فال شمع سریع

طالع بینی شمع روزانه برای ماه تولد

فال شمع سریع

گرفتن فال شمع روزانه

اگر شمع جرقه بزنه از همان طرفی که جرقه زده خبرهای خوشی به شما می رسه برای اینکه بفهمید چه کسی خبرهای خوشو برای شما می اره به اشک شمع توجه کنید اگر اشک شمع از طرف چپ بریزه اورنده خبر زنه و اگر از سمت راست بریزه آورنده خبر مرده با دقت در دامن شمع جایی که اشک ها جمع شده می تونید اول اسم طرف رو هم پیدا کنید اگر شمع با شعله ابی بسوزه نشانه اینکه در اتاق تنها نیستید و روحی هم در اتاقه.

اگر اشکهای شمع به صورت گل در بیاد به این معناس که غریبه ای رو ملاقات می کنی که عاشقت می شه .با سوالی که پاسخش اره یا نه است شمع رو روشن کنید اگر اشک از طرف راست بریزه پاسخ بله و اگر از طرف چپ بریزه پاسخ نه است .

اگر شمع خود به خود خاموش بشه یا در حالی که کسی ان را دردست داره و راه میره خاموش بشه نشانه بداقبالی و خبر مرگ و یا پایان غیر منتظره یک ارتباطو می ده اما اگه کسی تصادفی شمعو خاموش کنه نشان دهنده اینکه به زودی مراسم ازدواجی در پیشه.


فال شمع بهترین شمع برای علامت زودیاک چینی شما

اگر به طالع بینی علاقه مند هستید و آن را دنبال می کنید، می دانید که نشانه زودیاک شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت تان به شما بگوید.

از خصوصیات و خلقیات گرفته تا تزئینات مناسب منزل و گل و گیاهانی که با شما سازگارند، همه چیزهایی هستند که نشانه های زودیاک برایتان مشخص می کند. رایحه موردنظر برای نماد هر ماه، یکی دیگر از چیزهایی است که از طریق نشانه های طالع بینی زودیاک به آن پی می برید.

برای اثبات آن، شمع های معطر را با صفات هر علامت زودیاک هماهنگ کردیم، با این تفاسیر اگر می خواهید با شمع و رایحه مخصوص ماه تولد خودتان آشنا شوید در این مطلب با ما همراه شوید.


فال شمع فروردین (برج حمل)

شمع شما: وانیل و دارچین

به عنوان کسی که در فروردین ماه یا برج حمل متولد شده، نشانه شما آتش است، نه فقط به خاطر استقلال قوی و جسورانه تان، بلکه بخاطر گرمی‌ای که از درون شما به بیرون می تابد. شما به شمعی احتیاج دارید که مانند یک آغوش برایتان گرم باشد و در این حالت، دارچین نمایانگر ماهیت پویا و رقابتی شماست، وانیل نیز قادر است گرمای تان را تامین کند.


فال شمع اردیبهشت (برج ثور)

شمع شما: چندلیر (Chandelier)

برج ثور علامت “حال دادن به خود” است. این افراد تمایل دارند به چیزهای ظریف جذب شوند اما این بدان معنا نیست که آنها اهل هوشمندی یا جاه طلب بودن نیستند. شمعی با نوت های لوکس شامپاین، زعفران و چرم، کاملا مناسب افراد متولد شده در دومین ماه سال هستند.


فال شمع خرداد (برج جوزا)

شمع شما: گل رز وحشی

به عنوان کسی که متولد برج جوزا یا خرداد ماه هستید، شما یک شخصیت چند وجهی دارید که باعث می شود بسیار کنجکاو، خلاق و همه کاره باشید. این رایحه نمایانگر تمام جنبه های مختلف شماست زیرا این شمع مملو از رایحه های غافلگیرانه، از ترنج و فلفل صورتی گرفته تا شکوفه های شمعدانی و عنبر است.


فال شمع تیر (برج خرچنگ یا سرطان)

شمع شما: لیمو اسطوخودوس

متولدین تیرماه اغلب افرادی هستند که در ابتدا شاید بسیار سرسخت به نظر برسند، اما زمانی که با آن ها آشنا شوید می بینید که حساس بودن ووفاداری خصیصه بارز آن هاست و دقیقاً به همین دلیل است که ترکیب اسطوخودوس و لیمو خیلی خوب برای متولدین برج سرطان کار می کند، لیمو برای تلخی جسورانه که همیشه مردم تصور می کنند و اسطوخودوس نشان دهنده جنبه نرم تر شماست.


فال شمع مرداد (برج اسد)

شمع شما: VOLCANO

اگر قرار بود بین نشانه های زودیاک مسابقه ای برگزار شود، قطعا شما به عنوان یک مردادی برنده آن بودید. شما جسور، بی پروا و اغلب خوش گذران هستید. بنابراین شما شایسته شمعی هستید که بتواند مانند شمع همیشه محبوب Capri Blue در رایحه “VOLCANO ” با نوت های میوه های گرمسیری و مرکبات، پشتیبان شخصیت سرگرم کننده و جسورانه شما باشد.


فال شمع شهریور (برج سنبله)

شمع شما: 9:27 AM Saturday

در بین نشانه های زودیاک شما فردی کمال گرا هستید، قبل از هر چیز مهمترین ویژگی این شمع، یعنی نام خاص آن را دوست دارید. رایحه هلو مانند این شمع بسیار دلپذیر است، با روشن کردن این شمع بی نظیر می توانید رایحه دلپذیر آن را در کل آپارتمان تان پخش کنید.


فال شمع مهر (برج میزان)

شمع شما: روغن درخت عرعر و آلوئه ورا

از آن جایی که همیشه همه چیز برای متولدین مهرماه در تعادل قرار دارد، شمع که اساساً “صلح و هماهنگی” را فریاد بزند دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید. آلوئه به این شمع رایحه ای سبک، مطبوع و تازه می بخشد، در حالی که روغن عرعر یک حس خاکی و زمینی به آن می افزاید تا شما را از سیر کردن تمام وقت در میان ابرها باز دارد.


فال شمع آبان (برج عقرب)

شمع شما: طوفان شب (Nightstorm)

نوت های پرتقالی این شمع نشان دهنده شور و اشتیاق شما است، در حالی که لیموترش هر دو بُعد تلخ و شیرین شما را نشان می دهد. و در آخر رایحه چای سفید آن را کامل می کند، زیرا مردم غالبا فراموش می کنند که شما هم می توانید حساس و لطیف باشید.


فال شمع آذر (برج قوس)

شمع شما: پرتقال شیرین و ادویه مراکشی

به عنوان کسی که در نهمین ماه سال متولد شده، شما یکی از خوش بینانه ترین علائم زودیاک هستید، اما خب این بدان معنی نیست که شما همیشه شیرین و بی حاشیه هستید. هر بار که این شمع را روشن می کنید، رایحه پرتقال شیرین، اتاق را با احساسات مثبت و درخشندگی پر می کند، اما ادویه جاتی مانند گل میخک، گشنیز، جوز هندی و … تلنگرهای کوچکی هستند که قسمت های مستقل وجود شما را به نمایش می گذارند.


فال شمع دی (برج جدی)

شمع شما: Dwell

شما فردی سرسخت هستید و تمایل دارید بیش از حد کار کنید، بنابراین به شمعی نیاز دارید که بتواند این علامت زمین را نشانه گرفته و آرام نگه دارد.

اوکالیپتوس، نعناع هندی و فلفل یخ زده، انرژی و تمرکزی که نیاز دارید را به شما می دهد، در حالی که نوت هایی مانند اسطوخودوس یخ زده به شما کمک می کند تا استرس تان را کاهش دهید.


فال شمع بهمن (برج دلو)

شمع شما: Lily

شما به عنوان متولد برج دلو، تمایل دارید که کمی مبهم باشید. از یک طرف، شما ساکت و خجالتی هستید، اما از سوی دیگر، پرانرژی و سرحالید. شمع Lily با نوت های زنبق، گل یاس و … رایحه گل مانند دارد، اما در کنار آن، دارای نوت های ادویه ای مانند دارچین و وانیل نیز می باشد، تا به این صورت بُعد دیگر شما را نیز به نمایش بگذارد.


فال شمع اسفند

شمع شما: مروارید شیرین

شما اساساً پری دریایی یا نشانه مسحور کننده زودیاک هستید، متولدین این برج، همدل، پر جنب و جوش و به سمت آب و تازگی کشیده می شوند. نوت های کریستال دریایی، آب نمک و صدف این شمع با یک رایحه آرام فضای رویایی ساحل را برای شما یادآور می شود.