تعبیر خواب پول (اسکناس)

دیدن پول (اسکناس) در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن پول (اسکناس) در خواب چیست؟

تعبیر خواب پول,تعبیر دیدن تراول پنجاه هزار تومانی money

پول در خواب خوب نیست همان قدر که به چشم عده ای در بیداری خوب است.

در بیداری داشتن پول زیاد هم موجب رفاه است و هم علتی برای نشان دادن تشخص و بزرگی اما در خواب درست عکس این است و داشتن پول چه اندک و چه بسیار نشان ابتلا و گرفتاری از نوع کثیف آن است.

پول خرد و سکه غم و غصه کوچک است از آن نوع که روزانه برای ما پیش می آید و چه بسا شب هنگام فراموش می کنیم ولی پول به طور کلی نشان دهنده ناراحتی هایی است که پیش می آید و زندگی انسان را زشت و نامطلوب می کند.

در مورد مسکوک طلا به حرف ط کلمه طلا مراجعه کنید. اینجا فقط سکه های رایج و اسکناس مورد نظر است که مجموعا پول می شناسیم.

چنان چه در خواب ببینید که مقدار زیادی پول مقابل خود ریخته اید و سرگرم شمارش آن هستید خواب شما می گوید که در آینده گرفتاری هایی برای شما پیش می آید.

چنان چه از کسی پولی گرفتید آن شخص برای شما دردسر درست می کند و اگر خودتان به کسی پول دادید شما برای او ناراحتی هایی را به وجود می آورید که شاید خودتان هم نمی خواستید.

روی هم رفته پول و چرک و ابتلا و بد بختی است و اگر در کتاب های تعبیر چیز دیگری جز این نوشته شده باشد به نظر من درست نیست چون آن چه در این کتاب آمده غیر از نقل قول ها همه مبتنی بر تجربه است. چه شخصی و چه تجربیات دیگران که موثق و معتمد هستند و بودند.


برای مثال این خواب را نقل می کنم که نمونه خوبی برای اثبات نظر بالا است. دو نفر دوست قدیمی یک ملک مشاع داشتند.

این باغ بزرگی بود که از یک ضلع به مزارع شهریار کرج متصل می شد. موردی پیش آمد که یکی از دو رفیق قدیمی و شریک ملکی که خویشاوندی هم داشتند تصمصم گرفت سهم خودش را بفروشد.

خریدار حاظر نبود ملک مشاع را بخرد. در مورد تفکیک هم مشکلات ثبتی وجود داشت.

قرار شد یکی از دو دوست صمیمی سهم دوست دیگر را بخرد و بعد یک جا به خریدار سوم بفروشد. بر سر همین بین دو دوست و دو شریک و دو خویشاوند اختلاف افتاد و دعوا شد و کارشان به نزاع خانوادگی رسید.

شبی یکی از آن ها در خواب دید که دوست و شریکش که حالا با هم قهر بودند و به خانه او آمده و یک صندوق پول آورده که فلانی بیا این پول را بگیر و سهم خودت را به من بده.

صبح کسی که خواب دیده بود خواب خود را برای خانم آتیانوس تعریف کرد و تعبیر خواست. او گفت (دوستت به تو تهمت می زند و گرفتاری بزرگی برای تو به وجود می آورد) سه روز بعد ماشین مسروقه را در مدخل باغی متعلق به همان مرد بیننده خواب یافتند و او را که صاحب باغ بود به اتهام سرقت اتومبیل و همه چیزهایی که در آن بوده بازداشت کردند.

سه چهار ماه طول کشید تا او توانست ثابت کند که دزد اتومبیل نیست و اصلا دزد نمی تواند باشد. در این فاصله مجبور شد سهم باغش را هم به شریکش بفروشد.

سال بعد که سرو صدا ها خوابید و موضوع تقریبا فراموش شده بود آشکار شد که شریکش این توطئه را ترتیب داده و به وسیله پسرش اتومبیلی را دزدیده و در مدخل باغ او گذاشته بودند.

هدف از نقل این ماجرا این است که بدانیم پول نشان ابتلا و گرفتاری است و تعبیری که خانم آتیانوس یونانی کرد چه قدر درست و دقیق بود.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب سکه طلا

☺ تعبیر خواب «پول (اسکناس)» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «پول (اسکناس)» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


120 دیدگاه

  1. Alin

    سلام من خواب دیدم برادرم پول کاغذی ۱۰۰ هزار تومانی زیادی بهم داد این تعبیرش چیه؟

  2. نگین

    سلام من خواب دیدم توی ماشین خیلی گرون قیمت با خوانواده هستم و دو تا ساک پر از پول دستمه که دسته دسته پول های نو توش بود و هر چقدر پول ها رو خرج میکردم تموم نمیشد تعبیرش چی ؟ ممنون

  3. Milad

    سلام خواب دیدم کنار اب پول ها از جیبم میافتن
    بعدش افرادی که دورم هست پول ها رو بهم برمیگردونن

  4. ghasemghasem727@gmail.com

    سلام .
    من خواب دیدم ک مراسمی بود صاحب مراسم عموی ام بودن .تو اون مراسم پول جمع میکردن .بعد یه عموی دیگ ام ک مرده پول از مردم میگرفت میداد بهم منم یادداشت میکرم تو دفتری اسم طرف پول داده رو

  5. رضا

    باسلام
    خواب دیدم در خانه ای که مال پدرم هست و توسط عمویم بالا کشیده شده،همان عمویم کلی پول دلار از زیر خاک پیداکرده.و از ما مخفی میکرد این موضوع را.

