تعبیر خواب زن

دیدن زن در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن زن در خواب چیست؟

زن در خواب تعبیرش چیست؟

ابن سیرین نوشته زن جوان در خواب شادی و مقصود مرد است و گرفتاری های آن مرد.

معبران دیگر نیز تقریبا همین نظر را ابراز داشته اند.

خانم آیتانوس می گفت زن در خواب برای مرد هدف است و برای زن دشمن و رقیب.

دیدن زن شناخته شده و معروف در خواب هیچ تعبیری ندارد. حتی اگر زنی را در خواب ببینید که هیچ شباهتی بین او و زن شناخته شده نباشد اما در عالم خواب فکر یا احساس کنید که مثلا او آن زن معروف است باز هم خواب شما بی تفاوت و قابل تعبیر می باشد.

زن موقعی در خواب صاحب تعبیر می شود که مجهول و ناشناخته باشد و شما در خواب فقط او را به عنوان زن ببینید و بشناسید.

پس با تفاسیر دیدن زن داداش، زن دایی، زن عمو و … یا دیدن دختر فامیل در خواب تعبیر خاصی نخواهد داشت.

در چنین صورتی دیدن زن در خواب برای مرد هدف و مقصود است و برای زن رقیب و دشمن. زیبایی و زشتی آن زن عظمت یا حقارت هدف را باز می گوید و همین طور برای زنان بی خطر یا خطرناک بودن رقیب و دشمن را حکایت می کند.

معبران حتی چاقی و لاغری زن را دخیل دانسته اند ولی چون معیار پسند زن در زمان های مختلف فرق می کند، چاقی و لاغری را معیار نمی گیریم. مثلا نوشته اند زن خوب و فربه فراخی نعمت باشد و زن زشت و لاغر قحطی و تنگی.

از امام صادق علیه السلام نقل می کنند که زن در خواب شادی و مقصود است و شغل موفق و فراخی نعمت.

توضیح درباره زن بسیار طولانی می شود لذا با درک معنی زن در خواب تعبیر و تشخیص خواب ها را به خود بینندگان خوابها وا می گذاریم چرا که با در نظر گرفتن مطالب گفته شده تشخیص آسان می شود.

این نکته نیز باید افزوده شود که زنان خویشاوند هم در زمره زنان معروف هستند و تعبیری ندارند.


تعبیر خواب زن ابن سیرین

دیدن زن غریبه در خواب بهتر از دیدن زن آشنا در خواب است.

اگر در خواب خود زن جوان ببینید معنی خواب این است که به خواسته و مقصود خود می رسید و به شما شادی می رسد.

اگر در خواب پیرزن ببینید معنی خواب دنیا و کارهای مربوط به دنیا است.

اگر در خواب پیرزن زشت و ترشرو دیدید معنی خواب این است که اوضاع دنیای شما خوب نیست و خواسته های خود نمی رسید.

اگر در خواب پیرزن سالخورده کافر ببینید، معنی خواب دنیا و مادیات و به دست آوردن مال حرام است.

اگر در خواب پیر زن سالخورده مسلمان ببینید معنی خواب شما مال و اموال حلال است.

اگر در خواب با پیرزن خیلی پیر آمیزش کنی معنی خواب این است که به خواسته دنیایی خود می رسی.

اگر در خواب زنی شاد و آراسته دیدید معنی خواب شما خواسته ها و آرزوهای دنیایی است.

اگر در خواب زن چاق و خوب ببینید معنی خواب شما فراوانی نعمت و افزایش روزی است.

اگر در خواب زن زشت و لاغر ببینید معنی خواب کمبود نعمت و تنگی روزی و قحطی و خشکسالی است.

اگر در خواب دیدید که زن و یا فرزند شما گم شده است معنی خواب شما این است که ضرر و زیان می بینید.

اگر در خواب دیدی که زن خود را فروخته ای معنی خواب تو این است که بزرگی تو از بین می رود و بد نام می شوی ، مگر اینکه شما غیر از این زن ، زن دیگری داشته باشید که در این صورت کارت درست می شود و آبرویت بر می گردد.

اگر در خواب دیدید که زن و یا فرزند خود را در جایی گرو گذاشته اید معنی خواب این است که به شما ستم می شود.


تعبیر خواب عشوه زن، ابراهیم کرمانی

اگر در خواب دیدید که در راهی مشغول حرکت هستید و زنی در مسیر شما قرار می گیرد و شما راه خود را به خاطر زن منحرف می کنی معنی خواب این است که فریب دنیا را می خوری و دین و ایمانت ضعیف می شود و راه خیر و خوبی را در زندگی خود کنار می گذاری.


تعبیر خواب زن، حضرت دانیال (ع)

اگر در خواب دیدید که در باغ سبزی هستید و زنی زیبا شما را به سوی خودش می خواند معنی خواب این است که عاقبت به خیر می شوید و به حورالعین می رسید و درجه ای مساوی شهدا به شما داده می شود.


خواب های مرتبط با خواب زن


☺ تعبیر خواب «زن» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «زن» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


81 دیدگاه

  1. محمد شیرازی

    سلام
    برادرم می‌گوید دائما خواب همسر و دختر مرا می‌بیند که خیلی ناراحتند لطفا تعبیر بفرمائید.
    باتشکر

  2. مسعود

    بادرود بصبوری شما، خواب دیدم خانمم ازکمرببالا عریان است،گفتم خودت را بپوشان ،(بااینکه بسیار ب پوش حساس،وسنتی،وسن بالاست،بسیارزن زحمتکش میباشد،تاحالا چنین‌خوابی درعمرم ندیده بودم،‌

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند نشانی از ان باشد که از ایشان چیزی فاش شود که شما می دانید اما برای دیگران راز باشد و این خیر نیست و بهتر است صدقه ای دهید که انشالله خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  3. امیر

    سلام من زن همسایه خودرا در خواب دیدم بعد نان سفید در بسته بندی نانوایی ولی کم بود در یک جایی گذاشته بودن و اینکه زن همسایه دیگری از من ساعت رو پرسید و من ب ساعت مچی خود نگاهی کردم وجواب ایشون رو دادم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند برای شما اینده ای را متصور شود که در ان باید از شما به کسی خیری رسد که اجبار است و نباید دریغ کنید و ممکن است به خود ایشان هم مربوط باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  4. Mohamad

    سلام خواب دیدم زنی توی خیابون خابیده.تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن زن در خواب مرد نشان بر هدف است و خیر است.
      و خیابان نشان بر مسیر زندگی است که تعبیر به بدی ندارد مگر به شکل بدی دیده باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  5. روزبه فردین

    با عرض درود و ارادت خدمت ادمین گرامی:حقیر یک مرد حدودا۴۵ ساله و مجرد هستم!در تاریخ17-Aoutسال میلادی جاری؛دریکی از بیمارستان های مجهز فرانسه بعد از عمل کولوسکوپی؛بمدت ۱روز بستری بودم!و در حین خواب و زمانی که روی تخت بیمارستان خواب بودم؛حدود ساعت۴-۵صبح از خواب بیدار شدم!در حالیکه خواب دیده بودم:(که یک خانم نسبتا میانسال و نسبتا فربه؛از دو طرف جلو و عقب با من در حال مجامعت هست!!!!؟؟؟؟و دائما با لحن شوخی؛بهم میگفت:چرا پشم و موهای روی سینه و سموم را شروع نکرده!؟و چرا به قسمت جلو بدنم از سینه تا پائینی روغن نمالیده ام!!!!!؟؟؟؟چون هنگام مجامعت پشم های روی سینه اورا کمی اذیت کرده است!!!!؟؟؟؟از طرفی وقتی ازجانب مقابل؛داشت با من مجامعت میکرد؛ازش لب گرفتم!ولی زبانش کمی شور-ترش و بدمزه (تلخمزه)بود!!!!!؟؟؟؟بهش گفتم:گریه کن!؟او هم فوری اطاعت کرد و اشکهایش سرازیر شد!!!!!؟؟؟؟اولا چند تا سوال برایم پیش آمد!؟راجع به تایم دقیق اتفاق افتادن این خواب؛(که قبل از طلوع آفتاب و هوا هنوز روشن نشده بود!؟اماچون زمان دقیق و تاریخ خواب دیدن طبق نظرات ابن شیرین و متخصصان تعبیر خواب ؛کاملا مهم هست!لذا چون حقیر دریکی از بیمارستان های فرانسه بودم!بنائادر تاریخ 18-Agust ;سال جاری میلادی ؛یعنی روز۳ شنبه ؛صبحگاه اتفاق افتاده است!لذا میخواستم بدونم!که تاریخ براساس کدام تقویم مرسوم؛اعم از:(شمسی-قمری و یا که همان میلادی)محاسبه خواهد شد!!!!!؟؟؟؟و تعبیر صحیح؛جامع و کاملش چه میتواند باشد!ممنون از توجه تان.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خدمت شما همراه گرامی عرض کنم که خوابها ربطی به تاریخ قمری و میلادی ندارد و این که خواب از آینده و گذشته و حال افراد و بیشتر از روان فرد خواب بیننده نشان دارد و اینکه خواب شما هم این را به شما بازگو می‌کند که احتمالا شما نیاز جنسیتان به سطح بالایی رسیده و باید پاسخگو آن باشید و این که خودتان را زیاد درگیر آن نفرمایید. و خواب رابطه نامشروع ارباب بردگی به این صورت است که:
      والفیش توضیح می‌دهد هیچ چیز بد، نادرست یا غیر طبیعی با این تجربه جنسی وجود ندارد، تجربیات جنسی ما شخصی و خصوصی هستند.هنگامی که یکی از دو طرف رابطه می خواهد BDSM را امتحان کند، اما پارتنر دیگر علاقه مند نیست، می بایست به آرامی با او صحبت کند و به نتیجه ای برسند که هر دو طرف از آن راضی باشند.صریح صحبت کنید و به او بگویید که از او به عنوان پارتنرتان کاملا راضی هستید و سپس می ‌توانید با امتحان کردن چیزی که او هم از آن لذت می ‌برد، آن را عوض کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  6. علی

