تعبیر خواب قطار

دیدن قطار در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن قطار در خواب چیست؟

تعبير خواب قطار در حال حركت

قطار را در خواب اگر ببینید که می آید خوب است و اگر برود خوب نیست و مفارقت و جدایی است. آمدن و رسیدن قطار گویای تداوم و تسلسل اموری است که در دست انجام دارید.

اگر ببینید قطاری می آید و شما به استقبال مسافر آشنایی می روید به دیدار بیگانه ای خشنود می شوید و اگر بیگانه ای از آن پیاده شود خبری خوش به شما می رسد یا مهمانی برایتان می آید.

اگر خودتان در قطار بودید که قصد عزیمت داشتید تحولی در زندگی شما پدید می آید. اگر دیدید قطاری توقف کرده و شما از آن پیاده شدید از انجام کار بزرگی فراغت می یابید.


تعبیر خواب قطار در حال حرکت

ترن زندگی است و کوپه خانواده. معبران خارجی تا آن جا که نوشته هایشان را به دست آورده ام قطار و قطار را زندگی تعبیر کرده اند و کوپه را خانواده دانسته اند که …

تعریفی درست به نظر میرسد. وفتی سوار قطار می شویم البته خودمان می دانیم که به کجا می خواهیم برویم ولی اگر قطار مسیر خود را تغییر دهد از شهر و دیار دیگر سر در می آوریم که با مقصد ما فاصله ای بعید دارد.

در زندگی نیز هدف ما مشخص است و می کوشیم که به سعادت برسیم ولی در زندگی ما را به جائی می برد که نمی خواهیم. گاهی این تحول و تغییر مسیر ارادی است و گاهی غیر ارادی. آن چه غیر ارادی است در خواب به صورت قطار و سوار شدن در قطار ظاهر می شود و به ما هشدار و بینائی می دهد.

Train station

اگر در خواب دیدید که ایستاده اید و قطار از راه می رسد و قطار حرکت می کند و یا از دور حرکت یک قطار را می بینید سفری برای شما پیش می آید. مشاهده قطار در هر حالت به شرطی که سوار آن نباشید صرفا یک مسافرت است که بیننده خواب می رود. زمان سفر شما به دوری و نزدیکی قطار از شما مربوط است و طول سفر به اندازه قطار و کوپه های آن.

صدای سوت قطار خبری است که از مسافر یا غائبی به شما می رسد.

چنان چه دیدید خودتان سوار قطار هستید و از پنجره آن به بیرون نگاه می کنید و مناظری را می بینید که از پیش چشم شما می گذرند تحولی بنیادی در زندگی شما پدید می آید. وضع شما از آچه هست بهتر نخواهد شد اما تحولی بی تردید اتفاق می افتد.

کسانی که در قطار با شما هستند همان کسانی می باشندکه با شما اشتراک سرنوشت خواهند داشت. اگر درون یک کوپه بودید آن ها که هستند افراد خانواده شما را تشکیل می دهند. اگر قطار شلوغ باشد عده زیادی با شما سرنوشتی مشترک خواهند داشت و اگر تنها بودید راه را به تنهایی می پیمایید.


خواب های مرتبط با قطار


☺ تعبیر خواب «قطار» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «قطار» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


40 دیدگاه

  1. غریبه آشنا

    سلام و ممنون از پاسخگویی شما
    من به شدت همکارم رو دوست دارم یعنی عاشق شدم متاسفانه . ولی نمیاد جلو . خواب دیدم با هم در کنار همکاران دیگر اداره سوار مترو شلوغی هستیم و من رفتم کنار مردی که دوستش دارم. به مرتبه اون جلوی در مترو دراز کشید و من رفتم جلو گفتم تو رو خدا پاشو زشته اینجا دم دره مردم رد میشن . التماس کردم تا بلند شد .
    متوجه نمیشم یعنی چی میشه کمکم کنید یبار دیگه خواب همین مردم رو دیدم که موهاشو نوازش می کنم و یبار دیگه هم خوابشو دیدم که دستمو دراز کردم دستشو بگیرم. یعنی اول من دستم رو بردم جلو نه اون، بعد که دستمو بردم سمت دستش اونم دستشو آورد و دست هم رو گرفتیم و هوا تاریک بود !!
    و آخرین خوابن از این مرد این بود که : رفته بودم خونشون مادرش اومد سمتم چهره مادرش بشدت نگران بود مادرش اونقدر ب من نزدیک شد که تمام خواب منو گرفت و تمام صحنه خواب فقط شد دو تا چشم نگران مادرش که بشدت نگام می کرد اونم با نگرانی و ناراحتی شدیدددد و پدرش ته اتاق داشت انگار قرآن می خوند و پشتش ب من و رو به قبله بود

    تو رو خدا کمکم کنید معنی این خوابها چیه؟ خیلی دوستش دارم دارم اذیت میشم

  2. سمیه

    سلام من خواب دیدم با بچه هام داخل تونل هستم وکنار ریل قطار وایستادم خواهرم کنارم بود قطار نزدیک شد خواهرم من رو هل داد روی ریل که برم زیر قطار من کنار رفتم اما قطار دوباره برگشت ولی من بازم رفتم کنار اما بین دیوار وتونل گیر افتادم ولی تونستم خودم وبچه ها رونجات بدم تعبیر خواب رو میشه بگین ممنون

  3. رضا

    سلام من خواب دیدم توی واگن مترو هستم و کلی مسافر هم داره، منتظرم تا قطار بعدی برسه و مسیرم را عوض کنم، … بعد قطار بعدی کنار قطار ما، توقف کرد من هم قطار رو عوض کردم و سوارش شدم، فقط مسافر خانم داشت و منتظر حرکتش شدم، ضمنا لپ تاپم رو توی قطار قبلی جا گذاشته بودم.

  4. آیدا

    سلام من خواب دیدم با مادربزرگم سوار مترو شدیم آدم های دیگه ای هم بودن یهو آنجا عمم رو دیدیم برای اینکه مسیرمون رو گم کرده بودیم من توی ی ایستگاه پیاده شدم و گفتم پس بیشتر ادامه ندیم همینجا پیاده شیم اونا گفتن نه من ازشون خواهش میکردم یهو در بسته شد و رفتن منم خواستم برم بیرون ارزون ایستگاه مترو دیدم راه خروج نیست ی دختر دیدم انگار از حموم در اومده بود گفتم خروج کجاست گفت نمیدونم گفتم مگه اینجا بیرون نمیری گفت نه همیشه اینجام انگار خیلی ترسیده بودم و خیلی تنها بودم یهو ی زن و بچه هم دیدم اونام گیر افتاده بودن یهو ی متروی دیگه اومد کوتاه بود اونا سوار شدن من به زور سوار شدم در بسته شده بود مونده بودم لای در خودمو کشیدم تو بعد اون هم انکار ی دنیای دیگه اصلا انگار وارد ی دنیای دروغی شده بودم و راه خروجی نداشتم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند نشان از ان باشد که شما مسیری جدید را در زندگیتان ممکن است انتخاب کنید که نتیجه ی آن مشخص نیست و از این رو بدانید که بسیار دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  5. شراره

    سلان.من خواب دیدم تو قطار هستم که در ایستگاه بین راهی قطار می ایسته من با دوستم بودم پیاده میشیم که کوپمونو عوض کنیم که سریع درها بسته میشه و قطار حرکت میکنه.قطار کوچیک بود فکر کنم میرفت مشهد من و دوستم خیلی تلاش کردیم به قطاره برسیم که نشد یادمه تو یه جاهای خواب یه عالمه بچه دبستانی بودند و یه آقایی که ازش خواستیم کمکمون کنه.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب نرسیدن به قطار ممکن است به معنای جا ماندن از اتفاقی خیر برای بیننده ی خواب باشد که در این صورت برای شما خیر نیست و حتما باید صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  6. علیرضا

