تعبیر خواب عروسی

دیدن عروسی در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن عروسی در خواب چیست؟

تعبیر خواب عروسی رفتن

دیدن عروسی در خواب ها به هیچ وجه خوب نیست. تمام معبران عروسی را عزا دانسته اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصیبت. تنها یک مورد بد نیست که عروس را به نام و مشخصات بشناسید.

تازه در این مورد هم تردید فراوان وجود دارد و شرایطی است که توضیح آن وقت می گیرد و بیشتر ایجاد تردید می کند.

اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می شود به هیچ وجه خوب نیست چون معبران نوشته اند پایان عمر چنین کسی نزدیک است.

زن نیز اگر چنین خوابی ببیند و نداند داماد کیست و چه کسی شوهر کرده حکم همین است.

البته تعبیر خواب عروسی رفتن میتواند با تعابیر خواب ازدواج و خواستگاری هم در ارتباط باشد که هر یک تعابیر متفاوتی دارند.


تعبیرخواب عروس شدن دختر

آنلی بیتون می‌گوید:

  • اگر دختری خواب ببیند عروس شده است اما هیچ احساس خوشحالی نمی‌کند، علامت آن است که در زندگی به نومیدی دچار خواهد شد، و در امور عاطفی شکست خواهد خورد.
  • اگر دختری خواب ببیند با پیرمردی ازدواج می‌کند، علامت آن است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد. اما اگر خواب ببیند در هنگام جشن ازدواج مردی با لباس سیاه از مقابلش می‌گذرد و نگاه ملامت آمیزی به او می‌کند نشانه آن است که سردی بی تقاوتی یکی از دوستان او را ناامید می‌سازد.

☺ تعبیر خواب «عروسی» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «عروسی» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


347 دیدگاه

  1. Alitaha

    خواب دیدم که منو به عروسی یکی از فامیل که میشناسم دعوت کردن ولی احساس میکنم که پدر داماد میخاد منو سوپرایز کنه وقتی عروس میاد پدر داماد کفش عروس رو از پاش در میاره به من میده و میگه تو بپوش و احساس میکنم که انگاری میخاد من ازعروس بهتر باشم ومن میبینم سیاهه و کهنه است ومیگم اینو نمیپوشم بعد میرن بقیه کفشهای عروس رو میاره و من یدونه خوشکل ونو رو انتخاب میکنم وداماد خیلی جونه نسبت به سن خودم هی احساس میکنم که میخان به جای عروس منو عروس کنه وحتی حس میکنم در اخر عروس هم خبر داره وبا این کار موافقه و جالب اینجاست که تو خواب باخودم میگم باش ببینم اگه میخان منو به جای عروس ،عروس کنن چی میشه و داماد حس میکنم منو دوست داره ودر واقعیت داماد چن ماه پیش ازدواج کرده و من هم متاهلم لطفا بگین تعبیر خوابم چیست

  2. نرگس

    سلام خسته نباشيد ببخشید من شب ۷ام محرم درخواب دیدم که عروسی برگزارشده ومن هم دعوت بودم ودرکارهای عروسی به آنهاکمک میکردم وعروسی آن شخص هم درروز های اول محرم داشت انجام می‌شد اما موقع عروسی باران شروع به باریدن کرد ومن برگشتم به خانه ام ولی عروسی برگزارشد تعبیراین خواب چیست؟؟

  3. عاطفه نارویی

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز
    من دوشبه پشت سر هم خواب میبینم به عروسی دعوت شدم اما نمیدونم عروس و داماد چه کسانی هستن اگه میشه تعبیر این خواب رو به من بگید ممنون میشم

  4. ایسا

    من خواب دیدم که داشتم اماده میشدم برای عروسی ولی در اخر بقیه رفتن من نرفتم
    نمیدونستم عروسی چه کسی هست کارت دعوت هم ندیدم

  5. ایسا

    من خواب دیدم که داشتم اماده میشدم برای عروسی ولی در اخر بقیه رفتن من نرفتم
    نمیدونستم عروسی چه کسی هست

  6. آیدا

    سلام من خواب دیدم شب قدر هس همه تو خیابونا جمع شدن و از دم همه سیاه پوشیدن و من و شوهرم که الان نامزدیم با لباس عروسی بدون هیچ رقص و شادی از بینشون میگذریم زنا میگفتن میزاشتین ماه رمضون تموم شه جشن بگیرین مادرشوهرم گف بدون هیچ جشنی میرن سر خونشون بعد ماه ها میگیریم براشون جشن اگه بمونه هی آدم میمیره اله میمونه تا سالکرد فامیلشون گفتیم دیگه برن نعبیر این خواب چی میتونه باشه تو شب احیا هم دیدم ماه رمضون.

