انواع تیغه کرکره

رپورتاژ آگهی

انواع تیغه کرکره 

تیغه های پلی کربنات تیغه شفاف نیز نامیده می شوند که از مواد پلی کربنات و از مقاومترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت مکانیکی بسیار بالا می باشد

از این تیغه ها به عنوان تیغه های نشکن نیز نام برده میشود.

انواع کرکره برقی شفاف یا کرکره برقی پلی کربنات معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد .

کرکره برقی شفاف علاوه  بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV  در مقایسه با سایر کرکره اتوماتیک بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت را دارد و انواع تیغه های شفاف کرکره برقی پلی کربنات مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد.

تیغه های شفاف پلی کربنات

این تیغه ها، تیغه شفاف نیز نامیده می شوند که از مواد پلی کربنات و از مقاوم ترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت مکانیکی بسیار بالا می باشد. جهت استحکام بیشتر این تیغه ها در میان فواصل آن ها از لوله های استیل یا آلومینیوم استفاده می شود. که امنیت را دو چندان می کند.

به علت خاصیت ضد شعله ور شدن پلی کربنات، در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و از سرایت آتش جلوگیری می کند. تیغه های پلی کربنات (تیغه شفاف) خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش را نیز دارا می باشند.

پلی کربنات در صنعت به عنوان فولاد پلاستیکی نیز شناخته می شود به گونه ای که حتی با چکش و پتک هم قابل شکستن نمی باشد. کرکره شفاف را با نام نانوکامپوزیت نیز می شناسند.

امروزه این نوع کرکره شیشه ای به صورت گسترده ای در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و چند سالی است که در کشورمان نیز از استقبال چشم گیری برخوردار شده است.

این تیغه ها از جنس پلی کربن با مقاومت بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه و در رنگهای گوناگون ساخته می شوند.

کرکره اتوماتیک شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگهای گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آنرا به کرکره اتوماتیک مات تبدیل نمود.

اتصال تیغه ها

تیغه های کرکره برقی شفاف با استفاده از لوله های آلومینیوم یا استیل به یکدیگر متصل می شوند.

مشخصات کرکره برقی شفاف پلی کربنات جهت کرکره اتوماتیک با عرض دهنه کوچک تا 3.5 متر عرض از تیغه شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود.

 ولی برای کرکره اتوماتیک با عرض دهنه بزرگ و همچنین مکان هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای کارفرما از اهمیت برخوردار است کرکره برقی شفاف با لوله استیل توصیه می شود.

ضخامت تیغه کرکره شفاف از 2 میلی متر تا 5 میلی متر در بازار موجود می باشد که در تیغه های 5 میلی متری وزن آن در هر متر مربع به 12 کیلوگرم می رسد.

این تیغه ها ضد ضربه، ضد گلوله، غیر قابل اشتعال و بسیار شکیل و زیبا در رنگ های گوناگون از جمله برنزی، یاقوتی، مسی، آبی دودی و در رنگ های اکلیلی ساخته می شود.