    من خواب دیدم در قطار تک واگن هستم من دختر دومم در واگن که بدون سقف بود قرار داشتیم و ناگهان متوجه همسرم شدم که بر روی دیزل قرارگرفته و دستانش را باز گرد وبه ناگاه از قطار به پایین پرتاب شد وبا صورت به زمین برخورد گرد از ترس و گریه بیدار شدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما ممکن است به این معنا باشد که شما را از کاری که ممکن است در اینده به ان دست بزنید اگاه کند و از این رو باید بسیار در رفتارهای خود دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  7. نیما

    خواب دیدم که من توبه خانواده ناشناس هستم چون در آن خانواده یک خواهر کوچیکه زرنگ دارم موقع شب بود که یک دفعه در درون اتاق خواب صدا اومد اون درو خواهر کوچیکم باز کرد و پشت اون در یه تونل قطار بود و اون قسمت تونل یه پرنده بود که من رفتم نجاتش دادم ووقتی یک نگاهی به ریل ها انداختم دیدم کلی وسیله خونگی روی ریله خواهر کو چیکم تا پاشو گذاشت بیرون از اتاق تا ریلو تمیز کنه قطار بهش‌ زد قطار بدون صدا اومد و بعد لاشه ی مرده اون یک گوشه افتاده بود

    بازم رفتم نجات بدم چند تا قطار دیگه رد شد ومن با یک پلک زدن دوباره به زمان اول برگشتم ولی این دفعه خواهر کوچیکم همچیی یادش بود ولی این دفعه برای تمیز کاری نرفت و دو دقیقه بعد یک نفر دیگه برادر کوچیکم ترم اومد اون رفت تا تمیز کنه که یک دفعه بازم قطار به او زد خواهر کو چیکم ناراحت شد و پشت قطار دویید دید یه سری مو جودات عجیب اونجان وسعی به کشتن خانواده دارن ببخشید طولانی شد تعبیرش چیه میشه بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب دارای تعبیر عینی نیست و بیشتر در ناخوداگاه شماست و باید بدایند که اشاراتی از ناخوداگاه شما و ترس های درونی شما دارد و از بابت تعبیر آن نگران نباشید اما برای تحلیل آن به روانکاو مراجعه کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  8. ناصر

    سلام،دیدم سوار سقف قطار هستم همرام یه جعبه مستطیلی است،سرعت زیاد بود،تعادلم بسختی بود ،قطار وارد سیلی شد وآب تا سقف آمد،و رد شدیم.ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما به این صورت تعبیر می تواند بشود که شما در اینده تغییری و تحولی در زندگیتان رخ خواهد داد وباید بدانید که سختی هاییی هم در پیش دارید که باید بسیار مقاوم باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  9. امیرحسین

    سلام خسته نباشید دوستا من خواب بدی دیدم خواب دیدم ک مبرم تو مترو ولی هیچکس نیست خلوت هس مترو بعد سوار قطار ک میشم در ورودی ک بسته میشه ی زن بالباسای سیاه صورتش معلوم نمیشد چشم هم نداشت اومد جلو دستمو گرف از خاب پریدم این ب چ معناست جالبیش اینکه مترو هیچکس نیست سوت کوره دوستان کمکم کنید کارمندا نظر بدید ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب این خواب برای شما خیر نیست و می تواند به این معنا باشد که شما در اینده ممکن است از کاری دست بکشید و این موضوع به واسطه ی شخصی است که خیر و صلاح شما را نخواهد و از این رو بسیار در روابطتان دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  10. ش.ف

    سلام من خواب دیدم بامادرم وچند دوست سوارقطار شدیم ولی من چیزی مثل بقچه لباس یا بسته لباسی جا گذاشته بودم رفتم اونا روبیارم برگشتم دیدم قطار درحال حرکته خیلی ناراحت شدم ولی خودم رو به قطار رسوندم ودر قطار رو بازکردم ووسوار شدم ورفتم روصندلی نزدیک مادرم نشستم وخیالم راحت شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعبیر خواب دارای کلیتی مثبت است و باید بدانید که در کل برای شما خیر است اما بدانید که میتواند به این معنا باشد که شما در اینده برای انجام کاری که ممکن است خانوادتان هم در ان دخیل باشند به سختی بربخورید اما برای شما حل خواهد شد انشالله.
      سربلند وپیروز باشید.

