تعبیر خواب بز

دیدن بز در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن بز در خواب چیست؟

تعبیرخواب بز سفید چیست

بز حیوان زیرک و باهوش و چالاکی است و در عین حال مفید که هم از گوشتش استفاده می کنیم و هم از شیرش.

بز مثل گوسفند و بره در خواب نیکو است ولی تفاوت هایی هست که توضیح داده می شود برای کسانی که ذاتا کم تحرک و تنبل هستند و کارهای خود را از امروز به فردا موکول می کنند اگر بز در خواب ببیند هشداری است که چنانچه تنبلی را ترک گویند و پر تحرک باشند سود خواهند برد.

چنانچه بزی در آغوش یا همراه داشته باشید گویای نعمتی است که در اختیار دارید و تصاحب آن مستلزم به کار بردن هوش و درایت و جنب و جوش و فعالیت است. خوردن گوشت بز بیماری است و چنانچه کسی در خواب ببیند که کباب گوشت می خورد و آن کباب از گوشت بز تهیه شده بیمار می شود.

خوردن شیر بز نیز نیکو است و دوشیدن شیر بز نیز همین تعبیر را دارد. چنانچه در خواب ببینید که گله ای از بز دارید و گله ای را تماشاش می کنید خواب از فراوانی نعمت خبر می دهد و می گوید که پیش روی شما سفره ای بزرگ و پرنعمت گسترده خواهد شد که شما می توانید به قدر رحمت خود از آن سفره بهره مند شوید.

چیدن پشم بز نیز خوب است و از پیش آمدهای خوب به شما خبر می دهد. تنیدن پشم بز نیز همین تعبیر را دارد و نیکو است و نعمت و رفاه را بشارت می دهد.

همچنین ببینید: طالع بینی چینی سال بز

خواب های مرتبط با بز


☺ تعبیر خواب «بز» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «بز» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


42 دیدگاه

  1. کیان

    سلام خواب دیدم لاشه های چند بز سیاه که مرده بودن رو داشتم برای حیواناتی مثل سگ می‌ریختم که بخورن
    تعبیرش چی میشه
    یا تشکر

  2. بهزاد

    سلام این خواب من مال ساعت ۵ و نیم عصر هست دیدم یه بز سفید با شاخهای قوی پرید جلوم و صورتش صورت یه پیر زن زیبا بود من نترسیدم و رفتم جلو و بهش گفتم چه صورت قشنگی دارین شما و بعد اونم با ما دوست شد ولی خانمم که کنار من بود خیلی ترسیده بود در ضمن ما توی یه بیابون بودیم و نمیدونم کدوم منطقه بودیم لطفا این خواب منو تعبیر میکنید ممنون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند خوابی خیر باشد و نشان از ان باشد که شما باید کاری را به صورت جدی پیگیری کنید و از جزئیات دوری کنید تا به بهترین نتیجه برسید و در این مسیر ترس هایتان را هم کنار بگذارید.
      سربلند و پیروز باشید

  3. محمود آهنگر

    سلام وقت بخیر من بین ۴.۵تا ۶ صبح خواب دیدیم وچون نیاز به یک بز نر در گوسفندانم داشتم گمان نکردم خواب است و وقتی بیدار شدم حدود یک ساعت بعد فهمیدم خواب بوده در تاریخ ۲۴ دی سال نود و نه
    یک بز نر با شاخهای بزرگ که شاخ ها حدود ۳۰ سانت بود و بهم رسیده بود و بز سفید و سیاه (بیشتر سفید) بنظر خریده بودم( این بز را درعالم واقعیت بسیار شبیه بز دایی بنده بود که رابطه خوبی با هم نداریم، و رو به مادرم(البته چهره مادر را در خواب ندیدم، بنظرم مادرم بود) گفتم بیا این هم بز نر که میخواستیم
    ولی بز سعی داشت به من حمله کند و سمت من تف می انداخت و من مثل کودکی که نیاز به تربیت دارد او را شماتت میکردم و حتی شاخ او را گرفته و سرش را کمی پیچاندم تا دست از سرم بردارد و همین طور هم شد. مکان این خواب در محوطه طویله ای است که امسال بطور موقت برای نگه داری گوسفندان اجاره کرده ایم با کمی تغییر در ورودی آن
    سپاسگزارم از توجه شما

    • یاسین صداقت

      با سلام
      از آن جا که در واقعیت شم هم به دنبال این موضوع بوده اید احتمال تعبیر این خواب را بسیار پایین می آورد اما باید بدانید که می تواند به معنای آن باشد که شما به دنبال راهی در زندگی خود هستید که از یک سری موضوعات دست بردارید که ممکن است این موضوعات مایه تنبلی برای شما باشند.
      سربلند و پیروز باشید.

  4. بهزاد

    سلام .خواب دیدم یک بز مشکی تو خونه داشتم مثل حیوون خونگی .خیلیم پر جنبجوش بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما خیر است و نوید آن می تواند باشد که در اینده نه چندان دور اگر تنبلی و سستی را کنار بگذارید به سودی عظیم خواهید رسید.
      سربلند و پیروز باشید.

  5. مانیا

    سلام من خواب دیدم بز قد بلند سفیدی که روی دو پا راه میره هنگام بارون به خونه ما اومد و گفت عاشق یک دختر انسان شده و نمیدونه چیکار کنه، درست یادم نمیاد. این نشونه چیه؟ خیلی ترسیدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در این خواب برای شما دلیلی برای ترس وجود ندارد و این که شما از دیدن این خواب ترسیده اید ممکن است به این معنا باشد که در ناخوداگاه شما بز نشانه ای از ترس باشد که به این صورت بیانگر آن در خواب شده است و می تواند برای شما به مفهومی روانکاوانه بیاید و دارای تعبیر نیست.
      سربلندو پیروز باشید.

  6. خااصصم

    سلام من خواب دیدم تو باغ انار هستم با خانومم و مادرم که از تو باغ تو چاله ای بز سیاهی زد بیرون که ما اون رو گرفتیم و تو دور دستها سمت پشت باغ یکی از فامیلهایه مادرم گله ی گوسفند داشت ولی این بز برای اون نبودش و بعداز چند دقیقه یه بز خیلی کوچیک به اندازه کف دست ولی با شاخهایه بلند و فوق العاده زیبا از تو کوه دیدم که بالاپایین میپربد و گرفتمش دادم به خانومم و شاخش شکست وبعداز چند دقیقه بزکوچیکه گم شد ولی بز سیاه رو با خودمون میبردیدم..ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند بر اساس تعابیر خواب به این معنا باشد که شما در اینده ممکن است به چند موقعیت متعدد برای رسیدن به سودو خیر برسید اما آن ها را با دستان خود از دست دهید و از این رو باید بسیار اگاه باشید که خدای ناکرده این موضوع برای شما نمود عینی پیدا نکند.
      سربلند و پیروز باشید.

  7. سینا

    با سپاس اززحمتهای شما عزیزان.من درطول دوهفته دو خواب شبیه هم دیدم که کسی درحیاط منزل ما سربزغاله ای روبرید.ولی سرش جدانشد وخون زیرپوست گردتش بود ازش خون نیامد من حلالش کردم.باردومم همینطور سربزغاله رو نصف بریده بودوبزغاله سالم بودبازمن کامل سرش بریدم.باسپاس لطفا جواب بدید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما به این صورت می تواند دارای معنی باشد که شما در اینده به چیزی دچار خواهید شد که برای شما خیر نیست و علت رسیدن به این موضوع هم ممکن است تنبلی باشد که در موضوعی انجام میدهید .
      از این رو بسیار باید آگاه باشید که خدای ناکرده سبب این موضوع نشوید.
      سربلند و پیروز باشید.

  8. خانم.ع

    سلام خواهش میکنم این خواب رو هرچه سریعتر تعبیر بفرمایید، خانمی متاهل هستم خواب دیدم وقت شام شده در سفره شاممان غذای خوبی هم داریم، بوی کباب به مشام میرسیدرفتیم و سفره خونه همسایگان(فامیل) رو یواشکی نگاه کردیم، دیدیم همه بر سرسفره هاشون گوشت مرغ دارن، دیدم خونه برادرشوهرم کباب مرغ دارن گفتم پس بوی کباب از خونه ایشونه، بعد رفتم خونه خودم(تو خواب گله بز داشتیم) شب بود ، دیدم بزی را که تازه زاییده بود و بزغاله سیاهی بدنیا آورده بود، شوهرم بزغاله اش را در دست گرفته و قصد دارد آنرا ذبح کند، گفتم آیا زنده است؟ که میخای سرشو ببری؟( یه وقت مرده بدنیا نیومده باشه گوشتش حروم باشه) که گفت بله زنده است و من خیالم راحت شد و همسرم آنرا ذبح کرده و من در حال خرد کردن گوشت بزغاله بودم و باخود گفتم چه راحت با چاغو خُرد میشه، و استخوان هاشو راحت میشکوندم و خرد میشد..

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب آمده است که می تواند به معنای بیماری باشد و از این رو باید بسیار آگاه باشید که خدای ناکرده این خواب برای شما تعبیر نشود و از این رو سعی بر آن کنید که حتما صدقه بدهید.
      سربلندو پیروز باشید.

  9. اسماعیل

    سلام خواب دیدم چند تا بز داریم ک دوتاشون بچه ب دنیا اوردن ک مادرشون کمی کوچکتر و بچه هاشون بزرگتر بودن. البته همه سالم وچاق بودن و سیاه رنگ.در تاریخ 18ذیقعده بعد از ساعت5صبح با تشکر

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که اشاره ای به این موضوع خواهد بود که شما در زمینه ای و کاری باید تلاشی مضاعف کتید که سبب آن شود در اینده رزقی چند برابر دریافت کنید و در خواب های ما بز اشاره ای به ان چیزی است که نسبت به آن سهل انگاری کنیم.
      سربلند و پیروز باشید

  10. لیلا

    سلام خواب دیدن ماده بز لاغر ودوشیدن شیر آن که باعث مرگ ان میشود چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خ آب شما نشان بر خوبی نیست و بر این تعبیر است که شما برای مدتی از لحاظ مالی مشکلی را تجربه خواهید کرد و با مشکل مالی روبرو خواهید شد که قابل رفع است برای دفع بلا حتما صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  11. محمد جواد

    سلام. من خواب دیدم درحال حفر قبر هستیم که ظاهر پیرزنی هم فوت شده بود در خواب. در حال کندن زمین {قبر} یک بز و کهره کوچک که هر دو خیلی خوشگل بودن از زیر خاک پیدا کردیم و کمک کردیم که بز و کهره اش هر دو زنده بمونن شایدهم زنده شدند. جمعیت زیادی اونجا بود ولی چون من و بابام بیشتر از همه به زنده موندن بز کمک کردیم بز و کهره اش مال من شد. کهره هم در حال شیر خوردن از مادرش بود که بیدار شدم. لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    کاش شماره تلفن تماس هم داشتین که تلفنی می شد تعبیر خواب رو پرسید از شما حتی اگه هزینه ای هم داشت خوب بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما به مالی با تلاشتان در امر خدا پسندانه ای به دست خواهید آورد و از تلاش خودتان منفعتی نصیبتان خواهد شد که در آن افزونی وجود دارد و نشان از سرمایه اولیه زندگیتان است.
      سربلند و پیروز باشید.

      • محمد جواد

        ممنون از شما و سایت خوبتون

  12. مهدی

    سلام من خواب دیدم توی حیاط بودم و انگار غروب بود که یه دفعه ی بز سفید ظاهرشد من با خودم گفتم بزه چقدقشنگه دره حیاطم بستست نمی تونه فرار کنه بزار بگیرمش پس بزو دنبال کردم که بزه از توی دره که بسته بود شبیه روح ها رد شد البته من بزو می دیدم ولی انگار یه روح بود .

    وقتی بزه سفیده رفته من دیگه داشتم راه می رفتم که یه بره سیاه که شبیه بزه سفیده بود البته این کمی لاغر تر بود به دنباله بز سفید دوید و پاش روی پای من خورد وحسش کردم ولی درد نداشت ،اونم از تو دره رد شد البته من انگار توی خواب خوابیده بودم و داشتم خواب میدیم که از خواب پریدم ولی همچنان تو خواب دوم بودم که از اونم پریدم معنیشو میتونید بگید البته من یه خانومم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب امده است که بز به معنای هشداری برای بیننده ی خواب است و این خود بدان معناست که شما در اینده ی نه چندان دور به شکلی که دلیل ان را هم ممکن است ندانید به چیزی دست خواهید یافت که سبب می شود شما با قدرت در موضوعی ورود کنید و برای خودتان تلاشی در اینده انجام دهید که سبب رسیدن به خیری بزرگ در اینده بشود.
      سربلند و پیروز باشید

  13. مجید

    سلام خواب دیدم تو‌یه زندان یا بازداشتگاهی هستم که نمیدونم دقیقا به چه جرمی حبس شدم تویه همون خواب کوتا زندان بان بز کوهی با شاخایه بلندی اورد تویه اتاقی که بودیم با زندانیا ول کردو بزکوهی سریع از درو دیوار میپریدو میچرخید و اخر سر انگار ماهیچه یکی از پاهاش پارش شده بود لطفا بگید تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب را باید بر اساس تعبیر خواب زندان و همچنین بز تعبیر کردوبه این صورت خواهد بود که در زندان بودن در خواب به معنای این است که به کاری که شما را تحلیل دهد مشغول خواهید شد و این خیر نیست اما در تعبیر خواب بز همانگونه که خوانده اید امده است که به معنای تنبلی و سستی است و این خواب ممکن است به این صورت تعبیر شود که شما در موضوعی ئچار تنبلی و سستی شده ایدو اگر ان را کنار نگذارید به مشکلی بسیار بزرگتر برخود خواهید کرد.
      سربلند و پیروز باشید

  14. کریمی

    سلام من خواب دیدم که یک بز بزرگ قهوه ای به خانه ی ما آمده بود واز دهنش شیر بالا میاورد و همچنین از پشتش شیر میآمد من خیلی حالم بد شد این صحنه رو تو خواب دیدم خیلی دنباله تعبیرش گشتم ولی پیدا نکردم ممنون میشم تعبیرش را بگویید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بسیار خیر است و در تعابیر برای تعبیر خواب بز امده است که به این معناست که اگر تنبلی و سستی را در زمینه ای خود میدانید ترک کنید فراخی عظیم در زندگگیتان رخ خواهد داد و اینکه در خواب این حالت برای شما نامعقول بوده است طبیعت خوداگاه ماست که برایش غیر عادی است اما خوابها در محیط عاددی رخ نمی دهند.
      سربلند و پیروز باشید

  15. جهانگیری

    سلام . در خواب اگر یکی از رفتگان بز هدیه دهد تعبیرش چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نیک است و بز در خواب نشان از خیر و برکت و است و بزبسیار زیرک و چابک است و نشان از زرندی هم دارد و این که میت به شما هدیه دهد بسیار خیر است و به شما خیر و برکت و افزونی مال نصیبتان میشودانشالله
      برای تعبیر خواب بز به لینک زیر مراجعه کنید

  16. ساحلووو

    سلام
    من خواب دیدم گله ای از بزهای مختلف به ایوان خانه م آمده اند که شروع به خوردن همه چیز کردند حتی زمین و قسمتی از دیوار ایوان را جویده بودند و من از پشت پنجره به آنها نگاه میکردم ومیترسیدم وارد خانه شوند.

  17. روح الله

    سلام من خواب دیدم چند تا بز خونه دارم ولی تقریباً لاغر هستند و به اهل خونه گفتم چرا میخواهید گوشت بخرید از یکی از همین ها رو میکشیم و میخوریم

  18. احمد

    خواب دیدم یک بز سفید گردنم را میمکد .تعبیر آن چیست

  19. نگین

    سلام من خواب دیدم که توی ی جنگل هزاران بز کوهی داره ب طرف من و داداشم میاد و ما فرار میکردیم. کسی میدونه تعبیرش رو؟؟؟

  20. saeed

    سلام من خواب دیدم یک بز سفید و بزرگ که شاخهای بلندی داره خریدیدم خیلی بزرگی بود و کم مو و خیلی هم سفید بچد شاخهاش خسلی خیلی بزرگ بود ممنون میشم بدونم تعبیرش چیه

  21. :)

    با عرض سلام و خسته نباشید و درود بی پایان…میشه بفرمایید تعبیر خواب کسی که ببینه بزی رو گرفته و جلوش رو میگیره تا سبزی هایی که یه نفر(آشنا)پاک کرده رو نخوره ولی اخرش اون بز سبزی هارو میخوره
    ممنون میشم پاسخ بدید
    با تشکر:)

  22. موسی حسن

    من خواب دیدم که بز دارم و اون هم چهار تا بزغاله زاییده، تعبیرش چه.

  23. لاله

    بنظرشما تعبیر خواب شکستن تخم مرغ هایی که ازشون بزغاله بیرون میاد چی میشه؟

    • معبر ناشناس

      تعبیر خواب شما حل معماها و انجام بعضی کار های سخت و سپس رسیدن به مال است

  24. آزیتا

    من همیشه خواب های خوبی می بینم که تعبیر هاشون میشه رسیدن به آرزو.اما بنظرم هیچوقت تعبیر نمیشن و من به آرزوم نمیرسم.بهم بگین چی کار کنم؟تاحالا خواب بدم اصلا ندیدم اما بازم می ترسم.

    • سمیه نادری

      سلام من خواب دیدم پدرم یه بز سفید خیلی زیبا آورد خونه که موهاش سفید و براق بود .تعبیر این خواب چیه؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        بزحیوان زیرک و باهوش و چالاکی است و در عین حال مفید که هم از گوشتش استفاده می کنیم و هم از شیرش.
        بز مثل گوسفند و بره در خواب نیکو است ولی تفاوت هایی هست که توضیح داده می شود برای کسانی که ذاتا کم تحرک و تنبل هستند و کارهای خود را از امروز به فردا موکول می کنند اگر بز در خواب ببیند هشداری است که چنانچه تنبلی را ترک گویند و پر تحرک باشند سود خواهند برد.چنانچه بزی در آغوش یا همراه داشته باشید گویای نعمتی است که در اختیار دارید و تصاحب آن مستلزم به کار بردن هوش و درایت و جنب و جوش و فعالیت است.تعبیر خ.اب شما نیک است .
        سربلند و پیروز باشید .

نظر خود را بیان کنید