    سلام
    من خواب دیدم هم کلاسیم با برادرم که زن هم داره ازدواج کرده
    تعبیرش برای من یا برای هم کلاسیم چی هست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر تغییر و تحولی است که برای دوستتان که در زندگی‌شان صورت خواهد گرفت که می‌تواند ام خوب باشد و هم بد و اینکه خیر و شری هم برای شما ندارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  7. محمد

    سلام ساعت ۷و۸ صبح جمعه خواب دیدم جمع بزرگ از دوستان خانمم هست و از خانمم فاصله گرفتم بعدش خانمم عقده یی ش شد چرا من ازش فاصله گرفتم ام ازون به بعد چون منو اذیتم کنه شروع کرد به عشوه گری و حرف های بی ادبی و تحریک آمیز و منم جلوی اون همه جمعیت خجالت درونی می کشیدم از حرف های خانمم ممنون .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دوست عزیز این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و المانی در خواب شما وجود ندارد و اشاره ای به ناخوداگاه شماست که در ان برای شما موضوعاتی وجود داشته است که در خواب به شکل ترس ان را خواهید دید.س
      سربلند و پیروز باشید

  8. فاطمه

    سلام من بك دخترمجردم خواب ديدم درطول راهرو دارم راه ميرم به زناني جواني برخوردميكنم كه وقتي به من ميرسند اخم ميكنند وكل چهرشونو درهم ميكشند درخواب حالت ترس وتعجب داشتم چون تعداد اين زنان زياد بود لطفا تعبيرشو ميگيد ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما در عالم بیداری رقیب و دشمنانی دارید که از دیدار شما خوشحال نمیشوند و باید مراقب امور خود باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  9. مهدی بهمری

    سلام و وقت بخیر . من دو سال پیش همسر سابقمو بخاطر اختلافهایی که داشتیم طلاق دادم . هیچ وقت خوابشو نمی دیدم .دیشب خیلی واضح خواب دیدم که خونه مادر زنم هستم و داره گریه میکنه و منو صدا میزنه ولی مادرش اونو کتک میزنه .منم که همیشه باهاش درگیر بودم سریع از خونشون امومدم بیرون ولی هنوز صداشو میشنیدم . اگه میشه منو راهنمایی کنین که تعبیرش چیه /

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب از دو حالت خارج نیست. اول انکه باید بدانید که این خواب ممکن است در کنه ناخوداگاه شما باشد و بی تعبیر عینی.
      در حالت دیگر هم ممکن است اشاره ای به ان باشد که اگر در خواب بینید که دو نفر در حال کتک کاری هستند به این تعبیر می تواند باشد که شما در اینده از کسی غربیه خیری خواهید دید.
      سربلند و پیروز باشید.

  10. عرفان

    سلام خسته نباشید
    من خواب دیدم که میرم به یه سی دی فروشی وقتی که رسیدم شیفتش عوض شده بود و دوتا دختر اونجا بودن ازشون نپرسیدم ولی حس می‌کردم یکیشون 20 به بالا و اون یکی 20 به پایین بود…
    خانمی که سنش بالا بود قصد نزدیکی به من رو داشت ولی اون دختر تقریبا 18 یا 17 ساله مزاحم می‌شد و نمیذاشت.
    لطفا پاسخ بدید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در این خواب نشان از ان تجاوز است و باید تعبیر خواب تجاوز را بدانید و ممکن است به این تعبیر باشد که برای شما رسیدن به ارزویی و هدفی وجود دارد،زیرا در تعبیر خواب تجاوز به این صورت امده است.
      اما بدانید که ممکن است در این راه مانعی برای شما وجود داشته باشد
      سربلند و پیروز باشید

  11. هادی رسولی

    سلام من متاهلم ولی خواب دیدم دخترهمسایه روگرفتم باهم خوبیم باخانمم واسش طبیلی بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب زن نشان بر خوبی است و برای مرد نشان از هدف است و برای زن نشان از رقیب. واز امام صادق علیه السلام نقل می کنند که زن در خواب شادی و مقصود است و شغل موفق و فراخی نعمت.
      سربلند و پیروز باشید.

