تعبیر خواب فلز

دیدن فلز در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن فلز در خواب چیست؟

تعبیر خواب فلز

فلز ماده‌ای است که موادی را که قابلیت جلا،رسانای برق و گرما و چکش خواری را داشته باشد نیز فلز می نامند. فلزات دسته ای خاص از مواد هستند که جلا داشته و محکم هستند.

هر فلز دارای علامت شیمیایی خاص است که در واکنش های شیمیایی فلز مورد نظر را با آن علامت شیمیایی نشان می دهند. فلزات مختلف با هم متفاوت هستند و هر کدام خواص شیمیایی و فیزیکی جداگانه ای دارند.


تعبیر دیدن فلز آهن در خواب

دیدن فلز آهن در خواباگر ابزار آهنی در خواب ببیند، تعبیر آن باشد که خادمی به اختیار خواهد آورد.

اگر آهن جز به صورت ابزار و وسیله کار ببیند ، به اندازه آن مال و کالا به بیننده خواب خواهد رسید.

اگر ببیند آهن به او دادند ، به اندازه آهن مال و متاع به او بخشیده می شود.

آهنگری را به خواب دیدن، اگر مشهور باشد بر پادشاه دلالت دارد و اگر معروف نباشد تعبیر خواب برایش بستگی به چیزی است که در خواب دیده است، اگر موضوع خوشایندی به آهنگر مربوط می شده ، به سختی و دشمنی و .. قابل تعبیر است.

اگر ببیند آهن و یا مس ذوب میکرد ، دلیل آن باشد که از مردم غیبت و بدگویی می کند.

ادامه خواب آهن را بخوانید: تعبیر خواب آهن

تعبیرخواب فلز مس

تعبیر دیدن فلز مس در خوابمس اگر در خواب سرخ به نظر آید خوب است و فرو شکوه و مال و منال تعبیر می شود و چنانچه زرد باشد بیماری و رنجوری و ابتلا و گرفتاری است.

اگر در خواب ببینید مس را با چکش روی سندان می کوبید و به آن شکل می بخشید کار مشکلی به دست شما آسان می شود. این در صورتی است که مس شکل بگیرد ولی اگر شکل نپذیرد کار شما لاینحل باقی می ماند.

اگر در خواب ببینید ظرفی از مس دارید به رنگی متمایل به سرخی درخشنده و براق ، مالی به دست می آورید که هم زیاد است و هم ممتاز. اگردر خواب ببینید ظرفی از مس دارید که زرد رنگ و کثیف است و جلا ندارد بیمار و رنجور می شوید. دیگ و قابلمه را قبلا نوشته ام.

ادامه خواب مس را بخوانید: تعبیر خواب مس

دیدن فلز نقره در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فلز نقرهاگر در سن ازدواج باشید و نقره در خواب ببینید ازدواج می کنید.

اگر نقره خام شکل نگرفته ببینید با دختری صاحب جمال ازدواج خواهید کرد و چنانچه ازدواج کرده باشید و نقره در خواب ببینید دارای فرزند دختر می شوید.

اگر ببینید باری از نقره دارید تکلیف و وظیفه ای سنگین بر عهده شما محول می گردد.

اگر کسی نقره به شما داد یا ظرفی از نقره به شما هدیه کرد، دوستی شما را راهنمایی و هدایت و دلالت می کند و او خیر شما را می خواهد.

اگر ببینید انگشتری از نقره دارید صاحب دختر می شوید و اگر ببینید دگمه های لباس شما از نقره است، همسرتان دختری می آورد که به او شباهت دارد.

ادامه خواب نقره را بخوانید: تعبیر خواب نقره

تعبیر خواب فلز طلا چیست؟

تعبیر خواب طلا

تعبیر دیدن طلا در خواب
اگر مردی در خواب ببیند که مقداری طلا یافته یا در جیب و کیف خویش دارد به مقدار حجمی آن طلا ( نه به ارزش آن ) مالش از بین می رود و زیان می بیند.
نوشته اند اگر کسی در خواب ببیند طلا یافته و جسمی زرین پیدا کرده مجبور به پرداخت دیه می شود یا تاوان می دهد.
نفایس الفنون تصریح می کند که اگر بیننده خواب ببیند طلا می ریزد دلیل آفت و هلاکاست و اگر ببیند طلا به امانت می دهد آن کس که امانت می گیرد به او خیانت می کند طلا شنیدن سخن مکروه است.
مرحوم مجلسی نوشته اگر کسی سکه طلا به خواب ببیند که به او می دهند به ریاست می رسد و چنانچه ببیند گم کرده از بیماری شفا می یابد.
ابن سیرین می گوید اگر کسی دید که زر می گدازد بر زبان مردم می افتد

اگر ببیند که طلا به خانه می برد مال می یابد و ثروتمند می شود. اگر ببیند طلا می خورد مال خویش را هزینه می کند یا هدر می دهد.

