درب ضد سرقت isatisdoor

ایساتیس درب نماینده انحصاری بهترین تولید کنندگان درب ضد سرقت از کشور ترکیه می باشد که به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه علاوه بر کیفیت بالای درب ها، محصولات این مجموعه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت و ضد حریق ترک می توانید همین حالا با کارشناسان ایساتیس درب تماس بگیرید.

www.isatisdoor.com

ما تضمین می کنیم درب های این مجموعه دارای بالاترین کیفیت، گارانتی معتبر و قیمت مناسب می باشند.
نکات مهم هنگام خرید و تشخیص درب ضد سرقت ترک اصل

یکی از نکات مهمی که اکثر خریداران درب های ضد سرقت هنگام خرید مد نظر دارند، قیمت مناسب و امنیت این نوع درب ها می باشد. کارخانه های سازنده نیز تلاش می کنند تا درب های تولیدی خود را با کیفیت و امنیت بالا و همچنین قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به دیگران به دست مشتریان خود برسانند.

به دلیل وجود شرکت های گوناگون در امر ساخت، تولید و همچنین واردات درب ضد سرقت ترک بر آن شدیم، در اینجا نکاتی مهم را برای شما عزیزان بازگو نماییم تا بتوانید به خوبی درب های ضد سرقت ترک اصل را تشخیص دهید. خاطر نشان می شویم بهترین راه جهت کسب اطمینان در این زمینه خرید از وارد کنندگان معتبر در این زمینه می باشد.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت

1 . توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت اولین مورد مهم برای خرید درب ضد سرقت می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد در هنگام نصب با مشکلات زیادی روبرو می شوید و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت ترک اصل باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد.

2. ابزار و یراق درب ضد سرقت ایرانی بسیار مهم است که باید به آنها دقت نمود : قفل استفاده شده باید از شرکت کاله ترکیه باشد که از بهترین قفل های جهان است و دستگیره ها از جنس استیل باشد و جنس قفل شب بند و همچنین چشمی درب ضد سرقت نیز توجه شود که از جنس با کیفیت باشد نه معمولی.

3. لولاهای درب ضد سرقت : لنگه درب ضد سرقت ترک به دلیل وزن بالایی که دارد باید بر روی بیش از دو لولا قرار گیرد.

4. جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل باید با مکانی که درب در آنجا نصب می شود همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر مکان مورد نظر شما آفتاب رو یا آب خور می باشد استفاده از رویه ام دی اف گزینه مناسبی برای شما نمی باشد زیرا مقاوت کمی در برابر آفتاب و آب دارد. برای همچین مکان هایی می توانید از جنس مقاو پی وی سی بهره ببرید.

5. ورق سر تا سری : میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت ترک به حساب می آید.

امیدوارم این مطلب برای خریداران درب ضد سرقت و درب ضد حریق مفید قرار گرفته باشد.

ایساتیس درب نمایدگی انحصاری درب ضد سرقت ترک و درب ضد حریق شرکت UNVER ترکیه با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا آماده ارایه انواع درب ضد سرقت ترک اصل و درب ضد حریق با کیفیت بالا و قیمت مناسب مطابق با استانداردهای روز جهانی می باشد.

ما مفتخریم با بیش از 7 سال سابقه در زمینه توزیع و اجرای درب های ضد سرقت و ضد حریق، اقدام به تهیه درب های ضد سرقت اورجینال با بهترین کیفیت و متریال موجود در بازار کشور ترکیه نموده و آماده ارایه بهترین خدمات به هموطنان عزیز می باشیم ما در سایت خود تلاش نموده ایم به معرفی بخشی از محصولات خود با کیفیت و سطح ایمنی متفاوت بپردازیم .
این مجموعه تلاش دارد جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت برای آپارتمان، ویلا و لابی و همچنین درب های ضد حریق را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد.
خط مشی ما ارایه برترین کیفیت و اجرا با بالاترین دقت با توجه به نیاز و سلایق مشتریان خود می باشد .
امید است تلاش همکاران ما در این زمینه، پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد .

دکوراسیون داخلی منزل زیر مجموعه وبلاگ ایساتیس درب می باشد.

منبع : www.isatisdoor.com