  12. محمدصادق

    سلام من مرد و متاهل هستم خواب دیدم در مجلسی نشسته ام و یک زن بی حجاب به طرف من امد و درخواست کار ناپسندی را به من داد من بار اول جواب منفی دادم ولی یکبار دیگر به من درخواست داد و من نگاه به بقیه کردم و گفتم هم این کار رو انجام میدن و درخواست را یبول کردم بعد از اینکه کارم با ان زن تمام شد زد رفت و به شخص دیگری رفت و به او هم درخواست داد
    من اصلا در واقعیت از زن و زن گرفتم ناراضی هستم و به بقیه هم میگویم که دوست ندارم زن بگیرم و از این جور کارها بدم میاد لطف کنید تعبیرش کنید خیلی ذهنم را مشغول کرده ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب لزوما ربطی به زن گرفتن ندارد و به ان معنا شاید باشد که شما را در اینده ی نه چندان دور امری در دستری خواهد بود که اگر سعی در انجام ان نکنید ممکن است باز هم برای شما پیش بیاید و این امر نشان از ان دارد که ممکن است گناهیی و کار ناصوابی باشد که به شما پیشنهاد داده می شود و از این رو باید ببسیار در انجام کارهایتان در اینده اگاه باشید که خدای ناکرده برای شما موجب مشکل نشود.
      سربلند و پیروز باشید

  13. Dolin

    با سلام.

    خواب دیدم که با خانم مدیر مدرسه ام که تا به حال ندیدمش خیلی صمیمی رفتار میکردم.

    مشخصاتی که از ایشان به یاد دارم شاملِ لاغری ، لاغری صورت ، قد کوتاه (( که به یاد دارم در خوابم امد و بغل دستم و نسبت به من قد کوتاهی داشت)) چهره ی بسیار زیبا

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در خواب دیدن و مصاحبت با کسی که شمایل خیر دارد به همان اندازه برای شما خیر است و نباید از بابت این خواب نگران باشید و انشالله برای شما بسیار خیر است و نوید از خبر خوبی دارد.
      سربلند و پیروز باشید

  14. محمد

    کنار دریا واستادم با دوربین ۱زن رو نگاه میکردم که نشسته ،
    پام لیز خورد نزدیک بود تو دریا بیفتم
    زن تو فکر بود
    با این که صحنه خیلی دور بود اما معلوم بود داره فکر میکنه
    چی میتونه باشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب امده است که با دوربین چیزی نگاه کردن به معنای هدف است و این خواب هم به این شکل خواهد بود که در تعبیر خواب زن امده است که نشان از مراد و مقصود شماست و بدانید که این خواب میتوواند به این شکل تعبیر گردد که شما در اینده ی نه چندان دور باید برای اهداف خود تلاش بسیاری بکنید و اصلا این موضوع کنار گذاشته نشود که انشالله به هدف خواهید رسید.
      سربلند و پیروز باشید

  15. سارا

    سلام خواب دیدم ک توی کوچه خوابیدم و زنای بی حجاب رو میبینم ووبهشون میخندم میعنیش چیه؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب به این صورت میتواند معنی شود که شما در اینده ی نه چندان دور از کسانی که شابد بشناسید اسراری را بشنوید که سبب شود به خود افتخار کنید و به همین دلیل در خواب برای شما به حالت خنده امده است.
      از این خواب نگرانی نداشته باشید
      سربلند و پیروز باشید

  16. Soli

    سلام خواب دیدم که دوستم در خواب نیت ازدواج داره وبا یک خانم بسیار زیبا ومحجبه آشنا شده وازش خواستگاری کرده البته دوستم در واقعیت هم با دختری در ارتباط است که هم دیگرو خیلی دوست دارن وقصدشون ازدواج
    آیا این خوابم تعبیر دارد؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای ایشان خیر است و نشان از نوید خیری برای ایشان دارد که ممکن است همین موقعیت کنونی ایشان باشد.
      بسیار خیر است و جای نگرانی از ان وجود ندارد.
      سربلند و پیروز باشید

  17. محمدم

    سلام
    در اول شب ساعت یک نیمه شب خواب دیدم زنی باردار از راه پله خونه ما که طبقه چهرم هستیم داره میادبالا و راه پله سوم هست و اوضاع بحرانیه و راه پله آتیش گرفته و شعله داره و اون زن داره میاد بطرف خونه ما و کمک میخواد و شعله ها دود نداشت.تعبیرش چیه خوبه یا بده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب زن باردار آمده است که نشان از تحول نو در زندگی است و به گفته تام چت ویندرا:
      تعبیر آبستنی زندگی پر بار تازه است. اگر کسی در خواب انسانی و یا زنی آبستن ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد
      خواب دیدن آبستن به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن وپیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می کند اینکه آتش هم در خواب نشان از اتفاقات مهم برای شما است که ممکن است
      در آینده مرتکب اشتباهاتی شوید. ویا همچنین ممکن است قرار ملاقات مهمی داشته باشید که آن را از دست ندهید. بنابراین مراقب باشید و از این پیشامد جلوگیری کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  18. ارمان

    سلام من از خانوم خانمم چند ساله جدا شدم دیشب خواب دیدم که اومده پیشم من ارش پرسیدم میای دو باره با هم زندگی کنیم اون خندید جواب داد چرا نمیشه،میخواستم بدونم تعبیر این خواب چی هست،مرسی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان از حس درونی شماست که هنوز به همسرتان احساسی دارید و هنوزکاملا از بین نرفته است و باید خدمت شما عرض کنم که این خواب می‌تواند نویدی برای شما باشد که همسرتان به شما میلی دارد. و خواب شما خیر است.

  19. ارمان

    من از خانوم خودم یکسال جدا شدم من اصلا راضی به جدا شدن نبودم و همه کار واسش کردم ، ولی هر شب خوابشو میبینم در این یکسال اکثر شبها خوابش رو میبینم،

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب هایی که تکرار می شوند معمولا تعبیر ندارند و این خواب بسیار طبیعی است و به علت فقدان حضور یک فرد در عالم واقع ذهن ما برای ارضای احساساتمان در عالم خواب این خواب ها را تدارک می بیند.
      سربلند و پیروز باشید

  20. مجتبی

    سلام من توی خواب دیدم به یه جای شلوغ هستیم همه تقریبا اشنا بودن بعد تواین حین خانومم من رفت پیش یکی از فامیل روی پاهاش نشست منم با طرف دعوام شد زدم تو گوش طرف وتو این حال گریه کرد و دعوا رفت بعد با خانومم رفتیم توی اتاق بغلی خیلی بهم ریخته بود تا جایی که شلوار پیدا نمیکردم تا بیرون برویم تو حالت دنبال شلوارم میگشتم با خانومم بحث میکردم چرا این کار رو کردی اونم توضیح داد که اون قبل از اینکه اون طرف ازدواج کنه با هم شرط بسته بودن اون که روی پاهاش بشینه واون کسی که بااون ازدواج کرده دوست خانومم بوده اینادو البته تو خوابه میدونم که اون طرف دوست خانومم نبوده یه غربیه س زن اون فامیلمون بعد من تا شلوارم رو پیدا کردم که بریم بیرون تا بیرون صحبت کنیم چونکه تو خواب هنوز خونه شلوغ بود منم گفتم بریم بیرون صحبت کنیم که از خواب پریدم .
    اینم بگم که این خواب رو بعد اذان صبح دیدم دقیقا اذان گفته بودن یادمه چون گوشی اذان میگه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      الگوی اصلی موجود دراین خواب به زن مربوط نیست بلکه الگوی ان خیانت است و الگوی دیگری نیز وجود دارد که شلوار است و این خواب بدین شکل دارای تعبیر است که تعبیر شلوار در خواب به معنای روابط جنسی است و ممکن است که شما از نظر روابط جنسی دچار تشویش بشوید و همان امر سسب کاهش عزت نفس شما بشود که نتیجه ی ان تعبیر این خواب است اما برای دانستن بیشتر تعبیر این خواب از نگاه بییننده ی ان که شما هستید دو لینک زیر را هم مطالعه فرمایید.
      تعبیر خواب خیانت آلامتو
      تعبیر خواب شلوار آلامتو
      سربلند و پیروز باشید

  21. عدنان

    سلام من زنم را دارم طلاق میدم ولی او را در خواب دیدم که او در حاله گریه است تفسیر انا چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب کمی مشکل است و شاید به افکار شما بازگردد زیرا همانگونه که حتما در متن نیز خوانده اید تعبیر خوابی که در آن زنی شناس را ببینید معمولا وجود ندارد و احتمالا شما در افکارتان در عالم واقع به این می اندیشید که احتمالا آن کسی که از جدایی شما خسران میکند همسرتان است و به همین دلیل ایشان را در خواب افسرده و گریان دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  22. زهره

    من خواب دیدم رفتم تالار به خواهرم گفتم من برم ببینم عروس چه شکلی شده رفتم دیدم برادرم و در لباس دامادی دیدم ولی زنی که دیدم یک نفر دیگر بود ولی در کنار داداشم که دامادهست با لباس عروس دیدم اصلا هم قیافه زن داداشم نبود بعد تو خواب گفتم اینکه اون نیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب ممکن است بدین شکل باشد که شما احساسی بر این دارید که خانمی که جدیدا به خانوادیتانن اضافه شده است ان چیزی و شخصی که نشان می دهد نیست و این نشانه از کنکاش ذهن شما برای دست یابی بدین موضوع دارد و این به این شکل میتواند تعبیر پیدا کند که شما حس می کنید که نطرتان نسبت به ایشان به نظر دیگران ارجحیت دارد و شما قضاوت صحیحی نسبت به شخصیت ان خانم کرده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  23. هستی

    من خواب دیدم تو یه کافه هستم با شوهرم بعد میرم با یه دخترهصبحت میکنم وقتی برمیگردم دیدم صندلی بغلی شوهرم یه خانوم نشسته بود و داشت با شوهرم حرف میزد و کیک من که رو میز بود برداشته بود داشت میخورد . من به شوهرم تو خواب گفتم کیه . گفت هیس هیچی نگو . تروخدا بگید تعببیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشانه از المان های در ناخوداگاهتان دارد که بیانگر این موضوع است که شما در زندگی مشترکتان احساس امنیت نمیکنید و به دلیل خاطراتی که در گذشته ی ذهن شما هستند این المان ها خود را در خواب شما نمایان می کنند.
      و اینکه شما در خواب دیده اید که همسرتان در جواب شوال شما موضوع را نفی می کند بیانگر این حقیقت است که در زندگی شخصیتان،نمی توانید آنگونه که باید با همسرتان راجع به آنچه که برای شما سوال است صحبت کتید.
      پس سعی بر آن کنید که حتما مشکلاتتان را با همسرتان مرتفع کنید که این نوع خوابها ادامه نداشته باشند.
      سربلند و پیروز باشید.

  24. محسن

    سلام خواب ديدم باكسي كه قبلا جندسال دوست بودم اومده بخوابم ولي نفهميدم شاد ياناراحت حتي ازدواج كرده جندسري مياد بخرابم

  25. حدید صادقی

    من زنی شوهر دار را بخواب دیدم با هم معرفی شدیم اما بسیار دور رفت این چی تعبیری دارد ؟

  26. Sana

    من خانم هستم و زنی را هر شب میبینم که مدتهاست برای من توطیه و بدگویی میکند. دوستی داشتم که به گفته خودش از طرف این زن انقدر بد گفته که دوستم با من قطع رابطه کرد. با اینکه به این زن فکر نمیکردم ولی هر شب در خواب می بینمش.

  27. ناشناس

    سلام من خواب دیدم می خواهم با زن همسایه دوشت شوم و سر سفره شماره تلفنش را برای من گذاشت

  28. شازده

    سلام.خواب دیدم شوهرم حرفی که دربیداری زده بود دروغ بوده ودرکل به من خیانت کرده ایشون ۵۵سالشه ودرخواب دختر۱۷ساله ای راعقدکردوقتی دستش روشدگفت باشه من همه زندگی بشمامیدم برم بااون باشم بعدشم گفت من با۷زن رابطه دارم ممنون میشم خوابم راتعبیربفرمایید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این شکل تعبیر میشود که به گفته معبران دیدن خیانت در خواب به ذهن بیننده خواب و افکار شما بر میگردد و باید به خدمت شما عرض کنم که این خواب محتمل است به علت ناراحتی شما از همسرتان شکل گرفته باشد و وقتی همسر به زن بی محبی نشان میدهد افکاری برای شما درست خواهد که این خواب از انها نشات خواهد گرفت . جای نگرانی نیست .
      سربلند و پیروز باشید .

  29. وحید بهزادی

    در خواب دیدم زنی پشت پرده نازک نشسته و پشتش به من است ولی صورت نورانی دارد آنقدر نورانی که مانند چراغی سبز و زرد دیده میشود
    او به من گفت مواظب خودت باش و همیشه به حرف های من گوش بده و همیشه دعای تو را میشنوم و همیشه شاکر خدا باش و همیشه مواظب تو هستیم.

  30. وحید

    سلام خواب دیدم یکی ازبزرگترین رهبران جهان منوبه کاخ خوددعوت کرد خودش رفت کارکوچکی انجام دهدکه ناگهان باگروهی اززنان زیباوخوشرومواجه شدم که به من نظرداشتن دراون کاخ ومن ازاین کارامتناع کردم

  31. وحید

    سلام خواب دیدم یکی ازبزرگترین رهبران جهان منوبه کاخ خوددعوت کرد خودش رفت کارکوچکی انجام دهدکه ناگهان باگروهی اززنان زیباوخوشرومواجه شدم که به من نظرداشتن دراون کاخ

  32. مانلی

    همسر داشت با یه زن دیگه ازدواج می کرد

  33. حیات

    سلام
    بنده همیشه خواب میبینن که شوهرم زن دوم داره
    و این خواب همیشه برام تکرار میشه با اینکه تو خواب اون زن را تشخیص نمیدم کیه
    با این وجود شوهرم اصلا از این فکرا نداره اما واقعا دیگه مو ضوع این خوابها کلافه ام کرده

