درمان آلزایمر با سیر

فواید سیر برای فراموشی

سیر ، بهترين درمان براي فراموشي و آلزايمر!

سیر بهترین درمان برای فراموشی و آلزایمر

متخصصان انگلیسی در یك مطالعه تاکید كردند مصرف سیر در پیشگیری از ابتلا به اوستئوآرتریت یا التهاب استخوانی و مفصلی نقش دارد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، متخصصان کالج کینگ لندن و دانشگاه آنجلیای شرقی در آزمایشات خود دریافتند زنانی که سیر زیاد مصرف می کنند کمتر از سایر زنان هم سال خود در معرض خطر ابتلا به اوستئوآرتریت لگن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این متخصصان نشان دادند كه در سیر ماده ای موسوم به «دیالیل دی سولفید» وجود دارد که تاثیر محدود کننده ای بر فعالیت آنزیم تخریب کننده غضروفها در انسان دارد.

به گزارش ایسنا، سیر خواص بسیار مفیدی برای سلامتی دارد از جمله این كه در ضد عفونی كردن معده نقش موثری دارد اما نباید آن را زیاد مصرف كرد. سیر رسوبات خون را حل می كند از این رو مصرف سیر به كسانی كه درد مفاصل دارند، نقرس گرفته اند و یا به روماتیسم مبتلا شده اند، توصیه می شود. سیر ادرار را زیاد می كند و فشار خون را نیز پایین می آورد.

این سبزی بهترین درمان برای فراموشی و آلزایمر است و مصرف آن كندی ذهن را از بین می برد. سیر همچنین بهترین تقویت كننده پیاز مغز است و روی مغز تأثیر مفیدی دارد. خوردن سیر عضلات قلب را تقویت می كند و گردش خون منظم می شود. مصرف سیر مجاری تنفس و خون را پاك می كند و احتمال تنگی نفس را می كاهد.

به گفته متخصصان تغذیه، سیر حتی می تواند برخی از انواع سل ریوی را معالجه می كند و برای معالجه اسهال و برونشیت و سردرد و زكام مزمن و ضعف حافظه و سرگیجه سودمند است. از دیگر خواص سیر می توان به از بین بردن سنگ كلیه و كرم های نازك شكم اطفال اشاره كرد.

مصرف سیر برای بیماران مبتلا به دیابت اثر شفابخش داشته و قند خون را می كاهد. سیر، اثر سمی نیكوتینی كه از دود سیگار حاصل می شود را برطرف می كند. با وجودی كه پزشكان هنوز با اطمینان به این نتیجه نرسیده اند که مصرف سیر با افزایش ماده دیالیل دی سولفید در مفاصل ارتباط داشته باشد، اما تاکید دارند که نتایج این یافته می تواند برای درمان و یا پیشگیری از ابتلا به آرتریت استخوانی و مفصلی لگن موثر باشد.

شرح این مطالعه در مجله طب انگلیس منتشر شده است.
منبع: پارسینه.کام

گردآوری: آلامتو

 


نظر خود را بیان کنید