  11. محمد رضا

    با سلام خدمت شما.
    من خواب دیدم در یک جایی که مثل ایستگاه قطار مترو بود ایستاده بودم که چند ریل مثل ریل قطار در آن بود. بعد دیدم که چند نفر که در نقطه مقابل ایستاده بودند از روی ریلها به سمت ایستگاهی که ایستاده بودم آمدند که من گفتم که اینا دارند چکار میکنند و یه کمی از اینکار جا خوردم.بعد یک قطاری از راه رسید که من یه نفر دیگه که همیشه در خواب هام همراه هست سوار نشدیم. رنگ قطار هم شبیه قطار مترو بود و تعداد واگن ها هم به نظرم معمولی بود.
    میخواستم ببینم تعبیر این خواب چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس ان جه که شما فرمایش کرده اید دارای تعبیر نیست و نشانه ای از درون شما و ناخوداگاه شما دارد و باید بدانید که در تعبیر ان چیزی برای شما ممکن است وجود نداشته باشد اما اگر دیدن این نوع خواب ها سبب ازار شما می شود حتما به روانکاو مراجعه کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  12. ندا

    خواب دیدم که یه مسافتی را باید پیاده بدم تا برسم خونمون. همون لحظه دیدم یه مترو داره بهم نزدیک میشه که البته در خلاف جهت مسیر من در حرکت بود، تا به من رسید راننده بهم گفت سوار شو و من اشاره کردم که مسیرم برعکسه، اما گفت سوار شو و در جهت مسیر من حرکت کرد و به خونه رسیدم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما خیر است و از بابت ان نگران نباشید و بر اساس تعابیر خواب می تواند اشاره ای به راهی باشد که برای شما به وجود خواهد امد و سبب خوشحالی شما می شود.
      سربلندو پیروز باشید.

  13. حسین

    من بیشتر خواب اینکه با قطار رانندگی می کنم میبینم چون عتشق این کار هستم ! …. بیشتر هم وقتی از خواب بیدار میشم حس خوبی دارم…:)

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و از درون شما و کارهایی که به ان علاقه دارد به وجود می آید و از این رو دیدن ان برای شما نه خیر است و نه خبر از موضوع بدی می دهد.
      سربلندو پیروز باشید.

  14. نور

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه . خواب دیدم که یک قطار از راه میرسه و من و خواهر و مادرم وهمچنین سه تا از خانم های فامیل که یکیشون فوت شدن سوار قطار شدیم (اشخاص دیگری هم بودن و قطار شلوغ بود ولی من فقط اینهارو میشناختم) حین سوار شدن یکی از خانمها که زنعموی من هست محکم دستم رو گرفت و توی سوارشدن بهم کمک کرد. بعد ازاینکه کمی قطار حرکت کرد واگن های جلویی خراب شدن و انگار افتادن توی گودال ولی واگن ما سالم بود و از قطار پیاده شدیم . با اینکه قطار خراب شده بود من اصلا احساس ناراحتی نمیکردم.

    • یاسین صداقت

      ترن زندگی است و کوپه خانواده. معبران خارجی تا آن جا که نوشته هایشان را به دست آورده ام ترن و قطار را زندگی تعبیر کرده اند و کوپه را خانواده دانسته اند که …
      تعریفی درست به نظر میرسد. وفتی سوار ترن می شویم البته خودمان می دانیم که به کجا می خواهیم برویم ولی اگر ترن مسیر خود را تغییر دهد از شهر و دیار دیگر سر در می آوریم که با مقصد ما فاصله ای بعید دارد.
      در زندگی نیز هدف ما مشخص است و می کوشیم که به سعادت برسیم ولی در زندگی ما را به جائی می برد که نمی خواهیم. گاهی این تحول و تغییر مسیر ارادی است و گاهی غیر ارادی. آن چه غیر ارادی است در خواب به صورت ترن و سوار شدن در ترن ظاهر می شود و به ما هشدار و بینائی می دهد.و این که احتمالا در مسیر زندگی دچار مشکلی شوید که برایتان اهمیتی نداشته باشد و به خیر رفع شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  15. رها

