خرید کاندوم

یکی از موارد شایع و ناخواسته دنیای امروز تولد نوزادان بدون برنامه ریزی قبلی می باشد که تقریبا امروزه بسیار فراگیرتر شده است ، علاوه بر این ها مرگ و میر ناشی از ویروس ها و بیماری های جنسی بیشتر از گذشته در دنیای امروزی نمایان شده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی راه حل این مشکلات بپردازیم.

کاندوم چیست؟

کاندوم یک پلاستیک نازک و دارای سایز بندی است که یک مرد در طول رابطه جنسی ، آلت تناسلی خود را با آن می پوشاند و یا زنی قبل از رابطه جنسی داخل واژن خود آن را وارد می کند. کاندوم ها به طرز شگفت انگیزی از بارداری جلوگیری می کنند. (البته نه به طور قطع) کاندوم ها برای مردان سدی را ایجاد می کنند تا منی و سایر مایعات بدن از واژن ، روده یا دهان خارج نشود.

نکته مهم در مورد کاندوم های زنانه و مردانه

از کاندوم های زنانه و مردانه به طور همزمان استفاده نکنید ، چرا که ممکن است به دلیل چسبندگی که در سطح خارجی کاندوم بوجود می آید کاندوم ها به هم بچسبند و باعث پارگی آن ها شود و طبیعتا به دنبال آن احتمال بارداری و انتقال بیماری ها افزایش گردد.

خرید کاندوم چقدر می تواند مؤثر باشد ؟؟

برای خرید کاندوم اگر به طور صحیح از کاندوم ها استفاده کنید ، کاندوم می تواند کارایی زیادی داشته باشد. اما نباید این نکته را فراموش کنید که ، یک زن حتی در صورت استفاده از کاندوم هم می تواند باردار شود و یا به عبارت دیگر احتمال بارداری از بین نمی رود.

در صورت استفاده صحیح از کاندوم های مردانه ، تقریباً 98 درصد مؤثر هستند. این بدان معنی است که در یک سال ، 2 نفر از هر 100 زن که شرکای جنسی آن ها همیشه به طور صحیح از کاندوم استفاده می کنند ، باردار می شوند. از هر 100 زن که شرکای آنها هر بار به طور صحیح از کاندوم استفاده نمی کنند ، این تعداد به 18 نفر افزایش می یابد.

کاندوم های زنانه در هنگام استفاده صحیح حدود 95 درصد مؤثر هستند. اگر طرز استفاده از آن ها را ندانید این نوع کاندوم ها تنها 79 درصد می توانند شما را از بارداری حفظ کنند.

جلوگیری از بیماری های جنسی

خرید کاندوم همچنین خطر ابتلا یک فرد مبتلا به سندرم روده را به شخص دیگر کاهش می دهد. خطر دقیق با توجه به نوع بیماری متفاوت است. کاندوم تقریباً 100 درصد در محافظت از بسیاری از بیماری ها مؤثر است. اما ، شایع ترین بیماری مقاربتی ، می تواند مناطقی مانند بیضه ها را آلوده کند که کاندوم مردانه آن نواحی را پوشش نمی دهد. استفاده از کاندوم خطر عفونت را تا حد زیادی کاهش می دهد ، اما نمی توان به طور قطع از خطر ابتلا به عفونت رها شد.

انواع کاندوم

انواع مختلفی از کاندوم های مردانه وجود دارد ، که به بررسی آن ها می پردازیم.

لاتکس

کاندوم بیشتر مردانی که از کاندوم استفاده می کنند از جنس لاتکس می باشد. اگر به لاتکس حساسیت دارید ، می توانید از کاندوم های ساخته شده از پلاستیک استفاده کنید که معمولا از پلی اورتان یا پلی ایزوپرن هستند. کاندوم های لاتکس و پلاستیک می توانند شما را در برابر هر نوع بیماری جنسی – واژن ، دهان و مقعد محافظت کنند که می توانید انوع کاندوم های تاخیری و خاردار را با بهترین کیفیت در هیس مارکت خریداری کنید. کاندوم طبیعی از روده بره ساخته می شود. این نوع کاندوم از بارداری جلوگیری می کنند ، اما مانند پوست انسان ، دهانه های ریز دارند. این بدان معناست که آن ها شما را از بیماری های عفونی محافظت نمی کنند.

