تعبیر خواب چوب کبریت

دیدن چوب کبریت در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن چوب کبریت در خواب چیست؟

تعبیر چوب کبریت در خواب

چوب کبریت بر خلاف چوب پنبه، آدمی است کوچک ولی مفید و موثر که با وجود ظاهر بی ارزشی که دارد خیلی کارها می تواند انجام دهد و کاربرد زیاد و ارزنده دارد.

چنانچه در خواب چوب کبریت را بدون سیگار یا دیگر ابزار تدخین ببینید خوب است و نشان می دهد که عاملی کارگشا در اختیارتان قرار می گیرد که به کمک او می توانید بسیاری از مشکلات را از میان بردارید.

اگر با چوب کبریت شمع یا چراغی را روشن کنید خوب است و نشان می دهد که شادی و فرج به شما می رسد و آینده ای روشن خواهید داشت.

داشتن مقدار زیادی چوب کبریت یا کبریتی که چوب های آن را خالی کرده باشید گویای آن است که امکانات زیادی در اختیارتان قرار می گیرد.

دیدن چوب کبریت با وسایل تدخین مثل سیگار و قلیان و چپق و پیپ خوب نیست چون عاملی است تند و تیز که در خدمت غم و اندوه قرار می گیرد و نا آگاهانه زحمت افزا می شود.


تعبیر خواب چوب

چوب در خواب تباین و اختلاف و نفاق و دودستگی و چیزهائی است از این دست. چوب در خواب انسانی است منافق و دروغ گو که بدون هیچ سود و ثمری دروغ می گوید و نفاق ایجاد می کند و تحت هیچ شرایطی رام نمی شود.

این نوع اشخاص در خواب های ما به صورت چوب و تخته تجسم می یابند. به خصوص چوب هائی که ناهمواری و شکاف و ترک خوردگی و فاق دارند و یا این که کج و معوج هستند که جز به آتش صاف نمی شوند.

چوب را در خواب در انواع و اشکال می توان دید و با توجه به تاویل فوق تعبیر خواب دشوار نیست. روی هم رفته اشیا چوبی و مبلمان و اشیامنقولی که از چوب ساخته می شوند در خواب های ما وبال هستند مگر در چوبی که تعبیر جداگانه دارد.

چوب و تخته و الوار وبال و گرفتاری و مردم منافقند. اگر در خواب ببینید که یک کمد چوبی یا مبل خریده ایدبرای خود وبال و گرفتاری درست می کنید. چوب های شکل نگرفته بیگانگانی هستند که هنوز به آن ها الفت نگرفته ایم ولی اگر انس گرفتیم دل کندن از ایشان دشوار می شود مثل الوار که چون به کمد و مبل تبدیل می شود نمی توان به آسانی دور انداخت و بیرون از خانه نهاد.

چون تعبیر درباره چوب و اشیا چوبی بسیار گسترده است کلیات را نقل می کنم تا خودتان بتوانید خوابی را که دیده اید تعبیر کنید. انشا الله خیر است.

همچنین بخوانید: فال چوب

☺ تعبیر خواب «چوب کبریت» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «چوب کبریت» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


6 دیدگاه

  1. سیما

    باسلام خواب دیدم چوب کبریت رو در مسجد روشن میکنم و استادمون میگه خاموش کن اینجا رو به آتیش نکشی ،و من سه چهار تا چوب کبریت بود که خاموش کردم و تو دستم نگه داشتم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند خوابی باشد که نشان از ان است که شما با کسانی اشنا شده اید که بسیار برای شما خیر هستند و نباید اجازه دهید کسی که فقط جایگاه بالاتری از شما دارد ان ها را از شما بگیرد.
      سربلند وپیروز باشید

  2. ستاره

    سلام
    خواب دیدم یه کبریت دارم که پراز چوب کبریت بود که یه پسری (ک قبلا خواستگارم بود) ازم یه دونه خواست که من یه دونه چوب کبریت بش دادم ورفت بعد من براخودم گاز روشن کردم‌وغذامو گرم کردم.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب نشان از ان می تواند باشد که شما خدمتی در حق ان شخص کرده اید و هر چند کوچک باشد برای هردوی شما خیر بوده است ودر تعبیر روشن کردن چیزی با کبریت امده است که می تواند نشان از اینده ای خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  3. سحر

    سلام خواب دیدم کسی که خوشم میاد و باهم در ارتباط بودیم و الان نه با خانوادش جمع بودیم اش رشته بخوریم که اومدبه شوخی به طرف چوب کبریت روشن کرد از رو مانتو گذاشت روسینم ولی هیچی نشد نه لباسم نه بدنم منم روشن کردم گذاشتم روسینش یهو بدنش سوخت فید سفید سوختی شد خیلی ناراحت شدم ولی درگوشم گفت اشکال ندار تو سوزندی

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب به احتمال زیاد دارای تعبیر نیسیت و نباید از جانب آن نگران باشید ولی باید بدایند که ممکن است به ان معنا باشد که ایشان تاثیری بر روی شما نداشته و نخواهند داشت.
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید