تعبیر خواب ناف شکم

دیدن ناف شکم در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن ناف شکم در خواب چیست؟

ناف Navel

ناف مجرای تغذیه جنین است و جنین تا در شکم مادر است از آن راه به مدد خون مادر غذا می خورد لیکن چون به دنیا آمد آن مسیر بسته می شود و نوزاد لاجرم از دهان خود برای سیر کردن شکم سود می برد لذا در خواب های ما ناف منبع معیشت ماست و چیز یا کاری است که به کمک آن خود و خانواده را معاش می رسانیم.

اگر در خواب ببینید ناف شما متورم و بزرگ شده معاش شما گسترده و فراخ می شود و رزق و روزی بیشتری می یابید و چنانچه ببینید لاغر و فرو رفته شده از نظر تامین معاش دچار مضیقه و تنگی می شوید.

معبران غربی ناف را با مسائل جنسی ارتباط داده اند که معقول به نظر نمی رسد زیرا ناف نقشی در روابط احساسی و عاطفی و طبیعی و در تولد نمی تواند داشته باشد.

اگر در خواب ببینید دو ناف دارید منبع درآمد دیگری پیدا می کنید و اگر ببینید شکم شما صاف است و ناف ندارید در کار و حرفه ای که دارید به بن بست می رسید. دیدن ناف دیگری تعبیری ندارد.


خواب های مرتبط با ناف


☺ تعبیر خواب «ناف شکم» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «ناف شکم» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


37 دیدگاه

  1. حسین

    سلام وقتتون به خیر
    من خواب دیدیم روی نافم رو یه پوست نازک گرفته و نافم زیر این پوست قابل لمس وتا حدودی مشخص بود ولی شکمم صاف شده بود و ناف نداشتم
    لطفا میگید تعبیرش چیه ممنونم

  2. s

    سلام
    من خواب دیدم که ناف دختر و زن رو میخوردم میمکیدم یعنی نگهشون میداشتم لباسشونو بالا میزدم بعد اب میزدم به نافشون تمیز بشه بعد شروع میکردم به خوردن مکیدن نافشون و از این کار لذت میبردم تو خواب
    خوردن نه اینکه بخورم بفرستم تو معدم نه یعنی اینکه مث لب خوردن دیدید چجوریه اون جوری

  3. .

    سلام
    من خواب دیدم که ناف دختر و زن رو میخوردم میمکیدم یعنی نگهشون میداشتم لباسشونو بالا میزدم بعد اب میزدم به نافشون تمیز بشه بعد شروع میکردم به خوردن مکیدن نافشون و از این کار لذت میبردم تو خواب
    خوردن نه اینکه بخورم بفرستم تو معدم نه یعنی اینکه مث لب خوردن دیدید چجوریه اون جوری

  4. M

    باسلام..من خواب دیدم حامله شدم واینک دایره نافم سرجا خودشه ولی نافم در رفته از روی شکم قسمت راستم داره تکون میخوره داشتم میگفتم کسی را بیارین نافم رو جا بندازه..ممنون میشم جواب بدین.با تشکر فراوان

  5. میلاد

    سلام من خواب دیدم که دور نافم زخم شده و از نافم یه چیزی مث سکه ولی نمیدانم پلاستیکی هست یا گوشتی بیرون میاد درد نداره اینجا توو تعبیر خواب گشتم نبود، واقعا نظرات رو خواندم ترسیدم خدایی نکرده مشکی پیش نیاد بازم میشه بگین چجوریه خاب ما؟تشکر

    • تعبیر خواب

      با سلام
      با توجه به تبعیر خواب سکه و ناف برای این خواب می تواند نشان از ان باشد که در اینده برای شما موضوعی پیش بیاید که خیری به شما رسد که خود توان کنترل ان را ندارید اما باید بسیار از جهت ان اگاه باشید.
      سربلند و یپروز باشید

