احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به مناسبت تولد یک نوزاد به جشنی دعوت شده اید و حالا باید به فکر خرید یک کادو نوزاد مناسب باشید. در نگاه اول، انتخاب هدیه‌ای که هم حسن نیت شما را نشان دهد و هم قیمت مناسبی داشته باشد دشوار به نظر می‌رسد، هدایایی مانند لباس، عروسک، دستبند نوزاد و یا النگو طلا نوزاد احتمالا اولین مواردی هستند که به ذهن شما میرسد.  در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین هدیه را انتخاب کنید. پس ادامه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

بهترین پیشنهادات خرید کادو برای نوزاد

بهترین کادو نوزاد چیست؟

طبیعتا در اولین قدم، باید به جنسیت نوزاد توجه داشته باشید چرا که خرید کادو برای نوزاد دختر می‌تواند با خرید کادو برای نوزاد پسر تفاوت‌های بسیاری داشته باشد. در حالت عادی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مقداری پول به والدین نوزاد هدیه دهند، اما بسیاری نیز انتخاب می‌کنند تا با خریدن یک هدیه‌ی خاص، در تهیه‌ی کادو نوزاد خلاقیت به خرج دهند.

  •  لباس

یکی از گزینه‌هایی که بسیاری از افراد به سراغ آن می‌روند، خرید لباس برای نوزاد است. البته خرید لباس می‌تواند کمی دشوار باشد، چرا که نوزاد همواره در حال رشد است و باید در انتخاب سایز لباس برای او دقت کنید.

  • کتاب

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که به دلیل سن کم نوزاد، خریدن کتاب برای او زود است، اما محققان و روانشناسان معتقدند که کودک با شنیدن صدای مادرش در زمان کتاب خواندن آرامش پیدا می‌کند و علاوه بر آن، کتاب خواندن به افزایش هوش هیجانی او نیز کمک می‌کند.

  • عروسک

عروسک‌ها یکی از لذت بخش‌ترین کادوهایی هستند که می‌توانید برای نوزاد خریداری کنید. عروسک‌هایی در طرح و رنگ‌های مختلف همیشه یکی از گزینه‌های محبوب برای کادو نوزاد هستند که ممکن است در حال حاضر استفاده‌ای نداشته باشند، اما این موضوع با بزرگ‌تر شدن نوزاد مسلما تغییر خواهد کرد.

  •  طلا

خریدن طلا برای نوزاد یکی از مرسوم‌ترین و رایج‌ترین انواع هدیه است که در بسیاری از مواقع، اقوام نزدیک نوزاد، برای او یک سکه یا یک پلاک که بر روی آن آیات قرآن حک شده است هدیه می‌آورند. این رسم به دلیل با ارزش بودن طلا، از زمان قدیم در میان مردم کشور ما وجود داشته است.

خرید کادو برای نوزاد دختر

با توجه به این نوزادهای دختر، از طلا استفاده‌ی بیشتری می‌کنند، گزینه‌های موجود برای خرید طلا برای آن‌ها بیشتر است. پس در ابتدا، مواردی که می‌توانند ایده‌های مناسبی برای کادو نوزاد دختر باشند را بررسی خواهیم کرد.

  •  دستبند و النگوی طلا

نکته‌ای که باعث می‌شود تا خریدن هدیه‌ی طلا برای نوزادان به صرفه باشد این است که اندازه‌ی دور مچ دست نوزادان بسیار کم است که باعث می‌شود قیمت نهایی دستبند یا النگو طلا نوزاد بیش از حد نباشد.
از سوی دیگر، اگر در فکر خرید دستبند نوزاد باشید احتمالا می‌دانید که اکثر مدل‌هایی که در حال حاضر در بازار مد شده اند، از طراحی‌های ظریف برخوردار هستند و وزن سنگینی ندارند که این موضوع نیز در مناسب بودن قیمت آن‌ها نقش زیادی دارد.

بهترین کادو نوزاد چیست؟
برای نوزادان دختر، خرید دستبند نوزاد یا النگو طلا نوزاد نیز یکی از گزینه‌های ایده آل به شمار می‌رود. امروزه بسیاری از دستبندها و النگوها از طرح‌هایی زیبا و کودکانه ساخته شده اند که علاوه بر این که یک سرمایه‌ی فوق العاده برای کودک به شمار می‌روند، به دلیل ظاهر جذاب خود تا مدت‌های طولانی قابل استفاده هستند.

  •  آویزها و سنجاق سینه‌های طلا

جدا از خرید دستبند نوزاد یا النگو، احتمالا در بسیاری از مواقع دیده باشید که برای کادو نوزاد، سنجاق سینه‌ها و گیره‌هایی با طرح و ان یکاد یا چشم زخم خریداری می‌کنند. این نوع هدایا نیز علاوه بر این که سبک هستند و وزن زیادی ندارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. البته پیش از این که خرید این نوع سنجاق و گیره را در نظر بگیرید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که اگر آویز قفل محکم و مناسبی نداشته باشد ممکن است قفل آن در زمان غفلت اطرافیان باز شود و ریسک گم شدن این گیره و سنجاق‌ها بالا است.

 آویزها و سنجاق سینه‌های طلا
نکته این است که برعکس سکه‌ی طلا، دستبند یا النگوی طلا برای نوزاد کاربرد دارد و می‌تواند از آن استفاده کند. از سوی دیگر، پلاک طلا ممکن است با باز شدن قفل زنجیر آن گم شود و سن نوزاد برای سوراخ کردن گوش و استفاده از گوشواره نیز خیلی کم است. به همین دلیل، خرید دستبند یا النگو طلا نوزاد عقلانی ترین گزینه به نظر می‌رسد.

ـخرید کادو برای نوزاد پسر

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خریدن طلا برای نوزاد پسر مناسب نیست. در حالی که این تفکر، به تدریج زمان و با افزایش یافتن ارزش طلا در حال از بین رفتن است. بسیاری از خانواده‌ها برای این که در آینده برای فرزند خود سرمایه‌ای جمع کرده باشند، برای او از زمان تولد طلا می‌خرند تا در زمان لازم، برای اهداف مختلف از آن استفاده کنند.
علاوه بر تمامی طرح‌ها و گزینه‌هایی که تا اینجا گفته شد، یکی دیگر از گزینه‌های شیک برای پسران، دستبندهای چرمی هستند که روی آن‌ها نقش‌ها و طرح‌های مختلفی از طلا کار شده است و در عین سادگی بسیار زیبا هستند.

سخن پایانی

مطمئن باشید که با در نظر گرفتن تمامی این موارد، می‌توانید بهترین گزینه را برای کادو نوزاد انتخاب کنید. خرید عروسک، لباس، دستبند نوزاد و النگو طلا نوزاد در میان انواع هدایای ذکر شده پرطرفدارتر و زایج تر است. در هر صورت، به یاد داشته باشید که حسن نیت شما در کادویی که خریداری می‌کنید نمایان است و مهم این است که زمان شادی را کنار نوزاد و خانواده‌ی او سپری کنید. از همراهی شما متشکریم.