کلید خودرو

ما در مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت کلیدکار خدمات مربوط به کلیدسازی شبانه روزی ، ساخت سوئیچ برلیانس و کیلس استارتر را انجام می دهیم.

کلیدسازی شبانه روزی

یکی از مشکلات بزرگی که برای هر کس ممکن است اتفاق بیفتد گم کردن کلید خانه و پشت در ماندن است. در این شرایط نیاز به یک کلید سازی شبانه روزی و سیار کاملا احساس می شود. در صورت گم کردن یا جا گذاشتن کلید خانه خود اصلا نگران نباشید. کلیدسازان شبانه روزی ما در کلیدکار در تمام ساعات شبانه روز آماده کمک به شما هستند. فقط کافیست با شماره های کلیدسازی شبانه روزی کلیدکار تماس گرفته تا کلید سازان ما در هر ساعت از شبانه روز به یاری شما بشتابند. کلید سازان سیار ما در اقصی نقاط شهر، اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آماده یاری رساندن به شما هستند.

ساخت سوئیچ برلیانس

ما در کلیدکار خدمات ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های چینی از جمله ساخت سوئیچ یا تعمیر ریموت ام وی ام 530 MVM ، سوئیچ ریموت دار ام وی ام 530 MVM ،کیلس ام وی ام 550 MVM ، کلید کددار ام وی ام 550 MVM، سوئیچ ام وی ام 315 MVM، ام وی ام X33 MVM و سوئیچ فابریک X22 و سوئیچ ریموت دار ام وی ام 110 نیو. علاوه بر این سوئیچ کلیه ماشین های لیفان مانند ساخت سوییچ لیفان 520، سوئیچ اصلی لیفان 620، سوييچ اورجینال لیفان 820، سوییچ و ریموت لیفان X50 و X60 و همینطور دیگر ماشین ها مانند سوئیچ جک j3 و j5 و s5 ،کی لس استارتر جک سوئیچ ریموت دار جک جی 3 و جی 5 و اس 5 ، سوئیچ و ریموت ماشین گریت وال Great Wall c30 را در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت ارائه می دهیم. همینطور ما ساخت سوییچ انواع برلیانس مانند برلیانس V5 ، سوئیچ و ریموت برلیانس H220 ،برلیانس H230 ،برلیانس H320 ، برلیانس H330، اچ سی کراس H30 Cross را انجام می دهیم. دیگر خدمات ما شامل ساخت سوئیچ تیگو، چری و جیلی 2014 و 2015 و 2016 و 2017 و 2018 و ام جی MG می باشد.  کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا از قیمت سوئیچ ماشین  ام وی ام MVM ، لیفان و  قیمت سوئیچ برلیانس یا قیمت سوییچ ماشین های دیگر با خبر شوید و کلیدسازان ما در کوتاه ترین زمان به مکان ماشین شما بیایند و پس از نشان دادن مدارک خودرو، سوییچ و ریموت جدید برایتان بسازند.  شعبات ما برای ساخت سوييچ در سرتاسر ایران از جمله مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، ساری، رشت، مازندران، گیلان، خراسان، خوزستان، کرمان، یزد، همدان، آبادان، کرج، قم، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، اراک قرار دارند. ما دارای کلیدساز سیار یا امداد کلید خودرو برای ساخت سوئیچ در محل در سرتاسر ایران هستیم.

کیلس استارتر چیست؟

کیلس استارتر ( Keyless Starter) که به معنای استارت بدون کلید است، فناوری است که در سال 1995 توسط شرکت زیمنس آلمان اختراع شد. سپس در سال 1998 توسط شرکت خودروسازی مرسدس بنز به بازار عرضه شد و بعد از آن به سرعت فناوری کیلس استارتر توسط دیگر شرکت های خودروسازی دنیا نیز به کار برده شد. فناوری کیلس استارتر که در زبان انگلیسی از آن به نام کلید هوشمند (Smart Key) نام برده می شود در اکثر خودروهای امروزی به صورت پیش فرض کارخانه ای وجود دارند. در صورت عدم وجود کیلس استارتر می توان آن را بعدا در ماشین نصب نمود. در کلیدکار ما خدمات مربوط به نصب کیلس استارتر را در کنار دیگر خدمات مربوط به ساخت ریموت ماشین انجام می دهیم.