نشانه های نیمه گمشده شما

10 علامتی که نشان می دهند شما نیمه ی گمشده تان را یافته اید

برخی افراد فکر می کنند که نیمه ی گمشده ی یک فرد همان همسر اوست در حالی که برخی دیگر معتقدند که ما نیمه های گمشده ی متعددی داریم. بدون توجه به موضع شما در مورد عشق، ملاقات کسی که با او ارتباط عمیقی را برقرار می کنید، دنیای تان را متحول خواهد ساخت.

هنگامی که فردی را ملاقات می کنید که گویا حس و درکش از زندگی درست همانند شماست احساس می کنید کاملا زنده و پر از شور و شوق هستید و شوق و اشتیاقتان برای زندگی دو صد چندان خواهد شد. زمانی که در نهایت نیمه ی گمشده تان را ملاقات کنید احساس می کنید که هیچ حد و مرزی بینتان وجود ندارد و همه ی مشکلات رنگ خواهند باخت.

وقتی نیمه ی گمشدهتان را می بینید احساس می کنید که یک دوست یا اشنای قدیمی را دیده اید چرا که انگار از قبل او را می شناسید. به همین دلیل است که هرگز از حرف زدن و مصاحبت با او خسته نمی شوید و مدام دلتان برایش تنگ می شود. اگر مطمئن نیستید که آیا فردی که وارد زندگیتان شده نیمه ی گمشدهتان است یا خیر، مطالب زیر را مطالعه کنید.

نیمه گمشده

10 علامتی که نشان می دهند شما نیمه ی گمشده یتان را یافته اید


  1. رابطه ای که با او دارید با تمام روابط قبلیتان متفاوت است

زمانی که شما در کنار نیمه ی گمشدهتان هستید، کاملا ارام خواهید بود و احساس خوبی خواهید داشت. هیچ چیز ناخوشایندی وجود ندارد و یا مجبور نیستید کاری را که دوست ندارید انجام دهید؛ شما از صرف وقت با آنها لذت خواهید برد و احساس آرامش خواهید کرد. اینگونه افراد هرگز شما را مجبور نمی کنند که کار خاصی برای اثبات دوست داشتنتان انجام دهید. این نوع ارتباط در بیشتر موارد اتفاق نمی افتد مگر اینکه شما نیمه ی گمشده تان را ملاقات کید.


  1. قبل از ملاقات نیمه ی گمشدهتان در دنیای واقعی، او را در رویاهای خود دیده اید

در صورتی که از همان لحظه اول ملاقات نیمه ی گمشده، حس کنید که این فرد را قبلا دیده اید ، این امر بدان معنی است که قبلا او را در رویاهایتان مشاهده کرده اید. در حالی که ممکن است قادر به دیدن چهره او در رویای خود نبوده باشید، اما قطعا انها به نظرتان بسیار اشنا می ایند گویی قبلا با انها زندگی کرده اید. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا به طور قطع دریابید که همسر رویاهایتان را ملاقات کرده اید و حالا وقت ان است که او را از ان خود کنید. از او سوال کنید که ایا او هم چنین حسی دارد و چنین چیزهایی را تجربه کرده و اگر این طور بود بدانید که همه چیز برای برقراری یک رابطه ی احساسی عمیق مهیا است.


  1. شما می توانید خاطراتی از زندگی قبلی تان را که با این شخص سپری کرده اید به یاد بیاورید

ملاقات با نیمه ی گمشده تان می تواند سبب شود که احساس غرور و اعتماد به نفس داشته باشید و گه گاه چیزهایی را در خاطرتان از وی به یاد اورید که هرگز اتفاق نیفتاده اند. هر دوی شما خاطرات زنده و واقعی ای از بودن در کنار یکدیگر دارید و نمی توانید ان ها را با وجود این که اتفاق نیفتاده اند انکار کنید. ممکن است پیش خود فکر کنید دیوانه شده اید یا عقلتان را از دست داده اید اما این ها همه نشانه ی خوبی از برقراری یک رابطه ی سالم و پایدار هستند.


