تعبیر خواب رابطه نامشروع

دیدن رابطه نامشروع در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن رابطه نامشروع در خواب چیست؟

تعبیر خواب dreams

حتما برایتان پیش آمده که با حالت گیجی و حتی کمی تحریک شده از خواب بیدار شوید. شما تنها کسی نیستید که خواب جنسی می بینید، در حالی که شخصیت اصلی آن خواب خودتان هستید.

خواب های جنسی بخشی طبیعی از زندگی ما هستند. در حقیقت نسبتا ایمن است که بگوییم همه ما برخی از این خواب ها را بیشتر از بقیه تجربه کرده ایم. خواب فعالیت جنسی با فردی دیگر غیر از همسرتان تان طبیعی است.

این خواب ها به ما چه می گویند؟

همه ما می‌خواهیم معنای خواب های خود را بدانیم، به خصوص زمانی که آن‌ ها ما را سردرگم رها می ‌کنند.

محتوای خواب اغلب به چیزی مربوط می ‌شود که در بیداری شما اتفاق می ‌افتد. بنابراین وقتی روزی که گذرانده اید سرشار از استرس و اضطراب باشد، می تواند با برخی خواب های ناخوشایند خاتمه یابد. اما اگر اوضاع به خوبی پیش رود و شما احساس رضایت ‌کنید، ممکن است خوابی که می بینید تغییر کند.

دکتر جانت بریتو، روانشناس و سکس تراپ در این مورد توضیح می دهد که خواب ها راهی برای آشکار کردن آنچه برای شما غیر قابل مشاهده است، هستند.

این خواب ها به عنوان یک سیستم راهنمایی داخلی عمل می ‌کنند، به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی زندگی تان می دهد و تصاویری نمادین را برای شما آشکار می کند تا کنجکاوی تان را برانگیزند.

Brito می‌گوید نمادها و تصاویر در خواب، شما را به احساسات، خواسته‌ ها و یا چیزی که سعی دارید حل کنید، مرتبط می‌ کنند.

معنای رویاهای جنسی

بریتو توضیح می دهد هنگامی که رابطه جنسی به خوابتان ورود پیدا می کند، آن را به داستانی که دارای شروع، میانه و پایان است، تجزیه کنید و تمرکز خود را بر تجربه کردن احساسات در خواب و کنجکاوی در مورد جایی که انرژی خواب شما را هدایت می ‌کند، و این که این رویا چگونه به پایان می‌ رسد، قرار دهید.

این به شما نیاز عاطفی را نشان می ‌دهد که خواب جنسی شما سعی دارد در بیداری شما آن را تحقق بخشد.

حتی رویاهای جنسی که ممکن است “تابو” تلقی شوند چیزی نیست که نگرانش باشید. فقط باید کمی عمیق‌ تر کاوش کنید تا ببینید ذهن نیمه هشیار شما درباره زندگی بیداری تان چه می ‌گوید.

مهم است که به این نکته اشاره کنیم که رمز گشایی مفهوم پشت خواب های جنسی، برای همه یک فرآیند یکسان نیست. همه ما معنای متفاوتی برای هر سناریو به دست می‌ آوریم. با این حال، برخی موضوعات رایجی هستند که در خواب های جنسی ظاهر می ‌شوند.

  1. رابطه نامشروع جنسی با یک غریبه یا آشنا!

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد؟

شاید فقط به این معنی باشد که میل جنسی شما بالا است و شما نیازهایتان را برآورده نمی ‌کنید.

کاری که می توانید انجام دهید:

بیش از حد درگیر این خواب نشوید. این می ‌تواند تنها در مورد تمایل فعال (یا بیش فعال) شما باشد. اگر اینطور است، ارتباطات باز با شریک تان جای خوبی برای شروع است. بگذارید او بداند که شما دقیقا چه احساسی دارید و چه چیزی بیشتر از همه می‌ خواهید.

  1. رابطه جنسی با فردی که قبلا با او در ارتباط بوده اید!

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد؟

بسته به اینکه چقدر این خواب را می بینید و چه مدت از جدایی تان می گذرد، می تواند به معنی هر چیزی از نیاز به ارتباط با فردی جدید گرفته تا اندوه حل نشده با فرد سابق باشد.

کاری که می توانید انجام دهید:

اگر مدتی است که یک رابطه را تمام کرده اید به خودتان زمان بدهید تا یک رابطه جدید را شروع کنید. با این حال، اگر چند ماه یا حتی چند سال از جدایی شما می گذرد و هنوز هم خواب روابط جنسی با همان فرد سابق را می بینید، ممکن است زمان آن باشد که در مورد برخی مسائل مرتبط با این رابطه با یک متخصص صحبت کنید و این مسئله را برای همیشه حل کنید.

  1. خواب های جنسی بر اساس ارباب-بردگی (BDSM)

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

BDSM به معنای اسارت، سادیسم و مازوخیسم است.

دکتر فران والفیش، روان درمانگر روابط و خانواده توضیح می دهد این رویا ممکن است به این معنا باشد که شما یک مادر و یا پدر مغرور داشته‌ اید و خواهان حس غلبه بر دیگران هستید. دیگر تفاسیر ممکن است به تمایل شما به کنترل دیگران اشاره کند.

کاری که می توانید انجام دهید:

والفیش توضیح می‌دهد هیچ چیز بد، نادرست یا غیر طبیعی با این تجربه جنسی وجود ندارد، تجربیات جنسی ما شخصی و خصوصی هستند.

هنگامی که یکی از دو طرف رابطه می خواهد BDSM را امتحان کند، اما پارتنر دیگر علاقه مند نیست، می بایست به آرامی با او صحبت کند و به نتیجه ای برسند که هر دو طرف از آن راضی باشند.

صریح صحبت کنید و به او بگویید که از او به عنوان پارتنرتان کاملا راضی هستید و سپس می ‌توانید با امتحان کردن چیزی که او هم از آن لذت می ‌برد، آن را عوض کنید.

  1. رابطه جنسی دهانی یا اورال

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

این خواب می‌تواند به این معنا باشد که شما با پیام‌های مستقیم یا مخفی مبنی بر نفرت انگیز بودن رابطه جنسی دهانی بزرگ شده‌اید، اما در خفا آن را دوست دارید.

کاری که می توانید انجام دهید:

Walfish می‌ گوید بسیاری از مردم مخالف رابطه جنسی دهانی هستند، گرچه برخی از این مردم آن را دوست دارند.

به همین دلیل بهتر است یک بحث آزاد بین شما و پارتنر تان برای بررسی اینکه چه عواملی باعث نفرت انگیز بودن این نوع رابطه می شود شکل دهید و اگر چیزی وجود دارد که بتواند پذیرش آن را راحت‌تر کند آن را انجام دهید.

  1. رابطه جنسی با دانش آموز یا معلم

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

این خواب ممکن است شاخصه ای از یک فردی باشد که مثلا یک پدر جذاب و نارسیسی داشته که او را از توجه پایدار محروم کرده است.

این فرد ممکن است فانتزی رابطه احساسی با یک شخصیت مقتدر را در ذهن داشته باشد.

کاری که می توانید انجام دهید:

والفیش معتقد است اگر این فانتزی را دارید و دوست دارید با فردی قدرتمند و مقتدر رابطه داشته باشید کمی وقت صرف کنید و ببینید واقعا به چه کسی علاقه دارید.

او اضافه می ‌کند بسته به رابطه با این فرد در دنیای واقعی، شاید بتوانید از این فکر بیرون بیایید، یا ممکن است تصمیم بگیرید که در این مورد با یک متخصص صحبت کنید.

  1. رابطه جنسی در وان حمام

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

تحریک جنسی افراد از طریق تحریک بصری چیز غیرمعمولی نیست و معمولا از طریق دیدن یک جسم بی‌ جان صورت می گیرد.

به عنوان مثال، Walfish اشاره می‌کند که شکل فواره وان حمام ممکن است شبیه آلت مرد باشد، یا مجسمه برهنه بدن برهنه می ‌تواند یک تحریک بزرگ باشد.

او توضیح می‌دهد بسیاری از مردم با تصور آن تصویر بصری در ذهنشان برانگیخته می شوند.

کاری که می توانید انجام دهید:

هیچ چیز بدی، غلط یا غیر طبیعی وجود ندارد. والفیش می گوید تا زمانی که به شما یا شخص دیگری در این فرآیند آسیب نمی ‌رساند، با آن کنار بیاید.

  1. خواب های جنسی با حرف های کثیف

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

والفیش می گوید ممکن است این خواب نشانگر این باشد که فردی بخواهد کمی بیشتر از قبل خودمانی شود و احساس راحتی بیشتری کند.

این افراد ممکن است تمایل داشته باشند که کمی از قضاوت های دیگران آزاد باشند.

کاری که می توانید انجام دهید:

دکتر والفیش می گوید اگر فانتزی گفتن حرف های کثیف را در رابطه تان دارید آن را با پارتنرتان در میان بگذارید اما اگر شریک تان آن را ناخوشایند می پندارد ممکن است گفتن این حرف ها کمی خطرناک باشند.

چگونه با احساساتتان ارتباط بیشتری برقرار کنید؟

اگر یک خواب جنسی تکراری می بینید، جزئیات آن را یادداشت کنید و نکات مشترک آن را استخراج کنید. اگر آن ها به صمیمیت بیشتر اشاره دارند، این ممکن است نشانه ای از این باشد که شما نیاز دارید با پارتنرتان در مورد احساساتتان صحبت کنید.

بریتو به ما یادآوری می کند که خواب ها فقط یکی از راه های برقراری ارتباط با احساسات ما هستند. او می گوید راه های دیگر برای برقراری ارتباط با احساسات شما این است که وقت بیشتری را به خودتان اختصاص بدهید، از ابزار دیجیتالی خود کمی فاصله بگیرید و تمرکز خود را بر توجه به بدن خود بگذارید.

☺ تعبیر خواب «رابطه نامشروع» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «رابطه نامشروع» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


158 دیدگاه

  1. خسرو

    سلام من خواب دیدم که دارم با دختر عموم که چند سالی ازم بزرگتر هست و متاهله صحبت میکنم و حرف از اینکه نباید با افراد متاهل ارتباط برقرار کرد و این چیزا رو میزنم و همینطوری که داشتم صحبت میکردم در حضور دختر هفت هشت ساله اش صورتم رو به صورتش نزدیک میکنم صورتمون رو بهم میچسبونیم و به یجورایی بهم چسبیدیم و با دستم داشتم ایشون رو به نحوی دست مالی میکردم و بهم گفت که دخترم اینجاست و من بهش گفتم که متوجه نمیشه. تو همین حین از خواب بیدار شدم. و یه مورد دیگه اینکه همه چیز باعث تعجب خودمون هم بود تو خواب و جفتمون هم راضی بودیم به عملی که در حال انجامش بودیم. تعبیر خاصی برای این شرایط وجود داره؟

  2. ناشناس

    با سلام
    من خواب دیدم که با زن بیوه ای عشق بازی کردیم
    بغلم بود و بدنمون رو به هم میزدیم و بدنش رو میمالیدم و این چیزا نشون میداد که خوشش نمیاد ولی خوشش میومد
    ولی در همین حال یهویی بیدار شدم
    نه سکس کردیم نه ارضا شدم ( اون زن زن دایی من بود )

    تعبیرش چیست؟

  3. امیر

    سلام خسته نباشد
    من خوابی دیدم ک مادرم با 2 فرد غریبه ک نمیشناختم رابطه داشت و من هم داشتم نگاه میکردم ک از خواب بیدار شدم.

  4. دل شکسته

    سلام من خواب دیدم با خواستگارم. سکس داشتیم و ارضا شد آب منی اش رو ریخت توی دستم.

    تعبیرش چی ب نظرتون نظرش عوض میشه دوباره ب سمتم بیاد

  5. دل شکسته

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم با خواستگارم سکس میکردیم. با دهان براش خوردم و ارضا شد اب منی اش رو ریخت تو دستم.

    این خواستگار تو جلسه خواستگاری حرف زدیم اما پسره گفته ب درد هم نمیخوریم. بد من. دیشب این خواب رو دیدم. ب نظرتون تعبیرش چیه یعنی باز ب سمتم میاد

  6. Saba

    سلام من خواب دیدم با همسر خواهرشوهرم داریم رابطه برقرار می کنیم کاملا عاشقانه ولی بعدش نقشه بوده و اون به همه گفته

  7. میلاد

    سلام من خواب دیدم با دختر عموی خود که متاهل است ویک بچه هم داردودر شهری دیگر زندگی میکند رابطه لذت بخشی داشتم .به این صورت که او آمد به خانه ما چیه اتاق من آمد همراه خود چند بچه گربه پوند جوجه هم داشت آنها را در اتاق رها کردو داخل اتاق پشت درخوابید و منم شروع به رابطه با آن کردم .تعبیرداره

  8. هانیه

    لطفا خوابمو تعبیر کنین:
    خواب دیدم در یه خونه دیگه ک حالت مسافرت ب جایی رو داشت، میخواستم با همسرم رابطه داشته باشم ک یکهو دیدم ک برادرم هست ک خیلی خشکل درحدی ک شبیه خودش نبود، بود. و ب برادرش گفتم تنها میزارین؟ شوهرم گفت خودت گفتی عیبی نداره دونفره باهات رابطه داشته باشیم. گفتم از روی بی حواسی گفتم. برادرش ناراحت شد منم رفتم. بعد در یه اتاق دیگه دیدم شوهرم جای پتوها دراز کشیده من رفتم جاش دیدم دلش نمیخواد باهام رابطه داشته باشه، بغلش رفتم و خواستم بغلم کنه با بغض و گریه ک فانتزی رابطه ش چیز دیگه ست، بغلم کرد

  9. یه انسان

    سلام من قبلا خواب دیدم با یه دختری ک نمیشناسم سوار ماشین شدیم و به جایی مثل اتاق فرار رفتیم و همونجا با هم سکس کردیم و همین دیشب هم همون خواب رو دیدم ک همون دختر و همون مکان با همون ماشین رفتیم و بازم سکس کردیم و اینکه غیر از ما چند نفر دختر پسر دیگه هم بودن ک مشغول بازی توی اتاق فرار بودن
    میشه تعبیرش رو به من بگید؟

  10. RFMA

    سلام من چند سالیه عاشق یک هنر پیشه هستم یعنی تو ۲۴ ساعت ۱۲ ساعتشو به اون فکر میکنم جنون وار عاشقش هستم ولی هیچ وقت از نزدیک ندیدمش فقط از شبکه های مجازی دنبالش میکنم
    دیشب برای اولین بار تو خواب دیدم که خودش بهم پیشنهاد معاشقه داد بعد من گلوی اونو بوسیدم اونم همینطور و اینکه لخت بودیم یکم هم عشق بازی هر دومون هم راضی بودیم ولی دخول انجام نشد من از خواب بیدار شدم تعبیرش چی میتونه باشه
    و اینکه من ۱۹ سالمه

  11. rshydmyrzayy360@gmail.com

    سلام من خواب دیدم یه خانم ناشناس تلاش میکنه منو ببره خونه خودش بهاش رابطه جسی برقرار کنم ولی تو خواب طول کشید کاری نکرد تعیرش چیه

  12. Ramati

    سلام من مجرد هستم خواب دیدیم چند نفردر یگ‌جای بیابون بودیم با یگ زن همه میخواست با آن زن رابطه برقرار کنه اما من زیادی میل نداشتم اما بازم میخواستم رابطه برقرار کنم اما قبل از اینکه نوبت به من برسه با آن زن رابطه ای برقرار کنم پولس آمد همه فرار کرد اما چند نفر مارو گرفتن هی من ب پولس اسرار میکردم من کاری نکردم منو ویل کنید از خواب پریدم بنظر تون تعبرش چیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است نشانی از ان باشد که شما در اینده نزدیک شما کاری را که از انجام ان ترس دارید را انجام دهید که برای شما خیر نیست و باید بسیار از این جهت آگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  13. … عجب

    سلام من خواب دیدم با یه دختر ناشناس رابطه کمی داشتم دختره میر رو پشت بان به من میگه بیا بد خودشو میندازع پایین میشه جواب بدی ممنون میشم❣️؟؟

  14. نی مم اا

    سلام من خواب دیدم با یه دختر ناشناس رابطه کمی داشتم دختره میر رو پشت بان به من میگه بیا بد خودشو میندازع پایین میشه جواب بدی ممنون میشم❣️؟؟

  15. آرزو

    دیشب خواب دیدم که زن داداشم آبروش رفت ب اینصورت ک یکی ازداداشام اونو لخت بایه مرددیده واومده تعریف میکرداعصابش خردبودومن گفتم بله این قبلاهم دوست پسرداشته واینامن همه چی میدونستم ولی به کسی نگفتم.خانم هستم تعبیرداره آیا؟؟؟

  16. زینب

    درود اگر در خواب ببینی پاتنر با چندتا زن دیگر کم سن وسال تر رابطه دارد و اصلا برایش مهم نیستی وتو خودخوری می کنی چه تعبیری دارد

  17. yones

    من خواب دیدم که یه دوستی که قبلا دوستم بود الان ازش خوشم نمیاد با یه دختر که قبلا همکلاسیمون بود تو ماشین رابطه سکس داشتن و اینکه منم تو رابطه بهشون کمک کردم بالش واسشون گزاشتمو درای ماشینو گرفتم
    و دیدم که یه دوستمم بیرون ماشین داره با یه پسر دیگ هم جنس بازی میکنه و آبشو خالی کرد
    مغزم هنگیده تعبیرش چیه ؟

  18. کاربر ناشناس

    من سه ماهه باردار هستم و این بارداری دومم هست و تو این سه ماه هیچ ارتباطی با همسرم نداشتم براهمین همش به شوهرم شک دارم، چندوقتی هست یه هفته ده روزی میشه که همش خواب میبینم با افراد سن بالا دوس دارم وارد رابطه بشم و خودم بهشون پیشنهاد میدم که باهام رابطه داشته باشند ولی فقط در حد پیشنهاد هست تا حالا عملی انجام نشده،حتی تو خواب به خودم میگم شوهرم هست چرا با غریبه برم؟انگار دوس ندارم با همسرم باشم،از لحاظ روحی خیلی ناراحتم کخ این خواب هارو دارم میبینم و تکرار میشن لطفا تعبیرش رو بهم بگین

  19. M

    سلام
    من الان چند وقته که رابطه ام با شوهرم خوب نیست و احساس میکنم با یکی رابطه داره و یه مدته که رابطه نداریم، من در خواب دیدم که با یه خانومی رفتیم سراغ یه مرد که تازه از حموم در اومده بود و تا حالا هم ندیده بودمش مرده لخت بود و بعد رفتیم اتاق،پیش خانمش من باهاش رابطه برقرار کردم و خیلیم خوشحال بودم. تعبیرش چی میشه؟

  20. M

    من الان چند وقته که رابطه ام با شوهرم خوب نیست و احساس میکنم با یکی رابطه داره و یه مدته که رابطه نداریم، من در خواب دیدم که با یه خانومی رفتیم سراغ یه مرد که تازه از حموم در اومده بود و تا حالا هم ندیده بودمش مرده لخت بود و بعد رفتیم اتاق،پیش خانمش من باهاش رابطه برقرار کردم و خیلیم خوشحال بودم. تعبیرش چی میشه؟

  21. محمد

    محمودی mm
    سلام
    من با کسی در رابطه هستم و خیلی به ایشان شک دارم،یکشب خواب دیدم که توی یک ماشین کنار منه و بر میگرده عقب و فردی که صندلی پشتی هست رو روی آلت اون فرد دست میکشه و بهش گفتم که این چه کاریه گفت ببین چقدر ورزشکاره و چه بدنی و اندامی داره البته این خانم یه پسر بزرگ هم داره که کنار اون آقا صندلی پشت نشسته بود و اونم چیزی نگفت
    میشه لطفا تعبیرش رو بگید
    یک بار دیگه خواب میدیدم که رفته خونه پدرش و وقتی من رسیدم گفتن عروسیشه و من جلوی در خونه اونا روی پله ها گریه میکردم و با التماس از پدر و برادرش میخواستم که برن و مجلس رو بهم بزنن
    داغون شدم از این خوابها

  22. علیو

    من خواب دیدم که دوست دخترم با خواهر و پدرش در حال سکس هستن و پدر زنم در اخر ارضا میشه لطفا تعبیرشو بگین

  23. bahareh

    سلام خواب دیدم یک دختری که چند ماه پیش کشته شده است درحال عمل جن سی بود در یک اطاق که خودم دم در ایستاده بودم بدبختانه داشتم ارضا می شدم این دختر معروف است وقتی بیدارشدم خیلی ناراحت شدم تعبیرش چی میشه؟

  24. عمار

    سلام پسرم صبح خواب دیدم که یکی از دخترای فامیلمون اومده خونمون ، کسی نیست، من بهش گفتم شروع کنیم و شروع کردیم به رابطه ابتدا فقط لب بود بعد لخت شدیم ک کارو شروع کنیم که مادرم اومد بعد من از خواب پریدم ،خودم ۱۶سالمه دختر عموم که تو خواب اهلش رابطه داشتم ۱۶سالشه ،اینم بگم هیچ چیزی بین ما نبوده ،اونم دوتا خاستگار داره ، تعبیرشو برام لطف میکنید

  25. H

    سلام وقت بخیر
    من خواب دیدم تویه یه استخر مختلط هستم
    و یکی از آقایونی که فامیلمون هستن اونجا بودن بعد ایشون به من درخواست رابطه دادن خیلی پا فشاری میکردن ولی من قبول نمیکردم و از آخر هم من قبول نکردم تعبیرش چی میتونه باشه
    البته نمیدونم فکر میکنم تو بیداری این اقا به من علاقه دارن
    ممنون

  26. ثنا

    سلام .من خواب دیدم رفیق همسرم با خانمش همراه با سه مرد غریبه به من و شوهرم پیشنهاد سکس گروهی دادن من خیلی تعجب کردم انگار نه گفتن نمی‌تونستم بگم بعد انگار داخل یه اتاق شدم دیدم خانم دوست همسرم که حامله بود البته در واقعیت هم باردار هستن با یکی از اون مرد غریبه در حال رابطه جنسی بودن که همسرشون هم کنارشون نشسته بود و داشت نگاشون میکرد .از اینطرف منو و همسرم هم شروع به رابطه جنسی کردیم و همسرم ارضا شد که در همین حین یکی از اون سه مرد غریبه خواست به من نزدیک بشه که من اجازه ندادم و همسرم عصبانی شد که این پایه نیست منم سرو صدا کردم که خجالت بکشید این چه کاریه که خانم دوست همسرم گفت چه اشکال داره من به عشقم نرسیدم الان دارم باهاش رابطه برقرار میکنم .ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  27. مهمان

    من در خواب با کسی که تا حالا ندیدمش ولی میشناسمش به واسطه دوره آموزشی ای که ازشون تهیه کردیم و در اینستاگرام پیج دارن رابطه جنسی داشتم. خواب به این صورت بود که در فضای پذیرایی یک خونه که چند نفر دیگه هم بودند از من خواستند باهاشون رابطه داشته باشم که من گفتم که چرا اینجا ولی گفتن که مسئله ای نداره و کارشون رو انجام دادند و به صورت غیر طبیعی ارضا شدند یک پخش بزرگی از اون اتاق رو کثیف کردند در تمام مدت خواب به شدت بهم سخت گذشت و کاملا معذب شده بودم بدون اینکه لذتی ببرم.

  28. حمیدرضا

    سلام
    من خواب دیدم به کسی که خیلی دوست دارم باهاش رابطه داشته باشم ولی اون متاهل هستش پیشنهاد رابطه جنسی دادم و اون هم پذیرفت ولی متاسفانه از خواب پریدم و این خواب ناتمام موند و منی از من خارج نشد.
    مجرد هستم.

  29. مهدی

    با سلام خواهشمندم که به سوال بنده جواب دهید چون خیلی ذهنم رو درگیر کرده،دیشب در خواب دیدم که جنگ به پا شده و همه در حال فرار هستند و من هم داشتم فرار میکردم که رسیدم به یک استخر سر پوشیده که حدود ۱۰نفر زن برهنه در حال شنا کردن در آن هستند بعد از چند دقیقه نگاه کردن وارد استخر شدم و یکی از زنها رو در بغل گرفتم و میخواستم باهاش آمیزش جنسی کنم که یه نفر اومد و گفت باید برویم و گرنه دشمن ما رو میکشه در همین حال که از استخر بیرون اومدم مادرم رو دیدم و شروع کردم به گریه کردن و گفتم که من دارم میرم جنگ و توی این جنگ کشته میشم که دیگه از خواب بیدار شدم،خواهشا جواب بدید

  30. محمد

    سلام وقتتون بخیر با یه خانمی یه سال در ارتباط بودم و ۶ ماه پیش هم جدا شدم بیماری مقاربتی گرفتم و مطمئنم از اون بود
    ولی می‌گفت من هیچیم نیس

    بعد این مدت دوباره یهو پیگیر من شده زنگ و تماس ۲ شب بعد خواب دیدم دوباره دارم باهاش رابطه جنسی برقرار میکنم و همش پشمونم به خودم میگم چرا داری اینکارو می‌کنی و اشتباهه و…
    و دوباره شب بعدش زنگ زد جواب‌ندادم

    به نظرتون تعبیر خوابش چیه لطف میکنید راهنماییم کنید

  31. محسن

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم مادرم به من و دختر خاله کارید داد وگفت به زیر زمین برید واین وسیله را برای من بیارید ماهم که داخل زیر زمین رفتیم شروع به رابطه جنسی کردیم وقتی به ارگاسم رسیدم از خواب بیدار شدم تعبیر چیست

  32. راحله

    من خواب دیدم خواستگاردخترم به من پیشنهادداده وقتی جواب ردشنیده بذگشت بهم گفت من یکی دیگه دوست دارم. دخترم خیلی گریه میکرد.
    خواهش میکنم کمکم کنید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند برای شما خیر باشد و نشان از ان باشد که ایشان سبب شادی شما شود و از این رو باید ان را به فال نیک بگیرید/
      سربلند و پیروز باشید

  33. کاربر

    سلام
    تعبیر رابطه جنسی بازنی که ازاومتنفری چیست؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعبیر خواب این خواب می تواند نشان از ان باشد که تنفر شما در خواب به این شکل نشان داده شده است و در خواب خود تنفر را به شکل سپوختن دیده اید و از این رو تعبیر خاصی ندارد و از ناخوداگاه شما می اید.
      سربلند و پیروز باشید

  34. ….

    سلام
    در خواب دیدم ک در یک حمام عمومی هستم ک خیلی بزرگ هست و داخلی آن پر از دختر و خانم هست و یک مرد پیر ک انگار جادوگر بود بعد از استحمام ب یکی دیگر از اتاق ها حمام رفتیم و داخل آن دو دختر ک فاصلشون از ما خیلی بیشتر بود رفتیم و سمت ماهم یک دوش حمام بود و وارد رابطه شدیم
    بیرون از در خالم بود ک سعی کردیم آرام از اتاق خارج شویم

    و اون دو دختر مارو ندیدن

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که می تواند نشان از چیزی باشد که شما در زندگی خود مشغول آن هستید و ترسی از ان دارید که دیگران ان را متوجه شوند و از این رو از جایی که در ذهنتان بزرگ است این خواب را دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  35. ناشناسس

    سلام
    من چندروزی هست که خواب دختر داییمو میبینم که دو سال از من بزرگ تره من به اون پیشنهاد میدم و اون میاد تا باهم شروع کنیم ولی وقتی به من میرسه، این کار رو شروع نمیکنه و ناز میکنه و اینکه هر بار به علتی به رابطه نمیرسیم و من ناراحت میشم ، این خواب تعبیر داره؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب نشانی از ان است که در ذهن شما غریضه ای ارضا نشده است و ان را کتمان و سرکوب می کنید که به همین علت در خواب به این شکل نمایان شده است و از این رو از بابت ان نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  36. سارا

    خواب دیدم مردی که قبلا باهاش دراربتاط بودم باچندین زن درحال ارتباط جنسی وقتی صورتشو دیدم صورت وحشتناکی داشت و شبیه ادمیزاد نبود خیلی وحشتناک بود
    میخواستم بدونم تعبیرش چیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که می تواند به این معنا باشد که شما از ایشاان چیزی را به دل گرفته اید که سبب این نفرت درونی شده است که برای شما غیر قابل رفع است و از این رو تعبیر انچنان خیری برای شما و ایشان ندارد.
      سربلند و یپروز باشید

  37. علی

    سلام خسته نباشید
    من دختر عمه خود را خیلی دوست دارم ولی او متاهل هست
    امروز هم در خواب دیدم او من را تحریک کرد و میخواست بروم به خانه شان رابطه برقرار شه خیلی هم تلاش کرد که باهم اوکی شیم
    میشه تهبیرشون رو بگید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب هیچ تعبیری ندارد و فقط نشان از میل جنسی شماست که مسبب دیدن این خواب برای شما بوده است.
      سربلند و پیروز باشید

  38. علی

    سلام

    من خواب دیدم با خواهر همسرم سکس میکنم و خانمم راضی بود و ما رو تماشا می‌کرد و در یک اتاق بالای دو ست پله‌های بلند بود و بعد خانمم قبل از اتمام سکس به خواهرش گفت بیا اون خواهرش که تلفن زده بود حرف بزنه و برگرده و بعد خانمم اومد کنارم ولی من باهاش کاری نکردم و به پایین پله‌ها رفتم و بچه دو ساله خودم رو دیدم بعد خواهر خانمم اومد گفت بیا بریم تو اتاق پایین تر از اتاق اولی خیلی گارا میخوام باهات بکنم مثل اینکه حس قوی به من داشت و من بیدار شدم لطفا خواب من رو تعبیر کنید

  39. یکتا

    سلام منوخواب دیدم با پدرم ازدواج کردم رابطه جنسی باهام داشتیم اما شکل نگرفت آنا نگران از رحم حالت آلت خارج شد میشه تعبیرش بگی

  40. کاربر سایت

    با سلام و خسته نباشید
    من دیشب خواب دیدم با اقایی که وضع ظاهری ایشون عالی بود میخواستم جماع کنم اما هیچکدام به ارضا نرسیدیم در خواب چون اون مکان شلوغ شد و اینکه یکی از دوستای من هم بود که اون اقا توجه بیشتری به ایشون داشت و حین رابطه اون دوستم مثل روح شده بوده و میتونست از در بسته خارج و داهل شود تعبیر خاصی داره؟

  41. ستاره

    سلام من متاهلم چهار سال قهر کردم امشب خواب دیدم که با پسرعموم رابطه کردم ی چهار روز اومده شهرمون میشه بگین این چه خوابیه قبلنم خواستگارم بود واصلنم بهش فکرنمیکنم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند در ناخوداگاه شما باشد و تعبیر نداشته باشد و از انجایی که از رابطه ی اصلی خود دور شده اید در خواب به این صورت محتمل است که ببینید.
      سربلند و پیروز باشید

  42. فاطمه

    سلام
    من مجردم و خواب دیدم با پسری که اونو می‌شناختم تو اتاق درحضور دوتا خواهرام میکردیم و آب منی از من خارج میشد . البته این شخص چندماهی هیت که از هم جدا شدیم و اصلا بهش فکر نمیکردم . خواب عجیبی برام بود . ممنون میشم تعبیرشو بگید برام

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این نوع خواب ها مشکلات ذهنی شما را نشان دهد که ایده ال های غلطی را در خواب به این شکل دیده اید و دچار فانتزی های مسموم شده اید و باید تجدید نظری در ان که به خورد فکر خود می دهید باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  43. fatemeh

    سلام. من خواب دیدم خانم یکی از رفیقام داره با یه نفر رابطه برقرار میکنه جوری بود ک همه چیو واضح میدیدم وقتی از خواب پریدم دوباره خوابم برد دوباره ادامه همون خوابمو دیدم درحالی ک من قبل خوابیدنم هم بهش فک نکرده بودم یعنی حتی نزدیک چن ماه ک ندیدمش کلا رابطه صمیمی هم ندارم باهاش معمولیم میشه بگید تعبیرش چیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب فقط می تواند یک علت داشته باشد و ان هم این است که در ذهن شما شکی به نسبت ایشان وجود دارد که در خواب به این صورت دیده اید و به علت شرایطی که در ذهن شما بوده است این خواب برای تان به این شکل نمایان شده است.
      سربلند و پیروز باشید

  44. کاربر سایت

    سلام
    من خواب دیدم که یک زن به خانه ما امده بود خیلی زیبا و رعنا اما زیاد حرف نمی زد بیشتر با عمه من صحبت می کرد تا من و بقیه بعد خونه خالی شد بجز من و عمه م و اون زن کسی تو خونه نموند که عمه ی من رفت بخوابه اون زن هم که رفته بود حمام منم منتظر بودم تا بیاد حس شهوتم زیاد بود برای همین گفتم لباس هام رو در میارم تا اومد بیرون باهاش رابطه برقرار کنم وقتی اومد بیرون کمی چهرش عوض شده بود من وقتی گلو رفتم التم رو گرفت و همینکه خواستیم شروع کنیم به رابطه از خواب پریدم ممنون میشم تعبیر کنید.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این نوع خواب ها بیشتر زاییده ی میل جنسی و شرایطی برای ارضای ان است و در واقعیت تعبیری ندارند و اینکه پایان ان هم به این شکل بوده است قطع به یقین ان را بی تعبیر می کند.
      سربلند و پیروز باشید

  45. ناشناس

    چند باری خواب دیدم ک با زن داداشم رابطه دارم و هیچوقت هم منی خارج نشده آخرین بار هم خواب دیدم ک هم دیگه رو میمالیم و هردو برای رابطه جنسی مشتاق هستیم
    تعبیری داره؟؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      همانگونه که می دانید این نوع خواب ها نشانه های عینی برای تعبیر مستقم ندارند و نشان از ان می تواند باشد که شما فقط باید از جهت نیاز های خود حساس تر باشید تا این خواب ها را نبینید.
      سربلند و پیروز باشید

  46. مریم

    سلام من خواب دیدم پدر و مادرم جدا شدن و من با مادرم زندگی میکنم بعد پدرم به روز من رو برد و بهم تجاوز کرد من هر چی به مادرم و دایی ام التماس کردم کاری برام نکردن میگفتن برو به صلاحته
    در واقعیت ارتباطم با پدر و مادرم خیلی خوبه و من مجردم خوابم پر از گریه و التماس بود

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب خوابی خوب نیست و اشاراتی به ناخوداگاه شما دارد که در ان ترس از پدرتان به علتی وجود دارد که بدترین حالت ان را به این شکل نمایش داده شده است. سعی کنید که با روانکاو صحبت کنید تا این مشکل برای شما حل شود.
      سربلند و پیروز باشید

  47. اسماء

    سلام من یه خانمم خواب دیدم بنا به مصالحی که نمیدونم چی بود رفتیم جایی که شبیه یه گاراز باریک طولانی هست به سبک یه قطار و قسمتهایی از اون با در تیکه تیکه جدا شده و اونجا هانمهایی هستن در ابتدا و صحبت میکنیم خیلی عادی معمولی
    بعد انگار جو همینطوری باشه یه چیزی میگن که لازمه یه کاری کنن با چند کلمه انگلیسی یکی میره تو یه اتاقک جلوتر بعدی همینزور میره با چند تا خیار و همیرم انگاری حرفهای انگلیسیشونو متوجه نمیشه من هم تا خیار ندیدم دوهزاریم نیفتاد و اونم رفت بعد منو همسرم تصمیم میگیریم بریم مثل اونا البته با هم ولی این اتاقاها به هم راه دارن و ما راحت نیستیم چون یکیشون برگشت و باید از اتاق ما رد میشد ما هم کاری نکردید و فقط یه معاشقه کوچیک و بعد که باز به اتاقک اون رفتیم دیدیم انگار باز اقایی داره با سگش ارتباط میگیره خیلی شفاف بود اصلا حس تیرگی نداشتیم یا اینکه ترس اون اخر که سگ رو دیدم که داره به مرد ایستاده با شلوار هی نزدیک میشه وحشت کردم.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ها معمولا اشاره ای به ذهن شما دارند و همانگونه که در بالا هم خواند اید می توانند دارای تعبیر عینی نباشند و اشاره ای به درون شما و احساساتتان دارند. در خواب شما مشخص است که عدم امنیتی در ذهن شما وجود دارد که رابطه با همسرتان را کمی مشکل میکند و از این رو باید به دنبال رفع ان باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  48. Sirvan mabhuti

    سلام من چند سالی هست خوابه فامیل مادری میبینم با اینکه به او اصلا فکر نمیکنم و مدام این خواب چند وقت یک بار به گونه های مختلف تکرار میشه اول فقط رابطه عاشقانه بود در خواب ولی اینی که دیشب دیدم معاشقه داشت ولی انجام نشد و از خواب پریدم
    اینم ضمیمه کنم که من با این فامیلمون یک ارتباط کاملا معمولی بدون حس یا هوسی دارم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب اگر برای شما تکرار می شود فاقد تعبیر خواهد بود و به ناخوداگاه شما مربوط است و ممکن است به این معنا باشد که در ذهن خودتان ایشان را پرورش داده اید و از این رو ایشان را در خواب به این صورت می بینید.
      سربلند و پیروز باشید

  49. وهب

    سلام من خواب زنی رودیدم که بهش خیلی علاقه مندم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما دلیل به علاقه شما به آن شخص دارد و ذهنتان آن چه را علاقه دارید به تصویر کشیده.
      سربلند و پیروز باشید.

  50. دنیل داداش زاده

    با سلام من در خواب دیدم که با 2 دختر و 1 پسر رابطه جنسی گروهی داشتم اول داشتیم بازی ویدیوی انجام می کردیم و بعد یکی از دختر ها شروع به تحریک کردن من کرد و بعد همه گرم گرفتن و اون کار رو انجام دادیم مثل این بود که نمی تونستم جلوی خودم رو بگیرم در ضمن این اشخاص غریبه بودن اما درست مثل اشخاصی بودند که همیشه آرزو می کردم دوستای مثل اونا داشته باشم و بهترین و صمیمی ترین رفیق های هم بشیم و وقتی که کار داشت به پایین خودش می رسید من ارضا شدم و از خواب پریدم و یه هو دیدم که در واقیعت هم ارضا شده بودم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشان بر غریزه شما بوده است و تعبیر آن باطل است.
      سربلند و پیروز باشید.

  51. فاطمه ف

    سلام وقتتون بخیر!من خواب دیدم همجنس خودم که یه دوست کودکی من بودن و الان خبری ازشون ندارم و دورادور میشناسمشون در خواب الت تناسلی من رو میخورن و از من اب زیادی خارج میشه بدون اینکه متوجه بشم و ایشون و یه خانمی خوشحال میشن و فکر کنم من هم خوشحال شدم!و من هم این کار رو بعدش براشون انجام میدم ولی از خواب بعدش پریدم! از وقتی بیدار شدم خیلی فکرم پریشون شد!من خانم هستم!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان از غریزه و خواسته جنسیتان نشات گرفته است و اینکه ارضا شدن در خواب. تعبیر خواب را باطل خواهد سربلن و پیروز باشید.

  52. هیچکس

    سلام من خواب دیدم به یکی از خانوم های فامیل که با اونها رابطه خوبی نداریم تجاوز کردم البته دخول صورت نگرفت

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن است که ارتباطتان بهتر خواهد شد و اینکه خواب شما نشان بر خواسته های جنسی شما است که به شکل مشروع به آن باید پاسخ دهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  53. mohammad

    وقت بخیر
    من خواب دیدم دختری که دوستش دارم با کسی دیگه رابطه جنسی داره و حتی دیدم فیلمشو توی اینستا گذاشته وقتی بیدار شدم خیلی نگران شدم تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر ترس و هراس از دست دادن و یا خیانت آن فرد را دارید و حتمی به وجود این موضوع نیست.
      سربلند و پیروز باشید.

  54. یه آدم

    سلام من خواب دیدم با یه مرد غریبه حدود ۴۰ ساله وارد رابطه شدم. دخول انجام شد.من هیچ احساسی نداشتم ولی از اون مرد منی زیادی خارج شد ممنون میشم اگه جواب بدین.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما تعبیر نمی‌تواند داشته باشد وبه گفته معبران نشان بر شیطانی بودن خواب دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  55. سارا

    سلام من خواب دیدم که میخواستم با همسرم رابطه برقرار کنم اون بهم نزدیک شد از پشت و لمسم میکرد متوجه شدم که با همیشه فرق داره وقتی برگشتم دیدم یکی از آشنایانشونم پیششه و اون هم منو لمس کرده خیلی تعجب کردم به شوهرم شکایت کردم اما اون ازم خواست که با اون مرد رابطه داشته باشم من خیلی ناراحت شدم و ترکشون کردم اما اون هی اسرار میکرد و من باهاش بحث میکردم که به من گفت من نمیتونم تو رو راضی کنم با هر دوی ما باش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر غرایز و خواسته های بالای شما است و احتمالا در ذهنتان همسرتان را ناتوان دیده اید و ذهنتان راضی نیست.
      سربلند و پیروز باشید.

  56. رویا

    سلام. خسته نباشید.من الان خواب دیدم که مادرمو با خودم اوردم یه شهر دیگه زندگی بکنه, همه خونوادم تو اون خونه پیش منو مادرم زندگی میکنن الا پدرم, منکه از بیرون برگشتم داداشام گفتن مامان امروز با یه پسر جون هم خوابی داشته,بعد من با مادرم دعوام شد و به مادرم گفتم من تو رو اوردم اینجا زندگی کنی و خودمم میفرستمت پیش پدرم شهر دیگه.بعد مادرم ازم خیلی ناراحت شد و مشغول جمع کردن لباساش بود که برگرده ,داداش وسطیم یک میلیون تومن نقد بهش پول داد( من جدا از اونا تو یه شهر دیگه زندگی میکنم. البته اینم بگم که مادرم الان نوبت دکتر دارن باید عمل کنن و حالشونم خیلی بده و بسیار بیمار هستن. خیلی خواب میبینم که مادرم مرده .امکانش هست که وسیله جمع کردنش و رفتنشون از پیش ما تعبیر بدی داشته باشه.).

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر ترس های شما از وقوع اتفاق است و اینکه در حال حاضر اگر وضعیت روحی مناسبی ندارید قطعا خوابهای شما صادقه نمی‌تواند باشد و اینکه رابطه نامشروع هر چند در بیداری نشان بر خوبی ندارد اما در خواب نشان بر خیر است که به من ادرتان می‌رسد و اما پول در خواب نشان بر غم و ناراحتی است که مادرتان بر او وجود دارد و جمع کردن وسایل نشان بر تغیر شرایط دارد که انشالله خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  57. مريم

    سلام و خسته نباشيد
    من ديشب خواب ديدم كه شوهرم جلوي من با زني در حال نزديكيست و آن زن كاملا لخت است و اصلا نميشناختمش.ولي من ناراحت نبودم حتي بهشون گفتم كارتون تموم شد بريم خريد.بعدش رفتيم خريد و من يك روسري آبي براي اون زن خريدم و مي خواستم يك روسري آبي هم براي خودم بگيرم كه در حال گشتن ميان روسري ها بودم كه بيدار شدم.ممنون ميشم تعبير خوابمو بگيد.ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر نیکی است و ابن که به معنی رزق روزی برای همسرتان است و هر چند این خواب در واقعیت امری ناپسند است و اما در خواب نشان بر خوبی دارد و رفتار شما هم نشان بر اعتماد به نفس شما در برابر مشکلات است که نشان از بالا رو ن آن دارد که نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  58. بدون اسم

    سلام خسته نباشید
    من در خواب دیدم که درخانه ایی هستم و پشت در راه پله ایی است که یه دختر و مادری از اونجا رد میشدن من یه لحظه دختر رو داخل کشیدم و به اندام اون دست زدم بعدش اومدیم توی خونه ایی برای ارتباط اما فقط لب بازی میکردیم
    دوتا از دوستام هم کنارم بودن انگار اوناهم منتظر رابطه بودن
    در همین زمان مادرش ا
    متوجه ما از پشت در شد اما من اومدم بیرون
    اگر میشه این خواب رو برای من تعبیر کنید
    ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر وجود خواسته غریزه شما است که باید به شکل مشروع به آن پاسخ گو باشید که معبران این چنین خواب ها را به دلیل شهوت بالای فرد شرح داده اند.
      سربلند و پیروز باشید.

  59. سرافراز لیلی

    سلام من خواب دیدم که دوستم بهم زنگ زد گفت واسه نهار بریم بیرون و گفت یجا کار داره اونکارو اوکی کنه بعدش میریم منم گفتم باشه ، منم داخل یه مغازه بودم که تعدادی اجناس ارایشی برداشته بودم فروشنده با قیمت های خیلی زیادی داشت حساب میکرد که ایفون خونشو داخل مغازه گذاشته بود که وقتی تو مغازس بتونه درو باز کنه ‍♀️ خلاصه نمیدونم چرا گفت من درو باز کنم که من دیدم اون طرف دوست خودمه که میخواستیم بریم بیرون باهم منم تا دیدم دوستمه بلند گفتم ععع شما دوست پسر دوستمنی که ، پسره یه لحظه حول کرد گفته عععع شما مشتری مغازه بودین من یادم نبود خلاصه جنسارو باهام خیلی ارزون حساب کرد و چیزی که یادم مونده از خواب اینکه من داشتم با شوهرش سکس میکردم که دوستم وارد خونه میشه یهو منم یه جا قایم میشم دوستم میگرده دنبالم نمیدونم چرا ولی داشتم دوستمم میم…لیدم یهو به خودم که اومدم دست از اون کار کشیدم ودنبال لباسام بودم تنم که کردم دوستم خواهش میکرد که باهاش لز کنم منم از اونجا فرار کردم جالبیش اینجاس که من تو خواب خونه پسره واسم اشنا بود انگار محله همسایه های اونجارو میشناختم تو خواب نه تو واقعیت و اینکه از خونه زدم بیرون با یه خانم چادری یه بچه به سمت حرم امام رضا میرفتم ممنون میشم اگر تعبیر خوابمو بگین بهم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      عمل سکس در خواب طبیعی است و اینکه نشان بر این است این خواسته در شما بالا است و خواسته غریزی شما است و اینکه شما باید به این غریزه پاسخ بدهید به صورت مشروع. و اینکه تعبیر خوابتان به این صورت است که شما عملی انجام خواهید داد که از نظر دیگران ناپسند است و شما از عملتان پشیمان خواهید شد و راه توبه را پیش خواهید گرفت و احتمالا حاجتی را هم بر دل دارید که امام رضا_ع_ را واسطه قرار خواهید داد.
      سربلند و پیروز باشید.

  60. ناشناس 1360

    سلام عالی بود.
    بنده هم دیشب خوابی دیدم که با نامحرمی وارد رابطه قبل سکس شدم و نمدونم می‌شناختم یا نه اما نه دخولی انجام شد و نه منی خارج شداما کاملا یادمه هردو بسیار شهوتی شدیم. من 17ساله که متاهلم. ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما دلیل به خواسته های غریزی شما است که نباشد آنها را بی پاسخ بگذاريد و باید به صورت شرعی به خواسته هایتان پاسخ بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  61. پریا

    من پریشب خواب دیدم که توی یه حمام زیر دوش هستم که یهو از کفشور آب کثیف و سیاه شروع کرد به قل قل کردن و بعد پسر خالم( با خانواده خالم رابطه ای نداریم و خیلی ساله که ندیدمشون) وارد شد و باهم زیر دوش معاشقه کردیم و مدام نگران بودیم که مادرم متوجه نشه.

    یه هفته پیش هم خواب دیدم که پدربزرگم که سال پیش فوت شده در حمام زیر دوش به من تجاوز کرد و من لذت میبردم (ارضا صورت نگرفت)

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما به خواسته های غریزیتان باید اهمیت بدهید و به صورت شرعی آن ها را برآورده بفرماید که آرامش روانیتان بیشتر شود و اینکه خواب اولتان نشان بر این دارد که شما به وسیله عملتان مرتکب کار ناپسندی خواهید شد که نیک نیست و دچار مشکل خواهید شد و تعبیر خواب دومتان نیک است و نشان بر خیری است که به شما خواهد رسید که نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  62. Farshad

    سلام خواب دیدم با دختر غریبه سکس کردم وباعث خونریزی شد تعبیرش چیه ممنونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما بر دو وجح است و اینکه اول از همه به معنی غریزه و خواسته شما بر این امر است و در وجح بعد آن اینگونه است که شما به عمل خلافی دست خواهید زد که باعث گرفتاری شما خواهد شد. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  63. مینا

    سلام من خواب دیدم که شوهر عمه ام که چندساله فوت کرده و پیر هست به زور با من خوابید و از رو لباس کارش رو کرد و منی ازش خارج شد و من چندشم میشد و بعدش رفتم لباسمو شستم.فکر کردم منی ایشون به لباس منم خورده..ممنونم اگر تعبیر کنید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما به علت خروج منی باطل است و تعبیر ندارد چون از نظر معبران خواب شیطانی تلقی می‌شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  64. ایلیا ایجوی

    سلام ایلیا ایجوی هستم ۱۷ ساله من خیلی خواب رابطه جنسی منو کسی که قبلا دوستش داشتم و میبینم میشه تعبیرشو به
    من بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دلیل این خواب اول نشان از احساس و علاقه شما است و اگر در قدیم همچین ارتباطی داشته اید به معنی یادآوری است که ناخوداگاهتان به دلیل خواسته فکرتان انجام. می دهد و اینکه به غریزه جنسیتان هم باید پاسخ بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  65. عرشیا

    سلام خسته نباشید من چند وقته که دارم خواب میبینم با دخترانی زیبارو ومودب در رابطه هستم و چندکودک دختر ویک پسر به دنیا امده وهنوزهم این خواب ادامه دارد ودر رابطه هستم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن زن به خواب برای مرد نشان از پیشرفت کاری است و اینکه در کارتان پیشرفتی حاصل خواهد شد و نتیجه بسیار خوب خواهید دید.
      سربلند و پیروز باشید.

  66. پگاه

    سلام من روزبخیر من دختر مجردی هستم ک خواب دیدم مادرم در خانه خالم با میل خودش با پسری جون رابطه برقرار کرد ومن بهش التماس میکردم و ازش میخواستم ک اینکارو نکنه اما اون به حرفم گوش نمیداد و من مدام ناپدری مو صدا میزدم تا بیاد ولی خبری ازش نبود و من دست خواهر و برادرمو گرفتم و رفتم و بهش گفتم ازت متنفرم و هیچ وقت نمیبخشمت

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما در وجح اول این را می‌خواهد به شما بگوید که شما یک روز پر از استرس را پشت سر گذاشته اید و اینکه باید آرامش روانی خود را بازیابی کنید و تعبیر خواب شما احتمالا به این صورت است که مادرتان به عملی دست خواهد زد که در نظر دیگران ناپسند است و اینکه از این عمل پشیمان خواهند شد.
      صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

  67. علی

    سلام خسته نباشید

    خواب دیدم یکی از آشناهامون (نامحرم) که متاهل هم هست چند بار به من پیشنهاد رابطه نامشروع میده و من هم بدم نمیومد ولی یا من قبول نمی کردم یا اتفاقی میافتاد که جور نمیشد

    تعبیرش رو لطف میکنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما آمده است که نشان اول از نیاز و غریزه شما آیت که باید به آن پاسخ داده شود و در مرحله بعد نشان از عملی است که شما را به خود سرگرم کرده است و نتیجه ای بیهوده برای شما خواهد داشت.
      سربلند و پیروز باشید.

  68. sahar

    سلام..من تو خوابم دیدم ک گربه دارم ک منو تا سر کوچه همراهی میکنه و بعد اونجا ی پسر جوون و غریبه گربمو خفه میکنه ولی تو قسمت بعدی دیدم ک با همون پسر در حال رابطه هستم تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب گربه آمده است که زنی با رفتار لوند و سیاست های زنانه قسد به فریبکاری شما را دارد و به هر شکلی شما را فریب خواهد داد تا عمله در ود را انجام دهددو اینکه رابطه نامشروع اگر با خروج منی انجام گیرد نشان بر خواب شیطانی و باطل است. و می‌تواند نشان از غریزه شما باشد که باید به خواسته خوب شکل مشروع جواب دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  69. یک شخص

    سلام ، من یک نوجوان پسر هستم، دیشب خواب دیدم با یکی از کسانی که کمی میشناسمش نزدیکی از پشت شدیدی رو(البته با لباس) داشتم ، البته اون راضی نبود و من به زور با اون یک نزدیکی شدید برقرار کردم و چند ثانیه بعد از شروع نزدیکی یکی از فامیل ما رو دید و من سریع برای اینکه متوجه نشه، خودمو جدا کردم و فکر کنم متوجه نشد ، آیا این خواب تعبیر داره ؟ اگه داره بگین.
    ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان اول بر غریزه شما است و اینکه باید خودتان را مقداری از اینگونه مسائل دور نگه دارید چون اگر بر شما متمرکز شود شما را اذیت خواهد کرد. و از مهمترین پیشرفت‌های زندگیتان به دور خواهید ماند.
      در وجح بعدی خواب شما نشان بر این دارد که شما به عملی ناپسند دست خواهید زد که از نظر دیگران عملی زشت است و شما از ترس ابرو آن را از همه پنهان خواهید کرد. و اگر از شما منی خارج شده باشد نشان بر خوابی شیطانی است و باطل است. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  70. فاطمه

    سلام وقت بخیر من یه مادرم که یه دختر ۱۱ ساله دارم خواب دیدم که دارم با دخترم باهم ور میریم شوهرمم بالا سرمون نشسته بود انگار داشت فیلم میدید بعد ی لحظه دخترم پاشد از سمت چپم بیاد سمت راستم که از کمر به پایین لخت بود باخودم گفتم زشت شد الان یه لحظه بلند شد باباش دید بدنشو بعد با خودم فکر کردم اینکه باهاش ور برم ولی ارضاع نشه بازم کار خوبی نیست اما من قبلش فکر میکردم این کار به نفعش باشه بعد باخودم گفتم این بزرگتر بشه چی(تو خواب انگار حدودا ۷..۸ ساله بود)درست نیست که عادت کنه لخت بشه باهاش ور برم حتی اگه ارضاع نشه یهو خودمو وسط کاری دیدم که اشتباهه و خیلی حس بدی گرفتم. دم دمای صبح این خوابو دیدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این است که شما به عملی ناپسند دست خواهید زد که خوب نیست و اینکه شما از عملتان پشیمان خواهید شد. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  71. بنیامین

    سلام در خواب دیدم که با دوسته خواهرم که متاهل هم هست رابطه جنسی از جلو برقرار کردم و بعد منی رو رو بدنش ریختم،، تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما باطل است و تعبیری ندارد به علت خروج منی خوابی شیطانی از نظر معبران تلقی می‌شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  72. سوین

    سلام
    من خواب دیدم که یه بچه پسر 5ساله که ار اقوام شوهرم هست قصد سکس کردن با من رو داره و خیلی خودش رو بهم نزدیک میکنه و من هم درخواب تمایل داشتم که باهاش رابطه برقرارکنم ولی ازترس اینکه شوهرم ناراحت نشه اینکارو نکردم تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این امر دارد که شما با اعمال خود نباید خود را به درد سر بیندازید و باید مراقب باشیدو این امر را در دروناتان نهادینه کنید و نه به دلیل ترستان.
      سربلند و پیروز باشید.

  73. raha

    سلام من خواب دیدم که با آلت شوهرم بازی میکردم ناخنم خورد ازش خون اومد در ادامه هم دیدم شوهرم با یه زن دیگه رابطه برقرار کرد تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این است که همسر شما از لحاظ مالی ضرری جزئی خواهند کرد که اگر جراحت کم باشد احتمالا اینگونه خواهد شد و در پی ان حاجت روایی برای شما و همسرتان اتفاق خواهد افتاد که نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  74. نا شناس

    سلام
    من خواب دیدم که با یه مرد بزرگتر از خودم رفتم تو تخت و عشق بازی میکنیم و میخوایم با هم رابطه جنسی برقرار کنیم که اون وسطاش میگه همینقد کافیه و به خودش اجازه نمیده که باهام ارتباط برقرار کنه چون من تا حالا رابطه جنسی نداشتم ولی من بهش میگفتم اینکارو انجام بده و اون میگفت نه و خیلی با رفتار و لحن خوب بهم گفت که برو تا با با یکی دیگه رابطه برقرار کنه.(من این مرد رو در واقعیت نمیشناسم ولی تو خوابم خیلی باهم صمیمی بودیم)

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این شکل است که شما از احساسات جنسیتان پرده بر داشته است که نیازتان را به شما یاد اوری کرده است . معبران میکویند که نباید خودتان را با این خواب ها نگران کنید و اینکه شما باید به انها پاسخ بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  75. هانیه

    با سلام من خواب دیدم یکی از بستگان من با مردی غریبه رابطه جنسی برقرار کرده و من اون هارو دیدم و خانواده ی آن خانم گفتم و اون خانم آبروش رفت و همسر اون خانم به شدت اون خانم را کتک زد تعبیرش چیه ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما هم خوب است و بد . و این که شما باید بیشتر مراقب اعمالو رفتارتان باشید تا دیگران را مورد آزار قرار ندهید و اینکه بین ان زن و مرد دعوا صورت گرفته است نشان بر خوبی و دوستی دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  76. حدیث

    سلام ببخشید من خواب دیدم که به یه پسری که در حد معمولی میشناسمش پناه میبرم بعد اون شب خرم میکنه هم از جلو هم از پشت باهام رابطه برقرار میکنه بعد همین اقا پسر تو بیداریم خیبی تمایل داره با من رابطه داشته باشه و حتی یه بار گفته برا رابطه با من به زورم متوسل میشه ببخشید تعبیرش چیه؟!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان از افکار شما است و رابطه جنسی نشان بر خواسته های فرد است و نیازهای فرد و اینکه شما نباید گول حرفهایشان را بخورید و به نیازهای ان شخص در قبال ابروی خودتان پاسخ دهید . بیشتر مراقب خودتان باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  77. ناشناس

    سلام
    من دختر مجردی هستم خواب دیدم با یه شخص جوان و خوش اندام داشتم کار های قبل از رابطه جنسی را انجام میدادم
    وقتی که میخواستن دخول رو انجام بدن متوجه شدم و به ایشون گفتم من دخترم و ایشون دست از این کار کشیدن….
    لطفا تعبیرش رو بهم بگید استرس دارم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما نیاز جنسیتان را در خواب دیده اید و این نشان از غریزه شما است و جای نگرانی نیست و این که این موضوع را بیان کرده اید نشان بر هشدار ذهن شما نسبت به اهمیت ان است .
      سربلند و پیروز باشید .

  78. .مسنس

    من دیشب خواب دیدم ک اول با یکی از فامیلا رفتیم پیک نیک بعدش موقع جمع کردن مامان و بابام رفتن وسایل رو بذارن تو ماشین ک در همین حین یک فاحشه اومد و تقاضای رابطه داشتن با ما کرد و فامیل ما هم سریع کار شو باهاش انجام داد ، بعدش شب تو اتاق م به فکر رابطه داشتن بابام با من و بعدش من با مامانم افتادم ، بعدش هم دیدم چند تا بچه دختر و پسر رو بستن و مجبور شون میکنن به رابطه داشتن با هم . ( خواب همراه با خروج منی نبود )
    تعبیر این چی میشه ؟ هرچی میگردم بطور دقیق پیدا نمیکنم تعبیر شو

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما نباید ارتباطات را در نظر گرفت و باید اصل خواب را که ربطه است را در نظر گرفت و برای تعبیر دقیق تر لینک بالا را مطالعه بفرمایید .
      سربلند و پیروز باشید .

  79. R

    با سلام من در یک شب چهار خواب مختلف و متصل به هم دیدم اول که باشخصی که اشنا نبود ولی در خواب اشنا به جایی میرفتیم اول یک مار افعی خیلی بزرگ برنگ قرمز و مشکی راه راه که به زیر زمین‌میرفت دیدیم بعد پشت در باغی یک مار بزرگ دیگر زرد رنگ خوابیده بود هیچ اسیبی از جانب مارها به ما نرسید مردی که همراه من بود سنگ بزرگی برداشت که ان مار زرد رنگ‌را از بین ببرد که من مانع این کار شدم اما دقیق یادم نیست که مار را کشت یا نه به احتمال زیاد کشت چون دیدم سنگ را به سمت زمین و درب باغ کوبید. او را از ان منطقه دور کردم به درون کارگاه یا تعمیرگاهی رفتیم که خیلی تمیز و مرتب بود که من از تمیزی انجا تعریف کردم ولی نمیدانستیم که مالک انجا کیست.
    مرد ناپدید شده بود که دایی و زن دایی ام را دیدم که دختر بچه تپلی و بانمکی داشتند در صورتی که انها سالهاست فقط دو پسر دارند.
    همان موقع دیدم که به خواهر زنداییم پیامک دادم که اگر شوهرت نیست من به خانه ات بیایم برای رابطه جنسی (در واقعیت این زن سالها پیش به من علاقه شدیدی داشت اما چون من با شخص دیگری نامزد شدم او هم ازدواج کرد) اگر خواب تعبیری دارد ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب مار نشان بر دشمن است و مار زرد نشان بر بیماری و ان از بین رفته خیر است و اینکه دایی شما دختر داشته نشان بر منفعتی است که به زودی به خانواده دایی شما خواهد رسید و اینکه رابطه جنسی در خواب نشان بر غرایز شخص است که باید به شکل مثبت جواب داده شود .
      سربلند و پیروز باشید .

