تعبیر خواب سکه

دیدن سکه در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن سکه در خواب چیست؟

سکه coin

دیدن سکه امروز در خواب نقشی از خواهش های نفسانی و تجلی تمایالات کوچک و کم ارزش و کم تاثیر زندگی است در خواب و چنانچه در رویاها سکه مشاهده کنیم تعبیر کلی این است که با یک امر تفننی رو به رو خواهیم شد.


اگر در خواب ببینید که در جیب خود تعداد زیادی سکه دارید قدرت شما را در برآوردن آرزوهای بزرگتان نشان نمی دهد بلکه گویای این است که در آینده به امور تفننی خواهید پرداخت و مسائلی شما را سرگرم می کنند که تاثیر بزرگی در زندگیتان ندارند.


گم کردن و پیدا کردن سکه

اگر در خواب ببینید که سکه ای در راه یافتید خبری به شما می رسد و چیز کوچکی برای مدتی کوتاه شما را دل خوش می سازد و اگر دست در جیب خویش کردید و دریافتید که سکه ای داشته اید که آن را گم کرده اید اندوه کوچکی برای شما پیش می آید که دوامش نیز اندک است.


ابن سیرین در این مورد نوشته: از جانب فرزند نگران می شوید. اما چون ارزش سکه با ارزش فرزند قابل مقایسه نیست نمی توان گم شدن سکه را به نگرانی درباره فرزند تعبیر کرد با این وجود عقیده معبران کهن محترم است.


اگر در خواب دیدید کسی مشتی سکه به شما داد، نشان آن است که کسی به شما اعتماد می کند و احتمالا مورد مشاوره قرار می گیرید و رای و عقیده شما راه گشای مشکل دیگری خواهد شد و اگر شما به کسی یک مشت سکه دادید از رنج و اندوه و غم فارغ می شوید.


داشتن سکه طلا در خواب

داشتن سکه طلا همانقدر که در بیداری خوب است و دارنده اش را خوشحال می کند در خواب نیکو نیست چون ابتلا و گرفتاری را نشان می دهد به خصوص اگر روی آن نقشی باشد و شما آن نقش را در خواب ببینید. تنها مورد استثنایی آن است که روی سکه یا پلاک طلای شما اسم االله یا شمایل اولیا نقش شده باشد که بسیار خوب است.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب بدلیجات

☺ تعبیر خواب «سکه» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «سکه» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


141 دیدگاه

  1. آرادیا

    سلام
    در خواب دیدم
    رو به یک پنجره دراز کشیده بودم هوا تاریک بود هوا خوب بود و پنچره بزرگ و باز بود
    و انگار از سمت یک غریبه که بیرون پنجره بود به سمت وتا سکه طلایی پرتاب شده و صدای خوبی هم دارم
    و خورد تو پیشونیم
    من نگاه کردم پنجره رو که ببینم کیه ندیدم ولی یکی هم تو خواب کنار من بود دید اون فردو
    و یکی بهم گفت فرانسه این مال فرانسه اس
    میشه بگید تعبیرش خوبه و چیه دقیقا

  2. حمید

    سلام خسته نباشید
    من درخواب دیدم که با پدرم در یک خانه قدیمی بودیم فقط پنجره شو یادم میاد که پایین پنجره کاه گلی بود بعدش من پایین پنجره رو کندم تو دیوار یه ده پونزده تا سکه طلا دیدم زیاد هم نبود تعبیرش چیه؟

  3. علي

    سلام من خواب ديدم سه سكه (غير از طلا و مثل سكه هاي پولي امروزي)از پول حكومت هاي پيشين كه عكس پادشاه بر روي انها حك شده است روبرويم است آنوقت من بزرگترين آنها را برداشتم.
    تعبيرش چيست؟

  4. ابوالفضل

    سلام من در خواب دیدم سکه قدیمی دور نقره و وسط طلا زیاد از راه کندن خانه پیدا کردم و به چند نفر نشان دادم و فروختم و پول زیادی دستم آمد تبیرش چیست؟؟؟؟ ممنون

  5. ارمیتا

    با سلام خدمت شما
    مادرم خواب دیده که عموم سکه ای رو گم کرده و مادرم اون رو پیدا و به عموم میده لطفاً بگید ببینم تعبیرش چیه ؟

  6. نادیا

    خواب دیدم از دل کوه چشمه ای آب در آمده وکف آن درآب پراز سکه های ایرانی وقدیمی است آنهارا جمع کردم رفتم وبرگشتم دیدم سبدی از سکه های طلا که نگینهای فیروزه ای دارن وبرق ودرخشش خواصی دارن در آب بود آنهارو برداشتم وبا خوشحالی به همه نشان میدادم که شماهم بیاید جمع کنید جایی پیدا کردم سکه در آب پیدا میشود

  7. Mohammad

    سلام
    وقتتون بخیر
    من خواب دیدم من با چند نفر دیگر از داخل خاک نفری یک مشت سکه سفید پیدا می‌کنیم ولی بعدا متوجه می‌شویم که سکه ها تقلبی است، میتونید خواب من را تعبیر کنید؟؟

  8. حسن

    سلام
    خواب دیدم پدرم مقداری سکه قدیم که نوشته های روش معلوم بود از دوره اسلامی هستند به همراه تکه های طلا مثه شن ریزه پیدا کرده و به من داده و منم برای فروشش اونا رو از کشور خارج کردم
    میخواستم ببینم تعبیرش چیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعبیر خواب گرفتن سکه این خواب می تواند نشانی از ان باشد که کسی در اینده به شما اعتماد خواهد کرد که برای شما بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  9. معصومه شوهانى

    سلام من خواب ديدم مادربزرگ مرحومم كنار يه باغچه نشسته باغچه توى حياط شاهچراغ بود پر از سبزى و تربچه بود مادربزرگم بهم گفت يواشكى تربچه ها رو از ريشه بيرون بكش زيرشون پراز سكه قديمى و باستانى بود يه مقدار برداشتم. تعبيرش چى ميتونه باشه؟؟؟؟

  10. فاطمه

    سلام و عرض ادب
    در خواب دیدم پدرم سکه طلای خیلی بزرگ اندازه کف دست داره ک طلای اصل بود گفتش ک می‌خوام اینو شریکی با دوستم کادو بدم برای هدیه عروسی

    بعد دیدم بازم سکه هایی از طلا و نقره داره ک کوچیکتر بودن با خوشحالی رفتم جلو ک از سکه ها بردارم دیدم بدلی هستن و اصل نیستن ک باعث شد تو ذوقم بخوره

    لطفاً تعبیر بفرمایید

  11. Sami

    با سلام
    من خواب دیدم که توی یه کیوسک قدیمی تلفن با فشار دادن نازل مقدار زیادی سکه قدیمی توی مخزن تلفن ریخته میشد اون سکه ها سکه های شاهی بود و لابلای اونا سکه های کوچکی شبیه به سکه خارجی هم بود با هر بار فشار دادن نازل مقدار زیادی سکه خارج میشد که توی یه مشت جا نمیشد
    ممنون میشم تعبیرشو بدونم

  12. عرفان

    با سلام. من خواب دیدم که در یک باغچه طولانی جلو می روم و سکه های طلای بسار زیادی از خاک باغچه جمع می کنم و هر از گاهی یک جواهر قرمز یا صورتی پیدا می کنم که نظرمو جلب می کنه و اونو بر می دارم ولی جلو تر که می رفتم توی باغچه هم تعداد جواهرات بیشتر می شد و هم من علاقه خود را به سکه های طلا از دست میدادم و با خوشحالی و رضایت بالا فقط دنبال جواهرات می گشتم و یک عالمه از اونا جمع می کردم و فقط هر از گاهی سکه طلا بر میداشتم طوری که دیگه چشمم دنبال جواهر ها بود تو خاک باغچه و بین بوته ها

  13. ایمان

    سلام خاب دیدم در یک هتل در مشهدم و پاهام در کف لابی راه میرفتم وبه کف پاهام زنجیر وجیزهای طلا میچسبید ودر گوشه ای نشستم و رو فرش سکه ای بزرگ وسفید کندم که روی سکه عکس شاه بود منظور از شاه رضا شاه بود

  14. هلما

    سلام
    من پدرم را خواب دیدم، خیلی لاغر شده بود ازش پرسیدم چقدر لاغر شدی رنگت زرد شده گفت: بخاطر اینکه تو حالت خوب نیست.
    گفتم چرا نگام نمی کنی ؟ گفتم نمی تونم توام نباید نگام کنی.
    ازم خواست نگاش نکنم و گفت این سکه رو میندازم بردار
    من بهش گفتم نگام کن من می خوام بیام پیش تو، گفت میای به همین زودیا میای فقط گریه نکن من اینجا ببینم اذیت میشم بعد سکه رو پرت کرد گفت بردار منم با گریه از خواب پاشدم
    این تعبیرش چیه

  15. علی

    سلام و وقت بخیر
    من در خواب دیدم در مکانی مانند بیابان با چند تا از دوستان در حال راه رفتن بودیم که من اولین سکه طلا را دیدمعو برداشتم و هر چند متر یکی پیدا میشد
    دوستان نیز به جمع کردن سکه ها مشغول شدند(اگر اشتباه نکنم یک یا دو نفر بالا تر از ما بودند و سکه ها برایشان اهمیتی نداشت و به دنبال جمع کردنش نبودند)
    تعبیرش چی میتونه باشه؟

  16. الهام

    سلام..من دیدم از لبه ی چاهی که اون چاه مال خونه ای بود که چندین سال کسی اونجا زندگی نمیکرد و کنار کوچه بود،من داشتم از کوچه رد میشدم بعد چاهو دیدم رفتم ببینم چقدر عمق داره،دیدم کم کندن به لبه های چاه دقت کردم دیدم سکه برق میزنه ،یکیو برمیداشتم باز میدیدم یکی زیرشه تقریبا ۷ یا ۸ تا پیدا کردم که بزرگ بودن بعد ی طرف یکه ی امام بود کشیده شده بود زیرشم نوشته بودن امام سجاد بعد با خودم گفتم از زمان امام

  17. محبوبه

    من درخواب دیدم بقل دکه ای یک طرف پرازسکه است یک مشت ازصاحب دکه گرفتم ویک مشت هم یواشکی برداشتم تعبیرش چیست

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب می تواند خیر نباشد و نشان از ان باشد که شما در اینده به کارهایی ممکن است بپیوندید که برای شما خیر نیست و امور تفننی و بی خیری هستند.
      سربلند و پیروز باشید

  18. Zeynab

    سلام خواب دیدم که منو خانوادم داخل ی خونه ی قدیمی زیر خاک ی صندوق خیلی بزرگ پیدا کردیم که پر از سکه شاهنشاهی و تفنگ از طلا و… من بدون اینکه کسی بدونه دوتا سکه برداشتم گذاشتم تو جیبم (یکی بزرگ بود یکی کوچیک) بعدش صندوق رو بستیم که کسی جاشو ندونه. ولی هیچکی از خانوادم چیزی نبردن فقط من دوتا برداشتم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند نشانی از ان باشد که شما در اینده چیزی را یابید که برای مدتی دل شما را شاد کند اما دائمی نباشد و از این رو باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  19. مهرداد

    با سلام
    من خوابی دیدم که بسیار واضحه برام و هنوز هم بعد از گذشت ۱ ماه تمام جزئیات یادمه، خواب دیدم وارد یه اتقاق قدیمی شدم، یه شخصی با من بود اما نمیدیدمش، داخل اتاق پر از جعبه های کوچک میوه چوبی که انگار آوار روشون خراب شده، پر از خاک، دست بردم داخل یکی از جعبه ها و دیدم که پر از سکه هست، که به خاطر خاک روش پوشیده شده، زرق و برق طلاشون گرفته شده بود، یکی از سکه ها رو بیرون آوردم، سکه‌ طلایی شبیه قلب بود، دقت کردم به بقیه جعبه ها و دیدم اونها هم پر از سکه هست، حتی زیر و روی سکه ها با کاغذ پوشیده شده بود.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند نیاز شما به مادیات در زندگی واقعی را نشان دهد که در خواب ارزوی شما براورده شده است و از این رو تعبیر واقعی برای ان را بهتر است ندانید و سعی کنید که صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  20. حسین

    با سلام من در خواب دیدم که با یکی از دوستانم در محلی هستیم و من چندین سکه (طلا نبود)(مثل سکه های رایج امروزی )در دستانم است و خوشحالم و در بین سکه ها چندین سکه پول کشور خودمان بود و چندین سکه پول قدیمی که در خواب متوجه شدم خیلی با ارزش هست و قدیمی و من نقش ان سکه های قدیمی را دیدم که انگار مانند عکس پادشاهان آن کشور ها(نمیدونم پول چ کشورهایی بود، اما نقش پادشاهان داشت فکر کنم ) بود.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      پیدا کردن سکه های این چنینی در خواب می تواند برای شما خیر باشد و نشان از ان باشد که شما در اینده به خیری رسید که به واسطه ی ان فرد هم می تواند باشد و از این رو خوابی بسیار خیر دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  21. ساسان

    سلام
    من دیشب خواب دیدم که به دنبال گنج هستم ، جایی رو کندم و یک جعبه سنگی پیدا کردم که داخل پر از سکه طلا بود،
    یکی از سکه ها رو درآوردم خاک روش رو پاک کردم ، روش نوشته هایی بود ولی نمیدونم فارسی بود با عربی، بعدش مادرم رو صدا کردم و بهش گفتم دیدی بلاخره پیداشون کردم ، و بعد ازش خواستم که این موضوع رو پنهان کنه..

  22. امیر رضا طاهری

    سلام من دیشب ک شب چهلم محرم بود داشتیم دیگه حلیم بهم میزدیم بدش ک خوابیدیم خواب دیدم ی نفر بهم ی آدرس میگه برای گنج میرم میبینم ی جوبی پر از خاک یکم ک میکنم میبینم پر از سکه طلا انقد زرد بود انقد از زردی برق میزد حتی تاریخ سکه هم هم دیدم بعضیاش ب تاریخ قدیم بود بعضیاش رنگ سکه طلای کم رنگ بود چنتاشو بر میدارم میارم خونه ک دوباره برم همشو بردارم انقد خوشحال بود ولی یادم بود انگار مردم میرفتن پیاده روی فک کنم طرف کربلا یا مشهد بود یادم نیست یاد بی زحمت تعبیرش چی میشه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      دیدن سکه در خواب می تواندهم خیر باشد وهم نه. از طرفی می تواند نشانی از ان باشد که برای شما در اینده فرصتی خیر پیش اید که بسیار خوب است و از طرفی هم می تواندنشانی از ان باشد که وسوسه هایی برای شما در اینده باشد که دنیوی هستند و باید با ان مبارزه کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  23. فرید

    سلام من طوفانی از سکه هایه طلا را دیدم که به سمتم میان معنیش چیمیشه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند خوابی خیر باشد و به این معنا امده است که برای شما خبرهای خوش زیادی ممکن است در راه باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  24. Maryam

    با سلام من خواب دیدم جایی که میدونستم کجاست و چاه بود را کندم تا به گنج برسم و وقتی خاک را کندم رسیدم به تخم مرغ های بزرگ ولی در خواب گفتم این تخم مار هست برای مخفی کردن گنج ….بعد نمیدونستم که گنج کجاست و بعدش یکی از تخم ها را شکستم و دیدم داخلش سکه هست و فهمیدم که سکه ها داخل تخم ها هست و یکی یکی تخم ها را شکستم و سکه هاش را برداشتم ….

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که می تواند به این تعبیر باشد که باید از هر فرصتی که برای شما به دست می اید حداکثر استفاده را بکنید و از این رو می تواند بسیار خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  25. شیرین

    سلام. من خواب دیدم تو حرم امام رضا دنبال ضریح میگشتم از یه در چوبی بزرگ وارد شدم و داشتم به گشتنم ادامه میدادم توی مسیر درختهای بسیار زیبا و خوشرنگ بودن که رنگهاشون خیلی زیبا بود به رنگ قرمز و نارنجی و زرد تغییر میکرد اونقدر زیبا بود که محوشون شدم به مسیرم ادامه دادم روی زمین سکه طلا پیدا کردم و جمع کردم سکه ها بزرگ و کوچک بود و نقشی داشت که یادم نیست. همینجور میرفتم که وارد جنگل شدم و داشت غروب میشد و هوا تاریک و بیدار شدم از خواب

    • تعبیر خواب

      با سلام
      همانگونه که می دانید خوابی بسیار خیر بوده است اما اینکه دارای تعبیر باشد و یا نه مشخص نیست و می تواند تنها نشانه ای از ان باشد که شما در ذهن خود حالتی ایده ال را تصور کرده اید که بسیار هم قشنگ است.
      سربلند و پیروز باشید

  26. ابوالفضل

    سلام خواب دیدم با چند نفر میریم جایی بعد به سنگ نشانه میخوریم زیر سنگ یه تابوت قدیمی هست باز میکنیم مقداری سکه طلا قدیمی هست که تقسیمش میکنیم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب را باید به خواب گنج مربوط دانست و تعبیر آن به این صورت خواهد بود که برای شما در اینده چیزی یافت شود که لزوما مادیات نیست اما بسیار خوب و خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  27. 나는 안나 리

    سلام و خسته نباشید خدمت شما …
    من خواب دیدم تو یه محیط بزرگی که به قصر شباهت داشت بودم ولی یکم تاریک بود یه صندلی بلند هم بود که روش یه پیرزن نشسته بود و دمبال من میگشت یه خدمتکار هم داشت من از ترس پشت ستون قائم شدم ولی پیرزن فهمید بعد نن دیدم روی زمین یه مشت سکه هست طلا هم بودن پیرزن به خدمتکارش گفت که اون سکه‌ها رو بده به من و اون هم اینکارو کرد
    پیرزن انگار یه چیزی به من گفت راجب آینده‌م و خودم ولی یادم نمیاد «

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است به این صورت تعبیر شود که برای شما در اینده وسوسه هایی وجود دارد که باید آن را بی اعتنا کنید و از این رو برای شما خیر نیست و باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  28. Bahare

    سلام من خواب دیدم رخت خواب ها ملافه هارا بیرون آورده به ماشین لباسشویی می‌اندازم متکایی ک زیر سرمان استفاده میکردیم که ملافشو دراوردم باز کردم از داخل پشم های متکا سکه هایی طلایی رنگ بیرون آوردم و نقش های قدیمی از کشور های دیگر داشت، در همون خواب بیدار شدم و دیدم خواب بوده متکایی ک مادر خدابیامرزم بهم داده بود باز کردم و چهار پنج سکه داخلش بود ک آنها هم برای کشور دیگر بود ک در خواب ترجمه کردم سکه مخصوص عروسی اون کشور بوده ،که بعدش از این خواب بیدار شدم،تشکر میکنم از سایت خوب و پاسخگو بودنتون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      سکه هایی که در این خواب دیده اید می توانند نشان از خیری باشند که برای شما در اینده به واسطه ی کسی که دوستش دارید که به شما رسد که بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  29. راحله

    سلام من خواب دیدم ازکاسه دستشویی سکه های ریزدیدم ۵یا۶تابودن برداشتم وبیرون کشیدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب سکه بایدبدانید که خیر است ودر تعبیر خواب دست شویی می توانند به معنای منبع خیر باشد و از این رو این خواب برای شما خیر است.
      سربلندو پیروز باشید

  30. سودا

    سلام ،خواب دیدم ما به یک منطقه ی بسیار بسیار سر سبز وزیبا برای خرید برنج رفته ایم ،این منطقه به قدر زیا بود که من در خواب تصور بهشت از انجا دارم ،ولی ما موفق به خرید برنج نمیشویم ،وقتی از خانه ای که برلی خرید برنج به انجا رفتیم قصد خروج داشتیم دیدم که کفشهای من نیست گویی که کسی انها را برداشته است ،همینطور با ناراحتی بسیار درحال خروج از ان خانه بودیم که پسر بچه ای با یک سکه ای طلاکه به شکل کفش بود امد و آن را به من داد ولی جز من کسی ان پسر بچه را ندید ،روی سکه هم ایه ی قران بود که یادم نیست چه ایه ای بود،ممنون میشوم تعبیرش رو بفرمایید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که نبود کفش‌ها نشان بر خوبی نیست و کفش در خواب همسر است. و دیدن سکه آیه دار بسیار نیک است و به معنی خیر و برکت و رزق و روزی است و خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  31. کیمیا

    سلام من خواب دیدم دارم میرم خونمون بعد جلوی در کوچمون یه دخر هست داره دنبال چیزی میگرده گفتم دنبال چی هستی گفت سکه طلا منم شروع به گشتن بین خاک کردم و کلی سکه و پونز طلایی رو جمع کردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن سکه به خواب نشان بر این است که شما برای مدتی به امر بیهوده ای مشغول خواهید شد که خوب نیست.
      سربلند و پیروز باشید.

  32. مريم مظاهري

    با سلام
    يكي از اقوام خواب پدرم كه فوت شده را همراه عمويم و مادر بزرگم كه از دنيا رفته اند رو ديده ، در عالم خواب پدر من حال خيلي خوبي داشته و لباس خيلي خوبي پوشيده بوده و گفته همگي دارند به عروسي من ميروند و زياد هم وقت ندارند
    در ضمن اين خواب را دو نفر با همين كيفيت ديده اند
    ممنون ميشم تعبير فرماييد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب نشان بر وجود جایگاه مناسب برای پدرتان است و اینکه روحشان در آرامش است.
      سربلند و پیروز باشید.

  33. نجمه

    سلام خواب دیدم رفتم طلا فروشی که طلاهای رو قیمت بزنم دستم رو داخل کیفم کردم که 3 عدد سکه طلا داخل کیفم است. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید. ممنوو

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این است که برای مدتی به دنبال کار بی هدفی خواهید رفت که تنها برای مدتی شما را سرگرم خواهد کرد و اینکه اگر سکه اسم خداوند بر آن حک شده باشد نشان بر خیر و برکت است و غیر آن کار بیهوده است که شما را برای زمانی محدود دلخوش خواهد کرد.
      سربلند و پیروز باشید.

  34. صاحب صاحبی

    سلام و خسته نباشيد در خواب ديدم كه رفتم از صرافى سكه هاى بزرگ به بزرگی تقریبا دو برابر کف دست خریدم.که ادامه هم داشت امّا ياد نمى آورم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خوبی دارد و احتمالا از تلاش خودتان به شما خیری خواهد رسید اما هوشیار باشید که به این خیر خودتان را دلخوش نکنید و سریع ان را در مسیری بیهوده به باد ندهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  35. مجید

    سلام من خواب دیدم که کلنگی بر زمین زده د گودالی نمایان میشود و سکه های زیبایی در آن هست و انها را برمیدارم. تعبیرش چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب سکه اینگونه امده است که شما به کاری مشغول خواهید شدوبرای مدتی با ان سرگرم هستید و احاس کاذبی به شما خواهد داد و اینکه این وضعیت دائمی نیست وه بیشتر به بیهودگی و سرخوشی مقطعی تعبیر شده است مگر انکه اسم الله بر ان حک شده باشد که تعبیری دیگر دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  36. حسین

    با سلام
    من در خواب دیدم در خرابه مانندی که تعلق به مال پدری در خواب داشت به همراه دوست نزدیکم و برادرم خمره ای از سکه که هر سکه به بزرگی کف دست بود پیدا کردم و یکی از سکها را برداشتم و خاک ردی ان را پاک کردم که نوشته ان برایم جالب بود با خط درشت نوشته بود لا اله الا الله میشه لطف کنید تعبیر بهم بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما بسیار نیک است و در تعبیر سکه امده است که وجود سکه در خواب به هر شکلی نشان بر کار بیهوده است و مگر اینکه از اسما الله بر روی ان حک شده باشد و خواب شما به تعبیر نشان بر خیر و برکت و مال و منفعت و هر انچه که شما نیک میپندارید تعبیر میتواند بشود.
      سربلند و پیروز باشید.

  37. محيا

    سلام من در خواب ديدم به نوشيدنيم دارم نمك اضافه ميكنم ميدونم نمكه ولي شيرين ميشه و يكي از اقوامم در حال خريدن سكه هستش به من هم پيشنهاد ميكنه ولي من بهش ميگم پول ندارم بخرم و اون تمام سرمايشو سكه ميخره

    • یاسین صداقت

      با سلام شما به امری گرفتار هستید که شما را ناراحت و آشفته کم رده است مه در آینده کامتان شیرین خواهد شد و اینکه دوستتان در پی کار بیهوده ای خواهد رفت که برای مدتی خودش را مشغول خواهد کرد ولی بی نتیجه است.
      سربلند و پیروز باشید.

  38. محيا

    سلام خدمت شما من چند وقت پيش خوابي ديدم كه عروسي يكي از نزديكان هستش توي سالن پر از مهمون بود عروس اومد تو با يه لباس كهنه و پاره ولي لباس عروس بود بدون داماد و با يكي از دوستاي صميميش اومد داخل پرسيدم داماد كجاست گفت نيست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشان بر خوبی ندارد و عروس با لباس کهنه نشان بر ناراحتی و غم است و حتما باید صدقه بدهند و اینکه نبود داماد بهتر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  39. بهزاد سلمان زاده

    با سلام . بهزاد هستم.خواب دیدم رفتم مشهد زیارت .داشتم قدم میزدم که دو سکه پیدا کردم.یه سکه تمام وبه سکه نیم بود.کمی جلوتر بنظرم چادری بود که چند متولی داخل آن بودند.سکه ها رو بردم به ایشان دادم .به من گفتند منتظرت بودیم دیر کردی.بعد از شنیدن این مطلب دگرگون شدم ونشستم وبسیار گریستم.بعد از خواب بلند شدم.لطفا بفرنائید تعبیرش چیست.ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این امر دارد که نزریشما باید به نام امام رضا _ع_ ادا بفرمایید . یا احتمالا نذری ادانشده به نام ایشان دارید که هر چه سریعتر ان را به جا بیاورید.
      سربلند و پیروز باشید.

  40. دریا

    سلام من خواب دیدم همسرم باخبر شد روبه روی منزل پدری ام اسکناس و سکه دفن هست ترتیبی داد واونها رو دراورد بعد خیلی خوشحال بود وقتی نگاه کردم دیدم سکه ها ۲۵ تو منی دوره خودمونه وتقلبیه واسکناسها هم تقلبی بودن البته اسکناسها رو ندیدم فقط تو خواب فهنیدیم که تقلبی ان وسکه ها رو که دوتا نایلون مشکی بزرگ پر بود دیدم وحسابی حالمون گرفته شد این تعبیرش چی میتونه باشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که همسر شما به کار بیهوده ای خود را مشغول کرده است که در مورد ان کار خیالبافی های بر سر دارد که در اخر نتیجه نخواهد داد.
      سربلند و پیروز باشید.

  41. مرتضی

    سلام
    مادر و پدرم قبلا فوت کردن و خونه پدری هم فروختن و سهم من هم کمتر دادن
    خواب دیدم رفتم خونه پدری ،مادرم اونجا بود و گفت بابام توی خونه گنج قایم کرده ،جاشو نشونم داد،هرچی میکندم اولش سکه های معمولی و جواهر های ریز بود بعد کم کم سکه های زیاد طلا و عتیقه های طلای بزرگ در اومد خیلی زیاد بود و خواستم پنهنشون کنم اما بچه های خواهر برادرام اونجا بودن و میدیدن،تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما از مال پدریتان حقی دارید و اینکه احتمالا در اینده باز هم ارثی تقسیم کنند که این بار سهم شما هم مناسب باشد و شما را راضی کند و اینکه میتواند این خواب به خاطر ناراحتی شما از تقسیم نا عادلانه هم باشد .
      سربلند و پیروز باشید .

  42. فاطمه

    من در خواب دیدم ک در خانه برادر بزرگترم یک جعبه پر از سکه طلا پیدا کردیم و انرا بین من و مادرم و خاهرم و برادر کوچکترم تقسیم کردیم در حالی ک بقیه در جستجو بودن ما ب اونا چیزی از سکه ها نمیگفتیم لطفا تعبیرش رو بگید ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این شکل است که دیدن سکه امروز در خواب نقشی از خواهش های نفسانی و تجلی تمایالات کوچک و کم ارزش و کم تاثیر زندگی است در خواب و چنانچه در رویاها سکه مشاهده کنیم تعبیر کلی این است که با یک امر تفننی رو به رو خواهیم شد. اگر در خواب ببینید تعداد زیادی سکه دارید قدرت شما را در برآوردن آرزوهای بزرگتان نشان نمی دهد بلکه گویای این است که در آینده به امور تفننی خواهید پرداخت و مسائلی شما را سرگرم می کنند که تاثیر بزرگی در زندگیتان ندارند.
      سربلند و پیروز باشید.

  43. ندا

    سلام من یه طلب قدیمی پیش کسی دارم که تقریبا فراموشش کردم ولی دیشب خواب دیدم اون شخص بجای طلبش هفت تا سکه به من داد تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این است که در آینده طلب شما برگردانده خواهد شد و شما در مسیر بیهوده آن را از دست خواهید داد و برای مدتی به آن دلخوش هستید.
      سربلند و پیروز باشید.

  44. علی

    سلام وقت بخیر، من خواب دیدم که مرغام به جای تخم مرغ، سکه گذاشتن تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که اولا برای شما بسیار خیر است و ثانیا در تعبیر این خواب امده است که مرغ خود نشان از خیر است و این که مرغ شما در خواب کاری محیر العقول کرده است به این معنا خواهد بود که شما را خیری خواهد رسید که زودگذر است و باید از آن حداکثر استفاده را بکنید و این خواب برای شما بسیار خیر خواهد بود.
      سربلند و پیروز باشید

  45. علی اصغر

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که ماری (البته نیش مار بود و مار رو ندیدم) پام رو نیش زده ولی چیزیم نشده و داشتم راحت روی پاهام راه میرفتم ومشکلی نداشتم این تعبیری داره؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب امده است که به این معنا می تواند باشد که شما از کسی که برای شما خیر نخواهد گزندی می بینید اما برای شما انقدر مشکل ساز نخواهد بود.
      صدقه بدهید که انشالله برطرف شود.
      سربلند و پیروز باشید

  46. سارا

    با سلام. من خواب دیدم نامزدم تو قرعه کشی سکه طلا برنده شده توی خواب بهش گفتم خوبه میدی جای بدهیت

    • یاسین صداقت

      یا سلام
      تعبیر این خواب نشان بر دارد که نامزدتان بدهی. ارد که وسیله ای خیر رفع خواهد شد و همین‌گونه که بر شما آشکار است و تعبیر دیگر قرعه کشی نشان بر مسیر زندگی است و اینکه برده شده است نشان بر موفقیت در آینده است.
      سربلند و پیروز باشید.

  47. ساره

    سلام
    من با یه آقایی قصد ازدواج داشتیم یه مدتی هست دچار اختلاف شدیم و قهر هستیم. ولی تو خواب دیدم ۱۰_۱۵ تا سکه طلا زیر بالش من گذاشت میخواست بده به من و روی بسته بندی همه سکه ها اسم من نوشته شده بود. در خواب خیلی ابراز علاقه میکردن. در حال حاضر مادر ایشون باعث جدایی ما هستن. ولی من تو خواب دیدم که تو شناسنامه اون اقا اسم مادرشون یه چیز دیگه س ولی در واقعیت اسمشون همونی هست که به من گفتن . میخواستم لطف کنید و بگید تعبیر این خواب چی میشه. ممنونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب سکه در خواب بد نیست و اما نشان بر خوبی هم ندارد و نشان بر امری است که شما برای مدت کوتاهی به ان دلخوش هستید و اینکه ان کار بیهوده است و سرانجامی ندارد و
      سربلند و پیروز باشید .

  48. Zhrw

    سلام .من خواب دیدم که شوهر عمم که شهید شده ، اومد تو خوابم و منو پدر و عمم و زنداداشم به دیدنش در بیمارستان رفتیم . در حال برگشت بودیم که شوهر عمم مقداری پول رو به کسانی که در بیمارستان بودند داد‌. وقتی می‌خواستیم باهم بریم خونه پدرم . سرکوچمون یک بستنی فروشی وجود داشت (که در واقعیت وجود ندارع) و شوهر عمم برام با یکی از سکه ها بستنی خرید و داد دستم . (قرار بود شوهر عمم تمااام اون سکه های طلا رو بده به پدرم).

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خوبی است و نشان بر منفتی نیک است که به پدر شما خواهد رسید و اینکه بستنی در خواب ، نشانه آن است که در به ثمر رساندن مسئولیت هایی که به دوش گرفته اید موفق خواهید شد .
      سربلند و پیروز باشید .

  49. مهدی

    سلام من خواب دیدم در یه قصر کوچک با مادر و خواهرم رفتیم و توی اون قصر یک حیوان شبیه آهو وبا دو شاخ هست که با سر به یک ستون چوبی زد و شکستش ولی منم با کمک یه ناشناس اونو کشتم همونجا یه روباهم دیدم و مادرم که ازش ترسیده بود گفتم روباه ترس نداره .. و در همونجا هفت سکه ی طلا پیدا کردم و در آخر انگار صاحب قصر داشت میومد که ما سوار یه آسانسور شدیم و فرار کردیم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب همین بس که بدانید تعبیر خواب اهو به معنای زنی است که در زندگی شما باشد و شخصی خیرر باشد و از این رو باید اگاه باشید و این خواب ممکن است نشان از ان باشد که شما برای مال دنیایی که ارزش چندانی ندارد کسی را که برای شما خیر است و زن هم هست از خود دور خواهید کرد و به جای ان کسی به زندگی شما وارد شود که مکار و حیله گر و خودخواه است.
      پس بسیار اگاه باشید
      سربلند و پیروز باشید

  50. shirin

    سلام من خواب دیدم که از دست پدر مادرم ناراحت بودم رفتم بیرون و یهو یه زن که عجیب و غریب بود ظاهر شد و دستاشو گرفت جلوم و توی هر کدوم از کف دستش یه سکه طلا داشت و میخواست به من بده و کلا اون زنه تو خوابم شخصیت خوبی بود مثلا بهم میگف ک چهار ماه دیگه اتفاقای خوبی برام میوفته
    نمیدونم ولی تعبیرش بین اینایی ک شما نوشتین نبود ممنون میشم معنیشو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب هم در تعابیر بالا به صورتی بوده است اما بدانید که در خواب ناراحت بودن و دعوا کردن با کسی به این معنا می تواند باشد که شما از کسی خیری می بینید و این خود برای شما خیر است و در ادامه ی خواب هم ممکن است به این صورت گفت که ان زمان معلوم شده در واقعیت هم باشد و به اینصورت باشد که برای شما در اینده ی نزدیک خیری باشد و اما بدانید که شخص غریبه ای این کار را در حق شما انجام خواهد داد.
      سربلند و پیروز باشید

  51. عليرضا

    با سلام
    من خواب ديدم از جلو خانه شوهر خواهرم رد ميشدم كه در حياطشان باز بود و شوهرخواهرم با پسرش سنگ هاي كف حياط را در اورده بودند و داشتند يك صندوقچه را بيرون مي اورند من هم كنارشان رفتم وقتي شوهر خواهرم در صندوقچه را باز كرد پر از طلا و سكه بود كه مقداري از آن را به من دادند وگفت علي بگير اينها مال تو و من در فكر بودم كه اينها را چطور بفروشم يا آب كنم
    ممنون ميشوم كه تعبير بفرماييد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب نشان از خیر داردو بدانید که به ان معنا میتواند باشد که شما در اینده ی نه چندان دور از ایشان خیری به دست خواهید اورد که باید در استفاده از ان بسیار هشیار باشید که خدای ناکرده ان را زایل ننکنید اما بدانید که در تعبیر خواب سکه امده است که به معنای خیری زود گذر است.
      سربلند و پیروز باشید

  52. نادیا

    سلام در خواب دیدم که خواهرم شربت درست کرده وقتی لیوان شربت رو سر کشیدم دیدم در دهانم 7 سکه طلا است به خواهرم گفتم سکه هام پیدا شد البته یک سکه کوچک هم همراهشون بود که عتیقه و مربوط به دوره هخامنشی بود و یکم لب پر شده ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب به این صورت تعبیر خواهد شد که ممکن است در اینده ی نزدیک به واسطه ی خواهرتان برای شما خیری زود گذر در راه باشد که نباید از ان غافل شوید ومطمین باشید که عدد 7 در خواب به معنای زیاد است و در این جا هم به همین صورت تعبیر خواهد داشت و نباید از بابت ان نگران باشید که انشالله برای شما تماما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  53. نيلوفر

    نيلوفر
    با سلام
    تعبير پيدا كردن سه عدد سكه در اب دريا چيه؟ كه من در حال راه رفتن تو اب ساحل دريا بودم كه ديدم و خم شدم سكه ها رو از تو اب برداشتم
    رو يكي حرف ن سوره قران بود و رو يكي حرف ق از يكي ايه هاي قران و رو سومي هم نوشته ي قران بود كه يادم نيست
    كه روي ماسه هاي دريا ايه كوتاهي از قران نوشته به عربي كه ايا اين عدل است؟
    ممنون ميشم تعبير كنيد برام

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این شکل تعبیر میگردد دوست عزیز که معبران داشتن سکه طلا همانقدر که در بیداری خوب است و دارنده اش را خوشحال می کند در خواب نیکو نیست چون ابتلا و گرفتاری را نشان می دهد به خصوص اگر روی آن نقشی باشد و شما آن نقش را در خواب ببینید.
      تنها مورد استثنایی آن است که روی سکه یا پلاک طلای شما اسماالله یا شمایل اولیا نقش شده باشد که بسیار خوب است. و اینکه جمله این عدالت است را دیده اید احتمال میرود شما از بی عدالتی شخصی ازرده شده باشید و اینکه پیدا کردن سکه نشان بر خبر خوبی است که عدالت برقرار شده است .
      سربلند و پیروز باشید .

  54. Neda

    باسلام،من خواب دیدم تو یه خونه ای از زیر خاک یه عالمه سکه قدیمی پیدا کردم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      پیدا کردن سکه در خواب به معنای خبری است که به شما رسد واز ان خوشحال شوید و قدیمی بودن هم ممکن است اشاره ای به گذشته ی شما باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  55. ایسان

    سلام من خواب دیدم توی ساحل هستم مشغول جمع کردن میوه کاج نمیدونم میوه کاج اونجا چیکار میکرد وپر پر بود ازش..بعد چشمم میفته به سکه های بزرگ طلایی رنگ اندازه کف دست که انگار مال ایران نبودن..شروع میکنم جمع کردنشون ومیذارمشون توی کیفم و برمیکردم سگه ها خیلی بزرگ بودن و ب زور کیفم جاشون کردم.والبته ساحل یه جاهاییش سوراخ و گودال بود. ومن حواسم جمع بود که توشون نیفتم ونیفتادم.ممنونم تعبیر خواب منم بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این نوع خواب ها امده است که احتمالا به این معناست که چیزی پیدا خواهید کردو برای مدتی به ان مشغول خواهید بود ولی ان موضوع بسیار اهمیت ویزه ای ندارد که زندگیتان را بر مبنای ان بنا نهید. اینکه در ساحل هم یافته اید به این معنا میتواند باشد که متناسب با ان مکان به ان موضوع دست یابید و گودال ها هم نشان از وسوسه های ان مسیر است که برای شما خیر بوده است در این خواب
      سربلندو پیروز باشید

  56. مهرداد

    خواب دیدم که جای مثل زندان بودم که سوار آسانسور شدم و سقوط کرد و پر شد از سکه های طلا و یه کیسه ازش برداشتم و شروع کردم به فرار که همونجا یه مهمونی اشرافی بود پر غذا و سکه وبعد از در زندان فرار کردم و فکر میکردم کسی دنبالمه ولی نبود و نمیتونستم بدوام هرچی میخواستم بدوام نمیشد رفتم سر کوچه تاکسی سوار شم راننده تاکسی شناخت منو گفت به شرطی سوارت میکنم که برام شربت لیمو عسل درست کنی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب خوابی بسیار پیچیده است و تعبیر کلی ان به این صورت است که شما بابت کاری سرزنش خواهید سد و همه بر ان فکرند که این کار شما غلط است اما سبب رسیدن شما به خیری زودگذر خواهید شد که مسیر شما را خیلی تغییر نمی دهد و این خود به معنای ان است که در پایان خواب کسی از شما شفایی خواسته است و باید بدانید که موقعیتی که در ازای ان موضوع به شما می رسد فقط و فقط برای شما خوشی زودگذری دارد اما برای اشخاص دیگری خیر در بر خواهد داشت.
      سربلند و پیروز باشید

  57. کیمیا

    سلام خواب دیدم کلی سکه طلا توی مدرسه بود که هر کاری کردم نتونستم بدستشون بیارم میخوام ببینم تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب ممکن است به این معنا باشد که شما را در زمان تحصیل موقعیتی پیش امده است و یا پیش می اید که از ان غافل خواهید ماند و از ان بهره نمی بریدو این خود سببی است برای اینکه از ان سعادتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت بی بهره بمایند .پس بسیار اگاه باشید و تلاشتان را افزایش دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  58. علی

    سلام مادرم خواب دیده به سفر زیارتی رفته بوده انجا هدیه ای به همه می دادند یکی از همسفرها میگه من نمیخواهم هدیه را و مادرم هدیه اورا میگیرد بعد هدیه را که باز میکند داخل آن یک عدد سکه بوده میگرده و اون مسافر را پیدا میکنه و سکه را به اومیده ولی بعدش هتل خودش را گم میکنه فقط از هتل این یادش بوده که کنار مسجد امام جعفر صادق هست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خوابی بسیار خیر است و ممکن است به این معنا و مفهوم باشد که مادر شما بسیار زیاد به اعتقادات خود پایبند خواهد بود و از این رو تعبیر خواب سکه هم به معنای مالی از دنیاست که زودگذر است و از این رو در خواب ایشان نشان داده شده است که ایشان برای این گونه اموال ارزشی قایل نیستند و همین دلیل بر آن بوده است که در اخر خواب دیده اید که ایشان برای یافتن مسیر خود باز هم میدانند که از چه راهی و چه مکانی بروند تا به جایگاه حقیقی خود برسند.
      سربلند و پیروز باشید

  59. سید پیام

    سلام، خسته نباشید، یه خاب داشتم، لطفا تعبیر کنید
    خاب دیدم سکه ای معمولی که یه طرف ان عکس امام هست از دستم افتاد، و قل خورد وسط اتاق و تا چند ثانیه راه رفت و بعد یک دقیقه روی خود لرزید، و بعد از ثابت شدن دوباره به سمت من امد و عکس پیامبر روش مشاهده شد، و من ترسیدم و فرار کردم طبقه پایین پیش داداشم و موضوع به داداشم بگم، دیدم دوباره سکه از طبقه بالا خودش قل خورد امد سمتم و داداشم برداشت، درحالی که من ترسیده بودم چون همزاد داشتم فکر کردم کار اونه، ولی داداشم انگار اصلا نترسیده بود، توروخدا تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در مسیر اینده شما احتمالا خیری و فرصتی برای ان وجود دارد که بسیار خیر و نیکو است اما شما از ان سر باز می زنید زیرا حس می کنید که برای شما خیر نیست و اگر می خواهید در اینده بدانید که این فرصت کدام است از مشورت برادرتان دریغ نکنید که برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  60. Abdurahman

    سلام من خواب میبینم که پدرم برایم ۵۰ هزار دولار میده من بریش میگم که من ماشین میخرم تعبیرش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر دیدن پول در خواب انگونه که در واقعیت داشتن پول خوب است نیکو نیست و به این شکل میتوان گفت که اگر کسی پولی به شما دهد ممکن است بین شما و ایشان مشکلی پیش بیاید که این مشکل به واسطه ی تفاوت دیدگاه شما در شیوه ی زندگی کردن است.
      سربلند و پیروز باشید

  61. Meysam

    با سلام من خواب دیدم دارم از کنار خیابان رد میشم. بعد با بیل شروع کردم زمینو کندم یهو یه عالمه سکه در اومد من چندتا شو برداشتم رفتم رو چاله هم یه چیز گذاشتم کسی نبینه تا بعدا بیام بقیش ببرم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر پیدا کردن سکه در خواب به این معناست که شما چیزی را پیدا خواهید کرد در زندگی واقعیتان که متناسب با اندازه ی لذتتان در خواب در حالت واقعی هم شما را تا مدتی خوشحال و مسرور نگه خواهد داشت و این چیز حتما لزوما مالی نیست و ممکن است بسیار گسترده باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  62. سمیراا

    سلام من در خواب دیدم به جایی میرم که دارم نذر میدن من روی یه صندلی نشسته بودم و همه رد میشدم بهم نذری میدادن نذری یه تکه سنگ بود یا نمک بهم میدادن بعدش اومدم تو خونه دیدم از دوتا از دوستانم که یکیش سید هست واون یکی که همسرش سید هست سکه گرفتم رفتم ببینم چقدر سکه به من دادن دیدم روی سکه نوشته بود با فاطمه الزهرا بعد از اون از خواب بیدار شدم میخواستم ببینم تعبیر خواب من چی هست ممنون.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر دیدن سکه در بالا هم امده است .اما راجع به خواب شما باید عرض شود که اینکه ببینید دیگران به شما سکه میدهند ممکن است بدین معنا باشد که شما در نظر دیگران به فردی مصلح و مورد اعتماد بدل خواهید شد و این امری نیکو است.
      سنگ های داخل خواب هم نشان از کسانی دارد که با شما عدوت دارند و نمک هم رزقی است که از این اعتماد به شما میرسد.
      و در نهایت خواب شما به این اشاره شده است که شما از طرف افرادی نیک هم اعتماد خواهید گرفت و تمام این ها به واسطه ی اعمال خودتان است.
      به مسیری که خداوند در ان اولویت است اداامه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  63. حمید

    باسلام اسمم حمید یکی خانمی که شوهر داره من درخواب به او ۱۲سکه دادم به عنوان مهریه وجون عازم سفر زیارت خانه خدا بودم به اصرار سکه را به دادم تاازمن راضی باشد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      اینکه در خواب دیده اید به زن شوهر دار چیزی را از سر اجبار داده اید برای امری مقدس نشان از آن سات که باید در راه رسیدن به سلامت و دوری از شر زکات دهید تا بتوانید خلاصی یابید.
      ولی اینکه تلاشتان برای رسیدن به هدفی عالی در خواب بوده است قطعا شما انسانی خوش نیت هستید و کوشا باشید تا به قصد نیکتان برسید.
      سربلند و پیروز باشید

  64. احمد

    سلام . من در خواب صندوقی از سکه های طلا که نقش گنبد امامان روی آن حک شده است . آیا بد است یا خوب.

  65. سحر

    من خواب دیدم بامادرم ودوستش ب یک روستارفتم ک تاحالانرفته بودم حتی اسمشم نشنیده بودم تویک چشمه باریک اب روشن درحال شستن دست وصورتم بودم مقدرزیادی سکه قدیمی وگران قیمتی پیداکردم ک روسکهاصورت یکی ازامام هابوده خیلی دنبال تعبیرش هستم نمیدونم تعبیرش چیه

  66. fati

    سلام،من توی خواب دیدم که یجایی هستم مثل جنگل بودکه داشتم ازروی تپه میومدم پایین که یه سکه سرراهم پیداکردم که سکه یه کشوردیگه بودمنم نمیدونم طلابودنقره بودچی بود

  67. خواب آور

    سلام من خواب دیدم که توی یک محیط هستم که هیچی اونجا نیست و درست مثل افق در کنار دریا بود و یک دفعه صدایی آمد گفت (چرخ نزن چرخِش زیاده؛ نخ نزن نَخِش زیاده) چرخ نزن… که میگفت توی هوا سکه های طلا و معمولی ۵ تومانی در حال چرخش می دیدم و وقتی میگفت نخ نزن… سکه ها جاشون رو به اسکناس دلار می دادند پول ها تو زاویه ۴۰ درجه جلوی من و در ارتفاع ۲ متر بالاتر از سرم در حال چرخش بودند. تعبیرش چی میشود؟

  68. خواب آور

    سلام من خواب دیدم که دیگه خواب نمی بینم هی زور دادم تا خواب ببینم ولی بجاش ترکیدم و از خواب بیدار شدم. تعبیرش چیه؟

  69. سعید

    درود . اول باید عرض کنم شغل من کارگر ساختمان هست. چند مدت پیش خواب دیدم تو همون ساختمونی که کار میکنم 2 طبق زیر زمین که میشه پارکینگ دوم به صدرت اتفاقی راهی مخفی پیدا کردم و بعد از باز کردنش کل دهانه ورودی آزاد شد که داخلش تپه کوچکی حداقل 2 متر سکه های طلا بود.شروع کردم به برداشتن و 2 نفر از نزدیکانم رو خبر کردم و سکه ها رو آوردم طبقه اول و در بسته ها و هر چیزی دم دست بود گذاشتیم و بردیم. ولی در حد یک گونی کوچک.وقتی برگشتم پایین که بقیه رو بردارم دیگه کم کم ساختمون شلوغ میشد و بعدش که از خواب پریدم و ساعت 7:15صبح بود

  70. حمیدی

    سلام من در خواب دیدم جگر رو به روی پای راستم میبندم میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه

  71. نهاد علی بیک زاده

    خواب دیدم توی خیابون یه تعدادی سکه طلا طرح امامی پیدا کردم و برداشتم بازهم میگشتم تا دستهام پر شده بود و کمی که از محل پیدا کردن سکه ها گذشت دیدم حجم سکه ها بزرگ شده و سنگین میشدن یکی غریبه هم میخواست بهم حمله کنه بخاطر سکه ها که از خواب پریدم

  72. الي

    سلام ، من خواب ديدم در كليسا سكه ي نقره پيدا كردم كه يك طرف شمايل حضرت مريم و حضرت عيسي ع بود و طرف ديگه نوشته شده بود “تا أبد كليسه ”
    در ضمن مسلمون هستم يعني تعبيرش چي ميتونه باشه ؟

  73. کامران

    سلام من خواب دیدم سکه طلاپیداکردم ولی پاره شده یعنی نصف بوده معنیش چی میتونه باشه

  74. مهدی

    با سلام دیشب خواب دیدیم که از روی دو کاغذ کوچک که گویا نسخه گنج بود، مکانی را شروع به کندن کردم که با دو سکه طلا که در لای گل و لای بود رو برو شدم یکی از آن سکه ها بزرگتر و دیگری کمی کوچکتر بود از شواهدی که در خواب بر من می گذشت نشانگر گنجی بود که در دل خاک نهفته شده ولی بیشتر که دقت کردم متوجه شدم این سکه ها سکه های طلا و متعلق به دوران پهلوی است چرا که بر رویشان نوشته بود پهلوی…. نسخه ها بیشتر شبیه به رمز هایی بود که بصورت اشکال و عدد بودند و همچنین پیچیده بود.

  75. حجت اله

    باسلام .. مادرمن 8 سال است فوت کرده . درخواب دیدم وصیتی کرده کنجی در جایی نشان داده ما زمین وکندیم سکه های طلای زیادی بود 317 عدد یافتیم ومن روی سکه را ندیدم با خاک مخلوط بود فرصت دیدن وشمردن نکردم چون برداشتم فرار کردم وتعداد کمی 7عدد دادم به خواهرم بعداش بیدار شدم

  76. محمد

    من خواب دیدم مادرم چهارتا سکه طلا به من داد و چهار سکه طلا به همسرم اگر در تعبیر کمک کنید ممنون میشم

  77. مسعود

    سلام
    من تو خواب دیدم ۱۰۰ سکه بهار آزادی تو قرعه کشی برنده شدم ، تعبیرش چی میتونه باشه ؟
    خواب دیدم خیر باشه

  78. رادمنش

    درود فروان . گرامی خواب دیده ام در جانماز مادر بزرگ خود یک تا سه سکه پیدا نمودم و آن را در جیب خود نهاندم
    یک از سکه ها بسیار بزرگ و براق بود و سنگینی آن را در عالم خواب احساس میکردم
    سکه ها میهنی نبوده و گمان برم نشان میهنی عربستان بر روی آنان نفش بسته بود.