  7. مهدیه

    سلام من خواب عجیبی دیدم اینکه به عروسی دعوت شده ایم رفتیم اما وقتی رفتم اونجا دیدم همه حتی عروس و داماد لباس سیاه پوشیده بودن و توی چهره همه افراد غم بود و تنها کسی که لباس سیاه به تن نداشت من بودم و من عروس و داماد نمیشناحتم سعی کردم دلیلش و پرسو جو کنم که چرا همه لباس سیاه پوشیدن همه میگفتن دلیل این غم و سیاه پوشی جنین هست که توی شکم عروس سقط شده.

  8. ژاله

    با سلام و تشکر
    من خواب دیدم به عروسی ناشناسی دعوت شدم تو راه که داشتم میرفتم یکدفعه گم شدم سر از یه خونه ناشناسی درآوردم بسیار آشفته بودم ونگران که نرسم و اینکه راه رو گم کردم هر چی تو اون خونه میگشتم راهی به بیرون پیدا کنم بی قراریم بیشتر می‌شد صاحبخونه بهم گفت بیا بشین یه جایی نزدیک پشت بام منزلش بود من تابت میدم بعد می افتی تو کوچه من دیدم ارتفاع خیلی زیاده ترسیدم گفتم نه یه راهی پیدا می‌کنم بعد یه خانم اومد منو از اون خونه برد بیرون و راه رو نشون داد نجاتم داد و رفتیم عروسی ممنون میشم پاست بدید

  9. میلاد

    سلام من خاب دیدم در عروسی یکی از دوستان شرکت کردم ولی نمیفهمیدم کی هس عروسی کیه تعبیرش چیه؟

  10. طیب

    سلام من خواب دیدم که توی یه خونه ای بودیم با خانواده بعد یهو یادمون اومد که دو سه ساعت دیگه بابد بریم تالار عروسی. اونم عروسی خود من، بعد من یهو یادم اومد که عروسی منه و نه لباس عروس دارم و نه آرایشگاه از قبل وقت گرفتم و خیلی استرس داشتم که چیکار کنم نوبت آرایشگاه و .. را باید از چندماه پیش میگرفتم و چرا من اینکارا نکردم و الان چه جوری برم عروسی خودم، درضمن نه داماد را دیدم ونه اصلا توی خواب به داماد یک ثانیه هم فکر کردم، تعبیرش چیه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که می تواند برای شما به این معنا باشد که شما در اینده خیری را به دست خواهید اورد و ندیدن داماد در خواب می تواند برای شما خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  11. سارا

    سلام من خواب دیدم عکس اقایی که در حال حاضر با او در ارتباط هستم را نگاه میکنم و در آن عکس در حالی که نشسته بود حلقه در دست چپ او بود، همان لحظه عکس به زمان حال تبدیل شد و دیدم که سرسفره عقد کنار عروس نشسته و دوست صمیمی این اقا هم بالای سرش بود. تعبیری دارد؟ منتظرپاسخ هستم

  12. معصومه

    سلام من خانم متاهل درشب۲۴ماه جمادی الثانی خاب دیدم لباس عروس پوشیدم وعروس شدم ودامادی هم وجودنداشت،مجلس همراه باغذا وفامیل هابود

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب برای این خواب به خیر نیامده است و حتما صدقه ای دهید و به خدا توکل کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  13. سارا

    سلام. من خواب دیدم عکس اقایی که در حال حاضر با او در ارتباط هستم را نگاه میکنم و در دست چپ او حلقه است، که همان لحظه عکس تبدیل به لحظه حال شد و دیدم که این اقا کنار عروس سر سفره عقد نشسته حلقه دستش است و دوست صمیمی این اقا هم بالای سر او ایستاده است. تعبیر این خواب چیست ؟

  14. سارا

    سلام من خواب دیدم عکس اقایی که در حال حاضر با او در رابطه هستم را نگاه میکنم و در دست چپش حلقه است همینطور که عکس را نگاه میکردم عکس به زمان حال تبدیل شده و دیدم که این اقا در مراسم عقد و سر سفره عقد است و عروس هم کنار اوست و دوست صمیمی این اقا هم بالای سرش ایستاده. تعبیر این خواب چیست ؟

  15. سارا

    سلام من خواب دیدم دست اقایی که با او در ارتباط هستم را میبینم که حلقه در دست چپ دارد، و همان لحظه متوجه شدم که او سر سفره عقد با خانمی نشسته و حتی دوست صمیمی داماد که او را میشناسم هم کنارش ایستاده بود و همان لحظه از خواب بیدار شدم. این خواب تعبیری دارد؟

  16. باران

    سلام من متاهلم و دو فرزند دارم، دیشب خواب دیدم در حال حاضر شدن برای عروسی هستم ولی همه کارهام عقبه نمیدونم داماد کیه و خواهرزادم پیگیر کارهای عقب افتاده و مراسم من هست تعبیرش چیست ممنونم

  17. نسرین

    سلام،من خواب دیدم عروسیه دختر دایی ام هستش(متاهله الان)ما کل خانوادمون توی عروسیش بودیم ولی خودش اصلا نبود حتی داماد هم نبود و اصلا معلوم نبود داماد کی هستش فقط همش توی خواب صدای دختر داییم میومد همش میگفتش که خوب نیست عروسو ببینین من اخر عروسی میام شگون نداره الان منو ببینین و اینا

  18. ثنا

    سلام بنده خواب دیدم که همراه داماد برای سفارش لباس عروس رفته ام، حتی در خواب نام مزون های سطح شهر را میدانستم و از این ناراحت بودم که چرا داماد سریعا هزینه را پرداخت کرده و دیگر نمیتوانم به مزون دیگری بروم. بعد از این قسمت مراسم عروسی شد و من در جشن عروس بودم و همان لباس را تنم کرده بودم. در خواب داماد را میشناختم اما بعد از بیداری یادم نمی آید که چه کسی بود. تعبیر این خواب چیست؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است بر دو وجه باشد. اول انکه به واقعیت بپیوندد و برای شما در اینده رخ دهد و از طرف دیگر ممکن است در ناخوداگاه شما رخ داده باشد و نشانی ا ز ارزوهایی باشد که هر کدام از ما در خواب ممکن است با ان مواجه شویم.
      سربلند و پیروز باشید

  19. امیررضا

    سلام ببخشید دو روزه که خواب میبینم عروسی دیگری دعوت شدم در خواب اول عروسی فامیلمان هست که داماد را می شناسم و عروس را اصلا ندیدم و روز دوم عروسی دوستم هست و باز هم داماد را می شناسم و عروس را ندیدم.

  20. عسل

    سلام . پسفردا چهلم شوهرعمّه‌ی من هست و من بین ساعتهای ۴ و ۵ صبح خواب دیدم که وارد ۱ سالن شدم که دختر عمّه‌های مجردم هستند و یکیشون لباس عروس پوشیده بود و میگفت که عروسیش هست و من خوشحال شدم و لباسش رو پوشیدم ( من هم مجرد هستم ) و بیرون از سالن که راهرو میشد رفتم و به مادرم اینها نشون دادم و وقتی که همگی خواستیم که به داخل سالن برگردیم ، شوهر عمّم که فوت کرده رو دیدم که دم در سالن ایستاده و دختر عمّم بهش گفت که تو بیرون منتظر بمون تا ما آماده بشیم و بعدش من پیش پسرداییم که ۴ سال از من کوچیکتر هست و به عنوان پسرداییم خیلی دوستش دارم رفتم و همدیگه رو بغل کردیم و روی ارتفاعی کنار هم نشسته بودیم و راجع به مرگ شوهر عمّم صحبت میکردیم که علّت مرگش چی بود و شنیدیم که ۱ نفر گفت که مقصّرش حکم اعدام داره و… این هم بگم که همگی داخل خواب هم خوشحال و هم ناراحت بودیم تعبیر این خواب چی هست ؟ !

  21. فاطمه

    سلام خواهش میکنم جواب منم بدید.من باهمسرم مشکل دارم وگذاسته رفته.دیشب خواب دیدم تویه عروسی باپسرم شرکت کردم وبااقوامی که الان یادم نیست کیابودن رفتیم برای پرولباس ولی قسمت خصوصی من روغیراوناهمه دیدن وخودم نگاه مردم دیدم الت تناسلی کوچیک مردانه هم دارم خیلی خجالت میکشیدم واذیت میشدم یه چیزی کشیدم رو پاهام که کسی نبینه وتواین خواب همه میدونستن عروس بعدعروسی بدبخت میشه وفوت میشه ولی عروسی انجام شدصدای اهنگش هم میومد.منم تودلم میگفتم بیچاره عروس نمیدونه این عروسی شومه.توروخدازودترجواب بدین هیلی نگرانم خواب بدی بود

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب با توجه به تعدد االمان هایی که در ان وجود دارد یا دارای تعبیر نیست و یا اگر هم باشد برای ما قابل اشاره نیست و از این رو صدقه ای دهید و نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  22. نار

    سلام من خواب دیدم در محرم با فامیل نزدیکی که امسال قبل از محرم عقد کردن ازدواج و عروسی کردم بعد داماد در دسته رفت و با چوب سایدرام به زنجیر میزد معنی چیست

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که می تواند برای شما نشانی از ذهنیتی باشد که در ناخوداگاهتان مانده است و دوست داشته اید که به این شکل برای شما محقق شود که به دست نیامده است و از این رو می تواند تعبیری نداشته باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  23. ناشناس