هر جنسی و جسمی که از طلا ساخته شده باشد برای مردان خوب نیست و در خواب زنان نیکو است.
اگر کسی در خواب زرگری ببیند با مردی دروغ گو و لاف زن بر خورد می کند.

 

ادامه خواب طلا را بخوانید: تعبیر خواب طلا

☺ تعبیر خواب «فلز» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «فلز» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


39 دیدگاه

  1. زهرا

    سلام در خواب دیدم فلز هز سرم خارج میکنم و هر چقدر خارج میکردم تعدادش توی سرم بیشتر می‌شد و چشمام هم خونی شده بود

  2. زهرا

    خواب دیدم از سرم فلز بیرون میارم و هر فلزی را بیرون می آوردم باز دوباره توی سرم فلز زیاد میشد جوری که از چشمم خونی شد

  3. مجتبی

    سلام وقت بخیر
    در خواب دیدم که روی تمام انگشتان و کف دست و روی ساعد دستم فلز سفید رنگی مانند پلاتین هست و خیلی هم ت خواب ترسیده بودم
    تعبیر چی هست
    ممنون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند بیانگر ترسی برای شما باشد که در ان از چیزی می ترسید که برای شما پیش بیاید و از طرف دیگر هم می تواند نشانی از ان باشد که شما در اینده چیزی را به اختیار گیرید که برای شما سبب خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  4. رضا

    سلام
    در خواب دیدم که داخل غاری نسبتا تنگی شدم سنگ نسبتا بزرگی را شکستم و یک دیگ فلزی به اندازه همون سنگ، براق، صاف، به رنگ ابی روشن ازش امد بیرون دیگ رو بردم پیش یک شخص متخصص و ایشان گفتن که این فلز نایابه.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تتواند در حکم تعبیر خواب گنج باشد و از این رو برای شما تعبیری خیر دارد و ممکن است نشان از ان باشد که شما در اینده به چیزی در خود پی ببرید که بسیار با ارزش است.
      سربلند و پیروزباشید

  5. دورا

    سلام من خواب دیدم از بدنم سیم های نازک سفید رنگ میاد بیرون هرچی در میاوردمشون بیشتر میشد‌ کل بدنم داشت فلز در میومد بعد یهو دیدم تبدیل به علنگو دسبند شدن نه درد داشتم نه خونریزی بعد راحت میتونستم از دستم در بیارمشون وبابام یه عنبر آورد اول قطعشون کرد از بدنم در آورد ولی هی بیشتر میشدن و ضخیم تر ومدلهای قشنگی هم بودن توخواب گفتم چقدر هم قشنگ هستن
    لطفا راهنماییم کنید تعبیرش چیه نگران شدم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب برای زنان می تواند خیر باشد و ممکن است به این معنا باشد که شما چیزی در درون خود دارید که می توانید سبب خیری عظیم برای شما شود و فقط باید ان را پیدا کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  6. عماد

    من همیشه خوابامو فراموش میکنم، ولی اینبار خواب دیدم تکه های خیلی ریز که رنگش نقره ای بود از کف پام ودهنم دارم در میارم، تعبیر چیست؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب برای شما ممکن است به این معنا باشد که فلز در خواب نشان از خدمت است و اینکه از شما بیرون زده است می تواند نشان از ان باشد که باید خدمتی را به کسی بدهید تا خیری به شما رسد.
      سربلند و پیروز باشید

  7. لاوین

    سلام خواب دیدم تیکه هایی از فلز مثل حرف u در مناطق مختلف دستم هست و خیلی درد داره ولی خونریزی نداشتم و با اینکه درد داشت راحت همرو از بدنم در میاوردم.تعبیر چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب ممکن است به این معنا باشد که در اینده باید بدانید که دیگران برای ایشان به شکلی نزدیک شوند که باید از خود دورشان کنید اما حتما ملاک را باید عقل و ایمان قرار دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  8. محسن

    سلام خاب دیدم چن تا سر قوطی فلزی گذاشتم تو دهنم یکیش تو گلویم گیر کرد یکی یکی در اوردم تمام شد بعد یه سری تکه های قوطی دیگه اوردم بالا و تکه های ورق گلوم بریده وخون فواره میزد بعد خون بند اومد دوباره تکه های ورق بدون خون بالا میوردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      اگر در خواب خود سرخی خون را دیده اید پس خواب شما تعبیر ندارد و در غیر این صورت ممکن است برای شما بر اساس تعبیر خواب قوطی می تواند به این معنا باشد که برای شما در اینده به واسطه ی کاری که خودتان می کنید ایرادی پیش بیاید و از این رو صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  9. رضا شهروز

    سلام
    خواب دیدم حلب (حلبی روغن جامد) رو برش زدم و میخورم
    معنیش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب روغن با توجه به انکه می تواند به عنوان یکی از اقلام غذایی باشد پس ممککن است خیر باشد اما می تواند نشانی از نامتعارف بودن ان خیر هم که به شما رسد باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  10. Nn

    سلام خواب دیدم یه سریع بدلیجات دارم تادست بهشون میزدم طلامیشدن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن خواب بدلیجات نشان از ان دارد که خیری به شما رسد که اندک است اما اینکه در خواب شما به طلا تبدیل شده اند ممکن است بسیار خیر باشد و نشان از ان باشد که شما در اینده نزدیک کارهایی کنید که سبب خیر برای شما باشند.
      سربلند و پیروز باشید

  11. mohamad

    سلام
    ببخشید تعبیر خواب بیرون فلزات از گوش
    مثل سوزن و اینا چه تعبیری میتونه داشته باشه ؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب بیرون اوردن چیز از گوش می تواند نشانه ای از ان باشد که شما کسانی دارید که در پشت سر شما حرف میزنند و از این رو این خواب بیانگر ان می تواند باشد که باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  12. نظری

    سلام خواب دیدم دارم جاکفشی دست دوم از جنس برنج می‌خرم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب می تواند به این صورت باشد که شما در اینده از چیزی که مربوط به روابط شماست ممکن است بدگویی کنید و این موضوع برای شما خیر نیست وباید بسیار آگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  13. عرفان

    سلام ، خواب دیدم قطعات فلزی خام و پهن از شکم من بیرون میان و خیلی حس بدی داشتم تو خواب ، تعبیر خاصی داره؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است به این تعبیر باشد که شما از کسی غیبت کنید و باید این کار را متوقف کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  14. سارا 44

    با سلام
    خواب دیدم که گلوله های فلزی را مثل قرص با آب قورت میدهم گلوله ها خیلی ریز و بعضی هم کمی بزرگ تر بودندتعبیر خواب من چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند به این معنا باشد که شما از چیزی که دیگران اصلا نمی توانند خیری به راحتی کسب خواهید کرد و این خواب برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  15. ف.م

    سلام،در خواب دیدم که فسفر قرمز با رنگی گداخته داره استخراج میشه توسط یک فرد ناآشنا در بیابان،تعبیر آن چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند بر اساس تعابیر خواب به این صورت تعبیر گردد که شما از کسی و یا چیزی بد خواهید گفت که حق و روا نیست و باید بسیار آگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  16. میلاد

    سلام در خواب دیدم فردی ناشناسی به من گشواره ای یدونه ای و بسیار کوچک از جنس نمیدونم اهن بود یا نقره ولی به احتمال زیاد نقره داد و من از او گرفتم ان را قورت دادم میشه بگین تعبیر چی میشه ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      می تواند به این تعبیر باشد که از خیری که به شما رسد استفاده ی صحیح نخواهید کرد و از این رو باید بسیار در انتخاب های خود دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  17. مهسا

    سلام خواب دیدم برادرم خیلی ناراحت و عصبیه و میگه گرفتار شدم.در انتهای زبانش پلاک فلزی نقره ای قرار گرفته و دهانش و باز کرد و زبونشو بهم نشون داد.انگار مهر بردگی بود.من خیلی ترسیدم و فرار کردم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن گوشواره بر گوش مرد نشان از خیر نیست و می تواند به این معنا باشد که ایشان در مشکلی گرفتار شده اند و توان رهایی از آن ندارد و از این رو شما باید تلاش خود را برای رفع موضوع بکنید.
      سربلند و پیروز باشید

  18. Sana

    سلام
    خواب دیدم پسر عمویم که همو خیلی هم دوست داریم
    تو سرش گلوله های فلزی نقره ای رنگ فرو برده بود که به من نشون داد
    و اصلا هیچ ناراحتی نداشت و انگار خودش همچین کاری کرده بود
    نمیدونم چ جوری و چرا

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما به علت ترس از دست دادن آن فرد است و تعبیر بد ندارد و به معنی انتخاب شدن برای امری خیر است برآن آن فرد.
      سربلند و پیروز باشید.

  19. علی

    خواب دیدم ظروف روحی جمع میکنم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر فلز روی بسیار در خواب های ما خیر است و می تواند نشان از ان باشد که شما در اینده ای نه چندان دور برای رسیدن به خیری تلاشی مضاعف خواهید کرد که ثمر خواهد داد.
      سربلند وپیروز باشید

  20. س.ف

    در خواب از کسی که فوت کرده بود پرسیدم چه میخوری گفت (فلز) تعبیر ان چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این امر است که جایگاه آن میت نیک است و در این دنیا خادمی دارد که بر او خیرات نیک می‌فرستد و خوب است.
      سربلند و پیروز باشید.

  21. یاسین صداقت

    با سلام
    تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که مالی به شما خواهد رسید و اینکه آسایش را برای شما به همراه دارد.
    سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید