تعبیر خواب شپش

دیدن شپش در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن شپش در خواب چیست؟

تعبیر خواب شپش

شپش در خواب انسانی است ضعیف، شپش عیال مرد است که نعمت او را می خورند.

شپش در خواب انگل و مزاحم است.

انگلی از همان نوع که گفته شد. یعنی به بیننده خواب نزدیک است و مزاحمی است که حتی در حریم او و محیط خانه و خانواده اش مالش را تباه می کند و جانش را می آزارد.

یکی از معبران نوشته ـ شپش اگر یکی باشد همسر است و اگر بسیار باشد مال و منال است و دارائی ـ اگر شپش را در خواب بکشید بر دشمن چیره می شوید و اگر شپش های بسیار بیننده خواب را بگزند بر سر زبان ها می افتد و مردم از او حرف می زنند.

به هر حال شپش در خواب های ما انگل و مزاحم است.

تعداد شپش در خواب نشان تعداد مزاحمین نیست بل که گویای شدت مزاحمت است.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب ساس

☺ تعبیر خواب «شپش» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «شپش» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


9 دیدگاه

  1. سولماز

    سلام خسته نباشین.وقتتون بخیر.ممنون میشم خواب منو تعبیر کنین.
    دیشب خواب دیدم برای دیدن اقوام بخواهیم رفته بودیم که نزدیک ساحل خونشون بوده .اما همشون داشتن با ترس و استرس تموم زندگیشون رو جم میکنن و میرفتن ازونجا ،گفتن داره شن های کناره دریا ریزش پیدا میکنه که خودمنم دیدم ریزش شن رو به سمت دریاکه دریا به سمت جلو درحرکت بود …منم درواقع سعی کردم باهاشون فرار کنم ازون شرایط،….
    ی قسمت از خواب منم توهمون دیشب این بود که یک خانم که نمیدونم کی بود موهاش شپش زده بودو موهاشو جلوی من داشت شونه میزد.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب برای شما ممکن است به این معنا باشد که با چشمان خود در اینده از هم پاشیدن زندگی کسی را ببینید که برای ایشان خیر نیست و در این بین ممکن است علت ان دشمنی باشد که برای ایشان مزاحم است.
      سربلند و پیروز باشید

  2. صالح

    با سلام
    من خواب دیدم روی سرم یه چیزی مثل زخم بود و متوجه شدم شپش هستش وقتی شونه رو محکم زدم و از پایین موست سرم کشیدم میلیون ها شپش کنده شون و پرواز میکردن بعد با اسپری کشنده حشرات شروع کردم به اسپری کردن و دوباره میخواستم بقیه جاهایی که شپش ها خوابیده بودن بکشم ..ولی میلیون ها شایدم بیشتر شپش بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعبیر خواب شپش، این خواب می تواند به این صورت تعبیر گردد که شما مزاحم های بسیاری ممکن است در زندگی خود داشته باشید که از ایشان بی خبرید و باید بسیار در این موضوع دقیق باشید تا مسیر رشد شما هموار تر شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  3. مریم

    سلام میشه خواب من رو تعبیر کنید من خواب دیدم که خواهرم و خواهر زادم موهامو نگا کردن و گفتن که موهام شپش زده من همون لحظه موهامو نگا کردم دیدم ریشه موهام تخم شپش زده نه کل موهام و یه چن تا شپشم از موهام بالا رفت خیلی ناراحت شدم ولی تو خواب میخواستم وانمود کنم که موهام شپش نزدن و جلوی خواهرم خجالت میکشیدم خواهرم به یه بهونه منو از خونش بیرون کرد ولی با روی باز .همش توی فکر این بودم که چطوری از شرشون خلاص شم تو فکر شامپو و چیزای دیگه بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب این خواب می تواند به این صورت تعبیر گردد که شما در اطرافتان ممکن است کسانی داشته باشید که مزاحم و بیخود هستند و ممکن است حفظ آن ها سبب از دست دادن نزدیکانتان شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  4. الهام

    سلام میشه جواب منو بدید مادرم 36 روزه فوت کرد خاهرم دیشب خاب دیده جنازه مادرمو می‌شوریم و از سرش شپش میره. بنظرتون چ تعبیری داره؟
    نگرانم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که ممکن است به این معنا باشد که ایشان با وجود آنکه دستشان از این دنیا کوتاه است اما کسی و شخصی در این دنیا دارند که ممکن است سبب مزاحمت برای زندگی اخروی ایشان شده باشد و از این رو حتما قصد بر ان کنید که این موضوع را پیدا کنید و یا اینکه برای ایشان خیراتی به این نیت بدهید.
      سربلندو پیروز باشید

  5. طیبه

    خوب بودتعبیرش

نظر خود را بیان کنید