جوانسازی پوست یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در جمعیت بانوان بوده و راهکارهای متفاوتی به منظور ایجاد جوانسازی در پوست وجود داشته که از تاثیرات ویژه ای برخوردار می باشند. جوانسازی پوست به روش های متفاوتی می تواند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، تیرگی و شل شدگی پوست صورت را برطرف نموده، جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.

اهمیت پوست سالم

پوست یکی از مهمترین و وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که وظایف فیزیولوژیک فراوانی بر عهده داشته و در اصلی ترین نقش خود از ورود مواد بیگانه، میکروب ها و عوامل بیماری زا به بدن ممانعت می نماید. پوست سالم، جوان و زیبا تاثیر فراوانی در زیبایی و جوانی چهره داشته و می تواند بر زیبایی ظاهری شما دو صد چندان بیفزاید. برای دریافت این نو خدمات میتوانید به مرکز جوانسازی پوست آرمان الهیه مراجعه کنید.

مراقبت های به موقع، صحیح و اصولی از پوست صورت اهمیت بسیار زیادی داشته و از بروز مشکلات پوستی مانند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، سیاهی و خشکی آن در میانسالی و پیری پیشگیری می نماید. قرار گرفتن بدون حفاظ در برابر نور خورشید، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب و هوای سرد و خشک، بی خوابی، عدم استفاده از عینک دودی، استفاده نکردن از کرم های ضد آفتاب، نداشتن رژیم غذایی مناسب مانند سبزیجات و میوه جات، استرس های کنترل نشده و مکرر، بی آبی و یا دهیدراته شدن بدن و پوست، مصرف برخی از داروها، روش و سبک ناصحیح زندگی از عوامل اصلی و بسیار مهم در تسریع روند پیری زودرس و آسیب های پوستی می باشند.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

جوانسازی و حفظ طراوت پوست، روش ها و راه حل های متفاوتی داشته که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

استفاده از ماسک های صورت

ماسک های مختلف صورت بویژه ماسک های گیاهی از جمله مفیدترین و موثرترین اقدامات جوانسازی پوست در تمامی سنین برای انواع پوست های صورت می باشد. ماسک های صورت گیاهی انواع متفاوتی داشته و در برطرف نمودن چین و چروک های پوستی، سیاهی، افتادگی و خشکی پوست بسیار موثر هستند. ماسک های میوه، ماسک های آبرسان، ماسک های مرطوب کننده در کاهش و برطرف نمودن خشکی پوست بسیار موثر بوده و از پیری زودرس پوست پیشگیری می نمایند. ماسک های تقویت کننده حاوی انواع مواد معدنی و مغذی بوده و می توانند مشکلات پوستی را تا حد زیادی تسکین نموده و در جوانسازی نقش مهمی داشته باشند. سایت های بین المللی در این مورد مطالبی بسیار مفید نوشته اند که لیست سایت های جوانسازی پوست اینجا میباشد.

رژیم غذایی مناسب، آب فراوان و مکمل ها

داشتن یک رژیم غذایی مناسب، اصولی و سرشار از مواد معدنی در کاهش پیری زودرس پوست صورت بسیار موثر بوده و مصرف منظم سبزیجات و مکمل های غذایی از دیگر راهکارهای موثر در پیشگیری و کاهش مشکلات پوستی مانند پیری و افتادگی پوست بوده و نوشیدن میزان متناسب از مایعات با نیاز بدن می تواند از خشکی، ترک ها و چین و چروک های پوستی پیشگیری نماید.

جوانسازی پوست

خدمات زیبایی و جوانسازی پوست

  •  مزوتراپی

مزوتراپی یکی از موثرترین و پرطرفدارترین اقدامات و خدمات زیبایی در زمینه جوانسازی صورت بوده و در اکثر کلینیک های زیبایی انجام می گیرد. در این روش، هورمون، مواد معدنی، ویتامین ها و عصاره های گیاهی موثر و مورد نیاز پوست را بوسیله یک سرنگ نازک در نواحی چروک، افتاده و سیاه پوست تزریق نموده و جوانی را به پوست باز می گردانند.

  •  لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی دیگر از بهترین و نتیجه بخش ترین روش ها و خدمات زیبایی در زمینه جوانسازی صورت است. لیفت با نخ بوسیله سوزن و یک نخ مخصوص در نواحی افتاده و شل شده انجام گرفته و با بالا کشیدن پوست صورت و تحریک کلاژن های پوستی می تواند نقش به سزایی در جوانسازی پوست داشته باشد.

  •  لیزر درمانی

لیزر درمانی از جمله روش های معتبر و کارآمد در زمینه خدمات زیبایی و جوانسازی است. لیزردرمانی انواع متفاوتی داشته و در آن، تابش امواج رادیویی می توانند سنتز پروتئین های پوستی مانند کلاژن و کراتین را تحریک نموده و به ساختار افتاده پوست، قوام ببخشد. لیزر درمانی می تواند منجر به جوانسازی صورت در هر سنی شده و مشکلات پوستی را تا حد زیادی برطرف نماید.

  •  تزریق ژل و بوتاکس

از دیگر خدمات زیبایی موثر در جوانسازی و طراوت پوست، تزریق انواع ژل و بوتاکس می باشد. بوتاکس قادر به از بین بردن قطعی و دائمی چین و چروک های پوستی بوده و می تواند پیری پوست ناشی از چروک های پوستی را مرتفع نماید. ژل ها یکی دیگر از تجهیزات حجم دهنده به اعضای افتاده و شل شده صورت هستند که می توانند چروک و پیری اعضای صورت مانند گونه، بینی و زیر چشم را برطرف نمایند.(تصویر4)