استانداردسازی زمین های بازی کودکان با چمن مصنوعی سونار استار

یکی از رایج ‌ترین چمن‌های مصنوعی، ویژه زمین بازی کودکان است و زمین های بازی پوشیده شده با مصالح سخت و خشن همچون آسفالت، سیمان، خاک و… برای کودکان مناسب نیستند، همچنین زمین های پوشیده شده با شن و ماسه هم مشکلات خاص خود را دارد که در نتیجه سرنگونی بر روی این سطوح، احتمال بروز آسیب های شدید در اندام ها را افزایش می دهد. به عنوان مثال ممکن است بچه ها هنگام بازی شن را برداشته و به سمت یکدیگر پرتاب کنند که برای آن‌ها خطرات بسیار جدی ایجاد می کند.

بنابراین، بسیار حائز اهمیت است که شرکتی را برای خرید چمن مصنوعی انتخاب می کنید، بالاترین کیفیت و بهترین کارایی را در اختیار شما قرار دهد. فروشگاه چمن مصنوعی سونار استار با استانداردهای روز دنیا در این زمینه اجرا و نصی چمن مصنوعی را برای زمین بازی کودکان بر عهده می‌گیرد و با ارائه چمن مصنوعی باکیفیت و ماندگار، تجربه سالم و لذت بخشی را برای کودکان رقم می زند.

چمن مصنوعی زمین بازی کودکان علاوه بر زیبایی باید امن باشد. ضربه گیری چمن مصنوعی جهت حفاظت از کودکان ضروری است. برای بالا بردن ضریب امنیت چمن مصنوعی کودکستان، انعطاف پذیری و زیر سازی آن اهمیت دارد. چمن زمین بازی، ویژگی‌هایی دارد که می‌توان آن را نوعی مزیت و برتری به شمار آورد. چمن مصنوعی زمین بازی، سطحی نرم و منعطف دارد و رفتار آن در قبال زمین خوردن بچه‌ها، همانند رفتار تشک، نرم و منعطف است. همچنین این چمن، از تکنولوژی امگا برای ایجاد کنترل حرارت و دوام حداکثری برخوردار است. این نوع چمن مصنوعی، به دلیل آنکه کاربران آن، کودکان هستند از ویژگی ضد حساسیت، برخوردار است. در اینجا به برخی از ویژگی های چمن مصنوعی بازی کودکان اشاره خواهیم کرد.

چمن مصنوعی زمین کودکان تمیز و سالم است و رشد باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم های پنهان را تشدید نمی کند. این ویژگی چمن های مصنوعی سبب می شود تا کماکان بوی بد و نامطبوع از محل بازی و نشاط کودکان دور باقی بماند. چمن مصنوعی سونار استار احتمال آسیب دیدن کودکان و افتادن آن ها در هنگام دویدن را کاهش می دهد. چرا که علاوه بر دارا بودن اصطکاک بالا، دوام و مقاومت زیادی دارد. چمن مصنوعی جز محصولات سازگار با محیط زیست است و می تواند سال های طولانی بدون پوسیدگی و یا نیاز به تعویض شدن برای شما کارکرد مفید داشته باشد. ضمن اینکه، باید توجه داشته باشید که کودکان نسبت به آلرژی ها بسیار حساس تر می باشند. آلرژن ها مواد و ذرات حساسیت زایی همچون گرده، بذر، گرد و غبار، مو و حشرات می باشند که می توانند سبب بروز واکنش های خفیف و یا شدید آلرژیک شوند. چمن های مصنوعی که برای زمین های بازی کودکان استفاده می شود ضد آلرژی، ایمن و سالم هستند و سبب می شود تا از روند بازی و سرگرم شدن کودک خود اطمینان خاطر داشته باشید؛

چمن مصنوعی فوتبال

چمن مصنوعی در زمین های ورزشی و فوتبال نیز بسیار کاربردی بوده و ویژگی های چمن مصنوعی فوتبال با مکان های دیگری نظیر زمین بازی کودکان بسیار متفاوت است. ارتفاع چمن مصنوعی فوتبال را در حدود پنجاه تا شصت میلی متر است و تراکم آن را حدود هشت تا ده هزار کوک بر متر مربع در نظر می گیرند، همچنین فاصله ردیف های بافت آن باید حتما در حدود 5.8 اینچ باشد. یکی دیگر از ویژگی های چمن مصنوعی فوتبال حذف کودهای شیمیایی، آفت کش ها و … است که به حفظ محیط زیست و سلامت افراد، کمک کند. فروشگاه سونار استار در این زمینه سابقی درخشانی دارد و میتوانید با خیالی راحت چمن مصنوعی خود را برای زمینه ای ورزشی و فوتبال سفارش دهید.

چمن مصنوعی برای مدارس

یکی دیگر از کاربردهای چمن مصنوعی در مدارس است. دانش آموزان به غیر از زنگ تفریح روزانه در ساعات ورزش نیز از این محیط استفاده می کنند. به همین دلیل زمین باید برای بازی دانش آموزان مساعد باشد تا در صورت زمین خوردن آسیب کمتری متوجه حال آن‌ها باشد. اکثرا در مدارس از سنگفرش و یا آسفالت استفاده می شود که برای کودکان و نوجوانان خطرناک است. دانش آموزان اگر روی زمین سفت بیفتند ممکن است آسیب جدی ببینند؛ بنابراین والدین و کادر مدرسه نگران دانش آموزان در این مدارس هستند. پیشنهاد سونار استار برای مدیران، استفاده از چمن مصنوعی مناسب برای حیاط مدرسه است. چمن مصنوعی مدارس محیطی زیبا و ایمنی برای یادگیری در فضای باز برای مدرسه ایجاد می کند. چمن مصنوعی سونار استار راه حلی مناسب برای مدارس است تا با ایجاد فضایی جذاب و سرسبز، بازی و یادگیری را برای دانش آموزان دلنشین تر کند.

تجهیز زمین های بازی و ورزشی با انواع کفپوش های نرم، ایمن و زیبا همچون چمن مصنوعی، امروزه در بسیاری از بوستان ها، مهد کودک ها و مدارس دیده می شود و به یک ضرورت تبدیل شده است و در این زمینه شرکت های بسیاری در زمینه تولید و واردات انواع چمن مصنوعی مخصوص زمیت بازی فعالیت دارند. در نظر داشته باشید که برند شرکت تولیدی، ویژگی های فنی مانند ضخامت چمن، رنگ، جنس لایه رویه و زیری و … نقش مهمی در تعیین کیفیت و عمر مفید آن‌ها خواهند داشت؛ بنابراین سعی کنید از مراکز معتبر و با توجه به برند تولیدی اقدام به خرید چمن مصنوعی کنید. در سونار استار مرکز مشاوران فروش کلیه اطلاعات به روز از تولیدات داخلی و برندهای وارداتی را در اختیار خریداران و فعالین بازار قرار می دهند. همچنین کلیه سفارشات عمده برای عرضه چمن های باشگاهی و مدرسه و … را با کمترین قیمت ها می توانید در این فروشگاه سفارش دهید.