تعبیر خواب چراغ

دیدن چراغ در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن چراغ در خواب چیست؟

تعبیر خواب چراغ

اگر مردی مجرد در خواب ببیند که چراغ افروخته یا چراغی را می افروزد زنی در زندگیش پیدا می شود یا عاشق می شود و ازدواج می کند.

افروختن چراغ در خواب نیکو است همین طور است چراغ افروخته در اتاق داشتن و دیدن.

چراغ در خواب بنا به نوشته معبران کهن برای مرد همسر کاردان و عاقل و مدبر است و برای زن شوهری دل سوز و دوستدار و مهربان و علاقه مند به خانه و خانواده و چنان چه دختر جوانی چراغ، بخصوص چراغ روشن در خواب ببیند خوستگاری مناسب پیدا می کند.

برخی دیگر از معبران نوشته و متذکر شده اند که داشتن چندین چراغ، وجود چندین فرزند را نوید می دهد.

لامپ بستن به چراغ برق و نفت و روغن ریختن در چراغ نفتی نیز خوب است چون تهیه و تدبیر کاری است امید بخش که در آینده شما را به نعمت و رفاه و آسودگی می رساند.

اگر در خواب ببینید که چراغی در دست دارید و راه می روید نشان آن است که به سفری پر سود می روید یا ماموریتی به شما می دهند که برای شما پیروزی می آورد و چنان چه تاجر و کاسب باشید کسبی پرسود خواهید داشت.

☺ تعبیر خواب «چراغ» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «چراغ» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


12 دیدگاه

  1. آرزو

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم از توی ی کوچه تاریک هستم یعد وارد ی قسمتی از کوچه شدم. که ریسه کشیده شده بود چراغای رنگی داشت همین که نزدیک شدم سه تا کفتار دیدم و ی خانم کنار من بود که کفتار آمد بهش حمله کنه من مانع شدم بعد چندتا گوسفند آمدن و کفتارها رفتندسمت گوسفندا و از ادار و مدفوع آنها شروع به خوردن کردن لطف میکنید تعبیرش بهم بگید تشکر

  2. محمد نیکی پسر

    خواب دیدم که چراغانی کردن منزل خواهر رو که با هم قهر هستیم رو بعهده گرفتم و انجام میدم.

  3. جمیله

    سلام
    خواب دیدم که نشسته بودم که برادرم وارد شد .او یک چراغ یا لوستر و گل ، درخت در گلدان آورد وگفت که در خانه من باشند ومن از آنها مراقبت کنم. ممنون برای تعبیر

  4. جمیله

    سلام
    نشسته بودم که برادرم وارد شد ویک لوستر بزرگ و گل یعنی گلدان بزرگ که در آن درخت کاشته بود آورد وگفت اینها را آورده‌ام که در انبار شما باشند . از آنها برایم مواظبت کن . ممنونم برای تعبیر

  5. جمیله

    سلام ! خواب دیدم که سوار اتوبوس میشدم و داخل اتوبوس مردم سوار بودند همین که سوار شدم یک چراغ هم به من دادند و همه که سوار بودند چراغ گرفته بودند چندی نگذشت که برگشتم چرا غم نبود . دنبال چرا غم می گشتم نگفتم چرا غم نیست .در کنار پاهایم یعنی در زیر صندلی یک چراغ سیاه رنگ بود و داد زدم که چراغ م بیدار کردم . همان جا در اتوبوس چراغ در روشن کردم ولی کار نمی کرد یعنی چراغ روشن و خاموش میشد . جای چراغ را عوض کردم و چراغ نزدیک به یک فریزر بود و مثل اینکه چراغ از فریزر جون می گرفت و کار میکرد .
    تعبیر آن چیست. ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب گم کردن چراغ به خیر نیامده است و برای شما ممکن است به این تعبیر باشد که در اینده برای رسیدن به کاری چیزی را از دست شما بگیرند که رسیدن به هدفتان برایتان سخت شود.
      سربلند و پیروز باشید

  6. مصطفی

    با سلام. مادرم خواب دیده که من به مادربزرگ مرحومم چراغ گردسوز قدیمی هدیه دادم.
    البته حواشی این خواب به این صورت است که مادرم تعریف میکند به مانند گذشته که همه فامیل در خانه مادربزرگ دور هم جمع میشدیم من نیز وارد شدم و به مادربزرگ چراغ گردسوز هدیه دادم.و مادرم و بقیه درحال تدارک و تهیه غذا بودند.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      ممکن است این خواب به این صورت تعبیر یابد که شما به واسطه ی شخصی که ممکن است به آن مرحوم هم مرتبط باشد به عزتی خواهید رسید که برای شما بسیار خیر است اما فراموش نکنید که باید از ان مرحومه یادی بکنید و خیراتی برای ایشان دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  7. رضا سالاری

    باسلام
    خواب دیدم پدر مرحوم چراغ خوراک پزی نفتی را در راهرو دستشویی برای تمیز کردن فتیله و روشن کردن آورده و دو فتیله غیر همسان دارند.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب این خواب برای ایشان خیر است ونشان از ان می تواند باشد که ایشان در حالی خیر به سر میبرند.
      سربلند و پیروز باشید.

  8. ملیحه

    سلام
    خواب دیدم در حیاط خانه ام که نا آشنا بود ودر خواب خانه خودم بود پدرم وکسانی دیگر در حال چراغانی کردن بودند به من هم گفتند کمک کنم اما انگار قصد سورپرایز کردن من را داشتند ودر تدارک جشنی بودند ،من مادر مجرد هستم ،دارای پسری ۱۴ ساله،ساعتی قبل از خواب مادرم خبر خواستگاری کردن کسی از من را داد که مناسب خودم نمی دیدم وناراحت شدم
    چه تعبیری دارد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند از طرفی فقط اشاره ای به ناخوداگاه شما و تاثیر آن خبر باشد اما باید بدانید که اگر این خبر را نشنیده بودید می توانست به این صورت تعبیر شود که این تصمیم برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید