تعبیر خواب کچل شدن سر

دیدن کچل شدن سر در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن کچل شدن سر در خواب چیست؟

تعبیر خواب کچل شدن سر

معبرین غربی درباره طاس شدن در خواب گویند:

  • به تعبیر برخی از معبرین غربی عدم توانایی در کنترل‌ها خود را به صورت ریزش مو یا طاسی در خواب نمایش می‌دهد. شما از آگاهی لازم در برخورد با دیگران برخوردار نبوده و بر احساسات خود مسلط نیستید.
  • اگر در خواب دیدید که موهای شما ریزش می‌کند بیانگر این است که شما نگران افکار خود (افزایش سن و از دست دادن جوانی) هستید.
  • از دست دادن و یا ریزش موها در خواب بیشتر فقدان توانایی و قدرت را در زندگی واقعی بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب نیز می‌تواند ناشی از تفکر و ترس درباره پیر شدن و عدم زیبایی نیز باشد.

محمد ابن سیرین درمورد کچل شدن و طاسی گفته است: اگر مردی در خواب ببیند که موی جلوی سرش ریخته و طاس شده است به این معنی است که از غم و اندوه رهایی می‌یابد.


تعبیر خواب کچل شدن زن

ابن سیرین: اگر زنی در خواب ببیند که طاس شده و موی سر او ریخته است بیانگر این است که در زینت و آرایش نقصان پذیرد.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر زنی خواب ببیند موهایش می‌ریزد و کچل می‌شود، علامت آن است که برای امرار معاش باید تلاش کند زیرا بخت و اقبال به او پشت می‌کند.


تعبیر خواب طاسی

تعبیر خواب ریزش مو

معبرین غربی گویند:

  • دیدن ریزش مو در خواب به شما این هشدار را می‌دهد که مراقب خود باشید و به دیگران تکیه نکنید.
  • با دیدن خواب ریزش مو بایستی کارهای خود را با استفاده از توانایی‌های خود انجام داده و از کمک گرفتن دیگران برای حل مشکلات خود بپرهیزید.
  • دیدن ریزش موهای خود در خواب بیانگر این است که شما بر کارهای خود کنترل ندارید. شما نمی‌دانید که چگونه در موقعیت‌های مختلف رفتار کنید و بر احساسات خود نیز تسلط ندارید.
  • اگر در خواب دیدید که موهای شما ریزش می‌کند بیانگر این است که شما نگران افکار خود (افزایش سن و از دست دادن جوانی) هستید.
  • از دست دادن و یا ریزش موها در خواب بیشتر فقدان توانایی و قدرت را در زندگی واقعی بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب نیز می‌تواند ناشی از تفکر و ترس درباره پیر شدن و عدم زیبایی نیز باشد.

لوک اویتنهاو: ریزش مو: ناراحتی


همچنین بخوانید: تعبیر خواب موی سر

تعبیر خواب شما ممکن است با موی بلند، اصلاح صورت ، داشتن ریش و فر کردن مو نیز مرتبط باشد.

☺ تعبیر خواب «کچل شدن سر» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «کچل شدن سر» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


95 دیدگاه

  1. میترا. س

    خواب دیدم میبینم موهای سرمو از بغل فرق باز کردم موهای سمت چپ خییییلی پر و زیاد هست ولی موهای سمت راستم که قسمت کمتر فرق سرم بود به اندازه کف سر مو نداره و کاملا کف سرم دیده میشه..با خودم میگم اینها کی ریخته وای خدا..بعد که بیشتر بهش.دقت میکردم میبینم کف سرم پوست خیلی ملتهب و برآمده هست..اصلا شکل سرم بخاطر اون التهاب خیلی خیلی زیاد فرق داره و دو تا برآمدگی بالای سرم دارم با دست کمی فشار میدم بهش میبینم خیلی نرمه و تاول مانند ملتهب هست..انگار که استخوان کف سر نداشته باشم..و موضوع عجیب دیگه اینکه بیشتر که دقت میکردم می‌دیدم پوست سرم که خالی از مو شده نقش و نگار خیلی خاص و رنگارنگی داره مثل پوست مار نقش و رنگ و طرح داره.. با خودم میگم چرا بعضی آدمها سرشون اینجوری نقش و رنگ داره؟ و بااینکه کل سرم بجز اون منطقه مو داشت، ولی نقش و نگار کل پوست کف سرم رو می‌دیدم انگار که چه شکلیه. بنظرتون تعبیر خوابم چیه؟ لطفا حتما جواب بفرمایید برام

  2. Maedeh

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم ک میرم جلو آیینه تا جلوی موهامو درست کنم میبینم به اندازه ۴ انگشت انگار کچل شده و دو تا زخمه ک نرمه خیلییب ترسیده بودم و با موهای کنارم درستش کردم تعببرش چی میتونه باشه ؟

  3. Lilia

    سلام
    خواهرم برایم خواب دیده که وسط سرم طاس شده درحالیکه بقیه قسمتهای سرم مو دارد. تعبیر آن چیست؟

  4. شانا

    سلام
    من خواب دیدم بعد از اینکه خواهرم ابرومو اصلاح کرد داشتم به آینه نگاه میکردم که متوجه شدم یه طرف سرم به انداز کمی موهای شقیقه سمت چپ سرم خالی شده ولی جلوش مقداری مو هست که بسته ام و پشت اون دسته مویی که بسته ام خالی شده و به خواهرم گفتم نکنه موقع اصلاح حواست نبوده با تیغ اشتباهی رفتی تو موهام خواهرم گفت نه همینطوری بود و من نگران بودم تو خواب و حس میکردم ریزشش جوریه که دوباره رشد میکنه و مادرم میگفت در میاد دوباره ولی همش فکر میکردم دلیل خالی شدنش چیه .میشه بگید تعبیرش چیه

  5. صدیقه سادات

    با سلام
    دیشب خواب دیدم از حمام بیرون اومده بودم وقتی سرم رو شانه میکردم قسمت راست کاملا تاس شو و قسمت چپ همچنان مو داشتم که من با قسمت چپ میپوشاندم تعبیر چیست؟

  6. زینب

    سلام من خواب دیدم فقط قسمتی از موی سرم ریخته و طاس شده و من خودم جلوی آیینه میبینمش

  7. fatim

    خواب دیدم روی سرم کرم افتاده من هی میخارونم و برمیدارم میندازم دور
    بعد پشت کله ام رو میبینم که قسمتی از سرم کچل شده و دون دون شده (انگار جای مو هس که ریخته)و دو سه تا حشره پا دار میره روی قسمت کچل شده و دون دون شده هی پا میزنه روی یکی از قسمت های اون سوراخ موی ریخته شده
    شبیه حرکتی که سگ روی خاک داره و میخواد خاک برداره.

    لطفا یک تعبیر خوب کنید. من هیچ وقت خواب هام رو تعبیر بد نمیگم. خواب حتما باید خوب تعبیر شه. خیلی ممنونم از شما و درکتون.

  8. علی

    سلام
    من دیشب خواب دیدم موهام بلنده با ماشین اصلاح یکم کوتاه کنم که یهو وسط موهامو خیلی کوتاه کردم اولش چیزی نبود با موهام پوشاندم معلوم نباشه بعد خونمون مهمون میاد همه‌ی خانواده تو اتاق نشسته بودیم بعد من میخوام موهامو شونه کنم میبینم وسط موهام خیلی کوتاه کردم نمیشه خجالت میکشم برم پیش مهمونا بعد ما با خانواده تو اتاق غذا خوردیم مهمونا هم اونور بعد میخوام برم سرکار خونمون انگار جای دیگست دنبال آرایشگاه میگردم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس خواب طاس شدن سر می تواند نشانی از ان باشد که شما در اینده ممکن است به دست خودتان در حق خودتان کاری کنید که سبب شود چیزی از ابروی شما مورد خطر قرار گیرد که سبب شود از دیگران دوری کنید که خیر نیست و باید صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  9. مبینا

    سلام
    امروز خواب دیدم قسمتی از سمت راست سرم کچل شده و زیرش یه گودی بزرگ قرمز شده بود . مو هامو رنگ هم زده بودم . خیلی گریه می کردم و فقط به مادرم پناه می بردم ولی مادرم چیزی نمی گفت ، بعد از کلی التماس و گریه مادرم گفت یه مریضی داری
    بعدا متوجه شدم که انگشت های دستم هم تغییر شکل می دن و یک لایه از پوستشون برداشته میشه
    خلاصه خیلی گریه می کردم او از همشون خواهش و تمنا می کردم منو هر طور شده درمان کنند ، ممنون میشم تعبیرشو بگید

  10. آرش

    سلام
    من خواب دیدم همسرم موهای سرش با ماشین زده فقط جلوش یکم مو داره
    تعبیرش چه می‌تواند باشد

  11. لیلا نصیری

    من خواب دیدم به اندازه ۱۰سانت از جلوی پیشانی تا پشت سرم طاس شده ولی موهای بغل های سرم رو دارم تعبیرش چیه؟

  12. حسین

    سلام من در خواب دیدم که رفتم جلو ایینه مو هامو صاف کنم دیدم تا مو های وسط سرم دیخته و وسط سرم کلا تاس شده پشت سرم که مو داشت هم زیر مو هام پوستم قرمز شده ولی جلو سرم مو مام بلند بود و با اون میتونستم مو های وسط سرم که ریخته رو بپوشونم

  13. mobin

    سلام من خواب دیدم جلو آینه دارم موهامو تماشا میکنم و حس رضایتی دارم اما پشت سرم مو نداشتم و من اون قسمتی که مو نداشت رو با موهایی که داشتم پوشاندم ممنون میشم خواب منو تعبیر کنید

  14. سپیده

    سلام .دیشب قبل از خواب توجهم به این جلب شد که مواای جلو سرم چقدر کم شده و کف سرم پیداست . شب خواب دیدم دختر۱۹ سالم اومد بهم گفت موهای منم مثل تو کم پشت شده ،وقتی نشونم داد دیدم جدو موهاش در حد تُنُک شدن کم شده .مثل مردهای کم مو . اما موهایی که مانده بودن تقریبا بلند بود. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  15. Roya

    سلام ،من خواب دیدم که موهای وسط سرم ریخته و‌جابه جا چندتا تار هست خیلی ترسیده بودم و میخواستم یه جوری بپوشونمش اما نمیشد پوست سرم قرمز شده بود ،تعبیرش چیه؟

  16. سارا

    سلام من خواب دیدم که تو عروسی یکی از بستگان هستم یک لباس مشکی بلند دنباله دار پوشیدم و موهام که به تازگی چتری زدم یکی بهم گفت چتری بهت میاد اما چرا از پشت سرت آوردی جلو رفتم جلو آینه بهش گفتم بیا ببین چتریهام دادم بالا کلا وسط سرم تاس شده و بعد که اومدم موهام مرتب کنم دیدم مژه هاو ابروهام هم ریختن

  17. میثم فیضی

    سلام ، نزدیک های ۶عصر بود که بعد از کار گفتم تا فرصته کمی دراز بکشم (اصولا من خیلی کم خواب میبینم چند سال یکبار) تو خواب متوجه شدم همراه یک خانوم که اشنا و دوست قدیمی بود روبروی یه اینه داخل یک خونه هستیم ، که ظاهرا اونجا خونه من بود و اون خانوم داشت با تلفن حرف میزد و من جلوی اینه به خودم نگاه میکرد ، که متوجه شدم جلوی سرم موهاش به اندازه سه سانت مونده اولش فکر کردم که شاید اشتباهی موقع اصلاح صورت اینجوری شده ، بعد که وسط سرم قسمت جلویی اندازه کف دست کچل شده بود ، ترسیدم گفتم نکنه اونقد با ناخن سرمو خاروندم این قسمتش کچل شده، باخودم فکر کردم گفتم به این خانوم اشنا که کنارمه بگم موهامو با ماشین بزنه کامل کچل کنم تا بعدش معلوم بشه ببینم چرا اینجوری شدم مریضی چیزی نداشته باشم (بعدش بیدار شدم)

  18. فرنوش

    خواب دیدم کامل سرم کچله وهمیطور دارم میگردم وبرام مهم نیست

  19. زهرا

    سلام من خواب دیدم موهای قسمت وسط سرم ریخته ولی موهای جلوی سر و بغل سرم سالمه و نریخته و با روسری اون قسمتی رو که ریخته رو میپوشون،خیلی گریه کردم و نگران بودم

  20. محمدتقی محمدی

    سلام من موهام بلنده یعنی پیشونیمو میپوشونه خواب دیدم مویی ک پیشونیمو میپوشوند ریخته ومن هی تلاش میکردم که بقیه موهام رو بیارم جلو تاپیشونیمو بپوشونه ولی نمیشد بعد پدرم گفت باید کچل کنی خودمم به فکر کچل کردن بودم تا موهام از نو دربیان تعبیرش چیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند به این صورت باشد که بر خلاف تعابیر خواب بیانگر تغییری بزرگ در زندگی اینده شما باشد که برای شما بسیار خیر است و می تواند بنیانگذار روشی جدید در زندگی شما باشد.
      سربلند وپیروز باشید

  21. الناز ناز

    سلام دیشب خواب دیدم میرم جلو آینه که موهامو ببندم که متوجه میشم موهای جلوی سرم به اندازه دو سانت کم ‌شده خیلی ناراحت میشم و گریه میکنم چند دقیقه بعد سمت راست و چپ سرم رو نگاه میکنم میبینم هر دو طرف به اندازه یک کفه دست کچل شده و پوستم قرمزه انگار تاول زده دورش خیلی گریه میکنم و با موهام اونارو میپوشونم در خواب که میخوابم صبحش متوجه میشم پشت سرم یه دایره بزرگ کچل شده و مثل قبلیا قرمزه و تاول زده انگار و نمیتونم با موهام اونجارو بپوشونم خیلی نگران میشم و گریه میکنم و بعد از خواب میپرم موهام بلند و پر پشته نمی‌خوام اتفاقی واسشون بیوفته

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب می تواند بر دو وجه باشد. اول انکهه ممکن است نشان از ان باشد که شما عزت نفس کافی برای رسیدن به کاری که می خواهید را از دست داده اید و از طرف دیگر می تواند بیانگر ان باشد که در اینده مشکلی برای کارتان پیش خواهد امد.
      سربلند و پیروز باشید

  22. فائزه

    سلام من خواب دیدم دخترعمم که 12 سالشه یه آرایش زنونه غلیظ کرده و داره با یه جمعیت دختر هم سن خودش میرقصه رفتم جلو صداش کردم گفتم ببین چندتا از این دخترا آرایش غلیظ کرده و گفت دوست دارم چرا همش گیر میدی، بعد گفتم البته موهات رو خوب بسته بعد یهو نگاه کردم یه تیکه جلو موش صاف و خوشگل بود بعدش چیزی نداشت گفتم عه پس توام شبیه فاطمه(خواهرم) موهات ریخته؟ و تو که سنت خیلی کمه حتما برو دکتر، رفتی دکتر؟گفت رفتم که گفته همینطوریه نمیشه کاریش کرد و من دیگه از خواب بیدار شدم این خواب رو ساعت 5 صبح دیدم. نگرانش شدم معنی‌ش چی میتونه باشه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است نشانی از ان باشد که شما ترسی از ان دارید که دیگران را بسیار قضاوت کنید و این موضوع سبب شود اسیبی به شما رسد. اما می تواند نشانی از ان هم باشد که خدای ناکرده ایشان عمل خطایی انجام دهد که برای این موضوع حتما صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  23. شیوایی

    خواب دیدم موهای جلو سر خود را در آیینه به خواهرم نشان میدادم که بگويم کم پشت شده ولی متوجه شدم جلوی سرم طاس شده و شبیه بیماران سرطانی شدم ، من زن هستم

  24. امیر ندافی

    با سلام
    من توی خواب دیدم پشت سرم به تور کامل تاس شده ولی موهای جلو سرم اصلا تغییر نکرده بود و تقریباً از جلو اصلا مشخص نبود که تاس شدم
    و شوک بدی بهم وارد شده بود توی خواب.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      میتوان تعبیر خواب شما به این صورت باشد که شما از ترس پیر شدن این خواب را دیده اید و وجح دیگر خواب شما نشان بر ضرری دارد که شما را مورد اذیت و ناراحتی قرار میدهد اما شما با تلاش و درای ت خود ان را حل خواهید کرد.
      سربلند و پیروز باشید.

  25. علیرضا

    سلام من دیشب خواب دیدم که موهای جلوی سرم بود ولی در حد دو سانت یا سه سانت به سمت وسطشص رفته بود ولی چون موهای جلوی سرم زیاد بود روی اون رو پوشوندم
    پسر ۱۴ ساله هستم س

    • تعبیر خواب

      با سلام
      داشتن موی زیاد در خواب می تواند خیری برای بیننده ی خواب باشد که در این جا برای شما هم ممکن است به همین تعبیر باشد و از این رو بدانید که خوابی خیر می تواند باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  26. خاطره

    من خواب دیدم که مو جلو مادر شوهرم تراشیده شده کم کم خون هم دارد و دیگر قسمت های سرش مو دارد

    • تعبیر خواب

      با سلام
      اگر سرخی خون را دیده اید که دارای تبعیر نیست و نباید نگران باشید و در غیر این صورت برای ایشان خیر نیست و باید صدقه ای دهید که رفع قضا و بلا شود.
      سربلند و پیروز باشید

  27. هانی

    سلام من بین ساعت ده صبح تا یا زده خواب دیدم که معشوقه ام که در بیداری یک پیج مافیا دارد توی خواب اون پبجش به دست ی خانم افتاده و معشوقه ام و با چند نفر دیگه زیرنظر اون خانمه کار میکنن و وقتی جلو رفتم دیدم معشوقه ام نصفی از موهاش جلو سرش طاس شده

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند به این معنا باشد که شما در وهله اول نگران وضعیت ایشان هستید و این موضوع سبب شده است که این خواب را ببینید و ممکن است نشانی از ان باشد که اینده ی زندگیتان شما را نگران کرده است.
      سربلند و پیروز باشید

  28. Ana

    سلام من یه خانمم ،خواب دیدم که برادر شوهر کوچیکم اومد داخل خونه و همه موها شو زده و کچل شده این معنی ش چیه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      برای مردان خیر است و نشان از ان امده است که می تواند به معنای آن باشد که از غمی نجات یابد.
      سربلند و پیروز باشید

  29. فائزه

    سلام من خواب دیدم کسی که مال منا خورده بود رفته بودم به خانه شان وبه پدرش میگفتم توچرا میدونستی و نگفتی توکه آدم خوبی بودی اینا بدذات بودن یهو پسرش که مالما خورده بود از حمام با خنده بیرون آمد درحالی که سرش تاس بود تامیانه سرش وبقیه موهایش لخت و صاف شده بودند و یه جوری شده بود

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب کچل شدن مردان به خیر نیامده است و ممکن است نشان از ضرر ایشان باشد و از این رو می تواند برای ایشان مشکل ساز شود.
      سربلند و پیروز باشید

  30. رضا

    رضا هستم
    خواب دیدم موهای سرم جلوش هست به اندازه دوسانت مو داشت بالای پیشانیم و بعد اون موهای وسط سرم کلا نبود پوست سرم بود اولش فک کردم کم پشت شده ولی بعدش دیدم اصلا نیست تعبیرش چیه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در برخی تعابیر به این صورت امده است که ممکن است نشان از ان باشد که شما از غم و مشکلات رهایی خواهید یافت و از این رو برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  31. رضا