  79. رادمنش

    درود فروان . گرامی خواب دیده ام در جانماز مادر بزرگ خود یک تا سه سکه پیدا نمودم و آن را در جیب خود نهاندم
    یک از سکه ها بسیار بزرگ و براق بود و سنگینی آن را در عالم خواب احساس میکردم
    سکه ها میهنی نبوده و گمان برم نشان میهنی عربستان بر روی آنان نفش بسته بود.

  80. کامران

    صمن عرض سلام وتشکر قددرانی خدمت شما بزرگوارمن خواب دیدم از یه کوه منطقه ای خودمان باچند نفررفتیم وخانمم نیزهمراهمان بود به تعداد 58سکه صلاوخوش رنگ با رسم عکس بز روش حک شده بود پیدا کردین وسایزیشون متفاوت بودند پیدا کردیم ومیخواستیم بین چند نفر تقسیم کنیم اما فرصت تقسیم کردن نداشتیم ?ضمناما نیت یه کاری داریم ومشتاق ان هستیم اگر راهنمایمون بفرماید بسیار ممنون میشیم باتشجراز لطف شما بزرگوار

  81. maliha

    بخاطر دوست داشتن کسی که منو نمی خواد زیاد ناراحت بودم و گریه کردم همین طور خوابم برد در خواب خودم و فامیل خودم بودیم از مردم فقیر و تهدست
    بعدا در خواب پیر زنی از فامیل ثروت مند که خانه شان مثل قصر بود و هر چیز از طلا از کوزه آب گرفته تا ظروف و غیره

    در خواب دیدیم که پسری در همان خانه با دختری که دوست اش داشت حرف میزند اما ناگهانی دختر از پیش او رفت گویا که پسر دختر را دوست داشت و نامراد میشدن اما بهم خورد.
    بعدا پیرزن یک جام پر از سکه های بزرگ بدون نقش روبروی پسر گذاشت و پسر هم تاجی از طلا به سر داشت پیر زن از فامیل ما دختری برای پسر خوابم انتخاب کرده بود که دقیق بخاطر ندارم که دختر انتخاب شده من بودم یا خواهرم بعدا پسر حرف پیرزن را قبول کرد و از ازدواج و بودن با دختری که دوست اش داشت منصرف شد
    لطفا خواب رو تعبیر کنین ذهن ام رو زیاد آشفته و درگیر خودش کرده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما با فرد غریبه ای اشنا خواهید و این شخص دارای منایب برای زندگی دارد و اینکه از خانواده خوب شهر و یا محلتان میباشد و خواب شما خیر است . دیدن سکه امروز در خواب نقشی از خواهش های نفسانی و تجلی تمایالات کوچک و کم ارزش و کم تاثیر زندگی است در خواب و چنانچه در رویاها سکه مشاهده کنیم تعبیر کلی این است که با یک امر تفننی رو به رو خواهیم شد.اگر در خواب ببینید که در جیب خود تعداد زیادی سکه دارید قدرت شما را در برآوردن آرزوهای بزرگتان نشان نمی دهد بلکه گویای این است که در آینده به امور تفننی خواهید پرداخت و مسائلی شما را سرگرم می کنند که تاثیر بزرگی در زندگیتان ندارند.
      سربلند و پیروز باشید .

  82. مهدی

    من تو خواب دیدم که تولدمه بهم یه سکه تمام بهار ازادی یه ربع سکه کادو دادن منم قرض داشتم یادم اکمد که سکه دادن بهم رفتم فروختم قرض مامانم و خودمو دادم تعبیرش چیه؟

  83. Hossein

    سلام و روز بخیر..
    خواب دیدم که با چند نفر از دوستان یک حفره شبیه به قار پیدا کنیم که در آن نقش و نقوش به همراه یک صندوقچه بود و حاوی چند عدد سکه.
    سکها به رنگی سفید بودند و در خواب گفته میشد که قبل از ما فردی دیگر نیز وارد حفره شده بود و تعداد زیاد را برده بود.
    تعبیر خواب رو پیدا نکردم..ممنون میشم فردی اگر میدونه تعبیر چی میشه در نظرات درج کند..

  84. مهدی

    سلام تو تعطیلات عید تاریخش یادم نیست
    در جایی تو باغی نشستم سر م و سمت چپ بردم
    دیدم نشانی مثلا نشان آدمک زمان مصر که پرستش میکردن تو دیواری حکاکی شده هست
    پایین شو نگاه کردم دیدم سنگچین دستی به حالت سکو هست و یه گوشه از سنگچین خاک ولابه لای خاک سکه هایی دیده میشه
    من چند تا از آنها رو به نیت این که اگه برگردم سکه ها در سرجایش نباشه و حداقل چند تا شو برداشته باشم برای آوردن گونی حرکت کردم که از خواب بیدار شدم دیدم ساعت 7/50 دقیقه صبح هست اینم خواب بوده
    ممنون میشم نظر خود را بیان فرمایید

  85. حسنی فتحین

    برادرم خواب دیده که پدر زنش که فوت کرده سالها قبل، اومده به خوابش و بهش گفته بیا بریم مشهد .برادرمم همراهش سوار ماشین شده و در راه از جیبش پول خورد داده برای صدقه به پدر زنش و شوار ماشین شده و از خواب پریده
    تعبیر دقیقش لطفا چیه
    ممنون

  86. فر

    خواب دیدم کسی که مرده است گفته تمام مراحل پس از مرگ را به راحتی طی کردم اما در یک مرحله مانده ام دخترم قرار بوده یک سکه ۲۵ تومنی در یک دستم و یک سکه دیگر در دست دیگرم قرار دهد اما این کاررا نکرده ..چه تعبیری داره؟؟؟؟

  87. فاطمه

    سلام خواب ديدم با پولي ك گداي گردم ك همشون سكه بودن در يك كاسه چيني بردم پيش يه انسان طاهر ك فوت شده بود يعنس سر مزارش و ميخام ك به من اسكناس بده سكه ها رو خالي ميكنم بعدش دو نفر ك يادم نيست مرد هستن يا زن ميخان از اونجا دزدي كنن ولي من با سر و صدا مردم رو خبر ميكنم و فراريشون ميدم لطف كنيد تعبير اين خواب رو برام بگيد سپاسگزارم

  88. ابراهیم

    من خواب سکه دیدم ک پیدا کردم و روی اون نوشته بود ۱۳۰۵

  89. مهرداد

    والا بنده خواب دیدم که یخورده سکه قدیمی و یخورده سکه جدید و یخورده هم اسکناس پیدا کردم

  90. مرتضی

    خواب دیدم در باغچه خونه کنار درخت انگور رو کندم اول ب پول خرد دوریالی رسیم بعد ب نگین های انگشتر. و بازم کندم ب ی پارچه سبز رسیدم که داخل پارچه نامه و عکس مادربزگم بود پشت عکس ی سکه طلا پیدا کردم

    • فاطمه

      خواب دیدم دوتا سکه تو کمد خواهرم پیدا کردم که هزار تومنی بود ولی طرح جدید و رنگ سرخ مسی بود تعبیرش چی میتونه باشه ،

      • سهیلا پاشایی

        من درخواب دیدم بایکی درخیابان جایی می رفتم روی زمین هی سکه میدیموبرداشتم دستمو بردم توجیبم ودیدم مقدارزیادی جمع کردم.تعبیرش چی میشه؟؟

        • یاسین صداقت

          با سلام
          در تعابیر معبران آمده است که اگر در خواب ببينيد که سکه اي در راه يافتيد خبري به شما مي رسد و چيز کوچکي براي مدتي کوتاه شما را دل خوش مي سازد.اما نباید به این موضوع زیاد مشغول شوید که زندگی شما را از مسیر اصلی خود بیرون خواهد برد.
          سربلند وپیروز باشید

نظر خود را بیان کنید