تعبیر خواب جاده

دیدن جاده در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن جاده در خواب چیست؟

تعبیر خواب دیدن جاده تنگ و تاریک و ناهموار

جاده در خواب های ما زندگی و سرنوشت هستند. راه های خوب و بدی به شمار می روند که می پیمائیم و در این راهها به نتایج نیک و بد و خیر و شر می رسیم.

اگر در خواب جاده ای دیدید که در آن جاده تنها بودید در روزهای آینده احساس تنهایی و بی یاوری می کنید.

اگر در جاده ای پابرهنه بودید خوب نیست.

اگر جاده ناصاف و غیر هموار بود با مشکلاتی رو به رو می شوید و به دشواری می افتید.

اگر جاده ای را که می پیمودید (با وسیله یا بدون وسیله فرق نمی کند) صاف و هموار بود تعبیری مخالف تعبیر بالا دارد و خواب شما می گوید راه پیشرفتتان صاف است.

اگر جاده ناگهان بریده شد و به بن بست رسید خوب نیست.

اگر جاده پرتگاه داشت و شما از آن پایین رفتید تنزل شان می یابید و اگر به پرتگاه سقوط کردید حادثه ای نامطلوب اتفاق می افتد که موجب سقوط شما می شود.

اگر جاده تنگ و آفتاب گرم بود به بیماری مبتلا می شوید. اگر به سربالایی رسیدید و به آسانی آن را طی کردید ارتقا مقام می یابید و چنانچه به دشواری برخوردید مشکلاتی سر راه شما قرار می گیرد که در می مانید.

به هر حال دیدن جاده در خواب مسیر همان حیاتی است که دارید طی می کنید منتها خواب شما از آینده هایی نه چندان دور خبر می دهد و شما را از آنچه می خواهد پیش بیاید آگاه می کند.

خواب های مرتبط با جاده

☺ تعبیر خواب «جاده» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «جاده» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

43 دیدگاه

1. نرگس

سلام من دیشب خواب دیدم که سوار تاکسی هستم تا برسم به مقصدم. اخرای راه فکر کردم اگر تا اخر با راننده برم دور می شم ازش پرسیدم اومنم سر بسته چواب داد که اره ولی راه درست و بهم نگفت پیاده شدم یه ذره سر گردون بودم می دونستم که نزدیکم خیابونا برام اشنا بود بعد یکی بهم گفت یه خیابون جدید درست کردن برای اون جایی که می خوای بری منم دیدم خوشحال شدم رفتم. داشتم می رفتم یه خانم امد کنارم (این جاهاشو درست یادم نیست) کیسه شبیه گونیه برنج ولی فک کنم توش نمک بود دستش بود اول فک کردم می خواد من کمکش کنم ولی رفت بد دست خودم از اون کیسه ها بود سنگینم بود خیلی بد دیگه بیدار شدم

با سلام
      این خواب برای شما می تواند دارای یک تعبیر باشد و ان هم این است ک شما از اینده و مسیر زندگی خود ترس بسیاری دارید که ممکن است سبب اذیت شما در اینده شود و از این رو بهتر است که عقل را ملاک تصمیم گیری های خود کنید که به بهترین نتیجه برسید.

2. محمد

سلام بنده خواب دیدم
    با بهترین رفیقم در یک جاده هستیم.
    خیلی جاها رد شدیم یکهو ب مسیری رسیدیم دوطرفجاده با دیواره های خشتی تنگ شده بود چندتا ماشین جلوی رد شدن
    نوبت به من که رسید خیلی تنگ شد ماشین رد نمیشد
    من سعی کردم برم داخل بدنه ماشین گیر کرد دنده عقب گرفتم بیشتر اسیب نبینه.
    پیاده شدیم دوتامون چک کنیم چخبره
    یک راه انحرافی و خاکی بغل جاده دیدیم
    من پیاده رفتم جلو ببینم چخبره دیدم متوجه شدم جاده ای که برام بسته شده بود در حال تعمیرات هست و اگر با همون سرعت میرفتم پرت میشدم توی دره.
    یعنی خوب بود که من ادامه ندادم اون جاده رو.و متوقف شد سرعت خودرومون
    بعد به دوستم گفتم ببین بگرد راهی نیست بریم داداش اخه عجله داریم.
    اون سمت چپ رو چک میکرد منم همین جاده خاکی سمت راستی،
    مشکلی که بود جاده قطع شده بود بدلیل یه دره تو راه بود
    همونجا بود که من وحشت کردم
    دوستم صدا کردم متوجه شدم تنهام و اون دگ نیست
    وخیلی امید داشتم که یه راهی هست باید برگردم عقب دوباره چک کنم
    نمیدونم چه اصراری بود که من حتمن باید میرفتم.(جوری که انگار حتمن باید برسم کنار کسی که منتظره نمیدونستم کیه ولی میفهمیدم فقط منتظرمه یکی)
    متوجه یه پل هوای شدم
    پلی ک جاده اش میرفت تو اسمون خیلی بالا واونطرفش ختم میشد به مسیری که داشتم میرفتم.
    قبل اینکه وارد اون مسیر بلند ارتفاع بشم از خواب پاشدم.
    بدون اینکه برسم اونور.

3. محمد

سلام بنده خواب دیدم
    با بهترین رفیقم در یک جاده هستیم.
    نوبت به من که رسید خیلی تنگ شد ماشین رد نمیشد
    من سعی کردم برم داخل بدنه ماشین گیر کرد دنده عقب گرفتم بیشتر اسیب نبینه.
    پیاده شدیم دوتامون چک کنیم چخبره
    یک راه انحرافی و خاکی بغل جاده دیدیم
    یعنی خوب بود که من ادامه ندادم اون جاده رو.و متوقف شد سرعت خودرومون
    بعد به دوستم گفتم ببین بگرد راهی نیست بریم داداش اخه عجله داریم.
    اون سمت چپ رو چک میکرد منم همین جاده خاکی سمت راستی،
    مشکلی که بود جاده قطع شده بود بدلیل یه دره تو راه بود
    همونجا بود که من وحشت کردم
    دوستم صدا کردم متوجه شدم تنهام و اون دگ نیست
    وخیلی امید داشتم که یه راهی هست باید برگردم عقب دوباره چک کنم
    متوجه یه پل هوای شدم
    قبل اینکه وارد اون مسیر بلند ارتفاع بشم از خواب پاشدم.
    بدون اینکه برسم اونور.
    میخاستم تعبیرش بدونم.

4. :))))))

سلام من دیشب خواب دیدم با یه دختری که انگار دوستم بود داشتیم توی یه کوچه خیلی دراز و تنگ راه میرفتیم توی پیاده رو بعد ماشین اومده بود تو کوچه و اینا همه داشتن همو میزدن و ما هم فرار میکردیم از همه تعبیرش چیه؟

با سلام
      این خواب دو معیار برای تعبیر دارد که در تعبیر خواب کوچه تنگ می تواند نشان از اینده ای به این شکل باشد که سخت است ودر تعبیر خواب دعوا کردن دیگران هم امده است که برای بیننده ی خواب نشان از پایانی خوش است و از این رو خواب شما نسبتا خوب می تواند باشد.

5. معصومه

سلام خواب دیدم از ی جاده با دوستام داریم میریم ی شهر دیگه وسط راه من پشیمون شدم برگردم جاده تنگ پیچ و سنگی بود پر از ماشین سنگین پیاده رو نداشت ک از کنارش برگردم باید وسط جاده راه میرفتم جاده اینقدر بارید و شیب داشت طوری ک اون بالا نگاه میکردم ماشینهای ک میرفتن پایین از روی صخره میپریدن منم باید از صخره میپریدم ولی ماشین سنگین زیاد بود منم پیاده در همین هنگام ی زن دیگه امد گفت من سالهاست همین راهو پیاده میرم بر میگردم سخته ولی مجبورم من گفتم نمیتونم چن تا اقا کنار جاده بودن التماسشون میکردم ی راه دیگه ی میانبر ی چیزی نشونم بدن ک برگردم پیش بچهام اونا هم داشتن مسخرم میکردن از خواب پریدم

6. عليرضا

سلام
    خسته نباشيد
    من خواب ديدم با پارتنرم كه تازه اشنا شدم و قصدمون هم ازدواج هست تو يه جاده كه پيج وخم داره رفتيم رسيديم يجا كه رودخونه اينا داشت و قشنگ بود تفريح كرديم عكس گرفتيم برگشتني يجا كوه ريزش كرد و جاده بسته شد. ولي بعد يه مدت مردم اومدن راه رو باز كردن و تونستيم برگرديم
    تعبيرش چي ميشه؟

با سلام
      این خواب می تواند از جهاتی فقط هوس شما برای سفر کردن با ایشان را نشان دهد و از طرف دیگر هم می تواند نشان از ان باشد که در اینده و مسیری که با ایشان طی کنید تلخی هایی را بینید که حل شوند.

7. باوی

سلام من خواب دیدم من شوهرم تو ماشینش داریم راه میرم ولی من باش قهر بودم بعدش شوهرم ایستاده از ماشینش بیرونم کرد بهم گفت من نمیخوامت میخوام طلاق بده بامن دعوا کرد ولم کرد ماشینش سوار کرده رفت من مندم تو جاده تنها تعبیر این خواب چیه

با سلام
      اینگونه خواب ها را معمولا در تعابیر خواب به بالعکس تعبیر شده اند و نشان از ان است که می تواند دوستی بیشتری در اینده برای شما حاصل شود.

8. فریماه

سلام من خواب پلی دیدم که زیرش آب میرفت من بایه کسی”ناشناس”که مونث بود از اب پل عبورکردم ولی زیرپایمان آب بود،ولی آب بهمون نمیرسید وخوشحال بودم
    تااینکه ازپله های سنتی قشنگ میخواستیم عبورکنیم راه طولانی بودولی من همه پله هاروپیمودم در اخر راه بسته بودوتمام.
    تعبیرچیست؟

با سلام
      این خواب ممکن است نشانی از اینده داشته باشد که در ان برای شما خبری نهفته است که از موضوعی و اتفاقی به سلامت عبور خواهید کرد که ممکن است کمک کسی هم در ان دخیل باشد.

9. Moni

سلام. خواب دیدم با همسرم تو یه جاده صاف با ماشین تو حرکت هستیم هیچ کس تو جاده نبود فقط ما بودیم بعدش نرسیده به انتهای جاده از ماشین پیاده شدیم تو خوابم ناراحت شدم از اینکه به انتها نرسیدیم ولی بعدش دیدم بدون اینکه سوار ماشین بشیم من و همسرم انتهای جاده رسیدیم اونجا وایستادیم .خوشحال بودم ولی مقصدی نمی دیدم. میشه تعبیرش بگید ممنون میشم

با سلام
      در این خواب می توان ماشین را به همان زندگی اشاره کرد و اینکه در خواب شما به راحتی به مقصد رسیده اید بسیار خیر است ومی تواند نشان از رسیدن به خیری در اینده و عاقبت به خیری نیز باشد.

10. ایلماز

سلام من خواب دیدم که از خیابانی میگذشتم بعد برگشتم حین برگشتن در بسته ای دیدم ولی از روی دیوار پریدم اونطرف و دیدم مثل یک فضای خیلی زیاد جلوم هست ممنون میشم تعبیر کنید

با سلام
      در تعبیر خواب بازکردن در بسته بسیار به خیر امده است و ممکن است به معنای گشایشی عظیم در زندگی بیننده ی خواب باشد و از این رو بسیار برای شما خیر است.

11. فاطمه بانو

سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم که با برادرهام در تو یه جاده یا میریم که برادر بزرگترم دست مو گرفته و تندو تند میریم برادر کوچیک ترمم اون پشت وسیله هارو گرفته داره میاد اطراف جاده هم سرسبز بود این سرسبزی که میگم مثل جنگل یا باغ نبود تو خواب میدیدم که مثلا یه گیاه سبز اونجا هست یه قسمتی از کنار جاده ام انگار حالت چمن داشت یه چیزی مثل چشمه یا یه برکه یه همچین چیزی بود که انگار یه عده بچه اونجا اومده بودن اردو داشتن غذا میخوردن و شیطنت میکردن من به صورت یه عابر گذری اینارو دیدمو رفتم من مجرد هستم ممنون میشم تعبیر کنید

با سلام
      تعبیر خواب جاده به معنای همان زندگی می تواند باشد و به همین صورت خواب شما بسیار خیر خواهد بود و ممکن استب به آن معنا باشد که در مسیر زندگی خود ان اشخاص را خواهید داشت و مسیری خیر برای شما خواهد بود.

12. Doni

سلام من خواب دیدم دارم فرار میکنم از دست ی مرد غریبه مادرم و مادربزرگمم همراهم بودن از داخل ی کوچه باغ خیلی تنگ رسیدم به ۳ راهی یک راهی بود خیلی تنگ و ناهموار بود اونو نرفتم رفتم ی کوچه دیگ یهو خیلی سریع خوردم به بن بست و اون ادم رسید سمت من یهو پرواز کردم خیلی اوج گرفتم و ترسناک بود اون طرف افتادم زمین

با سلام
      دیدن خواب پرواز کردن در حالت عادی تعبیر دیگری دارد اما در اینجا برای شما به احتمال زیاد دارای تعبیر نیست و نشان از کابوسی برای شما دارد و از این جهت از بابت دیدن ان نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشد

13. جلال

سلام شب خواب دیدم پسری بزرگتر کنار ساحل دریا چند سیلی به دختر کوچکم زد ومن اعتراض کردم و همگی رفتیم در رفتن خانواده ام نبودن ولی من در جایی تنگ حالت مخروبه که طرف دیگه راه فرار معلوم بود گیر بودم رفتم از دیواری بالا تا برم بیرون سگی با سیاهی بیشتر و سفیدی کمتر بی صدا نمیزاره برم.آمدم برم از راه دیگه بیدار شدم.

با سلام
      همانگونه که از نشانه های این خواب مشخص است چند فاکتور در خواب شما وجود دارند که نشانه های ترس های درونی شماست و دارای تعبیر عینی نیست و از این رو از بابت ان نگران نباشید.

14. فاطمه م

سلام وقت بخیر. ببخشید اینکه خوابِ ببینی داری یک مسیرهموار رو طی میکنی و بعدش از همون مسیر برمیگردی اما همون جاده برای برگشتن ناهمواره و جلو راهت کوهه … تعبیرش چبمیشه؟ممنون میشم پاسخ بدید

با سلام
      این خواب می تواند به این صورت تعبیر گردد که شما در اینده نه چندان دور ممکن است کاری را انجام دهید که برای شما بسیار راحت باشد اما باید نسبت به عواقب آن بسیار اگاه باشید.

15. ازاده

سلام من خواب دیدم وسط چند راه موندم به هر راه نگاه میکنم بن بسته ولی یهو راهی اسونو ساده میبینم که از اون میام بیرون

با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب برای شما خیر است و نشانه ای از گشایشی در کارهایتان می تواند باشد.
      سربلندو پیروز باشید.

