تعبیر خواب خرفه

دیدن خرفه در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن خرفه در خواب چیست؟

خرفه

خرفه یک نوع سبزی است که معمولاً به صورت خودرو در کنار چشمه ها میروید.

به ندرت ممکن است در خواب سبزی خرفه ببینیم و به درستی تشخیص دهیم که خرفه است اما اگر دیدیم حکم دیگر سبزی ها را دارد (مانند ترخون) و به نوشته معبران کهن دیدنش نشان فکر و خیال است و خوردن و داشتن آن دلیل غصه و نگرانی.

اگر کسی در خواب خرفه به شما داد و شما آن را شناختید یا دهنده تصریح کرد که آنچه می دهد خرفه است، موجبی پیدا می شود که کسی برای شما اندوه و غصه به وجود می آورد ولی اگر در خواب نگرفتید یا گرفتید و دور ریختید خوب است چون از غم رهایی می یابید.

چیدن و دادن سبزی خرفه به دیگران نیز همین تعبیر را دارد به این معنی که شما برای آنها غصه به وجود می آورید و اگر در سفره بود بین زن و شوهر اختلاف منجر به کدورت پیدا می شود.

☺ تعبیر خواب «خرفه» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «خرفه» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


4 دیدگاه

  1. فهیمه

    سلام .وقتتون بخیر .من خواب دیدم یه مهمونی بودم میزبان یک روحانی بود والبته من از طرف دختر خالم اونجا حاضر بودم با اونا رفتم سر سفره برنج (پلو)رو یادمه میخوردم واینکه ظرفی بود که در خواب نمیدونم چرا به عنوان خرفه بهش نگاه میکردم در واقعیت خوردن خرفه رودوست دارم در خواب خوشحال بودم چه خوب خرفه دوست دارم ومیتونم بخورم ولی در واقع خرفه نبود شبدر بود یعنی از ابتدا هم شبدر پیدا بود نه خرفه ! نمیدونم چرا من خرفه در تصور داشنم اونو به هر حال من یک مشت خوردم از اون شبدر

    • یاسین صداقت

      باسلام
      این خواب می تواند برای شما خیر باشد و به این معنا باشد که شما در زندگی شخصیتان ممکن است چیزی را بسیار سخت ببینید و در واقعیت پی ببرید که این گونه نبوده است و مشکلتان رفع شود.
      سربلند و پیروز باشید

  2. سارا/dr

    سلام.من خواب یک درخت خرفه دیدم که پهنی و بزرگی برگهایش خیلی بیش از برگهای خرفه معمولی بود و درخواب متعجبم که مگه خرفه درخت به این بزرگی میشه….ممنون میشم تعبیر خواب رابفرمایید سپاس ازشماوسایت خوبتون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      به ندرت ممکن است در خواب سبزی خرفه ببینیم و به درستی تشخیص دهیم که خرفه است اما اگر دیدیم حکم دیگر سبزی ها را دارد (مانند ترخون) و به نوشته معبران کهن دیدنش نشان فکر و خیال است و خوردن و داشتن آن دلیل غصه و نگرانی و اینکه شما ان را به شکل بزرگ دیده اید نشان بر این است که شما فکرو خیالتان بزرگ است . و باید به ان ها شاخ برگ ندهید .
      سربلند و پیروز باشید .

نظر خود را بیان کنید