تعبیر خواب عطر (ادکلن)

دیدن عطر (ادکلن) در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن عطر (ادکلن) در خواب چیست؟

دیدن عطر و ادکلن در خواب

عموم بوهای خوش در خواب تعبیر خوب دارند و بوهای بد تعابیر نامطلوب. حتی اگر بویی خوش باشد ولی شما در خوابتان آن را نپسندید و احساس کنید دوست ندارید تعبیر بوی نا خوش را دارد.

عطر از جمله بو های خوش است و هر چه بیشتر در خواب از عطری خوشتان بیاید و لذت ببرید بهتر است و تعبیر خوب تری دارد.

اگر در خواب ببینید شیشه ای عطر دارید که بوی خوش می دهد اما هنوز در آن را نگشوده و مصرف نکرده اید خواب شما می گوید فرصتی نیک و بزرگ برای شما به وجود می آید که می توانید هم خودتان بهره ببرید و هم دیگران را بهره مند کنید.

اگر کسی شیشه ای عطر به شما داد نشان آن است که فرصتی در اختیار شما قرار می دهد و شانسی به شما می بخشد و اگر شما به کسی شیشه ای عطر دادید به او فرصت و امکان می دهید.

حال اگر در خواب دیدید که کسی عطر مصرف کرده و بوی خوش می دهد برای بیننده خواب خوب است نه مصرف کننده عطر. این خواب می گوید بیننده خواب با انسانی خوش نام و بلند آوازه آشنا می شود.

اگر کسی که عطر را مصرف کرده بود آشنا بود و شما او را به نام می شناختید آشنایی به شما خدمتی انجام می دهد.

اگر در خواب دیدید خودتان عطری خوش بو مصرف کرده اید خواب تان می گوید کاری می کنید که مردم از شما خوب می گویند و شما را می ستایند.

روی هم رفته عطر و بوهای خوش در خواب ما تعابیر خوب دارند و غالبا به حسن شهرت و نام آوری و مدح و ستایش تعبیر می شوند.


تعبیر خواب عنبر

تعبیر عطر و عنبر

عنبر سود و نفع است چه بگیرید و چه بدهید و چه بخرید و کلا تعبیر عطر را دارد.

به ندرت ممکن است در شرایطی که ما هستیم و داریم عنبر در خواب ببینیم زیرا غالبا عنبر را نمی شناسیم و نمی دانیم در گذشته چه مصارفی داشته. فقط می دانیم معطر است لذا تعبیر عطریات را دارد.


خواب های مرتبط با عطر


☺ تعبیر خواب «عطر (ادکلن)» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «عطر (ادکلن)» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


19 دیدگاه

  1. نازیلا

    سلام روزتون بخیر ممنون برای سایت خوب و تایمی که برای پاسخگویی می‌گذارید
    من خوابی می دیدم که یهو با بوی خوشی بیدار شدم چند لحظه اون بو رو استشمام میکردم بعد از بیداری که بعد از بین رفت و من اتاقم بودم و سرم هم زیر پتو در واقع خواستم بگم کسی خونه نبود …چه تعبیری داشته؟ این بار دوم هست که این رو تجربه کردم

  2. سارا

    سلام
    من خواب ديدم پرواز دارم دارم ميرم فرودگاه ولي بخاطر برداشتن عطرم از نزديك فرودگاه برميگردم خونه
    ميام عطرمو برميدارم و دوباره ميرم فرودگاه هنوز به فرودگاه نرسيده از خواب بيدار شدم
    ممنون ميشم تعبيرشو بهم بگين
    سپاسگزارم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند از جهاتی برای شما خیر باشد و نشان از ان باشد که شما در اینده باید بین شروع یک سفر و پاک ماندن زندگی یکی را انتخاب کنید و از این رو ممکن است تذکری به شما هم باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  3. منا

    سلام من امشب خواب دیدم قسمتی از خونمون بوی عطر خیلی خوش بو میاد که این عطر رو قبلا استشمام نکرده بودم احساس کردم تو خواب از گل محمدی درست شده ولی هزار برابر غلیظ تر و خوش بو تر بود هرچقدر تو خونه گشتم تا ببینم این بو از کجا میاد پیدا نکردم گاهی بو از بین می‌رفت و دوباره احساسش میکردم تا اینکه بعد از چند ثانیه این بو کاملا رفت و دیگه احساس نکردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب بوی عطر آمده است که می تواند نشان از سود و منفعت باشدو از این رو برای بیننده ی خواب بسیار خیر است و از جانب آن نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  4. نظری

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم شخصی ک تو خواب میشناختمش ولی الان نمیشناسمش عطری خریده بود و اومدوبه سمتم عطر پاشید ولی از ازاونجایی ک ب خاطر مختل شدن بویاییم دیگه بوی هر عطری رو نمیتونم تحمل کنم اون بو توی خواب خیییلی بوی خوبی بود بهش گفتم من از بوی عطر بدم میاد ولی این خیییلی بوش خوبه چرا برای من نخریدی اونم گفت باشه میخرم تعبیر پاشیدن عطر از سمت کسی دیگه چی میتونه باشه ممنونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب به علت مشکلی که در عالم واقع به ان دچار هستید دیده شده است و از این رو دارای تعبیر نیست و از بابت دیدن ان نگران نباشید.
      سربلند وپیروز باشید.

  5. پریا

    من خواب دیدم‌ دختر بچه ای نزدیک ۸یا۹ماهه بغل دارم ک خیلی تپل و زیباست البته دوروز پی در پی بچه دیدم قبل ان هم دیدم دوقولو فرزند دارم یکیش پسر یکیش دختر ک خیلی زیبا بودند ولی وقتی ک بزرگ شدن دوقولو ها دختر شدند و بقیه خواب ک دختر بچه ۸ یا نه ماهه داشتم با همسرم در بازار همراه با ان دختر زیبا ک نمیدانستم دخترم بود یا چه ولی احساس میکردم دختر بود از دخمه های کوچک وارد دخمه دیگر میشدیم گویا جنجالی شده بود جنگی شده بود ولی از طرفی هم من ترس داشتم ولی همسرم بیخیال بود بچه هم بغلم بود مدام ترس داشتم ک بگیرند ازم یا بکشنش میشه تعبیرش کنید نگرانم مرسی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که دیدن این نوع خواب ها برای زنان بسیار عادی است و مشکلی از این بابت برای شما وجود ندارد و باید بدانید که دیدن خواب کودک اگر هم دارای تعبیر باشد بسیار خیر است و این خواب برای شما معنای خیر دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  6. فاطمه بانو

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم به مغازه عطر فروشی رفتم واونجا یه خانوم عطری خریده بودمن بوش کردم بوی خوبی داشت عطر مورد علاقه ی من بود یه قسمت دیگه از خواب باپدر مرحومم حرف میزدم بعدانگار بابام یه عروس هلندی داشت توقفس بود من به عروس هلندی نگاه میکردم من دختری مجرد هستم لطفا تعبیر کنید ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن عطر در خواب بسیار خیر است و به معنای سود و منفعت است ودر این خواب هم برای شما به همین معناست و از این رو از بابت ان نباید نگران باشید اما از طرفی برای پدر مرحومتان خیراتی دهید که انشالله خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  7. آیسارادمنش

    سلام خواهرم خواب دیده من عطری داشتم ومیخواستم بخورمش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب معمولا به خیر تعبیر شده است و برای شما هم به همین صورت است و می تواند به معنای ان باشد که در اینده شهرتی خیر خواهید یافت اما اینکه خوردن آن نیکو است مشخص نیست و باید از ان بابت آگاه باشید که مممکن است نشان از اشتباه شما باشد.
      سربلندو پیروز باشید

  8. سما

    تشکر

  9. سما

    عرض سلام و وقت به خیر
    من در ماه رمضان امسال و نزدیک اذان صبح و در حالیکه خواب بودم حس کردم کسی بالای سرم ایستاده و بیدارم می کند در حالیکه بوی عطر بسیار خوشبویی می دهد. انگار می خواهد مرا برای نماز صبح بیدار کند. من از خواب پریدم و جالب انکه تا مدت کوتاهی بوی آن عطر را استشمام می کردم و اذان صبح هم همان موقع خوانده شد. این خواب بسیار مرا دگرگون کرد تا جایی که حس کردم واقعا کسی در اتاقم بوده و هر روز صبح منتظر اسشمام آن عطر خوشبو بودم.
    با این توضیح که من سحری نمی خوردم و هنگام نماز صبح معمولا خواب می ماندم و مدتی بود که بیدار شدن برای نماز صبح فکرم را مشغول کرده بود.
    ممنون میشم اگر تعبیری دارد بفرمایید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خیر است و نشان از از تحولی نو در پایداری در احکام دین است و اینکه اگر آن را هم در واقعیت دیده اید نشان بر این است که ناخوداگاهتان از عالم واقعیت چیزی به خاطر سپرده است و آن را به تصویر کشیده است.

  10. ناشناس

    سلام
    خواب دیدم با همسرم درون بازاری هستیم و از معازه سراغ یک عطری را میگیریم چند عطر هم خرید کرده و میرویم در دستانمان ساک هست و بعد مسافتی که میرویم میبینم به جای ساک در دستانم یک سبد پر از تخم مرغ است
    در جای دیگر خواب میبینم یک آکواریوم در منزل داریم که کسی آن را به ما داده و در آن چند ماهی و یک کروکدیل هست بعد از اینکه به آنها غذا دادم وحشی و بزرگ شدند و حمله کردند که ما از پنجره فرار کردیم داخل حیاط و همسرم درون خانه با آن درگیرشد و ناگاه دیدم در کنار علفزاری هست و آن کروکدیل را کشته و دارد پوستش را میکند
    خیلی آشفته هستم و دل نگران تعبیرش چی میتونه باشه
    ممنون اگه زودتر بگین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما از چند قسمت متفاوت تشکیل شده که هر کدام را باید جداگانه تعبیر کرد. و اول آنکه تعبیر خواب عطر و عطر خریدن خوب است و اینکه نشان بر نیکی برای خود دارد و اگر بوی آن را استشمام کرده اید و بوی خوب بدهد به معنی بلند آوازه شدن نامتان دارد و اینکه تعبیر ساک و مسافرت نشان از برنامه های آینده را دارد و که شما برای اینده تان برنامه ریزی کرد اید که قطعاا از آن ها ثمر هم خواهید دید که سبد تخم مرغ نشان از پاداش و ثمر تلاش است و بسیار نیک و به معنی رزق و روزی حلال است. و ده جای دیگر آکواریوم و ماهی نشان خوب است و اینکه کروکدیل به شما حمله کرده است و شما فرار کرده اید نشان دشمنی بزرگ است که شما به دست خودتان برای خودتان به وجود می‌آورد و کشتن آن در خواب نشان این است که به شما ضرری نمیرساند و شما بر دشمنانتان هم پیروز میشوید.
      سربلند و پیروز باشید.

      • ناشناس

        ممنون

نظر خود را بیان کنید