  1. با وجود اختلافات محرض، و تفاوت های زیاد، شما باز هم با او به تفاهم خواهید رسید

علی رغم مخالفت های گاه و بی گاه، در نهایت شما با نیمه ی گمشده تان به تفاهم خواهید رسید. این نوع رابطه به ما چیزهایی را در مورد خودمان و نقاط قوت و ضعف مان خواهد اموخت. ارتباط با نیمه ی گمشده انرژی تان را به شدت افزایش خواهد داد و باعث می شود که احساس سر زندگی و نشات داشته باشید بنابراین سعی خواهید کرد که به رغم تفاوت های موجود خود را با طرف مقابلتان سازگار کنید. با این حال، تحقیقات نشان می دهند که سازگاری لزوما با برقراری یک رابطه پایدار مرتبط نیست.

دکتر جان گوتمن، بنیانگذار موسسه گوتمن در سیاتل، در این خصوص می گوید که سازگاری با یک فرد لزوما، پایداری یا دوام یک رابطه را پیش بینی نخواهد کرد. البته او در ادامه می گوید “زوج هایی که انرژی خود را در زندگی صرف ساختن چیزهای معنی دار و مشترک می کنند (به عنوان مثال، شروع یک کسب و کار مشترک) قطعا رابطه ی طولانی تری خواهند داشت. اما در نهایت این که چطور یک زن و شوهر با هم تعامل دارند و نحوه ی برخوردشان با هم طول مدت رابطه شان را تعیین خواهد کرد. این بدان معنی است که کاری که انجام می دهید یا تلاشی که برای سازگار کردن خود با طرف مقابلتان صرف می کنید تضمین کننده ی رابطه تان نیست بلکه این رفتارتان با یکدیگر است که رابطه ی شما را تضمین خواهد کرد.

این که چگونه با یکدیگر صحبت می کنید، چقدر با هم خوب هستید و چقدر با هم هماهنگ پیش می روید. بنابراین، حتی اگر در رابطه ای باشید که حس می کنید طرف مقابتان همان نیمه گمشده تان است اما نمی توانید با هم کنار بیایید و یا سخنان یکدیگر را درک کنید باید بدانید که آن رابطه قطعا محکوم به شکست است.


  1. شما با نیمه ی گمشده ی خود رابطه تلپاتی یا روانی دارید

به دلیل احساس خاص و شدیدی که ذهن شما با نیمه ی گمشده تان دارد، حتی اگر ان فرد در کنارتان نباشد می توانید ناراحتی ها و یا مشکلاتش را بلافاصله درک کنید. به عنوان مثال، اگر نیمه ی گمشدهتان در یک سانحه ی رانندگی اسیب ببیند این احتمال وجود دارد که دچار اضطراب شوید و چیزی مدام به شما بگوید که با او تماس بگیرید. این انرژی و احساس غالبا دو طرفه است و او نیز گاهی دچار چنین احساساتی می شود. به عنوان مثال، ممکن است گاهی احساس کند که شما در حال فاصله گرفتن از او هستید و از روی گله گی این موضوع را با شما در میان بگذارد. این ارتباط عمیق نه تنها می تواند دو نفر را به یکدیگر نزدیک کند بلکه باعث می شود که در غم و شادی های هم شریک باشید. شما احساسات کاملا متفاوتی را با او تجربه خواهید کرد و همین موضوع باعث می شود که ارتباطتان روز به روز قوی تر شود.


  1. شما ممکن است زمانی نیمه ی گمشده تان را ملاقات کنید که در یک رابطه ی دیگر هستید و یا برای برقراری یک رابطه ی عمیق آماده نیستید

برای وارد شدن به چنین رابطه ی پرشور و معنی داری، هر دو نفر باید چنین احساسی داشته باشند و برای یک رابطه ی تمام عیار اماده باشند. اغلب زمانی مردم با فرد مورد نظرشان اشنا می شوند که در زندگیشان جایی برای او ندارند و یا هنوز برای وارد شدن به چنین روابطی اماده نیستند. آنها ممکن است با فرد دیگری دوست باشند یا برای چنین ارتباط بزرگی آمادگی نداشته باشند.