16. Asal

من خواب دیدم با دوتا از دوستام توی خیابون بودیم و یه هو ته خیابون بن بست شد ولی بازم ماشینا میومدن..
    ماهم یه تاکسی گرفتیم تاکسیه دور زد و رفتیم

با سلام
      در تعبیر این خواب می توان به این صورت گفت که برای شما به این معنا ممکن است باشد که در اینده در کاری که به همراه دوستانتان انجام خواهید داد به کمک دیگری نیاز پیدا خواهید کرد که مشکلی را برایتان حل کند و باید بدانید که ممکن است این مشکل به دست خود شما حل نشود.

17. فروغ

سلام من امروز ظهر خواب دیدم که میخوام به شهری برای تفریح سفر کنم خودم تنها سوار ماشین بودم به یه دو راهی رسیدم هر دو تاش آسفالت بود و چهارباند بود یکیش رو انتخاب کردم تنها فرقی که داشتن این بود که راهی که انتخاب کردم سرسبز بود بعد که رفتم به بن بست رسیدم دیدم تونلی هست که هنوز کامل ساخته نشده و راه اصلی اون یکی بوده و کلا راهم رو برمبنای سرسبزی انتخاب نکرده بودم انگار قبلا از این راه رفته بودم به خاطر همین انتخابش کردم ولی به بن بست رسیدم و از خواب بیدار شدم

با سلام
      این خواب همانگونه که دیده اید می تواند به این صورت تعبیر گردد که باید نسبت به انتخابی که در اینده خواهید کرد بسیار دقیق باشید و بدانید که ممکن است به این معنا باشد که شما اصلا نباید بر اساس ظواهر چیزی را انتخاب کنید و باید بسیار در انتخاب هایتان اگاه باشید.
      سربلند وپیروز باشید.

18. tarane

سلام خسته نباشید من خواب دیدم که تقریبا بیشتر جاده روستامونو که آسفالت هستش رو با اب تقریبا زیاد و زلالی به سرعت از اول تا آخر میشورمو و‌تمیز میکنم و از سراشیبی ها هم به راحتی عبور میکنم(البته خودمون ساکن روستامون‌نیستیم در حال حاضر). تعبیرشو ممنون میشم بگید

با سلام
      از انجا که در تعبیر خواب جاده امده است که همان مسیر زندگی بیننده ی خواب است از این رو در این خواب برای شما خیری وجود دارد که نشان از ان است که در اینده شما کاری برای زندگی خود خواهیدکرد که به واسطه ی آن برای شما خیری در نظر گرفته شود که زندگیتان را سامان دهد.

19. مرضیه

سلام
    من خواب دیدم با پسر مورد علاقه ام قرار گذاشته بودم اما چون مامان بابام فهمیدن مجبور شدم با اونا بروم و اون وقتی مامان بابام را دیده بود خودش را قایم کرد و داشت ما را از بالا نگاه میکرد و بابام غر میزد که تو باید ی جوری رفتار کنی همه عاشقت بشن نه اینکه سر کارت بذارن و منم یک اخم ریزی کرده بودم و دکمه های مانتوم باز بود و داشتیم با مامان بابام تو خیابون میرفتیم
    میشه بگید تعبیرش چیه ممنونم

با سلام
      این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و بیشتر بیانگر ترس های درونی شماست که شما از ان ترس دارید و از این رو نباید نگران باشید و سعی بر آن کنید که انتخاب های خود را بر اساس منطق انجام دهید.

