هشت نکته در استایل های مردانه برای جذابیت بیشتر

اگرچه به ما یاد داده‌اند که هرگز یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت نکنیم، اما اولین ملاقات‌ها و برخوردها اهمیت بسیار زیادی دارند و می‌توانند در جذب دیگران به‌شدت تاثیر داشته باشند. دانستن برخی نکات در لباس پوشیدن می‌تواند به شما کمک کند که شخصیت منحصربه‌فرد خود را به دیگران نشان دهید و تاثیر مثبتی بر افراد بگذارید. در ادامه با هشت نکته در استایل‌های مردانه برای جذابیت بیشتر آشنا خواهید شد.

1.    عادات خوب نظافت شخصی

فارغ از اینکه چه لباسی می‌پوشید، اصلی‌ترین چیزی که دیگران در مورد شما متوجه می‌شوند عادات نظافت شخصی شماست. این امر شامل موهای سروصورت، بوی بدن و نظافت کلی شما می‌شود. اگرچه سلیقه هرکسی متفاوت است، اما در این مورد میان افراد تفاهم وجود دارد. همه، افرادی را دوست دارند که از خود مراقبت کرده و به ظاهر خود رسیدگی می‌کنند. بنابراین، علاوه بر رعایت اصول کلی بهداشت، مهم است که نظافت شخصی را نیز به‌خوبی رعایت کنید.

2.    سلیقه خوب در انتخاب کفش و عینک

سلیقه خوب مردان در انتخاب کفش و عینک آفتابی یا عینک طبی، یکی از اولین مواردی است که دیگران به آن توجه می‌کنند. این امر بدین معناست که سرمایه‌گذاری برای خرید کفش‌های باکیفیت و کلاسیک و خرید عینک دودی کار بیهوده‌ای نیست. لازم است از سبک‌های مناسب فصل استفاده کنید. برای مثال، اگر یک کفش ورزشی را در یک قرار ملاقات رسمی بپوشید، به‌احتمال‌زیاد برای طرف مقابل، فردی بی‌ملاحظه به نظر می‌رسید. پوشیدن کفش زیبا در کنار استفاده از یک عینک آفتابی شیک مثل عینک خلبانی مردانه جذابیت شما را بسیار بالا می‌برد. عینک شب نیز یک گزینه جذاب و منحصربه‌فرد برای استایل عصرگاهی شما است.

3.    تی‌شرت سفید و جین

تی شرت سفید و شلوار جین یک ترکیب کلاسیک است و علت خوبی هم دارد. چنین استایلی راحت، مقرون‌به‌صرفه و بسیار جذاب است و استفاده از آن می‌تواند هرکسی را به شما جذب کند. تی‌شرتی که متناسب با اندام شما باشد، می‌تواند استایل‌تان را زیر و رو کند. بنابراین، به‌هیچ‌عنوان نباید بیش‌ازحد تنگ یا گشاد باشد. جین‌هایی که اسلیم فیت هستند یا دمپای آن‌ها مخروطی است و همچنین تا بالای کفشتان می‌رسند می‌توانند با تی‌شرت سفید به‌خوبی ست شوند و ترکیب جذابی برای موقعیت‌های نیمه رسمی و روزمره ایجاد کنند.

4.    کت‌وشلوار

هشت نکته در استایل های مردانه برای جذابیت بیشتر

بسته به شغلی که دارید ممکن است هر روز کت‌وشلوار بپوشید یا به‌ندرت از این سبک لباس استفاده کنید. جزو هریک از این گروه‌ها که باشید، لازم است بدانید وجود یک دست کت و شلوار رسمی و شیک برایتان ضروری است. دقت داشته باشید که کت و شلوار نیز باید فیت بوده و اگر با اندام شما تناسب نداشته باشد، تاثیر مثبتی بر دیگران نمی‌گذارد. بنابراین اگر وقتی کت‌وشلوار خود را می‌پوشید به نظر می‌رسد در آن غرق شده‌اید، بهتر است اصلا آن را نپوشید.

5.    بالا دادن آستین‌ها

برای اینکه موردپسند دیگران قرار بگیرید آستین‌هایتان را بالا بزنید و قسمتی از آن‌ها را تا کنید. این استایل، خودمانی است و رسمیت زیاد پیراهن را خنثی خواهد کرد. دفعه بعد که می‌خواهید بعد از کار کردن، ساعات خوشی را بگذرانید یا می‌خواهید رسمی بودن پیراهن را کاهش دهید، این سبک را به یاد داشته باشید.

6.    اکسسوری‌های جذاب

هشت نکته در استایل های مردانه برای جذابیت بیشتر

اکسسوری‌هایی که خیلی خوب انتخاب شده باشند می‌توانند استایل شما را ارتقا دهند. بنابراین، آن‌ها را دست‌کم نگیرید. اگر به‌تازگی می‌خواهید خرید اکسسوری را شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم در اولین خرید خود، خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور را مد نظر داشته باشید. اگرچه ممکن است در حال حاضر استفاده از ساعت برای آگاهی از زمان منسوخ شده باشد، اما کاربرد انواع ساعت هوشمند مثل ساعت هوشمند سامسونگ یا هواوی فراتر از نشان دادن زمان است و می‌تواند شما را از ضربان قلب و تعداد قدم‌هایتان نیز آگاه کند. همچنین، سعی کنید بیش‌ازاندازه از اکسسوری استفاده نکنید و این کار را به استفاده از دو تا سه اکسسوری محدود کنید.

7.    پیراهن هنلی

وقتی صحبت از جذابیت می‌شود، پیراهن هنلی یک قدم بالاتر از تی‌شرت قرار می‌گیرد. این پیراهن‌ها که به جای دکمه سراسری تنها چند دکمه در قسمت بالای لباس دارند، به استایل روزمره و نیمه رسمی شما زیبایی می‌بخشند. رنگ‌های سفید، توسی و سرمه‌ای این پیراهن را می‌توان با هر شلواری ست کرد. از سوی دیگر، پوشیدن این پیراهن‌ها در مقایسه با تی‌شرت موجب می‌شود که بالغ‌تر به نظر برسید.  برای مشاهده اصول ست کردن این پیراهن در استایل خود از این لینک کمک بگیرید.

8.    ژاکت یقه‌هفت

پوشیدن ژاکت یقه‌هفت هم نشانه خوش استایلی و هم نشانه رسیدن به ظاهر خود است. بنابراین، می‌توانید آن را در هر موقعیتی بپوشید. از سوی دیگر، وقتی هوا سرد است، این لباس می‌تواند از شما در برابر افت دما محافظت کند. رنگ سرمه‌ای، خاکستری تیره یا زیتونی این ژاکت با بسیاری از لباس‌ها ست می‌شوند. بنابراین، استفاده از این رنگ‌ها به‌شدت توصیه می‌شود. سعی کنید یک پیراهن دکمه‌دار زیر این مدل ژاکت بپوشید تا استایل شما زیباتر شود.

درنهایت، شما نمی‌توانید ژن‌ها یا خصوصیات جسمی اصلی خود را کنترل کنید اما می‌توانید بر نحوه استفاده از آنچه دارید، کنترل داشته باشید. جذاب بودن ترکیبی از چندین عامل مختلف از جمله آراستگی، شخصیت و استایل است. اگر می‌خواهید دیگران به شما جذب شوند و بر دیگران تاثیر مثبتی بگذارید، با رعایت نکاتی که در این مقاله مطرح شد،  به این امر دست پیدا خواهید کرد.