انشا در مورد کارما و قانون جذب

موضوع انشاء درباره سرنوشت و قوانین کارما

کارما یا کرمَه یا کرمن (به سانسکریت: कर्म) (به انگلیسی: Karma) به معنی زیستکار یا عملکرد فرد در زندگی است. این عملکردها ذاتاً و به طور خودکار نتایجی (انتقام کیهانی/الهی) را در این زندگی و زندگی بعد به دنبال دارند. بدین معنی که «هر چه بکاری همان را درو خواهی کرد».


قوانین کارماکرمن (karman) یکی از اعتقادهای دینی هند است که نخستین بار و به تفصیل در متون اوپانیشادی بیان شده است. کرمه به معنی عمل و در اصطلاح عبارت است از نتیجه اعمال انسان که اگر خوب باشد موجب سعادت و اگر بد باشد موجب گرفتاری او می شود.

در ادامه مقالاتی در مورد قانون کارما برای آماده کردن یک انشاء عالی در مورد کارما را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم:


شاید من یک عروسک خیمه شب بازی، یک مستمند یا، یک دزد دریایی بوده ام

یا یک شاعر، یک سرباز و یا یک پادشاه

من بالا و پایین های زیادی را تحمل نموده ام

و فقط یک چیز را می دانم

اینکه هر بار خودم را در چهره ام یافتم

پس دوباره خودم را برداشتم و به میدان رفتم

فرانک سیناترا


سرنوشت و اراده

سرنوشت، نتیجه گذشته است. اراده انسان، نتیجه زمان حال. وقتی به عقب نگاه می‌کنیم، وزش سرنوشت را احساس می‌کنیم. وقتی به روبه‌رو نگاه می‌کنیم، رقص طلایی و انرژی‌بخش اراده‌مان را می‌بینیم.

به گزارش آلامتو به نقل از سایت مردمان؛ هوشیاری فیزیکی محدود است. وقتی در جسممان زندگی می‌کنیم، سرنوشت را تجربه می‌کنیم. روح کاملاً آزاد است. وقتی در روحمان زندگی می‌کنیم، اراده را تجربه می‌کنیم. این به خودمان بستگی دارد که در آگاهی جسمی زندگی کنیم یا روحی.

لحظه‌ای که روح وارد بدن می‌شود و نور و روشنایی روز را می‌بینیم، جهل و نادانی تلاش می‌کند تا ما را در بر گیرد و سرنوشت بازی خود را شروع می‌کند. اما نور اسیر سرنوشت نیست.

نور تجسم اراده است. ما برای سرنوشتمان اجدادمان، دوستان، همسایگان، خودمان و آخر، همه را مقصر می دانیم. اما با مقصر دانستن دیگران، با مقصر دانستن خودمان، قادر به حل مشکلاتمان نیستیم. فقط زمانی می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم که بدانیم چطور زندگی آرمانی داشته باشیم.

برای استفاده از قدرت اراده‌مان فرصت زیادی به ما داده شده است. این ما هستیم که باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم کامل و بی قید و شرط آزاد باشیم. یادتان باشد هیچوقت نباید به گذشته‌تان نگاه کنید و بخاطر آن غصه بخورید. بدانید که هیچکس نمی‌تواند زمان حال را از شما بدزدد. هیچکس نمی‌تواند آینده‌تان را از شما بگیرد. آینده شما می‌تواند طلایی باشد.

اراده ما فرزند اراده بی‌نهایت خداوند است و در عین حال بخشی از آن است. فقط باید به آن اجازه دهیم که دیوار نادانی و جهالت را شکسته و ما را با اراده جهانی یکی کند. سرنوشت دروازه‌ای است که ما را به شکست گذشته می‌رساند. اراده پذیرش ما از آینده‌ای است که می‌خواهد ما را تغییر دهد، شکل دهد، هدایتمان کند و ما را از ترس، تردید، نادانی و مرگ نجات بخشد.

ادامه مقاله: سرنوشت یا اراده

انشا در مورد قانون جذب

قانون جذب

قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی است. تعداد بسیار کمی از مردم کاملاً از میزان تاثیر قانون جذب در زندگی روزمره شان مطلع هستند. هر کاری که به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه انجام می دهیم و هر ثانیه از وجود ما مانند آهنربایی انسانی است که افکار و احساسات ما به بیرون فرستاده می شود و بیش از آنچه فرستاده شده است جذب میکنیم.

متأسفانه، بسیاری از ما هنوز به پتانسیل عمیقی که درون ما وجود دارد، آگاه نیستیم. در نتیجه، خیلی راحت است که افکار و احساساتتان را بدون بررسی رها کنید. این مسئله باعث می شود افکار اشتباه به بیرون بفرستید و احساسات و رویدادهای ناخواسته را به زندگی خود جذب کنید.

بنابراین کشف اینکه قانون جذب در زندگی شما اثر می گذارد، دلیل عالی برای خوشحالی است! هنگامی که قدرت جاذبه توسط شما درک شود، دیگر راز نیست. به علاوه، می آموزید چگونه آن را در زندگی روزمره خود استفاده کنید، بنابراین تمام آینده از آن شما خواهد شد.


آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

قبل از شروع به مطالعه میتوانید مقاله ای کاملاً متفاوت که در مورد تایید قانون جذب صحبت میکند را بخوانید و سپس با مطالعه این مقاله به درک بهتری از قانون جذب و درست یا اشتباه بودن آن دست یابید.

قانون جذب (LOA) بر این اعتقاد است که جهان آن چه افکار شما بر آن تمرکز می کند را برایتان فراهم می کند. بسیاری معتقدند این یک قانون جهانی است که «هم جنس همیشه هم جنس را جذب می کند».

نتایج افکار مثبت همیشه پیامدهای مثبتی دارد. همین امر در مورد افکار منفی صادق است که همواره منجر به نتایج بد می شود. اما LOA خیلی بیشتر از تعاریف است؛ فکر کردن درباره لامبورگینی قرمز همیشه باعث می شود به لامبورگینی قرمز دست یابید.

ادامه مقاله: آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

همه چیز درباره قانون جذب

به عبارت ساده، قانون جذب توانایی جذب هر چیزی که در زندگی بر آن تمرکز می کنیم، می باشد. اعتقاد بر این است که صرف نظر از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی، همه ما مستعد قوانینی هستیم که بر جهان نظارت دارند، از جمله قانون جذب. این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هرچیزی در فکر ما و استفاده از آن برای تبدیل شدن به واقعیت استفاده می کند.

به عبارت دیگر، تمام افکار در نهایت تبدیل به واقعیت می شوند. اگر بر عذاب و غم و اندوه تمرکز کنید، در آن شرایط باقی می مانید. اگر بر افکار مثبت تمرکز کنید و اهدافی برای رسیدن داشته باشید، تلاشی می کنید با اقدامات عظیم به آن ها دست یابید.

به همین دلیل است که جهان چنین مکان زیبایی است. قانون جذب عنوان میکند هرچیزی که در ذهن شما تصور می شود، اگر اقدام به برنامه ریزی برای رسیدن به آن داشته باشید، قابل دستیابی است.

ادامه مقاله: همه چیز درباره قانون جذب