20. محسن

خواب دیدم در جاده ای خاکی کنار ساحل دریا تنها درحال دویدنم و ناگهان جاده مثل رانش زمین فروریخت و خودم را آویزان لبه جاده قسمت جلوی جاده کردم ولی باز سقوط کردم ارتفاع خیلی زیاد ولی تسلیم نشدم و تصمیم گرفتم به بالا برگردم و تصمیمم عملی شد و بدون بال به سمت بالا پرواز کردم

و به قسمت عقب جاده برگشتم و دورریز کردم و از روی جاده ای که مسافت زیادی از آن ریخته شده بود به لبه جلوی راه پریدم (پرواز نکردم مثل یک انسان عادی که از جوی آب می پره ولی حدود ۵۰۰ متر بود و شروع به ادامه راه کردم وبه سرعت می دویدم تا به جایی رسیدم که پر از افعی سبز بود که من با فاصله دوسه متر توی هوا بالای سرشان می دویدم

به من حمله می کردند ولی نمی رسیدندچون بالای سرشان می دویدم و از جایی به بعد از خالق خواستم که مشکل حل بشه با مارها(یعنی نه من به اونها آسیب بزنم نه اونا به من و وجود اونها و خودم رو از یک حقیقت ببینیم هم من هم مار و اومدم رو زمین و می دویدم به جلو ولی دیگه به من مارها حمله نکردند

با سلام
      این خواب را میتوان به این شکل تعبیر کرد اما باید بدانید که تعبیر ان به این صورت است که در بخش اول خواب میتوان گفت که شما تلاش به کاری را اغاز خواهید کرد اما در ان شکستی مقطعی میخورید ولی دوباره با تلاش به جایگاه اول خود باز میگردید و پس از ان موفقیت جدید شما سبب نفوذ دشمنان در زندگیتان خواهد شد و این خود باز هم برای شما که از شکست های متمادی توانسته اید نجات یابید اهمیت ندارد و بسیار موفق خواهید شد اگر دلسرد نشوید.

21. فاطمه

من خواب دیدم با یک‌خانم‌که جاری من بودن و پانزده سال پیش در جوانی فوت کردند و ما رابطه نزدیکی با هم داشتیم سوار ماشینی بودیم و راننده من بودم بسیار چاق شده بودند بطوری که پشت صندلی من جانشدند مجبور شدم صندلی بغل رو بکشم جلو تا بنشینند جاده کلا یخ زده بود و من در حال صحبت کردن راحت رانندگی میکردم و ترس از سر خوردن یا هر حادثه ای رو نداشتم تعبیر این خواب رو لطفا بفرمایید

با سلام
      تعبیر این خواب به این صورت میتواند باشد که این خواب برای شما دوچیز را نمایان میکند.اول انکه چاقی بیش از حد کسی که مرده است خیر نیست و اگر حالشان خوب بوده است خیر است و نشان از جا و مکان خیر ایشان دارد ولی اگر عذاب اور بوده است به همان حالت بد است.
      دوم انکه جاده در خواب های ما مسیر زندگی است و این نشان از ان دارد که شما مسیری سخت در پیش دارید ولی بسیار برای شما راحت خواهد شد و نباید از ان بترسید.

22. ِفاطمه

سلام من سالهاست این خوابم تکرار میشه:
    با ماشین مثل اتوبوس داریم تو جاده حرکت میکنیم که یک دفعه به یک سربالایی خیلی پرشیب نزدیک به شیب 90 درجه میرسیم و همیشه تو خواب از گذشتن از این شیب می ترسم. تعبیر این خواب چیه؟

23. sara

میشه تعبیرشو بگین بهم

24. sara

سلام.من خواب دیدم تقریبا غروب شده و یه جاده هست که وسط یه دریا میگذره یعنی دو طرف جاده دریه هست بعد میخوام با یه نفر دیگه که الان اصلا یادم نیست کی بوده از جاده رد شیم بعد دریاها از دوطرف موج میزنن. من یه مقدار از جاده هم رفته بودم..بعد میگم الان دیگه غروبه الان آب میاد بالا بخاطر جذر و مد .باید روز از این جاده رد شد.چون از آب میترسیدم موج که زد ترسیدم برگشتم

25. مهران

خواب دیدم درجاده ای همواربودم که دوطرفش باغ بود وکنارش قبرستان قدیمی که گنجی درآن قبرها بود