تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که آیا واقعا به عمل زیبایی بینی نیاز دارید یا خیر! آیا بینی شما متناسب صورتتان است یا خیر! آیا هزینه ی که برای پرداخت عمل زیبایی بینی می پردازید برای بدست آوردن زیبایی منصفانه است یا خیر!

این ها همه از سوالاتی است که ممکن است در ذهن هر کسی پدید آید و به دنبال جوابی برای آنها باشد. لازم است همین ابتدا بدانید شما می توانید با یک جراح متخصص مشورت های لازم را انجام بدهید تا مشخص  شود که واقعا کاندید مناسبی برای جراحی بینی هستید و نیازی به این عمل دارید یا نه؟ افراد گاهی نمی توانند در این رابطه به جواب مناسبی برسند و ممکن است دچار اشتباهاتی شود زیرا برخی از افراد واقعا به جراحی بینی نیاز ندارند ولی برخی در مقابل باید حتما برای رسیدن به تناسب و زیبایی بینی شان را عمل کنند.

متاسفانه عده ی بر این باور هستند که اگر عمل بینی را انجام بدهند قطعا دچار مشکلات تنفسی خواهند شد ولی اصلا اینگونه نیست و این مسئله غیر تخصصی و غیر علمی بوده است و در صورتی این اتفاق رخ میدهد که جراحی بینی به دست پزشکی صورت بگیرد که تخصص کافی نداشته است و همچنین دارای تجربه کافی نیست چرا که پزشکان با تجربه و متخصصی وجود دارد که می توانند بهترین نتیجه را به متقاضیان عمل زیبایی بینی بدهند.

به صورت کلی می توانیم بگوییم که بینی های که با صورت افراد تناسب کافی ندارند می توانند سبب بروز مشکلات جدی از جمله از دست دادن اعتماد بنفس برای افراد شود و حتی نداشتن زیبایی در برخی از افراد به قدری جدی می شود که آنها در بسیاری از مراکز و محافل عمومی نیز حضور پیدا نکنند . در این شرایط فرقی ندارد که بینی گوشتی باشد یا استخوانی بلکه باید راه حلی را بکار گرفت که این مشکل برطرف کرد.جالب است بدانید ایران یکی از کشورهای است که بیشترین میزان متقاضی برای عمل بینی گوشتی را داشته است و بعد از آن عمل زیبایی واژن بوده است.

فرقی ندارد که بینی شما چه نوع بینی است ودر هر صورت می توانید از جراحی استفاده کنید البته افرادی که بینی گوشتی دارند برخلاف تصور عموم که بر این باورند بینی های گوشتی گزینه های مناسبی برای عمل جراحی بینی نیستند ، نیز می توانند از روش جراحی استفاده کنند که به عنوان یکی از روش های رینوپلاستی می باشد و دارای فواید به خصوصی نیز بوده است.

می توان اینگونه گفت که بهترین بینی به عنوان بینی است که کسی متوجه عمل کردن آن نشود. بینی باید بگونه ی باشد که با دیگر اجزای تناسب لازم را داشته باشد و نه آنقدر کوچک باشد و نه آنقدر بزرگ که هر نظری را به خود جلب کند.در یک چهره زیبا هیچ عضوی غیر طبیعی نباشد و زیبایی تا جایی که امکان دارد باید طبیعی جلوه دهد.

اگر به خدمات مدیکال مارکتینگ مثل سئو سایت خود و یا تبلیغات موثر در این زمینه دارید با اقای دانیالی کارشناس ارشد تجارت الکترونیک تماس حاصل فرمایید 09123611469 .