بر روی درب نصب می شود و در صورت استفاده از قابلیت کنترل تردد دستگاه رله برقی فرمان باز شدن را به قفل برقی, گیت ورود و خروج و .. می دهد.

به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود. همچنین امکان اتصال موقت دستگاه به کامپیوتر از طریق پورتهای RS232 ، RS485 ، USB و یا انتقال اطلاعات به وسیله USB Flash Memory وجود دارد.

کارکرد مستقل با امنيت مضاعف

در حالت بالا دستگاه به صورت مستقل نصب می شود و از طریق پورت RS 485 به دستگاه Secure-IO متصل می شود و خروجی رله دستگاه Secure-IO فرمان باز و بسته شدن درب را به قفل برقی و یا گیت ورود و خروج می دهد.

به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه LAN به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود.

كاركرد در شبكه بي سيم

در حالت اشاره شده فوق دستگاه حضور و غیاب به صورت تعریف دائمی  IP در شبکه LAN قرار می گیرد و امکان کنترل دستگاه توسط نرم افزار و اعمال تنظیمات، برنامه ریزی و سطح دسترسی توسط نرم افزار تحت شبکه فراهم می شود که این دسترسی ها بر اساس تاریخ و زمان صورت می گیرد.

به منظور استفاده دستگاه به عنوان کنترل تردد ، امکان اتصال خروجی رله دستگاه به قفل برقی، قفل مگنت، گیت ورود و خروج و … متصل می گردد.

در صورت نیاز به اعمال امنیت بیشتر میتوان از دستگاه SecureI/O استفاده کرد.

دستگاه حضور و غیاب  BioStation 2

 دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد سوپریما BioStation 2 علاوه بر زیبایی ظاهر از جدیدترین تکنولوژی های شرکت سوپریما بهره مند است . این دستگاه کارت ساعت زنی تلفیقی از پردازنده قدرتمند جدید ، سنسور نوری نسل جدید سوپریما و الگوریتم شناسایی و تطبیق بهبود یافته اثرانگشت می باشد که کارایی بی همتایی را برای این دستگاه ارائه می دهد .

دستگاه حضور و غیاب  BioStation 2 احراز هویت سریع ، را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین امکان انتقال اطلاعات در حجم های بالا را با سرعت بالایی فراهم می کند و این موضوع مدیریت اطلاعات دستگاه را به راحتی در اختیار کاربران قرار می دهد که برای استفاده در نرم افزار های چند منظوره بسیار تطبیق پذیر است

مطابقت و تاییدیه سریع

دستگاه ساعت زنی BioStation 2 به گونه ای طراحی شده است که مطابقت و تاییدیه شناسایی افراد را با سرعت بالاِئی انجام دهد . با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوریتم پیچیده شناسایی اثر انگشت این دستگاه قادر به شناسایی تا 20.000 اثرانگشت در ثانیه است .

ظرفیت حافظه بسیار بالا

دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد و حضور و غیاب سوپریما BioStation 2 ظرفیت حافظه بسیار بالایی دارد و امکان مدیریت تعداد زیادی از کاربران را دارد .

دستگاه ساعت زنی BioStation 2 امکان مدیریت تا 1.000.000 نمونه اثرانگشت را دارد که این تعداد نمونه اثرانگشت حداکثر برای 500.000 کاربر اخنصاص پیدا می کند که برابر با جمعیت متروهای بزرگی نظیر متروی میامی است .

به علاوه این دستگاه BioStation 2 می تواند تا 3.000.000 تردد را در خود ذخیره کند و در مواقع قطع شدن ارتباط دستگاه این مزیت مورد استفاده قرار می گیرد

انتقال سریع اطلاعات

سیستم BioStation 2 دارای مزیت امکان انتقال سریع داده هاست به گونه ای که انتقال اطلاعات در این دستگاه به شکل قابل توجه ای بهبود یافته است و امکان انتقال سریع کاربران و تردد های آنها را فراهم می کند به گونه ای که امکان انتقال اطلاعات کاربران شامل اطلاعات بیومتریک سنگین آنها با سرعت 5000 کاربر در دقیقه میسر می باشد .

نسل جدید سنسور های نوری

 نسل جدید سنسورهای نوری سوپریما استفاده شده در دستگاه BioStation 2 این دستگاه را قادر می سازد اثر انگشت های به مراتب واضح تری را در شرایط محیطی سخت دریافت و پردازش کند .

سنسور اثرانگشت نوری جدید به کار رفته در این دستگاه عملکرد عالی را برای دریافت اثرانگشت های خیس و خشک از خودشان می دهد ، به گونه ای که امکان استفاده از این دستگاه را در محیط های به شدت سخت فراهم می کند

استاندارد IP65

دستگاه BioStation 2 دارای گواهی نامه IP65 می باشد که امکان استفاده از این دستگاه را در محیط های باز فراهم می کند و امکان استفاده از دستگاه در داخل و یا بیرون ساختمان وجود دارد

رابط کاربری چند منظوره

سیستم BioStation 2 دارای استاندارد IP/TCP است و رابط های RS485 برای ارتباط اصلی دستگاه و سرور فراهم شده است ، همچنین این دستگاه از USB و Wiegand پشتیبانی می کند و این رابط ها به منظور حداکثر تطبیق پذیری دستگاه ارائه شده است .

این دستگاه دارای wifi برای نصب و راه اندازی تطبیق پذیری می باشد و ارتباط بی سیم بین دستگاه و سرور امکان پذیر می باشد .

منبع: http://www.sparsian.com