رزرو هتل باکیفیت در چابهار

می‌توانیم به جرات بگوییم که تنوع پدیده‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری در ایران، مثال‌زدنی است. کمتر کشوری یافت می‌شود که بتواند از این نظر، پا به پای ایران حرکت کند. ناحیه جنوبی ایران، میزبان پدیده‌های فراوان و متنوعی است که بسیاری از آن‌ها بومی ایران اند. در میان استان‌های جنوبی ایران، سیستان و بلوچستان استانی محسوب می‌شود که کمتر از سایرین توجه‌ها را به خود جلب کرده است. با این وجود، نباید از دیدنی‌های سرشار این استان چشم پوشی کرد. گل‌فشان‌های چابهار، کوه‌های مریخی این شهر و … همگی از جمله دیدنی‌های منحصربه‌فرد این استان محسوب می‌شوند

. استان سیستان و بلوچستان و به خصوص ناحیه چابهار، برای زمین‌شناسان، گردشگران و تاریخ‌پژوهان اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که چابهار هتل خوب ندارد و رزرو هتل باکیفت در چابهار سخت است. در این مقاله قصد داریم که خط بطلانی بر این تصور غلط بکشیم. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این شهر هستید و قصد رزرو هتل چابهار را دارید، با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین‌ هتل‌های این ناحیه را بررسی کنیم.

اولین گزینه، هتل آذین چابهار

اگر آشنای چابهاری داشته باشید یا خودتان به این شهر سفر کرده باشید، حتما نام هتل آذین چابهار به گوش‌تان خورده است. این هتل با اینکه یک هتل سه ستاره است، اعتبار زیادی در نزد مردم محلی و همچنین مسافران به این ناحیه دارد. درواقع، هتل آذین نمونه‌ای است برای این مسئله که همیشه هم تعداد ستاره‌های یک هتل نمایانگر کیفیت آن نیست.

هتل آذین چابهار، یک هتل نوساخت است. این هتل در سال 1396 هجری شمسی افتتاح شد. با اتمام تابستان 1401، نزدیک به 5 سال است که این هتل به مسافران و گردشگران چابهار خدمات ارائه می‌کند. شاید انتظار داشته باشید که یک هتل خوب، بسیار بزرگ باشد. هتل آذین چابهار باز هم استتثنایی برای این قضیه است. این هتل ابعاد نسبتا کوچکی دارد و فقط شامل دو طبقه است. در مجموع این دو طبقه، 22 اتاق فعال وجود دارند که در اختیار مشتریان و گردشگران قرار می‌گیرند.

مکان جغرافیایی این هتل، در مجاورت بلوار قدس است. برای ناآشنایان با چابهار باید توضیح بدهیم که بلوار قدس، نقطه‌ای کلیدی در مهندسی شهرسازی این شهر زیبا محسوب می‌شود. از این نقطه شما می‌توانید به آسانی به اکثر نقاط مهم شهر چابهار دسترسی داشته باشید. فاصله بلوار قدس تا ساحل و همینطور اسکله معروف آن (یعنی اسکله شهید بهشتی) زیاد نیست و در مدت کوتاهی می‌توانید از هتل آذین چابهار به این مکان ها تردد کنید. طراحی داخلی هتل چابهار به سبک نوین و تا حدودی اروپایی است. میله‌های فلزی، ستون‌های زیبا و کف پارکت این هتل، منظره جذابی به نمای داخلی آن می‌بخشند. روشنایی این هتل در شب‌ها، توسط چراغ‌های توکار و لوسترهای سبک تامین می‌شود. همین سبک از نورپردازی و روشنایی، سبب شده است که نور چراغ‌ها آرامش‌بخش بوده و چشم انسان را اذیت نکنند. همه اتاق‌ها پنجره‌هایی وسیع با پرده‌های زبرا دارند که با آن‌ها می‌توانید میزان نور اتاق را به خوبی تنظیم کنید. خلاصه کلام اینکه اگر به فکر رزرو هتل چابهارید، هتل آذین گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. ناگفته نماند که این هتل، تخفیف تابستانه 53 درصدی دارد که فوق‌العاده محسوب می‌شود! پس بهتر است که تا قبل از اتمام تابستان دست به کار شوید.

رزرو هتل باکیفیت در چابهار

هتل فردوس چابهار

یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های سرتاسر چابهار، هتل فردوس آن است. این هتل چهار ستاره، شهرتی حتی بیشتر از هتل آذین دارد. هتل فردوس چابهار در دو طبقه ساخته شده است ولی 79 اتاق فعال برای خدمات‌دهی به مشتریان و مسافرین دارد. این هتل بزرگ، در منطقه آزاد تجاری چابهار واقع شده است. همین نکته، یکی از امتیازات خوب این هتل محسوب می‌شود. زیرا در این منطقه، تعداد بسیار زیادی مرکز خرید بزرگ وجود دارند که نیازهای شما به انواع و اقسام خریدها را رفع می‌کنند.

هتل فردوس چابهار، هم اتاق و هم سوئیت کرایه می‌دهد. اتاق‌های این هتل در انواع یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته ارائه می‌شوند. درصورتی که تمایل به فضای بیشتر و امکانات بهتر دارید، اتاق دو تخته وی‌آی‌پی نیز در این هتل وجود دارد. سوئیت‌های هتل فردوس چابهار تنوع کمتری دارند. این سوئیت‌ها در دو طرح در اختیار مسافرین و مشتریان گرامی قرار می‌گیرند. یکی، سوئیت یک خوابه دو نفره و دیگری نیز سوئیت دو خوابه چهار نفره. قیمت سوئیت‌ها از دو میلیون و 100 هزار تومان به ازای هر شب شروع می‌شود که نسبت به هزینه اتاق‌ها بسیار بیشتر است. توجه داشته باشید که قیمت گفته شده، با احتساب تخفیف 37 درصدی تابستانه محاسبه شده است. بنابراین بهتر است که تا قبل از اتمام تابستان، برای رزرو هتل چابهار دست بجنبانید.

رزرو هتل باکیفیت در چابهار

هتل لیپار چابهار

در نزدیکی هتل فردوس، هتل پنج ستاره‌ای به نام هتل لیپار چابهار وجود دارد. می‌توانیم ادعا کنیم که مرغوب‌ترین هتل در این منطقه، همین هتل لیپار چابهار است. هتل لیپار در سه طبقه بنا شده و در مجموع، 107 اتاق فعال آماده پذیرایی از مسافرین محترم دارد. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، با استفاده از تکنولوژی‌های روز آپدیت شده اند و بسیار مدرن محسوب می‌شوند. هتل لیپار چابهار تنوع بسیار زیادی در ارائه اتاق به شما دارد و در مجموع، 11 نوع اتاق و سوئیت مختلف به مشتریان خود پیشکش ‌می‌کند. این اتاق‌ها، دو منظره کلی دارند: منظره رو به دریا و منظره رو به باغ. درصورتی که هنوز درمورد رزرو هتل چابهار یا هتل‌های معتبر این منطقه سوالاتی دارید، می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی ما تماس بگیرید و از مشورت متخصصین ما بهره‌مند شوید.