معرفی انواع لاک ناخن

رپورتاژ آگهی؛

ست کردن استفاده از اکسسوری ها در ظاهر و یا آرایش امروزه محبوبیت بسیاری در میان خانم ها بخصوص دختران جوان پیدا نموده است. از جمله ست کردن در ظاهر و آرایش می توان به استفاده از لاک ناخن همرنگ با رژلب و یا کیف و کفش اشاره نمود. استفاده از انواع مدل ها و رنگبندی لاک می تواند متناسب با تغییر فصل و آب و هوا و یا سلیقه شخصی متفاوت باشد. با تغییر و عرضه جدید محصولات آرایشی در بازار آرایشی محصولات متنوع و جذاب بیشتری در بازار محصولات آرایشی عرضه خواهد شد. تنوع بالای این محصولات انتخاب محصول مود علاقه و مورد نیازتان را برای شما راحت نموده. سری جدید از لاک های جذاب و پرطرفدار را می توانید در فروشگاه پیراکده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب مشاهده نمایید. در ادامه به معرفی برخی از لاک های پرفروش عرضه شده در فروشگاه پیراکده پرداخته شده است که به شما در انتخاب بهترین لاک متناسب با سلیقه و سبک آرایشتان کمک می نماید.

قیمت انواع لاک ناخن

ست رژلب و لاک مک MAC به همراه لاک پاک کن

اگر بدنبال یک هدیه مناسب مخصوص مناسبت هایی مانند ولنتاین، کادوی تولد و راهی برای خوشحال کردن عزیزان خود هستید پیشنهاد ما به شما خرید ست کادویی لاک و رژلب مک می باشد. پک رژلب و لاک مک همراه پد لاک پاک کن از سری محصولات برند پرطرفدار مک می باشد. رژلب این ست پوششی یکدست مات و مخملی داشته و از خشکی پوست لب و ترک و پوسته پوسته شدن لبها جلوگیری می نماید. لاک موجود در این پک به سرعت خشک شده و جلوه ای مات به ناخن شما می بخشد. ماندگاری لاک و رژلب این ست بسیار بالا بوده و به سرعت پاک و جذب نخواهد شد. به کمک پد لاک پاک کن مک می توانید در مواقع لزوم به راحتی لاک خود را پاک نمایید. ست رژلب و لاک مک همراه لاک پاک کن با 12 رنگ خاص و پرطرفدار می تواند هدیه ای مناسب برای عزیزان شما در مناسبت های خاص باشد که در فروشگاه پیراکده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد.

قیمت انواع لاک ناخن

لاک مغناطیسی چشم گربه ای گلد آنجل  GOLD ANGEL

از جدید و جذاب ترین سری های لاک موجود در بازار لاک مغناطیسی می باشد که جلوه ای بسیار زیبا بر روی ناخن شما ایجاد می نماید. این لاک حاوی براده های ریز از آهن بوده که بوسیله یک آهنربا فرم و جلوه ای جذاب با درخشندگی خاص در لاک شما ایجاد می نماید. لاک مغناطیسی گلد آنجل cat’s eye با 12 رنگ پرطرفدار و جذاب ماندگاری بسیار بالایی داشته و پریدگی در رنگ آن ایجاد نخواهد شد. می توانید مقدار مناسب لاک را بر روی ناخن خود زده و قبل از خشک شدن آهنربا را در جهت های دلخواه بر روی آن حرکت دهید تا شاهد ظاهری جذاب و متفاوت بر روی لاک خود باشید.

قیمت انواع لاک ناخن

لاک هفت رنگ هولوگرامی  Luodanqi

لاک ناخن لودانگی از سری لاک های با کیفیت بالا در بازار محصولات آرایشی می باشد که بسرعت توانست در بین بانوان جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید. این لاک جلوه ای هفت رنگ و کهکشانی داشته و از ماندگاری بسیار بالا برخوردار است. لاک هولوگرامی لودانگی با 6 رنگ هفت رنگ ماندگاری بسیار بالایی داشته و جلوه ای کهکشانی را به ناخن های شما میبخشد. 6 رنگ لاک هولوگرامی هفت رنگ لودانگی بسیار ملایم و زیبا بوده و برای خاص پسندان مناسب می باشد. لاک هولوگرامی Luodanqi با 6 رنگ زیبا و هفت رنگ برای استفاه هر سن با سلیقه های مختلف مناسب می باشد.

قیمت انواع لاک ناخن

لاک شبرنگ مات لودانگی  Luodanqi

از دیگر نمونه لاک های بسیار جذاب و پرطرفدار برند لودانلی لاک شبرنگ لودانگی می باشد. این نوع لاک تحت تاثیر اشعه و نورهای ماورائ با قرار گرفتن در تاریکی روشنایی و درخشش زیبایی از خود نشان داده و بصورت شبرنگ بر روی ناخن شما خودنمایی میکند. 8 رنگ خاص و جذاب این لاک برای انواع سلیقه ها در هر سن مناسب بوده و آرایش و ظاهر شما را خاص می نماید. پوشش این لاک بسیار سبک بوده و بعد از استفاده بر روی ناخن هیچگونه سنگینی بر روی ناخن شما به همراه نخواهد داشت و شما می توانید براحتی در مدت زمان طولانی از این لاک استفاده نمایید. لاک شبرنگ لودانگی پوششی مات بر روی ناخن شما ایجاد نموده و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده بفروش می رسد.

قیمت انواع لاک ناخن

لاک آینه ای (کرومی) هدی بیوتی Huda Beauty

برند هدی بیوتی از برندهای پرفروش و معتبر در بازار محصولات آرایشی می باشد که با تنوع و کیفیت بالا توانسته محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان محصولات برند خود کسب نماید. از پرفروش و پرطرفدارترین محصولات این برند می توان به لاک آینه ای کرومی هدی بیوتی اشاره نمود. پوشش این لاک بر روی ناخن شما بسیار سبک می باشد و احساس سنگینی بهمراه نخواهد داشت. جلوه ای لاک کرومی هدی بیوتی بسیار یکدست و یکنواخت بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است. شما به کمک یک لاک پاک کن قوی به راحتی می توانید لاک را از ناخن خود پاک نمایید. مدل آینه ای این لاک جلوه ای شفاف و آینه ای دارد که زیبایی بینظیری به ظاهر شما می بخشد. رنگبندی متنوع و جذاب لاک لاک آینه ای (کرومی) هدی بیوتی به شما کمک می نماید تا به راحتی لاک خود را با سایر آرایش و کیف و کفش خود ست نمایید.

قیمت انواع لاک ناخن

قیمت انواع لاک ناخن

فروشگاه پیراکده در تلاش است برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود محصولات باکیفیت بی نظیر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لاک های بی نظیر از برندهای معتبر و پرطرفدار با تنوع رنگبندی و مدل های جذاب جزء پرفروش و محبوب ترین محصولات آرایشی در بین بانوان می باشد که با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار فروشگاه اینترنتی پیراکده این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات آرایشی موجود در سایت این فروشگاه از جمله انواع لاک با کیفیتی بالا و با قیمتی بسیار مناسب قابل سفارش می‌باشند. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

09362423974 02634649738

Pirakade.ir