    سلام خسته نباشید
    دیشب خواب دیدم داخل یه قطار خیلی شیک هستم. یه جایی نگه داشت دقیق خاطرم نیست چه اتفاقی افتاد اما در واگن من از جا کنده شد و من هم رفتم در واگن دیگه ای رو وردارم بزارم روی واگن خودم که مسئولش فهمید و خیلی بد شد. بعد نمی دونم چی شد همین اتفاق دوباره پیش اومد و در واگن من خراب شد اما این دفعه باز می خواستم در واگن دیگه ای رو بزارم اما پشیمون شدم و رفتم به مسئول گفتم(که اون مسئول یه هنرپیشه مشهور و خوش تیپ تلویزیون بود که من اصلا بهش فکر نمی کردم و این چند روزه فیلمش رو هم ندیدم) که این هنرپیشه اومدن و جلوی چشم افراد تو واگن من رو بغل کرد ببخشید عذر می خوام و من هم به باسن ایشون دست میزدم .
    بعد توی یه اتاق خیلی بزرگ که همه جاش فرش بود همسر سابق و مادرش رو دیدم و یه تخت دو طبقه (مثل تخت خوابگاه ها یا پادگان) بود که از اون ته اتاق کشیدم (تخت چرخ داشت) این طرف اتاق نزدیک بخاری که پنجره داشت و روشن تر بود. شوهر سابقم گفت یه تخت مامانم بخوابه تخت بالا من وتو. که با خودم گفتم نمیشه من نیاز به حموم دارم.
    از اون جا رفتم یه خونه ای که پدر مادر و برادرم بودن.که تو مسیر رفتن به خونه دوستم رو دیدم که یه پسری خیلی دوستش داشت و با بهانه های مختلف می اومد دیدن دوستم. و من گفتم خوش بحالت که یه همچین کسی رو داری اونم گفت کار نداره چه فایده. منم گفتم جور میشه
    ببخشید که خیلی طولانی بود.
    ممنون از سایت خوبتون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب واگن نشان بر این دارد که شمادر مسیر زندگیتان قرار گرفته اید که در آن مشکلی وجود دارد که بدون مشورت دیگران به آن می پردازید و اینکه خود سرانه کارهایتان را انجام می‌دهید. پس هوشیار باشد که با مشورت با افراد اهل عمل کارهایتان را پیش ببرید.
      سربلند و پیروز باشید.

  16. Atna

    سلام من خواب دیدم میخوام سوار مترو بشم وقتی منتظر وایسادم یهو قطار از ی ریل دیگ میاد منو همه وفتیم اونجا ک سوار بشیم قطار ک داشت رد میشد خیلییییی با سرعت بالا و وحشتناک رد میشد و جرقه میزد واگناش جدا میشد و پرت میشد مردمم نمیتونستن فرار کنن یا برن عقب خیلی عجیب غریب بود

    چن تا از مردم زیر قطار له شدن خیلیم طول کشید ک رد بشه خیلی طولانی بود بعدش ک موفق شدم برم بیرون از مترو تعجب کرده بودم ک چرا وقتی مترو مشکل داره اجازه میدن مردم سوار بشن حتی مادرم میخواست سوار بشه ک من با جیغ و گریه نذاشتم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب از جهاتی بر اساس تعبیر خواب برای شما خیر است و نباید از بابت ان نگران باشید و ممکن است اشاره ای به موضوعی باشد که شما در اینده بر اساس ان تصمیمی خیر خواهید گرفت که سبب رسیدن شما به ارامش می شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  17. فائزه

    من همیشه خواب میبینم سوار قطار شدم اما از سرعت زیاد و تنهایی میترسم.

  18. زهرا

    همره پسرم سوار مترویی شدم که سقف نداشت .یکدفعه دیدم وارد یک مسیر تنگ و تاریک و خرابه شدیم و یکدفعه همه داد میزدن که کمکمون کنید .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب این خواب می تواند به این معنا باشد که شما در اینده ممکن است در مسیری گام بگذارید که برای شما خیر نیست و از این رو باید بسیار در انتخاب هایتان دقیق باشید.
      سربلندو پیروز باشید.

  19. Zsh

    سلام
    من خواب دیدم در کوپه قطار هستم سه دختر خانوم دیگه ای هم بودند.یکی از ان ها خیلی مهربون بود .داشتم دنبال چیزی داخل کوله پشتیم می‌گشتم. پیدا نمی کردم بعد متوجه شدم کوله پشتی همون دختر مهربونه . معذرت خواهی کردم .بعدش مهماندار اومد گفت غذا سفارش دادین گفتیم نه.یکی از اون دخترها به منظره بیرون خیره شده بود

  20. الی

    سلام

    من خواب دیدم که در ایستگاه منتظرم که مترو بیاد ولی خود قطار رو ندیدم ضمنا ایستگاهش زیر زمین نبود…

    با تشکر از لطف شما

  21. امير

    من خواب ديدم كه ميخواهيم با مترو به فرودگاه امام برويم اما خانواده چيزي را جا گذاشته و من رفتم تا آنرا بردارم.موقع برگشت ديدم خانواده ام رفتن و منتظر مترو ماندم.مترو آمد و من سعي كردم سوار شم اما تا آمدم سوار شم مترو به شكلي عجيب به ريل چپي منتقل شد و من افتادم و وقتي كه افتادم مترو آمد سر جاي قبلي اش…
    كلي قطار رد شد و من جاي خالي دادم تا آخر به كمك يكي از رانندگان قطار آمدم بالا و به فرودگاه رفتم

  22. mustafa

    سلام دوستان ممنون میشم اگر کسی تو نیست خوابم را تعبیر کند آخه دلم زیاد جوش میزنه.
    خواب دیدم با عشقم یعنی دختر را که خیلی دوست دارم و یک پسر دیگه سه تایی تو قطار هستم کمی سر صدا کردیم بعد دیدن تو ایستگاه پاین شد و خیلی زود گم کردمش یعنی اون ایستگاه یه دشت بود هر کاری کردم پیدایش نکردم

  23. لعیا

    من خواب دیدم با دوستام نشستم یهو ک از پنجره بیرونو دیدم دیدم مادرم تو یه فضای سبز ک خیلی قشنگه زیر انداز پهن کرده و اب و برنجو همه چی ام داره …تا اومدم م بدو الان قطار رد میشه قطار رد شدد ولی توقف کرد و من گوسفند دیدم حتی از گوسفندم اومدم عکس بندازم مامانمو دیدم ک نشسته ……تروخدا بگید تعبیرش چیه

  24. کریم

    سلام من پشت سر هم دوتا خواب دیدم میشه جواب بدید ممنون
    خواب دیدم راننده ترن هستم ودارم می رانم ی استگاه بلالی بلندی است قرار به انجا برسانم اما رفته رفته راه کم عرض میشود ومن هم دچار استرس پدال گاز فطار را گم کردم قطار دنده عقب امد قطار روبرو هم امد رد شد وقتی سر بالایی تمام شد ایستاد
    بعد دیدم خونی یخ بسته دارنده تزریق می کنند بعد تو رگهام ذوب وپخش شدنشان را می دیدم ممنون میشوم تعبیر نمایید ممنون

    • مژگان

      من خواب ديدم داريم با خانواده ام سوار قطار ميشيم ولي من و مامان و مادر شوهرم جا ميمونيم ويكدفعه قطار حركت ميكندوبقيه با قطار ميروند تعبيرشچيست

      • مهدیه علی زاده

        من دو شب پشت سر هم خواب دیدم که میخواهم به قطار سوار شوم اما دیر رسیدم و قطار حرکت کرد

نظر خود را بیان کنید