بهترین روش و شرکت تبلیغات اینترنتی

رپورتاژ آگهی: معرفی بهترین شرکتهای تبلیغات آنلاین؛

تبلیغات advertising

بازار دیجیتال ایران چند سالی است که به سرعت مشغول رشد است. کسب و کارهای آنلاین بسیاری وارد آن شده‌اند و درآمدهای خوبی هم از این طریق کسب کرده‌اند. اما وقتی که تجارت الکترونیک خود را شروع می‌کنید، لازم است با تبلیغ اینترنتی درست و به صرفه به جذب کاربر و مشتری بپردازید. ما در این مطلب قصد داریم دو روش تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی کنیم که می‌توانند بازدهی بالایی برای شما داشتند و جذب مشتری را با یک هزینه مناسب ممکن کنند. به علاوه دو سایت معتبر هم معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای تبلیغات هر یک از آنها استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی در گوگل ادوردز

اهمیت موتور جستجوی گوگل و تعداد بالای کاربران آن بر کسی پوشیده نیست. کسب و کارهای بسیاری در جهان هستند که بروی تبلیغات گوگل ادوردز تمرکز کرده‌اند و سعی می‌کنند از این طریق برای خود مشتری کسب کنند. اما خوشبختانه هنوز تجارت های ایرانی بسیاری به سمت این ابزار تبلیغاتی عالی روی نیاورده‌اند.

مزایای تبلیغ در گوگل

بازاریابی از طریق گوگل برای کسب و کارهای ایرانی مزایای بسیاری دارد:

  • شما دقیقاً آدم هایی را هدف تبلیغات خود قرار می دهید که در زمینه کاری شما جستجو کرده‌اند. (تمام کلمات کلیدی جستجو توسط خود شما مشخص می‌شود).
  • این شما نیستید که به دنبال مشتری می‌روید. بلکه مشتری است که به دنبال خدمات شما است و تنها کاری که می‌کنید این است که مطمئن شوید شما را پیدا می‌کند.
  • تبلیغات گوگل به صورت کلیکی و مزایده‌ای بوده و با هدفگیری درست می‌توانید با کمترین هزینه بابت هر کلیک، مشتری به دست آورید.
  • شما می‌توانید تبلیغ گوگل خود را بر اساس زمان نمایش، تعداد کلیک در روز، بودجه روزانه و … بهینه سازی کنید.
  • و در نهایت، همانطور که گفتیم، تبلیغات گوگل هنوز در ایران اشباع نشده است.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

گوگل ادوردز کشور ایران را تحریم کرده است. بنابراین برای تبلیغ در گوگل یا شما باید کلی دردسر برای استفاده از آی پی خارجی بکشید و در نهایت هم بابت یک اشتباه همه پول خود را از دست بدهید، یا با یک آژانس خوب و مطمئن بازاریابی همکاری کنید.

یک آژانس تبلیغات گوگل ادوردز مطمئن و حرفه‌ای

من تا به حال شخصاً با بسیاری از شرکت های تبلیغ گوگل صحبت کرده و با بعضی از آنها هم کار کرده‌ام. در نهایت بهترین شرکت (از نظر خودم) را در این زمینه پیدا کردم.

آژانس نوین: تبلیغات کلیکی در گوگل ادوردز

بهترین شرکت تبلیغاتی که در این زمینه می شناسم، یک آژانس به نام آژانس بازاریابی نوین بود. دلایل خودم را هم برای این موضوع دارم:

  • مشاوره درست و اصولی: شرکت نوین تمام توضیحات را به صورت شفاف در اختیار من گذاشت.
  • بهینه سازی درست تبلیغ گوگل: کارمندان این شرکت وقت بسیاری گذاشتند تا مطمئن شوند من با کمترین هزینه، به بیشترین بازده می‌رسم.
  • قیمت مناسب: آژانس نوین یکی از بهترین و ارزان ترین قیمت ها را در زمینه تبلیغ ارائه می‌دهد.
  • گزارش کامل: در نهایت نیز یک گزارش کامل از بازدهی تبلیغ خود دریافت کردم.

اما مهمترین نکته در این بین، تخصص بالای این آژانس و کار اصولی آنها بود. فکر می‌کنم یک تماس با شرکت نوین کافی باشد تا منظور من را بهتر متوجه شوید.

آدرس سایت آژانس بازاریابی نوین: http://www.novin.com

خبر خوب: یک ویژگی خوب سایت نوین این است که در وبلاگش آموزش های کامل و متنوع بسیاری را در زمینه بازاریابی (از نحوه متقاعد سازی مشتری گرفته تا تبلیغ گوگل و سئو) را رایگان در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. پس اگر به دنبال مقالات آموزش بازاریابی هم هستید، حتماً به این سایت آژانس بازاریابی نوین سر بزنید.

خدمات دیگر: البته سایت نوین خدمات دیگری در زمین تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال هم ارائه می‌دهد، از جمله سئو و بهینه سازی سایت، بهینه سازی تجربه کاربر و تبلیغات ایمیلی. اما من از این خدمات استفاده نکرده ام.

تبلیغات در کانال های تلگرام

تلگرام در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. من، شما و اکثر مردم ایران از تلگرام برای ارسال و دریافت پیام‌های خود استفاده می‌کنیم. پس با تبلیغ اصولی از طریق کانالهای تلگرام می‌توانید به بسیاری از جمعیت کشور (به خصوص جوانان) دست پیدا کنید. اما خب مسلما پیدا کردن تک تک کانال های تلگرام مرتبط با کار شما و تبلیغ در آنها کار چندان راحتی نیست. به علاوه، اینکه تبلیغ تلگرام شما بازدهی بالایی داشته باشد را نمی‌توان از این طریق تضمین کرد.

اما یک راه خوب دیگر برای این منظور وجود دارد:

دیدوگرام: سرویس تبلیغات کلیکی و بازدیدی تلگرام

دیدوگرام یک سرویس اینترنتی است که تبلیغات در تلگرام را برای ما راحت کرده است. کار با آن هم واقعاً راحت است. شما ثبت نام می‌کنید و وارد پنل خود می‌شوید. از طریق این پنل می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی جدید ایجاد کنید و با استفاده از ویرایشگر عالی این سایت، تبلیغ تلگرام خود را بسازید و قطعی کنید.

حال تبلیغ شما می‌تواند به دو صورت باشد:

تبلیغ کلیکی: در تبلیغ کلیکی تلگرام، شما بر اساس تعداد کلیک هایی که بروی تبلیغ شما می‌شود هزینه پرداخت می‌کنید. این یعنی فقط بابت کسانی که وارد لینک شما شده اند (و از آن طریق به کانال شما پیوستند) باید پول بدهید. قیمت هر کلیک هم بالا نیست و شما می‌توانید با 150 تومان بابت هر کلیک تبلیغات تلگرام خود را شروع کنید.

تبلیغ بازدیدی: در تبلیغات بازدیدی تلگرام، شما یک کمپین در دیدوگرام تعریف کرده و مشخص می‌کنید که به دنبال چه تعداد بازدید هستید. همچنین باید نوع تبلیغات تلگرام خود (ویژه یا عادی) را هم مشخص کنید. سپس این تبلیغ در تمام کانال های تلگرام مطرح قرار داده خواهد شد و تا زمانی که پست به تعداد بازدید مورد نظر شما برسد، ادامه خواهد داشت.

آدرس سایت دیدوگرام: http://www.didogram.com