خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان

زنان ایده آل چه خصوصیاتی دارند؟

خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان

زن و مرد در زندگی زناشویی وظایفی نسبت به یکدیگر دارند، اگر میخواهید یک همسر ایده آل برای شوهرتان باشید باید برخی از ویژگی های زیر را داشته باشید.

به این که فکر کنید هر مردی سلیقه خاص خودش را دارد و ممکن است بر اساس معیارهای فردی همسر آینده اش را انتخاب کند کاملا درست است اما در کنار آن باید به یاد داشته باشید که مردها، هر چه باشند مرد هستند و خصوصیات کم و بیش یکسانی دارند. بر همین اساس هم خصوصیات زنی که برای زندگی آینده شان می پسندند، در برخی موارد مشابه است.

حتما شنیده اید که مردها هر قدر هم امروزی باشند باز وقت ازدواج که می رسد سراغ زنی می روند که اصطلاحا «زن زندگی» باشد. خب، حالا این زن زندگی چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد؟


من را به رسمیت بشناس

در دوره و زمانه فعلی که جایگاه مردها نسبت به وضعیت سنتی تغییر کرده، مردها دنبال زنی هستند که اگرچه امروزی و توانمند است اما وقتی در کنار آنها قرار می گیرد، به قدرتمند بودن مردها اعتراف کند.

مردها همان قدر که از زنان وابسته گریزان هستند، از زنان زیادی مستقل که با قدرتمندی شان روی مردانگی مردها سایه می اندازند، فرار می کنند. بنابراین باید باهوش باشید و بتوانید با وجود توانایی های بسیاری که دارید، وقتی در کنار همسرتان قرار می گیرید به احساس قدرت و غرور مرد احترام بگذارید.

همچنین بخوانید: خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان

اسطوره مهربانی

مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است. برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد. زن مظهر محبت و نرمی است و این چیزی است که مردها از قدیم تا امروز به عنوان اولین شرط انتخاب همسر در نظر داشته اند.

یک رابطه کامل رابطه ای است که در آن هم محبت کنید و هم محبت ببینید. هم دوست داشته باشید و هم مورد دوست داشتن قرار بگیرید. بنابراین هر قدر در یک رابطه، به لحاظ عاطفی بیشتر مایه بگذارید، رابطه قوی تر می شود.


جذاب و زنانه

قبل از آن که طرف مقابل شما را بشناسد، ظاهرتان را می بیند و قضاوت می کند. بنابراین ظاهر شما باید مطلوب باشد. دقت کنید، نمی گوییم ایده آل یا بی نقص. فقط مطلوب و خوشایند. برای داشتن یک ظاهر خوشایند باید هم به سر و وضع تان در حد معمول برسید و هم رفتار مناسبی داشته باشید.

رفتار مناسب برای یک زن، وقار، برخورد محترمانه و اجتماعی، اعتماد به نفس و کمی غرور و جدیت است. بعضی از مردها شاید در تعاملات روزمره با زنانی که بی پرواتر و شوخ طبع تر هستند گرم بگیرند اما این یک اصل است که مردها، زنی را آماده ازدواج می دانند که رفتاری متین و موقر، سنجیده و بالغانه داشته باشد.

هیچ مردی یک دختر زیادی شاد، زیادی سرخوش و بی حواس را به عنوان زن زندگی اش انتخاب نخواهد کرد. پس خوش برخورد، جدی و معتمد به نفس باشید و در همه این موارد ظرافت و متانت زنانه تان را حفظ کنید. با این حال یک نکته را خیلی جدی باید بدانید و آن این که هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه از ویژگی های زنانه، ظرافت ها و جذابیت های زنانه تان برای پیشبرد اهداف یا خودنمایی استفاده نکنید.

مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است.

برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد.

همچنین بخوانید: خصوصیات یک شوهر خوب چیست؟

به من اعتماد کن

مردها برای زندگی مشترک به خانم هایی تمایل نشان می دهند که به آنها اعتماد و تکیه کند. آنها را وفادار بداند و با شکاکی هایش حوصله مرد را سر نبرد. البته که این ویژگی باید متقابل باشد.

زن ها هم تمایلی به مردهای بدبین و شکاک ندارند. مردها زنی را می پسندند که آنها را به پیشرفت تشویق کند و در برنامه هایی که برای آینده دارند، پشتوانه آنها باشد.

مردها میلی به زنان غرغرو، سختگیر و عصبانی ندارند. شاید به نظر خودتان کمی کمال گرا به نظر برسید اما واقعیت این است که این ویژگی می تواند قاتل زندگی مشترک شما باشد. چون مردها از زن های ایرادگیر و مضطرب واقعا فرار می کنند.

پسران امروزی هم مثل اجدادشان زن را مظهر آرامش و منبعی برای قدرت گرفتن از او می دانند. پس شما هم به شیوه غریزی و نهادی آفرینشتان این آرامش را به او تزریق کنید.


