تعبیر خواب مگس

دیدن مگس در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن مگس در خواب چیست؟

تعبیر خواب مگس

تعبیر خواب مگس، منوچهر مطیعی

اگر در خواب ببینیم مگسی در چای یا شربت یا غذای ما افتاده در روزهای آینده کراهتی در ما پدید می آید.

کمتر اتفاق می افتد که یک مگس را تنها در خواب ببینیم غالبا دسته مگس ها در فضای خانه و اتاق پرواز و وز وز می کنند.

شنیدن صدای مگس در خواب نشان آن است که آدم های بی شخصیت و ولنگار درباره شما داوری می کنند و یاوه می گویند و سعایت آن ها چنان فاقد ارزش و اعتبار است که گویی وزوز مگس شنیده می شود.

اگر در خواب دیدید مگسی گرد سر شما پرواز می کند مزاحمی در زندگی شما پیدا می شود و اگر آن مگس صدا داشت کسی از دیگری نزد شما بد می گوید و رغبت می کند و می خواهد آبروی شخص ثالث غایبی را خدشه دار کند.

اگر دسته ای از مگس ها را دیدید که در اتاق یا در اطراف شما هستند جمعی مردم دون و پلید گرد شما را می گیرند و ضمن این که نیت سو استفاده دارند مزاحمت ایجاد می کنند.

اگر دیدید لاشه گوسفندی هست و مگس های بسیاری بر آن نشسته اند جمعی مفتخور مگس صفت در صدد تصاحب مالی هستند.

اگر لاشه و گوشت متعلق به شما باشد مال شما در معرض تجاوز است، روی هم رفته مگس ها در خواب مزاحم و مفتخور و بی ارزش هستند در ضمن لجباز و سمج.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب حشرات

تعبیر خواب مگس، ابراهیم کرمانی

دیدن مگس، به معنای مردم فرومایه است ، اگر خواب دید مگسان وی را می گزیدند، دلیل که از مردم بر وی حسد برند. اگر در خواب مگس را بکشت، دلیل که حاسدی را قهر کند.


تعبیرخواب دیدن مگس، لیلا برایت

اگر در خواب ببینید که مگسى را مى‌کشید، یعنى دشمنانتان را شکست مى‌دهید.


تعبیر دیدن مگس، خالد محد العنبری

مگس در خواب، به مردی بیارزش و ضعیف تعبیر میشود.

اگر کسی در خواب ببیند که مگسی دور سرش میچرخد، دشمنی ضعیف و ناتوان دارد که میخواهد بر او غلبهکند.

اگر کسی در خواب ببیند که مگسی بر روی چیزی، در خانه اش نشسته است، از آن چیز در مقابل دزد محافظت نماید.


خواب های مرتبط با مگس


☺ تعبیر خواب «مگس» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «مگس» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


58 دیدگاه

  1. مهدی

    سلام من خواب دیدم که اول با مادرم در پشت بام خانه بودم و تعدادی مگس دیدم بعد وقتی با مادرم برای غذا پایین بودین ۲ بار مگس مرده توی غذای من پیدا شد و من حالم بهم میخورد و به مادرم نشان میدادم و او آن ها را دور می انداخت اما بار سوم مگس زنده ای در غذای من بود که مادرم با دست او را گرفت و پرت کرد و میگی پرواز کرد. و من چون این تعداد مگس در غذای خود دیده بودم، ناراحت شدم و رفتم روی مبل نشستم و گفتم که دیگر غذا نمیخورم و از خواب بیدار شدم.

  2. امین

    سلام من خواب دیدم با دوستم یه نفرو هول میدیم یه جای بازه ک در هم داره ازه پله ها سر میخوره زمین درو میبندیم فرار میکنیم من هم با فرار کردن پرواز میکنم میخام دوستمم ببرم بالا زورم نمیرسه تصمیم میگیریم بریم پشت بام من دوتا لیوان شیشه ای میبینم هوا تابستانیه که یه لیوان رو پشت بوم برمیدارم ک توش یخ هس ک داره اب میشه از تعجب میندازم دوستمم نگاش کنه اون خونه هم کلنگی هس در حین اینه لیوان میدم دوستم نگاه کنه صدای یه مگس بزرگ که گیر کرده لای یه ترک تو پشت بوم زوم میکنم بهش با صداش بیدار میشم میبینم گوشی داره زنگ میخوره

  3. علی

    من خواب دیدم کل فامیل دور هم جمع بودیم. یه بخشیش این بود که موقع درست کردن غذا در یخچال رو باز کردم دیدم مگسای زیادی داخل خیار گیر کردن یک سری هم روش بودن به بقیه گفتم بعد اونا رو داخل اب گذاشتن همشون داشتن جدا میشدن روی بِه یا سیبم بود. دفعه بعد که در یخچال رو باز کردم دیگه مگس نبود.

  4. حمید

    سلام بنده خواب دیدم مگس ها از داخل یک قوطی ..یا پلاستیکی که سوراخه یکی یکی میومدن بیرون..ممنون میشم تعبیر شو بگین

  5. مریم

    سلام
    من دیشب خواب دیدم روی صورت همسرقبلی که از ایشون جداشدم تعدادزیاد مگس نشته بود که حتی صورتش نمایان نبود میشه بفرمایین تعبیرش چیست.

  6. بهنام

    سلام.من در خواب دیدم که در خونمون پرمگس شده.به حدی زیاد بودن که حتی نمیتونستی از میانشون راه بری.منم درو پنجره هارو باز کردم با یه پارچه بیرونشون میکردم

  7. نیلوفر

    سلام.روز خوش
    خواب دیدم یه جوجه مرغ که کمی پرهاش ریخته بود واز جوجه هم بزرگتر بود وبنظر بیمار میومد از تو جعبه برداشتم که نگاش کنم یه دفعه یه کنه ازش جداشد ورفت زیر پوست دستم(دست چپم) وتا بازوم بالارفت.چند نفر از زن ومرد که تو خواب میشناختمشون،اومدن که از زیرپوستم درش بیارن.همینطور که ترسیده بودم وبه بازون نگاه میکردم،دیدم از دوتا سوراخ چرک سفید کم و خیلی آروم خودش بیرون میومد واز چن جای دیگه هم مثل قطره کوچیک آب بیرون میومد.جایی که کنه توش بود بهم نشون دادن گفتن اینجاست،وقتی برام درش آوردن انداختنش تو یه جعبه که انگار زیر دستم یا لباسم بود،توش پربود از مگسهای بزرگ سیاه مرده همراه با کنه وحشرات دیگه که همگی مرده بودن.تو صحنه دیگه خوابم مامان وبابام رو دیدم که از درخت باغشون سیب زرد رسیده چیده بودن،منم یه نایلن برداشتم و هرچی سیب زرد خوب ورسیده بود واسه خودم جدا کردم.توش سیب خراب وانار هم بود که جداکردم گذاشتم کنارفقط خوباشو برداشتم.

  8. پریسا

    خواب دیدم
    روی دیوار اتاق خوابم پر از مگس ریز و درشت هست
    بعد دیدم ی عالمه مگس هم روی لوستر اتاق خواب ایستادن

    همسرم حشره کش اورد توی اتاق زد،،بعد در رو بستیم و زیر در ملافه گذاشتم که مگس ها بیرون نیان

    ولی متاسف بودم ک چرا پنجره رو نبستم که زودتر مگسها خفه بشن

    تعبیرش جی میشه؟

    خیلی ممنون

  9. فائزه

    سلام
    من خواب دیدم که شوهر خواهرم یجا روی زمین دراز کشیده و خیلی وضع ظاهری بد و کثیفی داره و کلی مگس دور و برش دارن پرواز میکنن و من وقتی این صحنه رو دیدم از اونجا دور شدم

  10. Amir

    من خواب دیدم گله ی مگسا به من و کل آدما حمله کردن وهر آدمو گیر می آوردن آدمارو می‌کشتن ولی من فرار میکردم.در خواب دیدم یکی از دوستان به گفت که هنگام نمازسوره ی کوثرو بخونم ودعا کنم تعبیرش چیست

  11. زهرا

    من خواب دیدم گله ی مگسا به من و کل آدما حمله کردن وهر آدمو گیر می آوردن آدمارو می‌کشتن ولی من فرار میکردم.در خواب دیدم یکی از دوستان به گفت که هنگام نمازسوره ی کوثرو بخونم ودعا کنم تعبیرش چیست

  12. آسیه

    سلام
    من خواب دیدم در خانه خواهرم که با هم مدتی است که قهر هستیم تعداد زیادی مگس که شبیه خرمگس هستند یعنی( پشمالو ) و سیاه ، کوچک و بزرگ در روی زمین در کنار من نشستند و من به بچه ها می گویم اینقدر در خانه رو باز نزارید که خونه پر مگس شده و باز می گویم به بچه ها که اگر بیاید خونه من حق ندارید در خانه رو باز بزارید که مگس داخل خونم بیاد، ممنونم میشم جوابمو بدید

  13. کریمی

    سلام من خواب دیدم که تعداد زیاد مگس رو پر پدر مرده ام چسپیده اند ومن آنهارا باحشره کش میکشم میخواهم تعبیر شود. ممنون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند که نشان از ان باشد که کسانی برای ایشان مزاحمتی ایجاد کنند که خوب نیست و شما باید ان را برطرف کنید و از این رو بدانید که باید در این راه به خدا توکل کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  14. Staghagir

    با سلام
    من خواب دیدم دور من پر از مگسه و خیلی دارن منو اذیت میکنن
    ولی خودم در آخر همشون رو با مگس کش کشتم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند خوابی خیر باشد و بر اساس تعابیر خواب برای مگس نشان از ان است که در اینده شما کسانی را از خود دور خواهید کرد که جز اذیت و مزاحمت برای شما چیزی نداشته اند.
      سربلند و پیروز باشید

  15. ظفر

    سلام
    من در خواب دیدم که مگس های بسیار زیاد در یک اطاق روی کثافات نشسته وقتی من داخل می شوم بالای من حمله ور می شود و روی صورتم و سرم می گیرد ولی من کوشش کردم زیاد شأن را پس کردم ولی درین پخت از خواب بیدار شدم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند به این معنا باشد که د راینده نه چندان دور به جمعی وارد شوید که برای شما خیر نیست و کسانی که مزاحم شما هستند در نزدیکی شما باشند.
      سربلند و پیروز باشید

  16. Pari

    من خواب دیدم روی یک صندلی نشستم دو مگس میان دور پاهام میچرخن بعد تبدیل شدن به دو تا انسان و بعد بهم گفتن روی رنگ سبز وایسا تا آتیش بزینیمت؟؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند به این معنا باشد که اگر افراد مزاحم را از خود دور نکنید برای شما سبب ایجاد مشکل می شوند.
      سربلند و پیروز باشید

  17. Dilaghaakhtery

    من خواب دیدم سر و رویم از مگسه پوشیده شده بود با آب همه را دور کردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند به این صورت تعبیر شود که شما در اینده مزاحمانی خواهید داشت که تنها راه نجات از شر آن ها واصل شدن به صداقت و راستی است .
      سربلند و پیروز باشید.

  18. پرویز

    سلام
    خواب دیدم تعدادی مگس و حشرات دیگه داخل دهانم و روی دندانهام نشستن و هر کاری میکردم نمیتونستم بیرونشون کنم از خواهرم آب خواستم تا در دهانم بگردانم و آنها را بیرون بریزم اما یه کمی که خوردم دیدم شیشه آب شفاف ک پر از بچه ماهی‌های سفیده…
    ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند به این صورت تعبیر گردد که شما در آینده نه چندان دور به واسطه ی موضوعی که برایتان پیش خوااهد آمد به کسانی که برای شما مزاحم اند پی خواهید برد و باید بدانید که راه نجات از آن ها فقط و فقط این است که با دیگران همه چیز را به شفافیت تمام بیان کنید و بدانید که باید به کسانی که برای شما مزاحم اند با بدترین شکل برخورد کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  19. نگار

    سلام من خواب دیدم رو یه سری ظرف نشسته مگس میاد و میره هی زیاد میشدن و من کلی حرص خوردم. در ضمن من باردارم و از اول بارداریم خیلی خواب خشره و سوسک و مگس میبینم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن این خواب ها برای شما تعبیر نداردو باید بدانید که به این صورت است که در ناخوداگاه شما موضوعی وجود دارد که سبب دیدن این خواب ها می شود و از این رو خود را از بابت دیدن آن ها نگران نکنید.
      سربلندو پیروز باشید.

  20. اکبر

    سلام خواب دیدم در آشپزخانه بالای سر گاز تعدادزیادی مگس بودکه بادست گرفتم وانداختمش روی اجاق گاز وهمه نابود شدند فقط یکی ازمگس هاجان سالم بدربردکه که آنهم انداختم روی شعله اول بال‌هایش سوخت بعدخودش میخواستم بدونم تعبیرش چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما بر اساس تعابیر خواب خیر است و نشان از رهایی از چیز هایی دارد که برای شما و زندگی شما مزاحمند و از این رو از بابت ان نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  21. مریم

    سلام من خواب دیدم خونمون نیمه کارست و پله داره وروی پله گوشت مرغ و من و همسرم اونجا بودیم و دیدم مگس روی گوشتها نشسته من رفتم و فراریشون دادم ولی همسرم میگفت ولشون کن ولی فرار کردن ولی من همش نگران بودم نکنه رو گوشتها تخم ریزی کنن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است به این صورت تعبیر گردد که در اینده بر سر ادامه رابطه با فرد یا افرادی بین شما و همسرتان اختلاف نظر پیش بیاید و باید بدانید که سعی بر آن کنید که به بهترین شکل ایشان را مجاب به این امر کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  22. منا

    سلام
    خواب دیدم ۲ مگس در اتاق خواب ما هستند و همسرم به قصد کشتن آنها رفت که مگس بزرگتر وارد بینی همسرم شد و مرد .همسرم اورا گرفت و در سطل اشغال ریخت.من می ترسیدم دوباره زنده شود.مگس کوچکتر ماند هر دو گفتیم بی آزار است

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب اشاره ای به آن است که در اینده برای شما ممکن است مزاحمانی وجود داشته باشند اما از بابت آن نگران نباشید که نمی توانند در زندگی شما دخالت کنند.
      سربلند و پیروز باشید.

  23. نسا

    من خواب دیدم یه مگس گنده و یه پشه تو اتاق هستن بعد منم تو اتاق تنهام کی میدونه تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که در خواب های قبلی هم توضیح داده شد نشانه ای از مزاحمت کسانی در افراد شما است که ممکن است شما ان ها را به عنوان دوست خود قبول کرده باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  24. احمد

    سلام من خواب دیدم که دو مگس روی طاقچه بودند بعد چند مدت پشت یکیشون به اندازه ی زیادی باد کرد و دیگه من به حیاط رفتم تا اون ترکیدش و مادرم خونه را تمیز کرد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب نشانه ای از آن است که شما اگر هم مزاحمی در زندگیتان دارید به زودی از شما دور خواهد شد و آن را به فال نیک بگیرید.
      سربلند و پیروز باشید.

  25. افشار

    سلام
    خواب ديدم با داييم كه فوت كرده وارد كبابى شديم كنار كبابى(داخل كبابى) گوشي زيادى بود كه پشه زيادى روى گوشتها بودند و وز وز ميكردند و من دايم رو ميز نشستيم و سفارش كباب داديم ولى رو ميز و اطراف اطراف آن پشه اى نبود. لطف كنيدتعبيرش را كنيد.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند نشانه ای از آن باشد که کسی یا کسانی پشت سر آن مرحوم سخنانی ناروا کنند که چندان برای ایشان اهمیت ندارد اما برای ایشان خیراتی دهید که انشالله خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  26. هدی

    من حواب دیدم میخواستم برای رفتن به عروسی اماده شم یه مقنعه سفید میخواستم بپوشم اولش یکی دو تا مگس روش بود و تعدادی تخمشون که تو خواب میگفتم تخم مگسه ولی بنظرم الان کرم بود رو مقنعه بود که اونا رو برداشتم از مقنعه ولی وقتی سعی میکردم مقنعه رو بپوشم یهو چندین برابر شدن وانگار مگسا بهم میگفتن ما نمیزاریم بعد مجبور شدم مقنعه رو بدم به مادرم تمیز کنه برام

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر دشمنی افرادی را دارد که نیت خوب به شما ندارند و اینکه مگس در خواب دشمن ضعیف اما مزاحمو سمج است و اینکه مادرتان شما را از دست این افراد نجات خواهد داد.
      سربلند و پیروز باشید.

  27. سپیده

    سلام.
    من دو شب هست که دارم خواب میبینم تو موهام پر حشرات هست. شب اول حشرات عجیب و مختلف ریز و درشت بود که هربار موهامو شونه میزدم بیرون ریخته میشدن و وقتی با چشم به موهام نگاه میکردم کاملا عادی دیده میشد.شب دوم هم فقط مگس های بزرگ بودن که یه تعدادیش هنوز در حالت تخم بود و یک سری بالغ بودن که رگه های صورتی رنگ رو بالهاشون داشتند و بعداز دیدنشون تبدیل به مگس بالغ میشدن و من در هردو خوابم با گریه از مادرم میخواستم که کمک کنه و از بین ببرتشون
    لطفا تعبیر کنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر وجود دشمنانی ضعیف و سمج دارند که قسد و نیشان اذیت کردن شمااست و باید صدقه بدهید و از اینگونه افراد به دور خود و خانوادتان را نگه دارید.

  28. پاریس

    سلام من دیدم دو تا مگس داشتن جفت گیری میگردن اندازه شون قد نصف نون بربری بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما امده است که مگس نشان بر افرادی هستند که دشمن بی ارزش و مفت خور و سمج تعبیر شده است و اینکه شما در حالت دیده اید بر این معنی است که احتمالا افراد بیارزش و مگس صفت در اطراف شما زیاد خواهد شد و اینکه باید مراقب باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  29. نرگس

    سلام من خواب دیدم رو هرچیز کثیفی توخونمون مگس میچرخید و من میخواستم جارو بردارم ولی نمیزاشتن دورسرم میچرخیدن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب خود را در تعابیر موجود بیابید.
      با تشکر

  30. معین

    خواب دیدم که مگس در شلوارم بود و پس از چند دقیقه به کمک کسی دیگر آن را آزاد کردم از درون شلوارم.که اول فکر این رو داشتم که زنبور است اما پس از آزاد کردنش توسط یکی از افراد نزدیک خانوادم متوجه شدم مگس

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شلوار امده است که به معنای روابط جنسی مرد است و اینکه شما در خوابتان در شلوارتان مگس دیده اید باید برای تعبیر مگس هم جالب باشد که به این معنی است که مگس در خواب شخصی مزاحم است و این خواب تعبیری اینگونه دارد که شخصی یا کسی در روابط شما سرک خواهد کشید و مزاحم شما می شود و باید سعی کنید این اجازه را به هیچ کسی ندهید.
      سربلند و پیروز باشید
      تعبیر خواب شلوار الامتو