    خواب دیدم وسط سرم طاس و زیبا و خوش تیپ شدم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      ممکن است به این معنا باشد که شما را وضعیتی پیش بیاید که سخت باشد اما از ان به خوبی گذر کنید و از این رو خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  32. مریم

    سلام من خواب دیدم که موهای جلوم تا قسمت وسط سرم ریخته و تاس شده و میخواستم که با موهایی که مونده بود اون قسمت رو بپوشونم که معلوم نباشه و نگران بودم و به مامانم میگفتم که موهام ریخته چیکار کنم
    دختر‌ هستم ۱۷ سالمه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      اگر اخیرا به این موضوع فکر کرده اید پس خواب شما دارای تعبیر نیست و از این رو نباید نگران باشید اما اگر اینگونه نبوده است باید بدانید که برای شما می تواند نشان از فاش شدن چیزی باشد که قابل رفع است.
      سربلند و پیروز باشید

  33. شقايق

    سلام من دم صبح خواب ديدن كه يه قسمتي از موهام و اووردم جلو سرم وسط سرم يه دايره گنده تاس شده يه جيغ خفه زدم و موهاي جلوي سرم و دادم بالا تا تاسي سرم رو نبينم اما اون قسمت خالي ٢شاخه مو با يكي كمي بلند تر يكي كمي كوتاه تر درومده بود تعبيرش چي ميتونه ًباشه متشكرم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد و یکی از ان ها می تواند از دست دادن مالی باشد که انتظار آن را ندارید.
      سربلند و پیروز باشید

  34. ازاده

    سلام.من خواب دیدم در حالی که مامانم سرشون پایین وسط سرشون طاس شده وکاملا پوست سرشون دیده میشه.بقیه قسمتهای سرشون مو داشت ورنگ موشونم مشکی بود.درحالیکه مامانم موهاشون سفید شده وهمیشه رنگ شده.نمیدونم اون طاسی وسیاه بودن سایر قسمت موشون چه تعبیری داشت.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب طاسی برای زن آمده است که تعبیر به خوبی ندارد و به این صورت است که مادرتان احتمالا مورد زخم زبان دیگران قرار خواهد گرفت. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  35. مهدی

    من خواب دیدم جلوی موهام ریخته و چندتا جوش بزرگ در اومدهه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب طاسی برای مردان امده است که خوب است و نشان بر رهایی از غم است و اینکه جوش هم به معنی جمع شدن مال است.
      سربلند و پیروز باشید.

  36. رومینا

    سلام من خواب دیدم که مادر وقتی داشت موهاشو شونه می کرد جلوی سرش رو کنار زد و اندازه ی ی کف دست مو نداشت و کچل بود. و من توی خواب خیلی ناراحت و نگران بودم. لطفا جواب منم بدید. ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب طاسی امده است که به گفته معبران غربی به این صورت است که اگر علامت آن است که برای امرار معاش باید تلاش کند زیرا بخت و اقبال به او پشت می‌کند.حتما صدقه بدهید که به خیر رفع شود.
      سربلند و پیروز باشید

  37. صبا

    سلام .من خواب دیدم ،رفتم جلوی آیینه و دیدم پیشونیم خیلی بلنده و متوجه شدم که موهای پیشانیم ریخته و بعد دیدم موهای پشت سرم هم ریخته .من یک خانم هستم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشان بر خوبی ندارد و میتواند بر این تعبیر باشد که افرادی به شما حرفهای خواهند زد که ناراحت خواهید شد و معبران این خواب را اینگونه تعبیر کرده اند که نشان بر تهمت میتواند داشته باشد . و اگر در بیداری ریزش مو دارید و اعتماد به نفستان در این مورد ضعیف است میتواند به خاطر ان موضوع این خواب را دیده باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  38. نوشین

    سلام من در خواب دیدم شوهر خواهرم جلوی موهاش طاس شده تعبییرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این عمر است که شما از ظاهر خود راضی نیستید و اعتماد به نفس شما ضعیف شده است و اینکه طاس شدن برای ان شخص هم نشان بر یک ضرر کوچک است که قابل رفع است.
      سربلند و پیروز باشید.

  39. نادیا

    سلام من خواب دیدم داشتم موهامو شانه میزدم که متوجه شدم قسمت چپ و جلوی سرم به اندازه کمتراز نصفِ کف‌دست طاس شده و سفیدی سر مشخصه، خیی ناراحت شدم و موهامو طوری شانه زدم که طاسی رو پوشوند و در ظاهر مشخص نبود. تو بیداری هم ریزش مو دارم دختر مجردم و ۲۲ سالمه ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این عمل است که شما از فقدان اعتماد به نفس رنج میبرید و احتمالا در اینده با تنگدستی مالی و شرایط سخت مالی برای مدتی روبرو خواهید شد .و اگر برای ریزش موی خود بسیار نگران هستید میتواند این خواب از فکر روزمره شمانشات گرفته باشد .
      سربلند و پیروز باشید .