  6. نگین

    سلام
    خواب دیدم همراه عمه و دخترش و مادربزرگم که فوت کرده با مادرم داخل خانه ایی هستیم البته با عمه و دخترش قهر هستیم و رابطه نداریم یکهو عمویم که اوهم آدم درستی نیست و مشکل مالی داریم باهاش و صحبت نمیکنیم باهم از در آمد تو و یک عالمه اسکناس به مادرم داد

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب گرفتن پول از کسی امده است که می تواند نشان از ان باشد که شما در اینده به واسطه ی ایشان دچار مشکلی خواهید شد و برای شما دردسری می سازند./
      سربلند و پیروز باشید

  7. امیر

    سلام پدرم خواب دیده که روی سر برادرم پول می‌ریزه و خوشحالی می‌کنه تعبیرش چی میشه با تشکر

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب برای ایشان بر اساس تعابیر خواب خیر نیست و می تواند نشانی از خدای ناکره ابتلا به مشکل و گناهی باشد که باید از ان دوری کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  8. ساره

    سلام وقت بخیر
    من خواب دیدم داخل خونمون همراه خواهر و زن عموم داشتیم پول عیدی های خواهرم ک همه پول های نو و تروال های نو بودن را میشمردیم ،در اخر که شمردیم مبلغ پول 4 میلیون تومان شد ،من خیلی تعجب میکردم ک امسال پول عیدی هایمان انقدر زیاد شده ما هیچ سالی انقدر پول عیدی نگرفته بودیم

    • تعبیر خواب

      باسلام
      در خواب امده است که دیدن پول نمی تواند خیر باشد و نشان از غم است و از این رو خدای ناکرده ممکن است خوابی خیر نباشد و باید صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  9. رضا قصری

    سلام بنده خواب دیدم تو خونه دوستم که در حال حاضر با هم زندگی می‌کنیم و جفتمون مجردم از جیب یکی از شلوارهای آویزان در جا لباسی چند تا تراول 50 تومان مقدارش رو حدودا 3تا دیدم و ممکنه بیشتر هم بوده باشه خیلی خوشحال شدم از پیدا کردنش لطف میکنید کمکم کنید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعابیر خواب برای پیدا کردن پول به خیر نیامده است و ممکن است نشان از ان باشد که برای شما مشکلی پیش بیاید که خدای ناکرده در رابطیتان تاثیر گذار باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  10. کیمیا

    سلام .خوای دیدم همسرم کیف پول زن برادرش رو پر پول کرد ومن هر چقدر التماس کردم اون مقدار پول رو به من بدهد قبول نکرد و گفت اون قابل اعتمادتره؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      اگر در واقعیت چیزی از بی اعتمادی بین شما نیست پس ممکن است که به این معنا باشد که ایشان در حق دیگران بیش از شما لطفی می کنند و این برای شما سخت است.
      سربلند و پیروز باشید

  11. صدف احمدی

    سلام من خواب دیدیم که 200 هزارتومان پول گذاشتم در کفش

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند نشان از ان باشد که خودتان برای کسی که دوستش دارید مشکلی ایجاد کنید که خیر نیست و باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  12. وحیده

    سلام
    من خواب دیدم که پول زیادی رو که پیدا کرده بودم رو با خوشحالی به صاحبش برمیگردونم و در مقابل صاحب پول چکی به عنوان مژدگانی برای من نوشته بود که برش نداشتم یعنی نمیدونستم چک، بعدش متوجه شدم که چک بوده…

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب برای شما به این معنا می تواند باشد که خیری ممکن است در اینده در انتظار شما باشد که باید در استفاده از آن بسیار دقت کنید که خدای نکرده ان را از دست ندهید./
      سربلند و پیروز باشید

  13. سمیراهستم

    سلام من باپدرهمسرم درواقعیت حرف نمیزنم دیشب خواب دیدم ایشون توی خواب به من تراول100هزارتومانی میده من ازایشون قبول نمیکنم مثلابه منظورآشتی ولی ایشون به زورپول بهم دادن وبامن روبوسی کردن تعبیرخواب من چیست؟؟؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب می تواند نشان از غم باشد اما برای شما هم ممکن است ازردگی از طولانی شدن مدت قهرتان باشد و سعی در پا پیش گذاشتن کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  14. ایرج

    سلام خواب دیدم مقدار زیادی پول وتراول از جیبم روی زمین ریخت و در حال جمع کردن آنها هستم نمیدونم چه تعبیری داره؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب اسکناس به خیر نیامده است و می تواند نشان از ان باشد که شما به چیزی که خیر شما در ان نیست مشغول می شوید و از ان دست نمی کشید. بسیار باید دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  15. ابراهیم

    سلام من خواب دیدم که یکدفعه پول هام همش ریخت زمین وبعد من زود جمعش کردم لطفا تعبیرش روبگید ممنون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب برای شما ممکن است به این تعبیر باشد که در اینده نه چندان دور خطری برای انچه که مایه عزت شماست پیش بیاید که با سرعت آن را رفع کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  16. صدیقه

    سلام
    من در خواب دیدم که مقدار زیادی از پول های خودم خونه خواهر شوهرم مونده و البته این پولا باتله شده بودن پسرم از کمدشون در اورد داد بمن منم متعجب بودم که کی این همه پول رو جا گذاشته بودم که خودم خبر نداشتم و ناراحت بودم که پولام الان باتله هستش. تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر دارد و غمی که می‌توانست شما را ناراحت کند بدون آنکه خودتان بفهمید پشت سر گذاشته ایدو خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  17. Zahra

    سلام،مایک صندوق صدقه کوچیک توخونمون داریم،خواب دیدم یکی از زنهای فامیل نزدیک که بااین خانم هم در واقعیت قهرهستیم،چندتا تراول پنجاهی نو جدید وقدیم برای صدقه اورد داد ب من که بندازم صندوق،از اونجاییکه ب اون پول احتیاج داشتم ننداختم توصندوق برداشتم برای خودم که بزنم ب یه زخم زندگیم،ولی وانمود کردم که انداختم صندوق صدقه، میخاستم بدونم تعبیرش چی میشه، ممنونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما غم و ناراحتی را به خود روا خواهید داشت و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  18. فاطمه

    با سلام
    من دوماهی هست که باشوهرم قهریم و خونه پدرم هستم چند شب پیش خواب دیدم: کیفمو آوردم نشون شوهرم دادم و گفتم ببین چقد خونوادم بهم پول دادن حتی یه پاکت تو کیفم بود که پر اسکناس50تومنی بود شوهرمم گفت بذار منم یه مقدار بهت پول بدم آخرشم همش توبغل هم بودیم… تعبیرش چی میتونه باشه؟ البته اینم بگم که منم طی این دو ماه مهرمو اجرا گذاشتم….

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن است که شما از طرف همسرتان ناراحتی به شما خواهد رسید و نیک نیست و اگر میتوانید با زبان شیرین موضورا به تفاهم بکشانید و به زندگیتان بر گردید و اگر نمی‌توانید با تفاهم جدا شوید. که ناراحتی شما کمتر باشد.
      سربلند و پیروز باشید.

  19. سینا

    در خواب دیدم خیلی ناراحت بودم ، یک ظرف نامە بهم داده بودند که پر از پول بود تا به صاحبش برسانم ولی نام و نشانی نداشت و نمی دانستم مال کیست، مجبور شدم بازش کنم تا ببینم مردی که ان را میخواهد ڕاست میگوید یان نا … با اینکە مقدار پول را میدانست اما بهش شک داشتم و ندادم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این صورت است که شما غم و ناراحتی را با دستان خودتان به خودتان روا خواهید داد و نیک نیست و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  20. نرگس

    خواب دیدم با پسر عموم رفتم بانک و اون کلید گاوصندوق بانک گرفت و رفت طبقه بالا و دسته دسته پول و تراول میذاشت داخل گاوصندوق.و حتی رفت و دوباره برگشت به بانک و هرچی نگاه میکردم و دور و برم دیگه ندیدمش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن است که ایشان زنی خواهند گرفت که مورد اعتماد شان است و را هایشان را به همسرشان خواهد گفت و نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  21. Zahra

    مامانم خواب دیده که مادرشوهرش بهش میگه برو از تو کیفم پول بردار و مامانم از تو کیف چندتا تراول برمیدره تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن دارد که از طرف شخصی غمی به خانوادتان وارد خواهد شد که نیک نیست و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  22. Zahra

    مادرم خواب میبینه که مادرشوهرش بهش میگه برو از تو کیفم پول بردار و مادرم از داخل کیف چندتا تراول برمیدارند تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب تعبیر به نیکی ندارد و نشان بر دیدن غم است وباید مراقب باشند و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  23. اسماعیل میری

    خواب همسرم که پدرش را که فوت شده در خواب می‌بیند و انگار کسی بهش پول داده من براش میشمرم ومیدم میذاره توجیبش وبعد انگار برادر شوهرم هم آنجاست بعد صبح پدرم میبینه پولش کم شده ومن گمان می‌کنم پول کم شده را برادر شوهرم برداشته ولی بعد آن پول کم شده را از پشت قفسه های مغازه پیدا میکنم ویواشکی میذارم تو کیفم تعبیر خواب چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر غم و ناراحتی است که به دیگران وارد خواهید کرد و خوب نیست و اینکه با این موضوع که از خودتان نشات خواهد گرفت خودتان را هم ناراحت خواهید کرد به این دلیل که پول نشان بر غم و ناراحتی دارد.
      سربلند وپیروز باشید.

  24. فاطمه رضایی

    سلام خواب دیدم یک عقاب تیره رنگ روی نرده تراس نشست و بال هاش رو چسبوند به دو طرف دیوار تراس . گفتم برو گفت که میخواد همین جا خونه بسازه . گفتم نمیشه جا نیست . گفت نمیرم میخوام همین جا بمونم . تعبیرش چیه .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب عقاب ت نشان بر حکم از طرف رئیس و حاکم یک شهر است و اینکه لانه ساختن عقاب نشان بر بدی ندارد و به بزرگی و مقام هم تعبیر می‌شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  25. ابراهیم

    سلام خواب دیدم 4تا تراول 50 داشتم وقتی رفتم چیزی بخرم یکیش تقلبی بود و روش نوشته بود علی (ع )بعد هی فروشنده واطرافیا هی میخندیدن و میگفتن یکیش تقلبیه منم هی در تکابو بودمو میگفتم نه این فقط روش چیز نوشتن تقلبی نیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب پول آمده است که نشان بر غم دارد و و اینکه نام امام بر آن نوشته شده است با خوبی تعبیر می‌شود و احتمالا شما عملی دست خواهی کد زد که به آن امید دارید اما سرانجام آن به آن صورت که می‌خواهید انجام نخواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  26. امیر

    سلام، خواب دیدم از آسمون همراه بارون اسکناسهای مختلف میریزه و خوشحال بودم ولی جمع نکردم ازشون و انگار میترسیدم ازشون!!!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر وجود غم دارد و اینکه ناراحتی و غمی به وجود خواهد آمد و اینکه شما از آن برنداشته اید نیک است و نشان از بدی ندارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  27. محمد

    باسلام من خواب دیدم پولهایم درکیف پولیم هی زیادو زیاد تر میشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      درتعبیرخواب پول امده است که نشان برخوبی ندارد و به این تعبیر است که غم و غصه شما در حال بیشتر شدن است که خوب نیست و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  28. محمد رفیعی

    سلام خواب دیدم در ماشین پشت فرمون نشستم و یک خانم که نمیشناسم کنارم پول میشماره و بعد میگه کمه در ضمن من مجردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما بر این شکل است که شما فرمان مسیر زندگیتان را به دست گرفته اید و در این مسیر فردی به شما نزدیک خواهد شد که با خود غم برای شما به همراه خواهد اورد که خوب نیست.صدقه بدهید و هوشیار باشید.

  29. شعیب

    سلام
    من در خواب دیدم که از صندوق پدرم دارم پول برمیدارم به مقدار کم و پدرم ۳ ماهی میشه وفات کردن ممنون …

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که بر اساس تعابیر خوواب امده است که می تواند به این صورت تعبیر شود که شما ممکن است در اینده کاری انجام دهید که سبب اذیت خود شما و ان مرحوم شود و از این رو باید بسیار در کارهای خود دقت کنید که خدای ناکرده این موضوع برای شما اتفاق نیفتد.
      برای ایشان خیراتی دهید
      سربلند و پیروز باشید

  30. adrin

    سلام
    خواب دیدم از مغازه ایی بستنی یا آبمیوه خرید میکنم پولش رو به دلار دادم اونم بقیه پول را به دلار داد با خودم میگفتم همه چی گرون شده !!!!!!!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب بستنی نشان از خوبی است و به معنی رسیدن به آرزو و اینکه لذت های زود گذر هم بعضی معبران تعبیر نموده اند. و اینکه خواب شما نشان از افکار روزانه شما نشات گرفته است که این موضوع ذهن شما را درگیر کرده است.
      سربلند و پیروز باشید.

  31. وحید

    سلام من خواب دیدم یکنفر برام پول واریز کرده به حسابم بعدش بهم پی ام میده میگه برو واسه خودت چیزی بگیر تعبیرش چی میشه البته درست یادم نیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما می‌تواند خیر باشد و نشان از کمک یک دوست و یا فردی که از شرایط شما آگاه است.
      و نشان از خیر. دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  32. فرشته

    سلام من های دیدم به کسی مثل فروشنده تراول ۵۰ هزار تومنی دادم و اون برای من باقی پول رو طوری حساب کرد ک انگار تراول ۵۰۰هزار تومانه .از طرفی تو ذهنم بود تراول ۵۰۰هزار نداریم اخه اما از طرفی هم خوشحال بودم که پول زیاد دارم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خوب نیست و نشان ناراحتی دارد که خودتان آگاهانه آن را برای خود فراهم خواهید آورد پس حتما صدقه بدهید و بر رفتار و اعمالتان تمرکز داشته باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  33. Hasan bigdeli

    با سپاس از زحمات شما

  34. Hasan bigdeli

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    در خواب دیدم که مادرم با من تماس تلفنی گرفت و به من گفت که 1میلیون تومان به حساب من واریز کرده و من به او گفتم که چرا این کار را کردی و او گفت تو که خونه ما نمیایی اینو زدم تا خرج خودت کنی (من هم چون در واقعیت اجاره‌ام عقب افتاده)من هم گفتم خوبه اجازه خونه ام رو میدم
    (در واقعیت هم به خاطر بعضی مشکلات خانوادگی خانه مادرم نمیرم)
    ممنون از محبت شما

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر کدورت و ناراحتی است که بین شما و مادتان پیش امده است که ایشان برای رفع کدورت خیری به شما خواهند رساند و ایا ان را حل خواهند کرد و اینکه پول در خواب نشان بر خوبی نیست و اینکه ان را ندیده اید میتواند خیر باشد .
      سربلند و پیروز باشید .

      • Hasan bigdeli

        با سپاس از زحمات شما

  35. Soleyman

    خواب دیدیدم رفیقم پولش رو میشمارد تعبیرش پیدانشد چه تعبیردارد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب پول شمردن در خواب خوب نیست و نشان بر این دارد که به دنبال غمی میرود و ان را برای خود می اورد . برای دفع بلا صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  36. شیما

    سلام پسرم دیشب خواب دبده که همراه من و پدرش توی یک اتوبان تاریک می رفتیم که کنار اتوبان کلی کیف سامسونت بوده ما میریم سراغ کیف ها و اونا را باز می کنیم توی یکی از اونا کلی طلا پیدا می کنیم وبر می داریم و توی یکی دیگش کلی دلار پیدا می کنیم اونا را هم بر می داریم.و بقیه کیف ها خالی بودند ما همراه طلا ودلارهایی که پیدا کردیم میریم خونه مادرم اونجا جریان را که به اونا میگیم مادرم وخواهرم هم از ما می خواند که ببریمشون اون جا شاید اونا هم دلار و طلا پیدا کنند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      باید خدمت شما عرض کنم که دیدن این خواب نشان بر امیال و ارزوهای بیننده خواب است . و اینکه این خواب برای همه ما خوشایند است و اگر شما دچار مشکل مالی نیستید خوابتان قابل تعبیر است و اینکه طلا در خواب خیر است و نشان بر این است که کار و اکور کارتان به نتیجه خواهد رسید اما دلار که نشان بر پول دارد خوب نیست .و برای دفع بد بودن ان صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید

  37. مهرزاد

    سلام
    خواب دیدم پسر کوچکم که فوت کرده یه کیسه دستشه و از توی کیسه ۳ بسته پول در آورد و داد بهم و گفت بده به برادرم .
    ممنون میشم تعبیرش رو بگید .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خیر است و اینکه پول در خواب نشان بر خوبی ندارد ولی میت هر هدیه به شما و یا هر کسی در خواب بدهد نشان بر خیر است که بر فرزند شما خیری خواهد رسید .. برای فرزند فوت شده خیرات هدیه بفرماید .
      سربلند و پیروز باشید .

  38. فاطمه رضایی

    سلام خواب دیدم پدرم که فوت کرده اند برایم هشت یا نه تا آبمیوه با طعم های مختلف در بسته بندی های خیلی خاص و نقره ای آورده بودند و انگور بنفش و سبز و تمشک را واضح می دیدم . خواهرم گفت اینها چیه و پدرم گفتند اینها را برای فاطمه آوردم مال شما نیست . پدرم را به زمان میانسالی و آراسته می دیدم . از آن شب در کل احساس آرامش بیشتری دارم . این خواب را چند روز بعد از سالگردشان دیدم . تعبیرش چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان از این دارد که شما از جانب پدرتان خیری به شما خواهد رسید و اینکه شما پدرتان دعا های خیرش را برایتان در ان دنیا دارد و اینکه در خواب دیدن میت به شما هدیه بدهد بسیار نیک است و نشان بر خیری دارد که میتواند از هر جایی به شما برسد و اینکه انگور نشان بر مال و سلامتی دارد .
      سربلند و پیروز باشید .
      تعبیر خواب تمشک الامتو

  39. بابک

    سلام.من در خواب دیدم که مقدار بسیار بسیار زیادی دلار جلوم هست.این تعبیرش چی هست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به گفته معبران داشتن پول چه اندک و چه بسيار نشان ابتلا و گرفتاري از نوع کثيف آن است. پول خرد و سکه غم و غصه کوچک است از آن نوع که روزانه براي ما پيش مي آيد و چه بسا شب هنگام فراموش مي کنيم ولي پول به طور کلي نشان دهنده ناراحتي هائي است که پيش مي آيد و زندگي انسان را زشت و نامطلوب مي کند.
      سربلند و پیروز باشید .

  40. عسل

    با سلام خواب دیدم پیرمردی نیازمند از همه درخواست کمک می‌کرد ولی کسی پولی بهش نمی‌داد وقتی به من رسید حس کردم دهانش کمی بو میداد خواستم بهش آدامس بدم گفتم ناراحت میشه و بهش دو تا 500 تومانی دادم او هم کتاب فالی را باز کرد و من دیدم متن شعر در مورد غم بابا بود او سعی داشت صفحه فالو عوض کنه ولی من اجازه ندادم و همینطور اشکهام روی میز می‌ریخت. ممنونم از لطف شما

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان از این دارد که شما فردی دل رح هستید و به اطرافیانتان توجه خاصی دارید و اینکه بسیار متوجه هستید که دل کسی را نرنجانید و اینکه اگر پدرتان در قید حیات هستند بیشتر مراقبشان باشد و اینکه اگر نیستن برای ارامش روح ایشان فاتحه هدیه دهید و اینکه تعبیر دیگر به این شکل است که شما در حاضر حس میکنید شخصی از شما حمایت نمیکند و تنها هستید و احساس تنهایی دارید که انشالله رفع خواهد شد .
      سربلند و پیروز باشید .

  41. حسین کرمی

    سلام خواب دیدم از یه منطقه ای آب داره میاد مثه رودخانه سیل یا همچین چیزی مقداری چوب کنار زدم اسکناس دوتومنی بود و بعد پول بیشتری با خودم برداشتم و اومدم تعبیرش رو نمیدونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب پول به تنهایی نشان از غم و ناراحتی است که زود از بین می‌رود و ماندگاری ندارد ولی اینکه شما آن را در آب روشن یافته باشید نشان بدی ندارد و پیدا کردن آنها در آب زلال بهتر است و اینکه ناراحتی را بر شما کمتر می‌کند و بر شما خیر و نیکی روا پیدا می‌کند و اینکه مقدار پول هم در خواب مهم است اگر کم باشد ناراحتی کمتر است.صدقه بدهید رفع بلا شود. انشالله
      سربلند و پیروز باشید.

  42. اشور علي

    مادر در خواب ديده كه دختر عمويم كه يك سال پيش فوت شدن به خانه ما مي ايد و گويا ناراحت و دلشوره داره و در حال گفتگو با من به من مقداري پول ميدهد و مادرم ازش ميخواهد كه بماند ولي او ميگويد كه كار دارد و ديرم شده و بايد برود . معنيش چي ميشه ؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما می‌تواند بر این معنی باشد که از طرف فرد فوت شده به شما خیری می‌رسد که شما را خوشحال می‌کند و یا از جایی که فکرش را نمی‌کنید و برای آرامش روحشان خیراتی هدیه بفرمایید.
      سربلند و پیروز باشید.

  43. فاطمه رضایی

    سلام خواب عجیبی دیدم که هیچکس تعبیر درستی درباره آن نداشت . خواب دیدم در آینه به دندانهایم نگاه می کردم که دیدم دندانهای ردیف بالا سمت راست از دندان جلو تا عقب آیت الکرسی به رنگ زعفران روی آنها نوشته شده است . تعبیرش چیست .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب به چند المان مروبط می شود که یکی از ان ها دندان است.در تعابیر خواب امده ایت که تعبیر دندان به منای نزدیکان است و دیگری زعفران است که در خواب به معنای انچ است که برای ان تلاش میکنید.
      و دیگری هم آیه الکرسی است که همیشه خیر و نیکو است و این خواب در مجموع خوابی خیر و نیکو است و می توان ان را به این شکل تعبیر کرد که در احتمالا اینده ی نه چندان دور صلاح کاری از نزدیکانتان به دست شما خواهد افتاد که شما با توکل ه خدا و تلاش خیلی زیاد از ان گذر خواهید کرد و بعد از ان شما در چشم خاواده بسیار مهم تر و قویتر خواهید بود.
      تعبیر خواب زعفران آلامتو
      تعبیر خواب آیه الکرسی الامتو
      سربلند و پیروز باشید

  44. فاطمه رضایی

    سلام من خواب دیدم رفتم بانکی که حساب دارم و متصدی بانک یک چک سیاه رنگ که مبلغ 8 میلیارد تومان به رنگ طلایی نوشته شده بود را به من داد و گفت فقط در مورد 1/900 از چک اجازه داشتن به حساب بریزند و برای بقیه خودم باید تصمیم بگیرم . فیش مبلغ 1/900 سفید و معمولی بود که دست متصدی بانک بود و چک سیاه و طلایی دست خودم بود . تعبیرش چی میشه ؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب چک به گفته انلی بیتون : اگر در خواب چکی را دریافت کردید نشان از این است
      که از عهده کارهای خود به درستی بر می ایید. ورنگهای طلایی در خواب رنگ درخشش است که انشالله در کارهایتان میدرخشید
      سربلند و پیروز باشید

  45. نگار

    سلاام همسرم خواب ديده كه به خاله پدرش كه فوت شده بايد پولي بدهد ، مبلغ ١٠٠٠ تومن و داره پول و ميشمره ولي از خواب ميپره . (همسرم اين خاله پدرشون رو در زماني كه زنده بودن يك بار از مرگ نجات دادن.) ساعت خواب هم ٨/٩ صبح بود

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیرخواب شمردن پول درخواب نیکو نیست و خیراتی بر ان شخص فوت شده برسانید.
      سربلند و پیروز باشید .

  46. علی شهرتی

    سلام
    من خواب دیدم که یه باغ خریدیم توش دوتا صندوق پول هست و یکیش درش بازه و یکیش بسته من کنجکاو میشم که بدونم توی صندوق چی هست سه چهار روز روی صندوق کار میکنم که درش رو باز کنم بعد سه چهار روز موفق میشم درش رو که باز کردم توش پره تراول بود پول هارو میریزم تو قاب نان ور میدارم میرم از اونجا اولش میرم یه ماشین شاسی بلند میخرم خونه میخرم مغازه میخرم هر چی دلم میخواد میخرم.خلاصه جاتون خالی خیلی حال میداد از خواب که یهو پریدم دیدم دارم خفه میشم اب گلوم پریده بود گلوم دو ساعت سرفه کردم درست شد حالا این تعبیرش چیه استاد؟

  47. الیاس

    سلام وقت بخیر ..خواب دیدم به اتفاق دوتا از دخترهای فامیل ویه پسر مشغول صحبت بودیم بیرون از خونه که یکدفعه …زنی پیش ما اومد و به ما پول تعارف کردن .. که یکی از دخترها گرفت ..ده هزار تا پنج هزار تومن.وبا اسرار به پسر هم که مشغول احتمالا درست کردن وسیله ای بود…مثل موتور…داد..و بعد از ان هرچه اسرار کرد دختر دومی پول را نگرفت مدام میگفت دلم برای ان زن میسوزد .. که من چون فرصت را به خیال خودم خوب میدیدم پیشدستی کردم و گفتم بده به من و خواستم پنچاه هزار تومنی هایی که در دست داشت را بکشم از دستش که ان زن پولش را محکم گرفت و ده هزار تومنی یا فقط یک پنجاه تومنی بهم تعارف کرد که من با تمع دسته پول پنجاهی که در دستش بود را محکم گرفته بودم و سعی میکردم متقاعدش کنم کع انها را به من بدهد…..که توی این بکش مکش ها گوشه های پول ها پاره شد…خلاصه در اخر راضی شد پولها رو رها کرد من هم نشمردمو کردم تو جیبم …همین موقع زن که داشت از ما دور میشد گفت یه روزی ازت میگیرم …با لحنی که یعنی یه روزی بهم پس بده….و اون پولی هم که به پسر داده بود پسر به من داد که باز یک پنجاه هزار تومنی بود…..صبح زود بود که این خواب و دیدم… …اتفاقا باید نقل کنم که در شب گذشته یکی از دوستان قدیمی که زن هم هست را بعد از مدتی دیدم …واز ان دختر دومی که پول از ان زن نگرفت چند وقت پیش من مطالبه وامی که به اون تعلق گرفته بود رو کردم….قرار بود از همون پسر توی خواب کمک بگیرم با بت ضامن..ممنون میشم راهنماییم کنید…ایا برای وام اقدام کنم یا از ان دوست قدیمی دوری کنم یا نه؟؟؟؟؟خیر باشه ان شاءالله.الهی امین

  48. فاطمه

    خواب دیدم پدر بزرگ برادرم به من مقداری پول دادع که بریزم تو کارتم تعبیرش چیه لطفا بفرستید به ایمیلم

  49. sami

    man khab dedam ke qoran ra baz mekonam dar bainash poal ra mebenam kase metana khab man ra taghber kona

    • یاسین صداقت

      با سلام
      به گفته امام صادق پول در خواب نشان از براوردن حاجات و خواسته است .
      سربلند و پیروز باشید .

  50. جابر

    خواب دیدم بابام که تاجر هست چنتا تراول پنجاهی دستش بود از مشتری گرفته بود من پولارو برداشتم بهشون نگا کردمو گفتم بابا اینا تقلبی هست که بهت دادن.تعبیرش چی میشه؟؟

  51. نفس

    سلام خواب دیدم ک مقدار زیادی اسکناس مدرسه بمن و همسرم داد و در خواب من وهمسرم هم کلاسی بودیم همسرم قصد داشت پول را برای پدرش خرج کند ولی من میگفتم ن برای خودم است شاید ب پدرم بدهم و مدرسه در قبال اگر ادرار داشته باشم و ادرار کنیم از پولم کم میکرد ولی من با پولی همسرم این کار را کردم و تمام پولش دست من بود و باز ب خودش دادم. ممنون میشم تعبیر خوابمو ب ایمیلم ارسال کنین تشکر

  52. بهزاد عباسی

    سلام در خواب ساعت ۱۱ صبح دیدم جلوی دستگاه عابر بانک پول میخواستم بگیرم … دستگاه یهو کلی پول تراول و اسکناس بهم میداد که نمی‌دونستم چه جوری تو جیبهام پولها رو جا بدم با کلی کارت بانکی ملت و من فقط جمع میکردم
    …این دومین بار است این مدل خواب رو میبینم لطفاً به ایمیل من تعبیر را ارسال فرمایید
    بهزاد

  53. آمنه

    سلام ،من خواب دیدم ک مادرم ب داخل اتاق آمد وبلوز شلوار مرا بایک لباس ماکسی بلند تعویض کرد ،و بعد پدرم آمد ،اسکناس ۱۰۰۰تومنی بر سرم ریخت ب طوری ک داخل اتاق پر از پول شد ،یعنی چه ؟

  54. مسلم

    سلام من خواب دیدم ک ی ردیف پول ریخته زمین منم همشونو جم کردم ب اخرش ک رسیدم ی نامه گذاشته بودن نامه رو باز کردم ولی سر درنیوردم ازش فق نوشته البته ی کلماتی بودن یادم نیس درهم بودن مث این ت-م-ن-د.خواهش میکنم تعبیرش کنین واسم

  55. صالح

    خواب دیدم که لای قرآن که آن جا یک بسته پول کم و بسته دوم پول زیاد در یک صفحه از قرآن دیدم که کسی میگوید آن را ببر و رنگشان به حالت پول های هزاری به چشم خورد و گفت آنرا ببند منظورش قرآن بود که خود به خود بسته شد. با تشکر لطفاً هر چه زود تر جواب تعبیر خوابم را به ایمیلم ارسال کنید.

    • ozich

      بدبخت میشی بنده خدا دیگه نرو عاب بانک

  56. حاتمي

    سلام تعبيرتون اصلا خوب نيس خود خدا هم ميگه بگين ايشالا خير ولي شما از بس نوشته بوديد كه صددرصد موجب منفيش همه را ميگيره و به بد تعبير ميشه

  57. مژگان

    سلام ممنون بابت سات خوبتون
    من خواب دیدم که ته چمدونم چند تا اسکناس بود.لباسامو که برداشتم از توی چمدون ته چمدون زیر لباسام چندتا اسکناس دیدم.میخواستم بدونم چه تعبیری داره؟
    اگه امکان داشت به ایمیلم بفرستید
    با تشکر

  58. سلام
    خواب دیدم شوهرم بهم ۸۰تومن پول داده برای شادباش عروسی دختر دایی بدم بهشون پول تو پاکت بود تا از پاکت دراوردم کنارم ی رود بود ک ی سرش میرسید ب فاضلاب ی ۱۰ تومنی افتاد اونجا تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟؟

  59. محبوبه

    خواب ديدم كه برادر بزگم برايم پول كاغدي ميدهد يعني پول خورد ني

  60. بهرام اسماعیلی

    یکی در خواب دیده که من دارم پول (اسکناس) جمع میکنم بین مردم از من سوال میکنند این پول را میخواهی چکار در جواب میگم که برای نظر کردن برای فلان شیخ و مرجع دین لطف کنید تعبیر این خواب را برایم بنویسید قبلا از لطف شما سپاسگذارم؟

  61. پانته ا

    مادرم خواب دیده که مادر بزرگم که فوت شده به من و مادرم پول میدهد به مادرم پنجاه هزار تومان و به من دو هزار تومان تعبیرش چیست

  62. mahdi

    سلام برتویی که می توانی شاهکاری از خلقت خداوند باشی ….دعوت از شما عزیزان برای پیوستن در تجارت پرسود و قانونی و شرعی وبا درآمد بالا ومادام العمر (( Network Marketing )) مجموعه بزرگ ACE TEAM BIZ شما همان چیزی که دنبالش بودید پیدا کردید… با پیوستن و عضویت در شرکت کاملا معتبر وقانونی BIZ نه تنها میتوانید از محصولات کیفی وخاص موجوددرسایت شرکت یا فروشگاههای بزرگBIZ در تهران وسایر شهرهای ایران مایحتاج زندگی خودرا تامین نمائید بلکه میتوانید از پلن سوددهی که در شرکت BIZ به جهت خرید و عضویت شما وزیرمجموعه شما نیز بهرمند شوید.
    مراحل ثبت نام :1- وارد سایت شرکت به آدرس bizmlm.ir/register شوید.
    2- درمحل نام کاربر معرف aceasnad68 کد کاربر معرف91378971 را تایب نمائید .
    3- بعد اتمام ثبت نام با مراجعه به پنل فروشگاه مرکزی مایحتاج خودرااز آنجا به صورت اینترنی خرید کنید
    4- چنانچه از خرید وکار در این شرکت رضایت داشتید میتوانید به سایر اقوام ودوستان خود نیز این شرکت را معرفی نمائید وآنها را با نام کاربری وکد کاربری خودتان ثبت نام نمائید و آنها هم همین کاررا با سایر دوستان خود واقوام خود انجام دهند تا بدین وسیله سازمان کاری شما فعال شود و به امید خدا وند رزاق علاوه بر رفع وتهیه مایحتاج مصرفی زندگی خودتان از خرید زیرگروه های خودتان نیز از شرکت بیز بابت خرید ماهانه پورسانت عالی دریافت نمائید. موفق باشید %

  63. نسیم

    سلام.خواب دیدم پدرم که تازه فوت شدن از ما میخواستند مجلس قران برایش بگیریم ولی این بار به او پول بدهیم.برادرم گفت من 30تومن میدهم.من هم گفتم 2تومان.البته پولی درمیان نبود ولی قول دادیم.تعبیرش چیست.ممنونم

  64. نازنین

    خواب دیدم که عشقم واسم عروسک فرستاده،تو یه جا مدادی که فرستاده بود تعداد زیادی تراول پنجاه تومنی و صد تومنی بود با یه دفترچه خاطرات….تعبیرش چی میتونه باشه؟لطفا بگید

  65. صادق

    سلام
    خواب دیدم خانواده ام ( همسر و فرزند نوجوانم ) مقداری اسکناس و تراول داخل پاکت گذاشته اند.
    نمیدونم بابت برگشت از سفر بود یا قبل از سفر..
    در هر حال داشتم محتویات اون چند پاکت رو دسته بندی میکردم.

  66. geet

    باسلام.خواب دیدم مادرم مقدار زیادی تراول چک بمن داد ولی من قهر کرده و پولارو همونجا رها کردم.لطفا تعبیرش را برایم ایمیل کنید.با تشکر.

  67. مهسا

    خواب دیدم خالم پول اندکی بدون آنکه بخواهم در لباسم گذاشت و من از دیدن مقدار کمش تعجب کردم

  68. فاطمه

    درخواب ديدم دخترم كه فوت كرده ازطرف پدرش يك چك بادوبرگه به من دادومن يك ١٠٠٠٠هزار تومانى به دخترم دادم تابه مدرسه برود

  69. نانا

    خخخخخخخخخ

  70. مهدی

    یه مدت قبل یه نفر کلاهبرداری کرد،از منم یه مقدار پول پیشش هست،امروز خواب دیدم که تو بازار اونو دیدم،اول خواست بره یه نفر با خودش گذاشته بود بعنوان محافظ.اون نفر جلو اومد من ساکت شدم،وقتی حرکت کردن من همون یارو رو قسم دادم برگشت ،همه پولو به دلار تبدیل کرده بود،750 دلار بهم داد،باهاش صحبت کردم که برو خودتو معرفی کن و بخاطر بعضیا خودتو تو دردسر ننداز.خواستم بدونم تعبیرش چیه؟لطفا روی ایمیلم جوابو بفرستین.با کمال تشکر

  71. مهدی اکبری

    خواب دیده شده از پدربزرگم که بتازگی مرده و پنج روز از مرگش میگذره: مشغول شمردن اسکناس هست مادر من یمقدارشو برمیداره و میگه پدر اینابرا من و پدربزرگم میگه بزارین اول بشمارمشون خواستم تعبیرش بدونم مرسی هرجا رفتم نتونستم تعبیرش دربیارم

  72. حسین

    خواب دیدم صندق صدقه رو خالی کردم همشم واسه خودم برداشتم

  73. سمیرا

    خواب دیدم شخصی به خانه ما امده و بابته طلبی که از اشناهای ما داشته چند تراول 50 تومانی از صندوق صدقات خانه ما یرداشت ولی من ان ها را پس گرفتم و دباره داخل صندوق صدقات انداختم تعبیر این خواب چبست

  74. نازنین شبانه

    من خواب دیدم که عمو کارت عابر بانک اش به من داد 500هزار تومان پول بگیرم برای دادن به معلمی که میخواهد خصوصی تدریس کنند .درهمین خواب بودم نشه بقیه انرا ببینم که پول گرفتم از عابر بانک یانه

    ممنون میشم جواب برام ایمیل کنید

  75. مبینا

    من خواب دیدم کسی میخواد پول به من بده ولی قبول نمیکردم تعبیرش چیه؟

  76. مرجان

    خواب ديدم يه چوب جادويي دارم كه هر چى ميخوام با اون چوب بدست ميارم كه اون چوب و زدم به لبه قفسه كمد واون جا پر شد از اسكناسهاى نو بعد زدم يه ماشين خوشگل اومد تعبيرش چيه

  77. رحمان

    سلام،خواب دیدم مقداری اسکناس در دست داشتم که از دستم توی جوی اب ریخت ولی من تونستم پول ها رو از اب بگیرم.لطفا برام تعبیرش کنید

  78. صبا

    خواب دیدم سکه های 100و200 را از روی سر عروس وداماد جمعکرده ام.تعبیرش چی میشه؟

نظر خود را بیان کنید