یکی از افراد ممکن است از طرف دیگر فرار کند و با قلب خود بجنگد تا به طرف مقابلش اسیب نرساند. آنها سال ها بعد با یکدیگر ملاقات خواهند کرد و از این که از هم فرار کرده بودند احساس ندامت و پشیمانی خواهند داشت. اما از آن جا که دیگر هیچ چیز مانند قبل بر سر جایش باقی نمی ماند ممکن است هرگز شانس این را که مجددا با هم باشند به دست نیاورند. بنابراین بهتر است هر دو نفر برای رسیدن به هم تلاش کنند و شانس بودن با هم را از دست ندهند.


  1. این که چه اتفاقی در زندگیتان رخ می دهد هیچ اهمیتی ندارد زیرا نیمه ی گمشده‌تان همیشه در کنارتان می ماند و از شما یک فرد بهتر می سازد

نیمه ی گمشده ی شما همان کسی است که در گرفتاری ها و مشکلات از شما حمایت می کند. او مانند یک معجزه به نظر می اید و شما را به اوج اعتماد به نفس و شادی خواهند رساند. شما همواره اهداف و دیدگاه های مشابهی با او دارید و در همه ی شرایط با او سازگار و هماهنگ هستید. به عنوان مثال، شاید شما بخواهید پناهگاهی برای حیوانات بسازید یا یک قطعه زمین برای نگهداری از انها خریداری کنید و خواهید دید که نیمه ی گمشدهتان نیز به این کار علاقه خواهد داشت. مهم نیست که می خواهید کجا زندگی کنید و یا چه می خواهید او همیشه با شما هماهنگ خواهد بود..


  1. شما در حضور همسرتان عملکرد بهتری خواهید داشت.

از انجا که شما همواره در حضور شریک زندگیتان احساس راحتی می کنید در حضور او عملکرد بهتری خواهید داشت. نیمه ی گمشده تان همان کسی است که به شما انرژی می دهد با وجود او اعتماد به نفستان افزایش خواهد یافت و لذا می توانید تمام کارها را به نحو بهتری انجام دهید.


  1. شما احساس می کنید که وقتی که با نیمه گمشدهتان هستید درک بهتری از خودتان دارید.

نیمه ی گمشده تان باعث می شود که در زندگی به مراتب بالایی دست یابید و به انسانی بهتر از قبل تبدیل شوید. حتی ممکن است این احساس به شما دست دهد که او شما را بهتر از خودتان می شناسد. زندگی با نیمه ی گمشدتان مانند یک رویاست و به شما احساس سر زنده بودن و درک عمیق معنای زندگی را خواهد فهماند.


  1. شما با یافتن نیمه گمشده تان معنای عشق واقعی را درک خواهید کرد

نیمه ی گمشدهتان به شما کمک می کند تا به درک متفاوتی از جهان و زندگی دست پیدا کنید و همین امر باعث می شود که عشق واقعی را درک نمایید. با وجود تفاوت ها و عادات متضادتان، او شما را دوست دارند و هرگز تنهایتان نخواهد گذاشت. این عشق بی قید و شرط و اطمینان از این که هرگز کسی نمی تواند جای شما را در زندگی برای او پر کند به احساسی عمیق تبدیل خواهد شد.

به نظر می رسد هیچ چیز در جهان وجود ندارد که بتواند شما دو نفر را از یکدیگر دور کند. مردم همیشه در رابطه با شما صحبت می کنند و این ثابت می کند که شما دو نفر به هم تعلق دارید. دیگران می توانند عشق تان را حس کنند و شما می توانید به وجود نیمه گمشده‌تان در زندگی به خود ببالید.


نظر خود را بیان کنید