  40. mahsa

    سلام.من خواب دیدم قسمت سمت چپ سرم بالای گوشم طاس شده و یه تیکه بزرگ مو نداشت واسه اولین بار تو خواب متوجه طاسی سرم شدم و یه سکه طلا هم رقته بود تو پوست سرم بالای گوشم.میخاستم بکنمش ولی دست نزدم بهش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خوبی ندارد و به گفته معبران نشان از حرف مردم و تهمت دارد که باید مراقب اعمال خود باشید که در این خواب نشان بر این است که شما در پی کار بیهوده ای هستید که در پی ان بر شما حرفهای درست میشود .پس حتما صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  41. امیر پارسا اسدی

    سلام من در اطراف خونمون دختری است و متوجه شدم که روی من نظر داره دیشب خواب دیدم که با بسری از دوستان که اصلا نمیشناختمشون مثل اینکه دوست جدید پیدا کرده باشم دارم بازی می کنم و وسط بازی دیدم که روی یک صندلی اون دختر و دختر عموم و دختر یکی از اقوام کنار هم نشستن و اون دختر نصف پشت سرش کچل شده بود و داشت برای دختر عموم توضیح می داد. لطفا جواب بدید ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما برای ان فرد نشان بر خیر نیست و به کفته معبران نشان از این است که ایشان برای مدتی خودشان یا خانوادشان دچار مشکل مالی خواهند شد و باید تلاش بسیار انجام دهند و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  42. ک. ا

    سلام ، وقت بخیر
    من در خواب بعد از ظهر دیدم که موهای جلوی سرم ریخته و انگار طاس شده بود. آیا فرقی بین زمان خواب در تعبیر آن وجود دارد؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر ندارد برای شما و بر این تعبیر است به گفته معبران که افرادی به شما تهمتی خواهند زد و آبروی شما به خطر خواهد افتاد اگر کار خاصی که برموضوع ابرو و مردم است انجام ندهید و خود را بدنام نکنید.
      حتما صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  43. آیسان

    سلام
    من دیشب خواب دیدم موهای قسمت جلوی سرم ریخته و من با پودر قهوه ای اونها رو پوشش میدادم تا مشخص نباشه و خیلی ناراحت بودم.تعبیرش چی میتونه باشه.
    خیلی ممنون.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب بر اساس تعابیر امده است که شما از غم و مشکلی که ممکن است به ان دچار باشید رهایی خواهید یافت و این برای شما بسیار خوب است و بدانید که در قسمت اخر خواب شما اشاره ای شده است که ممکن است به این معنا باشد که شما به دست خودتان اسن نجات را فراهم خواهید اورد.
      سربلند و پیروز باشید

  44. علی

    سلام خسته نباشید من 14 سالمه و 2 ماه دیگه میرم 15 و کلی جوش و لک و مک رو صورتم هست من دیروز خواب دیدم که داشتیم میرفتیم یه خونه که یادم نیست خونه کی بود و اونجا همه گیمون (منظورم کل فامیلایی هست که تو تهران داریم انگار یه مهمونی بود )نشسته بودیم داییم یک دفعه گفت ای چرا مو هات ریخته سریع رفتم روبه رویه اینه خودم رو دیدم دیدم راست میده اونجایی که خط می ندازن برا خامه های هم سمت راست و هم سمت چپ جلوش یه کمی ریختی اینجاش فقط یکم

    بعد دیدم وسط موهام هم ریخته و جالب اینجاست که هم اونجا هایی که ریخته موهام با جوش پر شده بود اونم قرمز پر رنگ و اینکه صورتمم پر جوش شده بود و همش خودم حس می کردم داره می ریزیه اطراف مو هام هم خیلی خیلی مو هام خشک بور منم چون اونجا فامیلامون بودن نتونستم گریه کنم بعدش که انگار اومدیم خونه ( دقیقا یادم نیست کجا بود )کلی گریه کردم و از خواب بیدار شدم و الانم دارم براتون توضیح میدم بعد یه سوال ممکنه از بلوغ باشه این رو اگه میشه به ایمیلم بفرستید اگه هم نشد مشکلی نیست همینجا بهتون سر می زنم خیلی ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و بیشتر به معنای ان خواهد بود که این موضوع جوش و مشکلات پوستی برای شما اذیت کننده شده است و از این رو این خواب را به این صورت دیده اید و نباید از بابت آن نگران باشید و بدانید که موضوعی برای نگرانی شما وجود ندارد.
      سربلند و پیروز باشید

  45. فاطمه

    من در خواب ديدم آرايشگري موهاي من را بر خلاف ميلم كوتاه كرده و من در روم نميشه بهش بگم دوست ندارم ، بعد كه كارش تمام شد ديدم خيلي نا مرتب كوتاه كرده و در ضمن سمت راست پشت گوشم رو با تيغ يا ماشين اصلاح كچل كرده و سفيد شده،

    من از شدت نگراني و ناراحتي گريه ميكردم و دنبال كلاه گيسي بودم كه ب روي سر بگذارم كه بتوانم ب محل كارم برگردم، هرچي ميگشتم چيزي پيدا نميكردم تا اينكه از خواب بيدار شدم
    و فهميدم خواب بوده ، هزار بار خدا رو شكر كردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب براساس تعابیر امده است که ممکن است شما در اینده ی نه چندان دور مورد سرزنش خانوادیتان قرار گیرید در صورتی که تقصیری ندارید و این خود برای شما نشان از ان است که در اینده باید در مقابل ان چه که برای شما نیست مقابله کنید و از ان نترسید تا خدای ناکرده سبب نشود که مسیر زندگیتان مخدوش شود.
      سربلند و پیروز باشید

  46. Sara

    من یک خانومم خواب دیدم که قسمتی از موهام ریخته و طاس شده دوروز بعدش بهم تهمت زدند…پس تعبیرخوابش اصصصلاااا خوب تیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که خودتان فرمایش کرده اید این خواب نشان از ان است که شمارا به اشتباه تهمتی خواهند زد و این برای شما هم صادق بوده است و تنها راه رهایی از این موضوع تکیه به ایمان به خداست.
      سربلند و پیروز باشید

  47. مائده

    سلام.
    خواب دیدم جلو موهام ریخته. و خیلی بابتش ناراحتم میخوام مو بکارم ولی بهم میگن این فرم پیشونیته که بلنده و من اصرار میکنم نه ببینید ریخته. خط رویش موهام کج شده از سمت چپ بیشتر ریخته و سمت راست کمتر

    • یاسین صداقت

      باسلام
      این خواب میتواند بر اساس تعابیر به این شکل تعبیر گردد که شما از جایی و در زمانی که انتظار ان را ندارید ضربه خواهید خورد و این باید بسیار هشیاری شما را بیشتر کند و از این رو بدانید که باید و باید صدقه بدهید که انشالله بلا رفع شود.
      سربلند و پیروز باشید

  48. نرگس

    سلام
    من خواب دیدم که خوابیدم و وقتی بیدارشدم خودمو تو اینه دیدم دیدم زشت شدم و وسط سرم موهاش ریخته و انگار مادرم خودش موهامو زده بودولی مامانم خوشحال بود ولی من خیلی ناراحت بودم .
    قبلشم خواب دیده بودم موهام بلند شده ویه طرفشو با قیچی کوتاه کردم . مرسی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      به تعبیر برخی از معبرین غربی عدم توانایی در کنترل‌ها خود را به صورت ریزش مو یا طاسی در خواب نمایش می‌دهد. شما از آگاهی لازم در برخورد با دیگران برخوردار نبوده و بر احساسات خود مسلط نیستید.
      اگر در خواب دیدید که موهای شما ریزش می‌کند بیانگر این است که شما نگران افکار خود (افزایش سن و از دست دادن جوانی) هستید.
      از دست دادن و یا ریزش موها در خواب بیشتر فقدان توانایی و قدرت را در زندگی واقعی بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب نیز می‌تواند ناشی از تفکر و ترس درباره پیر شدن و عدم زیبایی نیز باشد.و اینکه دیدن قیچی در خواب بای کوتاه کردن مو نشان از خوبی ندارد برای دفع بلا صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید .

  49. parisan

    سلام من دو بار خواب دیدم موی سرم ب صورت سکه ای ریخت فقط ی تیکش و یکم اسارس و نگرانی هم دارم برای ی موضوعی میتونه برا اون باشه؟؟؟؟

    • یاسین صداقت

      باسلام
      تعبیر خواب شما به گفته معبران به این معنی است که به تعبیر برخی از معبرین غربی عدم توانایی در کنترل‌ها خود را به صورت ریزش مو یا طاسی در خواب نمایش می‌دهد. شما از آگاهی لازم در برخورد با دیگران برخوردار نبوده و بر احساسات خود مسلط نیستید.
      اگر در خواب دیدید که موهای شما ریزش می‌کند بیانگر این است که شما نگران افکار خود افزایش سن و از دست دادن جوانی هستید.
      از دست دادن و یا ریزش موها در خواب بیشتر فقدان توانایی و قدرت را در زندگی واقعی بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب نیز می‌تواند ناشی از تفکر و ترس درباره پیر شدن و عدم زیبایی نیز باشد.محمد ابن سیرین درمورد طاسی گفته است: اگر مردی در خواب ببیند که موی جلوی سرش ریخته و طاس شده است به این معنی است که از غم و اندوه رهایی می‌یابد.
      سربلند و پیروز باشید .