  80. حمید مولایی

    سلام خواب دیدم با دختری که نمیشناسم رابطه جنسی در حمام داشتم که کم کم حس کردم دارم وابستش میشم ولی آخرش یهو نا پدید شد!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در باره این خواب برای شما امده است که شرایط شما بسیار مهم است اما در باره ی آن امده است که فقط می تواند اشاره ای به بالا بودن میل جنسی شما باشد و دارای تعبیری از اینده نیست.
      سربلندو پیروز باشید

  81. N

    سلام من چن باری با عشقم نزدیکی داشتم (محرم نیستیم)از پشت به همین دلیل علاقه زیادی ب این کار پیدا کردم
    چند شبه ک خاب میبینم با ی آقایی غیر از عشقم ک معمولن هم سنشون بالاست و نمیشناسمشون از پشت سکس دارم
    هیچکدوممونم ارضا نمیشیم و من از رابطه باهاش بدم نمیومد ولی حین رابطه از خودم متنفر میشدم و برام سوال بود چرا این کارو میکنم
    میشه تعبیرشو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر احساس و افکارتان نسبت به عملتان است. و این عمل در آینده قطعا هم از لحاظ جسمانی و هم روحی برایتان مشکل ساز خواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  82. محمد

    سلام.من خواب دیدیم که با فردی از فامیل رابطه داشتم و شروع رابطه هم با اون شخص بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب بایدبدانید که برای شما نشان از ان دارد که در ناخوداگاه خود ممکن است به آن فکر کرده باشید و بدانید که تعبیر ای خواب به غیر از انچه که در متن بالا امده است نمی تواند باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  83. محمد

    من خواب دیدم که با یکی از آشنایان زنا کرده ام آن هم به این صورت که در ابتدا او پیش قدم شد و باعث این کار. ولی در واقعیت من اصلا به شخصی که در خوابم دیدم حسی نداشته و ندارم و بعد بیداری هم منی در کار نبود.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن این نوع خواب ها به این صورت امده است که نشان از ان می تواندباشد که شما در ذهن خود تمایلاتی دارید و شخص ان در خواب برای شما نباید مهم باشد و از این رو این خواب را دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  84. علی

    با سلام و عرض ادب خدمت شما
    من خواب دیدم که با خواهرزنم رابطه جنسی برقرار کردم رفتم حمام دیدم اونم تو حمام هست با هم رابطه جنسی برقرار کردیم

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیر خواب شما به این شکل است که ااگر شما خروج منی را در وقت بیداری حس کردید خواب شما باطل است و اگر غیر از این است که نشان بر خیری است که به شما خواهد رسید.
      سربلند و پیروز باشید.

  85. ارش

    سلام .من خواب دیدم با یک بازیگر رابطه ی دهانی و جنسی داشتم.و بعد پیشنهاد ازدواج من را قبول کرد .اگه جواب بدید ممنون میشم…

  86. قلب

    با سلام
    خواب دیدم که شهر اشغال شده بود و یه عده جنگجو شوهرمو بردن و یکیشون وارد خونمون شد من ترسیده بودم که بچه هارو اذیت نکنه میخواستم راه فراری پیدا کنم که نشد و اون مرد کم کم به من نزدیک شد و درخواست نامشروع داشت به زور اینکارو کرد جلو پسرم و یه تیکه هایی از خوابم یادم میاد که داشتم ازش پذیرایی میکردم تو خونه در ضمن چهرش کاملا مهربون بود و لبخند به لب داشت ترسناک نبود اصلا

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید عرض کنم که بیشتر مربوط به تعبیر خواب تجاوز است و می توانید ان قسمت را هم مطالعه فرمایید اما باید بدانید که در تعبیر خواب تجاوز امده است که بر خلاف آنچه که می بینیم برای شما خیری در راه است.
      سربلند و پیروز باشید
      تعبیر خواب تجاوز آلامتو

  87. مهرآسا

    سلام خسته نباشید
    من مجرد هستم و دیشب خواب دیدم که با پسری که همکلاسی هستیم و تنها آشنایی کاملا معمولی با ایشون دارم، رابطه جنسی داشتم و حدود ۱ ماه پیش هم خواب دیده بودم که ایشون من رو از پدرم خواستگاری کردند.
    دوست دارم تعبیر دقیقش رو بدونم ممنون میشم کمکم کنید.

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیر خواب شما بر چند وجح است و اینکه اگر در خواب از شما منی خارج نشده باشد نشان بر خیر دارد و سودی به شما خواهد رسید و آور غیر این باشد خوابی نفسانی است که باطل است و خواستگاری نشان از پیشرفت کاری و شغلی است که خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  88. علی

    سلام خواب دیدم رفتم تو اطاقم عمو عمه و مامانم رو لخت دیدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در خواب لخت دیدن کسی برای ایشان خیر نیست و نشان از ان می تواند داشته باشد که از ایشان به شما اسراری فاش خواهد شدد که ممکن است برای شنما سخت باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  89. T.a

    باسلام من چند شب پیش خواب دیدم که دارم فیلم میبینم فیلم هم کیفیتش خیلیی پایین بود، وسط فیلم یهو دختری که دوستش دارم و ۲ تا از دوستاش رو دیدم که دارن با شخص غریبه ای که قیافه اشم مشخص نبود و انگار چند سالی ازشون بزرگتر بود رابطه جنسی برقرار میکرد، من داشتم ذهن خودمو منحرف میکردم که نه دوس دختر من از این رابطه ها نداره که یهو رابطه جنسی باهم برقرار کردن و ایشون توی خواب باکره نبودند کلا، میشه لطفا تعبیرشو بگید؟ توی خواب قیافه هاشون یه جوری بودش که انگار مربوط به ۴-۵ سال پیشه، قیافه اش بچگونه تر بود، لطفا تعبیرشو بهم بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در این باره باید خدمت شما عرض کنم که این خواب ها تعبیر صادقه ی مستقیم ندارند و نمی تواند اشاره ای به ایشان باشد بلکه مربوط به ذهن خود شماست.
      از این رو حتما مطلب زیر را بخوانید
      تعبیر خواب خیانت آلامتو

  90. Majid

    خواب دیدم در استخر با یک نامحرم در حین شنا زنا کردم،البته مثل مسابقه بود چون دو گروه بودیم مثل واترپلو

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما اینگونه ایت که اگر از خود خروج منی داشته اید این خواب باطل است و اگر منظور شما جماع است باید خدمت شما عرض کنم اگر متحول نشده اید نشان بر خیر است و منفتی دز زندگیتان .
      سربلند و پیروز باشید .

  91. Pr

    سلام من خواب دیدم با پسری که از نظر کاری با خانواده ما در ارتباط هست و من کمی از نظر احساسی درگیرش بودم تو خونه مادری از خواب بیدار میشم و توی رخت خواب دوتا مرد که یکیشونو نمیشناختم ولی اونی که کنار من بود همین آقا بود و سعی داشت من رو تحریک کنه و ما باهم رابطه داشتیم و احساس میکردم مامانم میدونست که ما اونجاییم و احساس راحتی میکردم میشه تعبیرآش رو بگین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشان بر احساسات و علایق غریزی شما تصویر زادی شده است و می‌تواند نشان بر این باشد فردی در آینده شما را وسوسه خواهد کرد که روابط ناپسند و نامشروع را با شما شروع کند پس آگاه باشید و فریب حرفه‌ای زیبا را نخورید.
      آگاهانه عمل کنید. سربلند و پیروز باشید.

  92. …….

    تو یه رابطه بودم بهم خیانت شد خواب دیدم اومد خونمون شب وقتی خواب بودم باهام رابطه برقرار کرد بیدار شدم ناراحت و عصبانی 3 ماه پیش تموم کردیم رابطرو

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب دارای تعبیر نیست و اشاره ای به گذشته و ذهن شما دارد که در ان هنوز هم این موضوع و این شخص و خاطرات ان وجود دارد و این خواب برای شما بیانگر موضوع خاصی از اینده نیست.
      سربلند و پیروز باشید

  93. e.l

    سلام.
    من یک دختر هستم و تا حالا هیچ رابطه ی با هیچکس نداشتم و اگر بخواهم راست بگم تا حالا تمایل زیادی هم نداشتم.
    ولی سه چهار شب پشت سر هم خواب رابطه با افراد مختلف را میبینم.
    چه تعبیری داره؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب تعبیر ندارد و نشان از ناخوداگاه شما و میل غریضی شما به این امر دارد که کاملا طبیعی است و نگرانی از بابت ان نباید داشته باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  94. رضا

    سلام، من خواب دیدم ک در انتهای مغازه ی یکی از دوستان ی اتاقی هست،در آنجا چند نفری هستیم ک با دوتا زن نزدیکی میکنیم، یعنی همه ب طور همزمان با آن دو زن رابطه برقرار میکنیم، حالت پاسکاری ب هم میکردیم دوتا زن رو، خیلی هم لذت داد. ببخشید تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب یا اصلا تعبیری ندارد زیرا از ان لذت برده اید و یا انکه از ان دوست شما خیری به شما نخواهد رسید و این جمع برای شما فساد اور است و این در صورتی است که شما در خواب از لذت خود خیلی اگاه نباشید و خواب به حالت دیدن موضوعی برای دیدن باشد و نه فقط لذتی آنی.
      سربلند و پیروز باشید

  95. مهدی نورانی

    با سلام و خسته نباشید
    عذر میخواهم که می گویم
    من در خواب دیدم که با دختر دایی خود که مجرد و بسیار خوش اندام و زیبا ومهربان است
    ارتباط جنسی دارم
    تعبیرش چی میشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که در متن بالا نیز خوانده اید این خواب ها ممکن است دلایل بسیار زیادی داشته باشند و از این رو بیش از حد درگیر این خواب نشوید. این می ‌تواند تنها در مورد تمایل فعال (یا بیش فعال) شما باشد. اگر اینطور است، ارتباطات باز با شریک تان جای خوبی برای شروع است. بگذارید او بداند که شما دقیقا چه احساسی دارید و چه چیزی بیشتر از همه می‌ خواهید.
      سربلند و پیروز باشید

      • مهدی نورانی

        ممنون متشکرم

نظر خود را بیان کنید