  31. مجید محمدی کهره

    سلام ببخشید من خواب دیدم مگس که بروی حیوان سگ مینشیند برروی بدنم یکدفعه گرفتم کشتم به تعداد زیاد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب بسیار ساده و مشخص است و احتمالا به این شکل خواهد بود که در حال حاضر و یا در اینده ی نه چندان دور کسانی را گرد خود جمع خواهید کردو یا در جمعی وارد خواهید شد که فقط شما را به قصد منفعت خود خواهند و شما از این موضوع مطلع میگردید و این خواب بدان جهت آمده است که شما را سریعتر از این موضوع اگاه کند تا خدای ناکرده متضرر نشوید.بسیار در روابطتان مراقب اباشید و به هرکسی اطمینان نککنید.
      سربلند و پیروز باشید

  32. حمید

    سلام
    من خواب دیدم یه عالمه خرمگس جمع شد تو خونه مادرم حشره کش زد روشون همشون پروانه های خوش رنگ و بزدگ شدن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب مگس به معنای مزاحم است و این اشاره ای به اطرافیانتان می تواند داشته باشد که در این خواب همانگونه که فرمایش کردید مگس های زیاید دیده اید که همان کسانی هستند که ممکن است در زندگی شما باشند و فقط انسان های سودجو باشند و در این مورد باید به گفته های مادرتان گوش دهید که مسیر را برایتان روشن کند و یا انکه شما را اگاه کند ولی نه اینکه بی منطقانه برای شما مسیری که خود دوست دارند مشخص کنند که ان هم پایانی خیر ندارد.نسبت به اطرافیانتان تامل کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  33. Sara

    سلام …من خواب دیدم که یه جوش کوچک روی صورتم بود که از اون مگس های خیلی کوچکی بیرون می آمد که یکهو دیگر چیزی نیامدهمان جوش را ازبین بردم و ناگهان مگسهای ریز زیادی از آن بیرون‌آمد
    ممنون میشیم تعبیرقشو بهم بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب مگس در اینجا به معنای مسایل و یا افرادی است که شما هم اکنون شروع به پیدا کردن آنها کرده اید .
      مطالبی که احتمال زیاد به زیان شما خواهند بود.
      و جوش در خواب نشانه از خویشتن شماست و نوع ان جوش بسیار مه ماست که در اینجا از جوش شما مگش بیرون آمده است که در نهایت تعبیری بدین شکل خواهد داشت که شما در حال پالایش درون خود هستید و به مسیری که پیش گرفته اید ادامه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  34. Mahdi

    سلام
    خواب دیدم دارم باسگ کوچک و باهوشی بازی میکنم وقی روی زمین تف کردم از دهنم مگس مرده در آمد بازهم تف کردم همین اتفاق یکبار دیگر افتاد
    بعد لحظاتی دسته ی مگس از گلوم خارج می شد
    داشتم خفه میشدم که از خواب بیدار شدم
    ممنون میشم اگه تعبیر خوابم رو صحیح بگید
    مرسی از لطفتون

  35. اسرا عطایی

    سلام بنده خاب دیده که مگسی ره از خانه بیرون میکند

    لطفا تعبیر بفرمایید….

  36. رز

    بنده خواب دیدم که در همه اتاقها مگس کوچک و بزرگ هست و من تند و تند همه آنها را با مگس گش می کشم ولی تعدادشان زیاد بود و لاشه آنها جمع می کنم و بیرون از خانه می اندازم آنقدر مگس کشتم که دسته مگس کش شکست ودر فکر اسپری مگس کش بودم که از خواب بیدار شدم

  37. شقایق

    سلام
    بنده خواب دیدم که یک جعبه انگور قرمز و یک مگس بزرگ سبز که در میان آنها بود و با پلاستیک روی آنها پوشانده شده بود را بعد از گذر از دشت و دمن و چشمه سار و … به منزل آوردم و در نهایت در پلاستیک را باز کردم و مگس را رها کردم.

    لطفا تعبیر بفرمایید.

نظر خود را بیان کنید