رپورتاژ آگهی

تبلیغات رپورتاژی بهترین روش برای معرفی محصول و خدمات شما.

تنظیم متن رپورتاژ آگهی به عهده مشتری است.

هر رپورتاژ حداکثر حاوی 3 لینک فالاو خواهد بود.

در صورت تمایل به ارسال تبلیغات رپورتاژ خبری در سایت آلامتو ، با ما تماس بگیرید.

هزینه ارسال هر رپورتاژ در سایت آلامتو 350 هزار تومان می باشد.

به خاطر داشته باشید که رپورتاژ آگهی بهترین روش لینک بیلدینگ است.

مشاوره و سفارش رپورتاژ آگهی: 09351330917


چگونه یک رپورتاژ آگهی فوری و موثر بنویسیم؟

نوشتن رپرتاژ آگهی

اگر نویسنده هستید، کپی رایتر، یا کسی که در روابط عمومی می نویسد یا نویسنده بازاریابی هستید، در زندگی حرفه ای شما یک بار از شما خواسته می شود آگهی بنویسید.

رپرتاژ آگهی، به عنوان فرمی طولانی از کپی تبلیغات شناخته می شود که درتضاد با تبلیغات معمولی است 90٪ تصویری هستند وبه سختی از آن ها کپی گرفته می شود.

در واقع رپورتاژ آگهی طوری طراحی می شود که به عنوان بخشی از یک مطلب باشد. همچنین باید جذاب باشد تا نظر خواننده را جلب کند و باید اطلاعاتی در خصوص محصول یا خدمات ارائه کند.

با تمام چیزهایی که در ذهن دارید بیایید راه های مناسب برای نوشتن آگهی مناسب را معرفی کنیم. اول از همه سعی کنید خواننده را سرگرم کنید.

  1. آگهی را جذاب کنید

سعی کنید متن را از کسالت خارج کنید و به آن رنگ و بوی جذاب بدهید.

سعی کنید خواننده را جذب وب سایت کنید. گاهی یک نوشته سرگرم کننده در ویکی پدیا افراد را جذب خود می کند. سعی کنید دلیلی برای بازگشت به وب سایت به خواننده بدهید. بنابراین در عین حال که به خواننده اطلاعات می دهید او را سرگرم و خوشحال کنید.

  1. جستجوی متن

تمام ستاره های تبلیغات و آگهی از Ogilvy و Bernbach تا Jobs و Bogusky، اهمیت جستجو در رسانه را می دانند. اگر برای یک بیلبورد طراحی می کنید به محیط اطراف آن و مکان آن جا توجه کنید. آگهی را پرینت بگیرید. شما مجلات را صفحه به صفحه می خوانید این کار را برای آگهی نیز انجام دهید.

آگهی شما باید در بین خوانندگان روزنامه و مجله طرفدار پیدا کند.

آگهی که در مجله سیب سبز چاپ می شود کاملاً با آگهی مجله کلیک متفاوت است حتی اگر خدمات و محصولات دقیقاً یکی باشند. اگر خواننده ها را خوب بشناسید موضوع خوبی انتخاب می کنید که خواننده را جذب کند و آن ها را حفظ کند.

  1. عناوین حرفه ای

آگهی شما یک خدمات یا محصول معمولی نیست. این آگهی برای این که مشابه مقاله باشد طراحی شده است. بنابراین زمان چاپ عکس های گران نیست. عنوان شما باید جذاب باشد. شما باید با عنوان خود مردم را مجبور کنید متن را بخوانند.

یکی از معروف ترین عناوین:"وقتی پشت پیانو نشستم به من خندیدند. اما وقتی شروع به نواختن کردم" این عنوان با ترفندی همراه بود :"آرتور روساری را نواخت. اتاق مملو از صدای تشویق شد. با خودم فکر کردم این لحظه می تواند شروع من باشد".

این روزها نادیده گرفتن آگهی ها آسان شده است. اما هنوز هم می توان از این فرمت ها استفاده کرد.

  1. استفاده عاقلانه از تصاویر

احتمالاً تبلیغاتی که پر از عکس و نمودار است دیده اید که جایی برای متن در آن ها وجود ندارد. ممکن است این روش ایده ای مناسب باشد اما فرصتی که به شما داده شده است را برای نوشتن داستانی در خصوص محصول یا خدمات از دست می دهید.

اگر می خواهید از تصاویر استفاده کنید تبلیغات معمولی انجام دهید. در این زمان باید تصاویر را کنار بگذارید و متن را همراه با تصویر استفاده کنید. تصویر باعث می شد محصول بهتر بفروشد؟ بهتر است همیشه به این فکر کنید که در حال نوشتن یک مقاله هستید.

اگر تصاویر زیاد باشند کلمات قدرت لازم برای داستان سرایی و فروش نخواهند داشت.

مطالب جالب و خواندنی

1 2 3 33