روغن کاری شده

یک پوشش نازک از مایع بر روی این نوع کاندوم ها وجود دارد. این مایع می تواند از درد و سوزش در هنگام رابطه جنسی جلوگیری کند و می تواند به جلوگیری از شکستن و پاره شدن کاندوم کمک کند. اگر از کاندوم هایی که روان کننده ندارند ، استفاده می کنید شاید بد نباشد از روان کننده در رابطه جنسی خود استفاده کنید. حتماً از محصولی مبتنی بر آب استفاده کنید که مخصوصا برای رابطه جنسی ساخته شده باشد. روان کننده های روغنی مانند ژله نفتی می توانند به کاندوم آسیب رسانده و از کارکرد مناسب آن جلوگیری کنند.

اسپرم کش

این نوع از کاندوم ها می تواند اسپرم ها را از بین ببرد. برخی از کاندوم ها با این مایع از قبل پوشیده شده اند. این مورد می تواند خطر حاملگی را تا حد زیادی کاهش دهد ، اما مقدار اسپرم کشی که با کاندوم ارائه می شود ، احتمالاً برای ایجاد تغییر کافی نیست. اگر می خواهید حفاظت بیشتری داشته باشید ، یک محصول کشتار اسپرم جداگانه تهیه کنید. به دنبال اسپرم کش هایی با تریتون ایکس 9 باشید چرا که دیگر انواع اسپرم کش می تواند دستگاه تناسلی شما را تحریک کند ، که می تواند احتمال ابتلا به بیماری هایی نظیر ایدز را بیشتر کند.

کاندوم های بافتی

این نوع کاندوم ها شامل انواع روبان و شکاف هستند. هدف آنها افزایش لذت برای شما یا شریک زندگی شما است. اما این که چگونه باعث می شود احساس لذت کنید ، می تواند متفاوت از میزان لذت شخص دیگری باشد. اگر کاندوم ،  شما یا شریک زندگی تان را از لذت بردن از رابطه جنسی باز می دارد ، سعی کنید از کاندوم های با بافت استفاده کنید تا  لذت بیشتری از رابطه جنسی خود داشته باشید. همچنین می توانید از کاندوم در قسمت معاشقه هم استفاده کنید.

ممکن است کاندوم هایی با درخشش و ظاهری گول زننده پیدا کنید. اما مراقب باشید : این نوع کاندوم ها معمولاً اصل نیستند ، و نه از بارداری جلوگیری می کنند و نه از انتقال بیماری های مقاربتی. اطمینان حاصل کنید که بسته بندی محصولات به وضوح بیان می کند که محصول در برابر هردو از شما محافظت می کند.

فقط یک نوع کاندوم زنانه وجود دارد که مورد تأیید بهداشت آمریکاست که از نیتریل ساخته شده است ، نوعی لاستیک ساخته شده بدون لاتکس. که از قبل روغنکاری می شود.

خرید کاندوم

اگر برای خرید محصولات زناشویی از جمله کاندوم و مقایسه محصولات به  دنبال وبسایت و یا اپلیکیشنی مطمئن هستید ما هیس مارکت را پیشنهاد میدهیم. در هیس مارکت میتوانید انواع این محصولات را بررسی کنید و سفارش دهید. هیس کاندوم محصولات را به صورت رایگان و یا به صورت فوری ارسال میکند. همچنین برای سهولت خرید میتوانید اپلیکیشن هیس مارکت را نیز از بازار یا سیب اپ دانلود کنید و به راحتی استفاده کنید.