    بهم گفتن ک تعبیر خوابت اینه ک شوهرت کار خوب گیرش میاد و وضعش خوب میشه
    خواستم بدونم درسته این تعبیر یا نه؟؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خانم آیتانوس می گفت زن در خواب برای مرد هدف است و برای زن دشمن و رقیب.دیدن زن شناخته شده و معروف در خواب هیچ تعبیری ندارد. حتی اگر زنی را در خواب ببینید که هیچ شباهتی بین او و زن شناخته شده نباشد اما در عالم خواب فکر یا احساس کنید که مثلا او آن زن معروف است باز هم خواب شما بی تفاوت و قابل تعبیر می باشد.زن موقعی در خواب صاحب تعبیر می شود که مجهول و ناشناخته باشد و شما در خواب فقط او را به عنوان زن ببینید و بشناسید.
      سربلند و پیروز باشید .

  34. ادریس

    تعبیر من چیه هر ماه هفت هشت شب دختر زیبایی مهربان نماز خون به خوابم می اید صبح که بیدار میشوم هیران پریشان هستم کاشکی در حقیقت وجود داشت

  35. نازنین

    سلام من خواب دیدم که 3تا زن میانسال ولی زیبا بالباس سفیدوچندتا تسبیح به گردن داشتن انهارا صدازدم وازانها خواستم برام دعاکنن بعدگفتن توچه کاره ای گفتم خادم امام حسین گفتن کدوم گفتم همون امام حسین گفتن باشه برات دعامیکنیم ودورکمریه حالت کمربندولی پارچه سبز

  36. جلال

    در خواب در روستایی دختری جوان امد من را بوسید من ازپشت سر لحضه ای سینه هایشرا مکیدم

  37. امیررصا

    سلام
    خواب دیدم با پدرم وارد یه پاساژی شدم و زنی را دیدم زیبا سمت او که رفتم او خود هم سمت من آمد و جایی نشستیم و معاشرت کردیم بعد او شماره گوشیش رو وارد گوشی من کرد و دعوتم کرد به یه مراسمی فکر کنم بعدشم برگشتم پیشه پدرم که او داشت با مردی حرف میزد ، تعبیر خواب چه می تواند باشد ؟

  38. بنیامین

    سلام من خواب دیدم دارم در یک پارک راه میروم و مقصدم خونه بود
    در مسیر که داشتم میرفتم دیدم یک دختر کنار من راه میرود اول مهلش نذاشتم بعد که دیدم دار دنبال میکنه فهمیدم قصدش از این کار دوست شدن با منه من هم با کمال میل با او دوست شدم وتا خونه با هم حرف زدیم و حتی او را به داخل خونمون هم بردم و روی مبل نشسته بودیم و از اخلاق های هم دیگه میگفتیم اسم او هم پرسیدم گفت
    آرزو
    ترو خدا یکی تعبیرشو بگه
    در ضمن ۱۷ ساله هستم

  39. ویدا

    سلام خسته نباشید من خوابمو تقریبا اصلا یادم نیس فقط یادمه ک رفتم تویه پایتژ داشتم ویترین هارو میگشتم ک ی خانوم غریبه ک نمیشناختم از روبه رو اومد و حین اینکه داشت نگاهم میکرد رد شد، سالن پاساژ حالت گرد داشت دوباره داشتم مغازه هارو میدیدمک دوباره اومد و باز زل زده بود بهم انقدر ترسیدم ک از خواب بیدار شدم، چیه تعبیرش؟

  40. سارا

    سلام خواهش میکنم‌تعبیر خواب منم بگید..من خواب دیدم یه زن زیبا امد خونمون و بهم یه مقدار لباس از لباسای خودشو داد و گفت اگه نیاز داری استفاده کن اسم شال و کلاه و کفش هم اورد و توش مانتو بود و لباس بچگونه وگفت‌من مربی مهد کودکم و فقط یه شاگرد دلرم لطفا برام تبلیغ کنید تعبیرش چیه

  41. سارا

    من خواب دیدم یه زن زیبا امد خونمون و بهم یه مقدار لباس از لباسای خودشو داد تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      ز امام صادق علیه السلام نقل می کنند که زن در خواب شادی و مقصود است و شغل موفق و فراخی نعمت.
      توضیح درباره زن بسیار طولانی می شود لذا با درک معنی زن در خواب تعبیر و تشخیص خواب ها را به خود بینندگان خوابها وا می گذاریم چرا که با در نظر گرفتن مطالب گفته شده تشخیص آسان می شود.این نکته نیز باید افزوده شود که زنان خویشاوند هم در زمره زنان معروف هستند و تعبیری ندارند.
      سربلند و پیروز باشید .

  42. صادق

    سلام من و همسرم چند ماهی میشه جدا شدیم یک شب خواب دیدم همسرم به خانه ما آمده خیلی زشت شده بود من خیلی دوستش داشتم ولی هرچه اسرار کردم منو ببخش فایده نکرد گفتم به خاطر دخترمان گذشت کن ولی نکرد

  43. فاطمه

    باسلام
    خواب دیدم در مسجدی خانمی سید به سمت من آمد و تسبیحی که لای دستمال کاغذی پیچیده را به من میدهد و میگه یه خانمی گفته مشکل داری اینو بهت بدم.تعبیرش چی میشه؟

  44. محمد عزیزپور

    سلام من خواب دیدم یه زن زیبا و با لباس مناسب با من بود در صورتی که همسر خودمم بود ودر کنار من نشسته بود ومنم بهش یه حس عجیبی داشتم همونجور که به همسرمو که دوست دارم

  45. احمدرضا

    سلام من پسری 14 ساله هستم خواب دیدم که بایک دختری زیبا سفیدباموهایی زرد باهم شادبودیم صحبت میکردیم وبسیارصمیمی بودیم تعبیراین خواب چیست؟

  46. احمدرضا

    سلام من خواب دیدم که رفتم پیش یه دختر زیبا سفید باموهای زرد بااو صحبت می کردم وباهم صمیمی بودیم تعبیر این خواب چیست؟

  47. ص خ

    سلام
    دیدن این خواب که :
    زن آدم شده زن برادر خودش و یا اینکه زنت در اصل زن برادرت بوده و تو باهاش میخوابیدی
    چه تعبیری داره ؟

  48. صبا

    خواب دیدیم همسرم رفت خونه یه دختر منم باخودش برد رفتم تو دیدم خیلی باهم صمیمی هستن و هرچی با شوهرم حرف میزدم انگار حرفای منو دیگ‌نمیشنید یه مدتم اوردش انگار خونه پیش خانوادم و من همش گریه میکردم و همسرم هرچی از دختر بهش میگفتم فقط میگفت اون بهترینه خیانت و اینا نبود ولی عجیب روی این دختر حساس بود گریهای منم تاثیری نداشت با دختر حرف میزدم عین این بدکارا یه چیزی میگفت بیشتر گریه میکردم و شوهرمم تو خواب اصلا محل نمیذاشت
    این خواب تعبیری داره الان دیدم خیلی بد بود بهتر از این نمیتونستم توضیح بدم

    • محسن خان

      مراقب شوهرت باش آبجی بهت خیانت نکنه بهش بی محلی نکن

  49. میثم

    سلام خواب دیدم دختری صرف شیشه ای قرمزی بهم داد گفت این خون بهای من است حواست باشه نشکنه

    • محسن خان

      اگه ازدواج نکردی هنوز منتظر باش واگه ازدواج کردی اونوقت سعی کن دختره مردم رو خوشبخت کنی واون شیشه معناش عمرشه که به باد ندی وخوشبختش کنی داداش

  50. محمد

    سلام علیکم
    بنده مادرم خواب دید رفتن به سفره مکه بعد دایی هام شوهرش دادن در صورتی که شوهر داشتن،دوتا زن آمدن پیشش صحبت کردن با پسرتون صحبت میکنیم نگران نباشید ،مادرم گفتن من این کسی که باهاش ازدواج کردن رو نمیخوان.تعبیر این خواب چی هستش؟

    • محسن خان

      سلام داداش مادرتون به پدر وفاداره ومکه خیروبرکته

  51. مریم

    من دوستم خواب دیده که با همسرم و همسرش رفتیم یه جای بیابونی که من از تپه میرم بالا یه زن چادری روی تپه وایساده بوده من اونو ابجی صدا میکنم و باهم حرف میزنیم،بعدش دوستم و همسرم میان بالای تپه میبینن یه اتاقی هست توش 8 تا زن بد کاره هستن،منم همچنان داشتم با اون خانومه بد چادری حرفرمیزدم،ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی فکرم مشغوله

    • محسن خان

      مراقب شوهرتون باشید آبجی مریم یه موقع گول شیطان رو نخوره پاشو کج بذاره واونی که دیدین شیطان بوده وهمچنین اگه دوستتون آدم خوبی نیس نذارید باشوهرتون هم کلام بشه وتنهاشون نذارید

      • ebrahim

        سلام من خواب دیدم از خیابونمون بالا میرم وا خیابونمون جوونای پولدار با ماشین مدل بالا رد میشن .بعد خیلی سرسخت وارد یه ساختمون میشم وبالا میرم میبینم جوونا همه اونجان و کلی دختر و زن هست .بعد دیدم تو یه اتاقی یه جوونی درحال سکس با زندایی ام هست ومن هم برای اون جوون دختر میارم.ممنون میشم تعبیرشو بگین خیلی گشتم پیدا نکردم.

نظر خود را بیان کنید