  50. لیلا

    من تو خواب دیدم که خودم نشستم دارم موهای سرمو میزنم طاس میکنم با دست هم که میکشم موهام خودبه خود درمیاد.البته تو واقعیت هم موهام ضعیفه وریزش داره توخواب هم فک میکردم با این کار موهام رشدش بهتر میشه وپر پشت تر درمیاد.معنیش چی میتونه باشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس گفته های سرکار نمینواند دارای تعبیر روایی و صحیح باشد زیرا که موضوعی که در واقعیت بدان در گیریم در خواب به شکل دیگری خواهد امد اگر برای ان موضوع تعبیری باشد.
      از بابت ان نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  51. افشین

    سلام من در خواب دیدم سرم سوراخ شده دقیقا بالای گوشم . بعد بالای سوراخ دیدم طاس شده اندازه یک کف دست . تعبیرش چیه . ممنون میشم توضیح بدین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیرخواب امده است که اگر در خواب ببینید که شما را ریزش مو پیش امده است به این معنا است که توانایی از شما صلب خواهد شدو این خود به معنای فقدان چیزی در شماست و این که در این خواب دیده اید که بالای گوش شما سوراخ شده است اشاره ای است به ان فقدان که ممکن است در فکر شما باشد و ممکن است در اینده نسبت به موضوعی تصمیمی بسیار غلط بگیرید و این سبب فقدان چیزی برای شما گردد.
      سربلند و پیروز باشید

  52. سلمان

    سلام من خواب دیدم وسط های سرم تاس شده و قسمتی ک تاس شده بود به شکل بیضی سیاه بود دور و برش هم تاس ینی چی؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      معبرین غربی این خواب را به نیک دانسته اند و تعبیر ان را رهایی از غم و اندوه میداننداما در تعابیر شرقی این خواب اصلا خیر نیست و شما باید بسیار اگاه باشید که نکند به بلایی و غمی مبتلا شوید که کاملا ورود به ان به دست خود شماست و از این رو باید بسیار هشیار باشید و صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  53. آرزو

    من درخواب دیدم معشوقم ازدر خانه مان آمد داخل جلوی سرش طاس بود

    • یاسین صداقت

      باسلام
      در تعابیر امده است که اگر مردی در خواب ببیند و یا دیده شود که موهای جلوی سرش ریخته است از غم و مشکلاتی که دارد رهایی می یباد.
      انشالله که خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  54. یاسین صداقت

    با سلام
    طاسی و ریختن موها در خواب نشانه از خیر نیست.و شما یا مشکل بزرگی در زندگی دارید و یا اینکه کسی قصد دشمنی با شما را دارد.
    پس تلاش کنید که مشکل را پیدا کرده و رفع کنید،و در صورت بروز مشکل سعی کنید عصبی نشوید و از کنار آن به سادگی بگذرید و در غیر این صورت مشکلات بعدی شما بزرگتر خواهند شد.
    سربلند و پیروز باشید

  55. حسن

    من خواب دیدم کلم تاس شده و دایره های قرمز بد روشه دست زدم یهو از خواب بلند شدم دیدم موهام هست ؟؟

  56. رقیه

    من در خواب دیدم دختر خواهرم که متاهل با مادر شوهرش است وقتی او میخاد بره بیردن جلوی موهاش کچل شده ما با تعجب نگاه کردیم بعد جند دقیقه دیدیم جلوی سرش مو است ولی احساس کردم مصنوعی است بابا من چنین خوابی تا به حال ندیده بودم

  57. رقیه

    من در خواب دیدم دختر خواهرم که متاهل با مادر شوهرش است وقتی او میخاد بره بیردن جلوی موهاش کچل شده ما با تعجب نگاه کردیم بعد جند دقیقه دیدیم جلوی سرش مو است ولی احساس کردم مصنوعی است

  58. رقیه

    من در خواب دیدم دختر خواهرم که متاهل با مادر شوهرش است وقتی او میخاد بره بیردن جلوی موهاش کچل شده ما با تعجب نگاه کردیم بعد جند دقیقه دیدیم جلوی سرش مو است ولی احساس کردم مصنوعی است

  59. علیرضا خاصی

    مادرم رادرخواب دیدم کچل شده ولی لباسها ش تمیزومرتب بود تعبیرش چیست

    • احمد

      سلام خواب دیدم موهای وسط سرم ریخته بصورتی که پوست سرم معلومه تعبیرش چیست؟ممنون

      • یاسین صداقت

        با سلام
        اگر در خواب دیدید که موهای شما ریزش می‌کند بیانگر این است که شما نگران افکار خود (افزایش سن و از دست دادن جوانی) هستید.
        از دست دادن و یا ریزش موها در خواب بیشتر فقدان توانایی و قدرت را در زندگی واقعی بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب نیز می‌تواند ناشی از تفکر و ترس درباره پیر شدن و عدم زیبایی نیز باشد.
        محمد ابن سیرین درمورد طاسی گفته است: اگر مردی در خواب ببیند که موی جلوی سرش ریخته و طاس شده است به این معنی است که از غم و اندوه رهایی می‌یابد.
        سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید