چگونه خودمان در خانه ابرو برداریم؟

توصیه‌هایی برای اصلاح بی‌نقص ابروها

آرایش ابرو

هیچ چیز بدتر از این نیست که ابتدا چتری‌هایتان را مرتب کنید، سپس بلافاصله در آینه نگاه کنید و ببینید چقدر ابروهایتان نا‌مرتب هستند.

قبل از اینکه خودتان را برای نادیده گرفتن چنین اصل مهمی در روتین زیبایی‌تان توبیخ کنید، خونسردیتان را حفظ کنید.

می‌توانید با چند اقدام احتیاطی ساده مطمئن شوید ابروهایتان را کاملا تحت کنترل‌تان دارید. ابروهایتان را در خانه اصلاح کنید تا همیشه فوق‌العاده به نظر برسند.


شکل ابروهایتان را تعیین کنید

پیش از هر چیز، با استفاده از یک قلم آرایش و یا خط کش(یا هر جسم صاف دیگر) یک خط مستقیم از لبه‌ی سوراخ بینی‌تان تا گوشه داخلی چشم‌تان مشخص کرده و انتهای آن‌را به ابرویتان برسانید. این نقطه، جایی است که ابرو باید شروع شود.

سپس، یک خط از همان نقطه در کنار سوراخ بینی تا گوشه‌ی بیرونی همان چشم مشخص کنید. این نقطه، جایی است که ابرو باید به پایان برسد.


قبل از برداشتن، شکل آن‌ را مشخص کنید

از شابلون‌های ابرو استفاده کنید تا بهترین قوس ابرو برایتان پیدا شود. شابلون‌های ابروی آنساتازیا با ۵ مدل مختلف انتخاب خوبی هستند. کارتان را با استفاده از یک ژل و یا مداد ابرو به پایان برسانید. بهتر است از مدادهای زاویه دار استفاده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید قوس ابروی ایده‌آل خود را پیدا کنید.


موهای سرگردان را تمیز کنید

بعد از استفاده از شابلون برای تعیین قوس ابرو، باید همه‌ی موهای اضافه را با موچین تمیز کنید. از کرم بعد از اصلاح استفاده کنید تا هرگونه قرمزی کاهش یابد.


زمان کوتاه کردن ابروها را بدانید

برای تعیین طول ابروها از قیچی استفاده کنید. از یک قلموی شانه‌ای کوتاه برای شانه کردن موهای ابروهایتان استفاده کنید. موهایی که بالاتر از خط صاف ابروهایتان ایستاده باشند باید با قیچی کوتاه شوند.

همچنین بخوانید: علت سفید شدن ابروها

بدانید چه زمانی باید ابروها را مرتب کنید

بعد از پر کردن ابروهایتان با مداد یا پودر، مطمئن شوید موها سرجایشان باقی می‌مانند و نمی‌خواهید بعد از تلاشی سخت، به سرعت ابروهایتان نامرتب شوند! برای مرتب نگه داشتن موهای سرکش، از یک ژل ابرو استفاده کنید. آیا با این کار احساس آرامش بیشتری نخواهید داشت؟


راهنمای خرید مداد ابروی خوب

راهنمای خرید مداد ابرو

اگر ابروهای روشنی دارید، شاید احتیاج باشد روی آنها را پر رنگ کنید. بدین منظور باید رنگ صحیحی را برای مداد ابرویتان انتخاب کنید.

به گزارش آلامتو به نقل از سرخاب سفیداب؛ اگر رنگی را برگزینید که خیلی تیره باشد، ابروهایتان غیر طبیعی بنظر خواهد رسید و توی ذوق می‌زند. اگر هم از رنگی استفاده کنید که خیلی روشن باشد، هیچ کمکی به زیباتر شدن ابروهایتان نخواهد شد.

بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب ته رنگ پوست شما و ویژگی‌های صورتتان باشد. ایده آل این است که رنگ مداد مورد نظر شما دو پرده روشن‌تر از رنگ موهای خودتان باشد. بدین صورت هم به خوبی با ابروهایتان در می‌آمیزد و هم خودش را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: ته رنگ پوست من چیست؟

هنگام استفاده از مداد ابرو بر روی ابروهایتان، یادتان باشد که خارج از خط موها را رنگ نکنید. پس درون خطوط کرانه‌ی ابروهایتان بمانید. همچنین همیشه با ضرباتی ملایم شروع کنید، چرا که اگر از ضربات سفت و محکمی استفاده نمایید رنگ ابروهایتان تیره خواهد شد.

اگر هم ابروهایتان را خیلی تیره کنید، با آرایش باقی صورتتان ناسازگاری ایجاد خواهد شد. پس هیچگاه مداد را خیلی محکم فشار ندهید، مخصوصا نوکش را. باید دست هایتان را شل، اما کنترل شده حرکت دهید.

مداد را در برابر ابروهایتان، پایین نگاه دارید، و از اینکه مداد را در گوشه‌های بالایی و انتهایی ابروهایتان استفاده کنید بپرهیزید. از آنجایی که کمان بالایی کم پشت‌تر از بقیه‌ی ابروی شماست، باید تا آنجا که می‌توانید مداد را از آن قسمت ابرو دور نگاه دارید.


نظر خود را بیان کنید