  6. مهرداد

    سلام
    خواب دیدم از ناف من مو بیرون زده و با دودست موهارو خارج میکردم موهای زیاد وبلند مثل موی سر زنانه تعبیرش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند بر اساس تعابیر خواب به این معنا باشد که شما از طریق راهی که از ان رزق دریافت می کنید ممکن است کسی را بیابید که برای شما ابرو هم بخرد.
      سربلند و پیروز باشید

  7. غزل

    سلام خواب دیدم روی نافم کمی خون تیره جمع شده بود با دستمال خشک کردم دیدم یک طرف نافم باز شده خیلی ترسیدم به یک پزشک نشون دادم گفت با گاز روشو بپوشون خودش خوب میشه خواستم برم به پزشک باتجربه تر نشون بدم به حالت پریدن میرفتم دیدم اگر پا را به سمت جلو نگهدارم به حالت قدم زدن لازم نیست روی زمین بگذارم و همینطور جلو میرم از پله ها هم بدون اینکه پا را روی زمین بگذارم بالا رفتم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      اگر سرخی خون را دیده اید دارای تعبیر نیست و اگر نه می تواند به این معنا باشد که برای رزق شما ممکن است مشکلی پیش بیاید و از این رو باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  8. زینب

    خواب دیدم که مثل نوزاد تازه متولد شده یک ناف بلند دارم که میخواهند آن را ببرند و به اندازه یک وجب از ان باقی میماند و ان را گره میزنند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما ممکن است به این معنا باشد که در اینده راه جدیدی ممکن است برای شما فراهم شود که به واسطه ی ان روزی دریافت کنید که برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  9. صالحی

    سلام من خواب دیدم حامله ام و از نافم دسن جنین بیرون امده و مدت کوتاهی بعد جنین پسری از ناف به دنیا امد که میخندید تعبیرش چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب بارداری برای زنان در تعابیر امده است که دارای تعبیر نیست وبسیار خیر است و از این رو از بابت ان نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  10. مرتضی کریم پور

    باسلام،من خواب دیدم گوشتهای دوردردور نافم رو بادستم میکنم خیلی راحت هم کنده میشد هیچ خونی هم نیامد انقدر به کندن ادامه دادم تانافم خیلی بزرگ شد وسوراخی وسط احساس کردم انگار یک ناف جدید برای خودم ساختم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب ناف آمده است که به معنای رزق می تواند باشد و از این رو این خواب ممکن است به این معنا باشد که در اینده ایشان را مسیری جدید از خیر ایجاد شود که رزقی جدید به ایشان رسد.
      سربلند و پیروز باشید

  11. سحر

    سدام من خواب دیدم از نافم حشر میاد بیرون بعد قایمش کردم مامانم نبینش و همش از رو دلم دورشون میکردم ولی بازم بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعبیر خواب ناف این خواب ممکن است به این صورت معنا یابد که کسانی در مسیر رزق شما مزاحمت ایجاد کنند که برای شما خیر نیست و باید به جای پنهان کردن ان از دیگران کمک بخواهید.
      سربلند و پیروز باشید

  12. Era

    سلام من خواب دیدم از نافم آب خارج میشه و خاستگارم برای ثابت کردن عشقش به من داره با اون آب دندوناشو مسواک میزنه و از ناف من دهانشو میشوره

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن آب در خواب خیر است و دیدن ناف هم اگر بد نباشد برای بیننده خواب خیر است و این دو می تواند به این معنا باشد که ممکن است شما در خواب خود به ایشان فکر کرده اید و اثباتی را در ناخوداگاه خود از ایشان طلب کرده اید و این موضوع می تواند بیانگر ان باشد که در اینده خیری از ایشان به شما ممکن است برسد.
      سربلند و پیرو زباشید.

  13. روح اله کیوانی

    سلام و خسته نباشید .روزتون خوش .خواب دیدم یه چیزی شبیه بادکنک شناور ماهی از نافم بیرون زد و من اونو در اوردم.بعد نافم بسته شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب ماهی آمده است که نشان از خیر است و در این خواب هم برای شما می توانند به معنای خیر باشد و باید بدانید که ممکن است نشان از خیری غیر مترقبه برای شما باشد که باید در حفظ ان تلاش کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  14. الهه

    سلام
    من خواب دیدم از نافم ۱۰ تا دست کوچیک که ناخنای بلندی داشتن اومد بیرون و درد نداشتم…
    تعبیرش چی می تونه باشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب می تواند به معنای رسیدن به کمک کسانی باشد که در اینده برای شما به واقعیت می پیوندد و این موضوع برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  15. فاطمه

    سلام من در خواب دیدم ک ناف خود را کندم و نافم به شکل یک آلت پسر بچه از سوراخ نافم بیرون آمد و خیلی قرمز بود اما بازم داخل رفت و اصلا درد نمیکرد .خیلی ترسیدم و به مادرم نشان دادم و اما به پدرم نشان ندادم و مادرم خیلی ناراحت شد و سعی کرد مرا به بیمارستان ببرد .تعبیرش چی میشه .ممنون میشم پاسخ بدید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      ممکن است این خواب برای شما به این صورت تعبیر گردد که شخصی به زندگی شما وارد خواهد شد که سبب افزایش معاش شما شود و این برای شما بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  16. zahra

    با سلام
    من خواب دیدم که نافم زخمی شده و دوتا زن از من مراقبت کردند،منو بستری کردند
    من نمیتونستم بلند شم چون خیلی میترسیدم که بلایی سرم بیاد،بعد چند روز حالم خوب سد و تونستم راه برم
    میشه بگین تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند برای شما به این تعبیر باشد که در کار شما ممکن است مشکلی پیش بیاید که شما را به زحمت بیندازد اما به راحتی خواهید توانست که آن را رفع کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  17. هدیه انصاری

    سلام من در خواب شکم و ناف خودم رو دیدم ک کمی بزرگ و زشت پود دور نافم برجستگی‌هایی وجود داشت دست میزدم حس نمیکردم ولی وقتی نگاه میکرد دیده میشد و دور شکمم مثل مردان مو داشت

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب آمده است که می تواند به این صورت تعبیر گردد که شما را خیری در انتظار است که بسیار برای شما خوب و خیر است و از این رو باید در انتخاب هایتان دقیق باشید که خدای ناکرده این خیر از کف شما نرود.
      سربلند و پیروز باشید.

  18. fatima

    سلام من خواب دیدم پایین نافم باز شده واز آن کمی خون بیرون میریزد طوری که با دستمال پاکش کردم. ضمنا چند ماهی است که برای بارداری اقدام میکنم. دقیقا قبل اذان صبح خواب دیدم. وقتی چشمم باز کردم دو دقیقه بعد اذان گفت. لطفا تعبیرش را بگویید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      اگر قرمزی خون را دیده اید این خواب دارای تعبیر نیست و در غیر این صورت بدایند که در تعابیر خواب برای ناف آمده است که به معنای مجرای رزق است و این خواب می تواند برای شما به آن معنا باشد که در اینده از جانب بچه مرتزق خواهید شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  19. ارمغان

    سلام من در خواب ديدم كه از نافم آب به بيرون مي پاشيد و من از اين بابت ترسيده بودم
    ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر برای شما خیر است و نباید از بابت آن نگران باشید و بدانید که ممکن است نشان از زیادت و یا پاکی در رزق شما باشد.
      سربلند وپیروز باشید

  20. شیرین

    خواب دیدم ناف دخترم خیلی باز شده بود، و در خواب هم از این مورد ناراحت بودم، ممنون میشم پاسخگو باشید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر در تعبیر این خواب امده است که نشان از ان دارد که شما انشالله به واسطه ی ایشان ممکن است زندگیتان تغییری شگرف کند و فراخی یابد.
      سربلند و پیروز باشید

  21. Mahisa

    سلام،من در خواب ديدم كه از نافم اب خيلي شفاف و زلال بيرون مياد،جوري كه انگار كسي بهم ميگفت اين واسه تميز شدن نافت هست
    تعبييرش چي هست؟
    با تشكر

نظر خود را بیان کنید