بهترین خصوصیات اخلاقی یک زن

رضایت از زندگی

قابل اعتماد باشید

مردها زنانی را برای زندگی انتخاب می کنند که در مواقع بحران بتوانند بخشی از مسئولیت زندگی را به آنها بسپارند و از بابت همه چیز خیالشان جمع باشد.

بدون شک چنین زنی باید با تدبیر، بالغ و قابل اعتماد باشد. زنی که بتوان گاهی به او تکیه کرد، به تعهد و وفاداری اش ایمان داشت و از روابط اجتماعی اش، خیال راحت داشت.


مادر و همسر به تمام معنا

از همه این ها که بگذریم، مردها، حتی امروزی ترین شان هم هنوز در اعماق وجودشان زنی را تحسین می کنند که روحیات مادرانه داشته باشد. زنی که مراقب و حمایتگر باشد و دوست داشته باشد بچه دار شود و فرزندانش را با عشق تربیت کند.

زنانی که در عین امروزی بودن و استقلال و قدرت روحیات زنانه شان را فراموش نکرده اند، مادری بالقوه هستند، به کدبانوگری علاقمندند و ذوق و شوق زنانه شان را خرج خانه و زندگی شان می کنند مطلوب همه مردها در همه اعصار بوده و هستند.


8 خصوصیت مهم زن ایده آل از نظر مردان:

  1. مردان به‌دنبال زنانی هستند که آن‌ها را همان‌جوری که هستند بپذیرند. اگر در یک ارتباط موفق و پرسوزوگداز عاشقانه هستید و عادت به غرزدن و انتقاداز شریک‌تان را دارید، به‌زودی شاهد فرار همسرتان خواهید بود. بهتر است تا دیر نشده یاد بگیرید که شریک‌تان را همان‌طور که هست دوست داشته باشید.
  2. مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به خصوص زنانی که حتی در ساده‌ترین و کوچک‌ترین بحث‌ها اشک‌شان در می‌آید نمی‌توانند در دراز مدت مورد علاقه و توجه یک مرد قرار بگیرند.
  3. مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان ویژگی است که دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد. زنانی که می‌خواهند مردان را تحت کنترل خود در بیاورند نمی‌توانند ارتباط پایداری را داشته باشند.
  4. موضوع مهم دیگر بحث آزادی مردان است. بعضی از مردان آنقدر در ارتباط‌های‌شان توسط شریک‌شان محدود می‌شوند که حتی نمی‌توانند با دوستان و همکاران خود فضایی برای صحبت و ارتباط داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است که باید جدی‌ گرفت. مردان نیاز به فضا دارند و اگر این فضا را از آن‌ها سلب کنید دیر یا زود آن‌ها شما را ترک خواهند کرد.
  5. زنانی که هرگز از وضعیت چهره و اندام خود راضی نیستند نمی‌توانند مورد علاقه مردان قرار بگیرند. آن دسته از زنانی که مدام از وضعیت خود برای شریک‌شان ابراز ناراحتی و نارضایتی می‌کنند با سرعت مردان را از خود فراری می‌دهند.
  6. مردان به‌دنبال زنان شاد و قوی هستند و اگر شریک زندگی‌شان اعتماد به نفس کافی نداشته باشد، به سرعت از او بیزار می‌شوند و یک ارتباط، هرچند رمانتیک و نزدیک را ترک خواهند کرد.
  7. استقلال داشتن و روی پای خود ایستادن، ویژگی خیلی خوبی است اما اگر یک خانم هستی یادت باشد خیلی این خصوصیتت را به رخ شریکت نکشی. مردان از زنانی که تمام کارهای‌شان را بدون کمک همسرشان انجام می‌دهند فراری هستند، آن‌ها دل‌شان می‌خواهد که زنان روی قدرت و حمایت آن‌ها حساب کنند و در واقع تکیه‌گاه شما باشند.
  8. به همان اندازه‌ای که زنان بسیار مستقل می‌توانند مردان را از خود دور کنند، زنان خیلی محتاج و کسانی که حتی برای خرید خمیر دندان به کمک شریک‌شان نیازمندند، مورد تنفر و بیزاری مردان قرار می‌گیرند. شاید برای‌تان غیرمنطقی به‌نظر برسد اما این تصمیم شماست که بین یک ارتباط پایدار و ناپایدار یک کدام را انتخاب کنید.

1 دیدگاه

  1. چکاوک

    سلام کلی گویی بودش الانم همه زنان این خصوصیات رو دارن البته اینقد اعتمادبنفس دارن که حس بکنن نیاز ندارن مردی توی زندگیشون باشه الان فرق زن خوب و زن بد اینه زن بد میگه هدف وسیله رو توجیه بکنه والسلام

نظر خود را بیان کنید