    سلام من خاب دیدم ماه محرمه و پدربزرم ک فوت شده قبلا دوباره جنازش خونه مادرمه تو اتاق کوچیک دفنس کردن بعدش خواهر میکه چند روز دیکه عروسیمه با دوا و ناراحتی میکه هرکس خاس بیاد نخاست نیاد بعدش صفره عروسی نمیشه
    ما میگیم محرمه این میکه نه بعد عاشورا گذشت میشه کرفت خواهرم ازدواج کرده ولی مشکل داره خاب دوم این بود موهای من تاسرشانست خاب دیدم بلند شده تاکمر

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این دو خواب هیچ ارتباطی به هم ندارند. خواب اول خیر نیست و باید صدقه دهید و خواب دوم می تواند نشانی از زیاد شدن احترام شما باشد که بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  24. نسرین

    سلام پسرم خواب دیده که به عروسی خانه عمویش دعوت شدیم و میرویم در ضمن ما با خانواده عموی بچه‌ها رفت و امد نداریم تعبیرش چیست ممنون

  25. Mah

    سلام من خواب دیدم با مادر و مادربزرگم وارد یه کافه میشم که بعد از ما یه عروس و داماد وارد میشن که من اصلا نمیشناسمشون ولی ما هم چون تو کافه بودیم تو عروسی شرکت می کنیم و من انگشتر عروس که داخل جعبه به عروس میدم که خیلی انگشترهای خوشگلی بودن و بعد چهره داماد میبینم که خیلی زشت و پیرتر از عروس تعبیرش چیه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند خوابی خیر باشد و به این معنا باشد که شما در اینده به کسی مسئولیتی خیر دهید که برای خود شما هم موثر واقع شود و خوب است اما اینکه پایان کار برای ایشان به چه صورت است به تصمیمات ان شخص برگردد.
      سربلند و پیروز باشید

  26. مهدی

    من در خواب دیدم با یکی از دختران فامیل ازدواج کردم و این درصورتیکه که قبلاً با خواهرش فقط در حد معاشرت حرف زده بودیم عروس آزمن کوچکتر است و هم خواهرش//من عروس و شوهر فعلی اش(در واقعیت)را میشناسم و ازاین جهت نگرانم هم برای خانواده وی م هم برای خودم //این خواب شب یکشنبه دیده شده است

    • تعبیر خواب

      با سلام
      معبران در تعابیر خواب برای عروسی با کسی که اشنا است انقدر به بدی غزیبه نگفته اند و از این رو حتما صدقه ای دهید و توکل کنید که انشالله خیر خواهد بود.
      سربلند و پیروز باشید

  27. Yasi

    سلام
    من خواب دیدم عروسی خودم است
    داماد رو کلا ندیدم
    ازم خواستن برم بیرون که فیلمبردار راجب شیوه فیلم و عکس برداری باهام حرف بزنه
    اما یهو میان میگن که سالن عروسی بخاطر مراسمات عزاداری محرم مجبور جشن من رو موکول کنه به بعد
    درواقع عروسی بهم خورد واسه بعدا
    تعبیرش بده آیا؟

  28. فرید

    سلام من خواب دیدم که عروسی معشوقه من است و دوسال است از هم جدا شده ایم و من از دور او را دیدم ولی او مرا ندید و مادرش مواظب من بود چه تعبیری دارد

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب عروسی به خیر نیامده است و نشان از اجل است اما این خواب به احتمال خیلی زیاد دارای تعبیر نیست و ترس شما برای از دست دادن ایشان در ناخوداگاهتان را نشان داده است.
      سربلند و پیروز باشید

  29. فروزان رجایی

    چند ماه پیش خواب دیدم که خواهرم که ۴ سال پیش فوت کرده عروسیش هست ولی لباس مشکی پوشیده ودیشب هم دخترم خواب دیده که همون خواهرم عروسیشه وبالباس سفید باتوجه بهاینکه این خواهر کلا مجرد بوده تعبیرخواب ماچیست باسپاس

  30. فروزان رجایی

    چند ماه پیش خواب دیدم که خواهرم که ۴ سال پیش فوت کرده عروسیش هست ولی لباس مشکی پوشیده ودیشب هم دخترم خواب دیده که همون خواهرم عروسیشه وبالباس سفید باتوجه بهاینکه این خواهر کلا مجرد بوده تعبیرخواب ماچیست باسپاس

  31. حمزه

    سلام خسته نباشید
    من خواب دیدم که یکی رو دیدم که قبلاً یکی رو دوست داشته و نداشتن باهاش عروسی کنه الان با جدل و دعوا قطع کردن برق میخواد و عروسی گرفتن عروس رو هم من ندیدم

  32. فا

    سلام
    من خواب ديدم روز عروسيمه و هيچكس خوشحال نيست و ديواراي خونمون خراب شدن خودمم ناراحتم و ترسيدم از ديدن خونمون و من يه خاستگار دارم ميتونه مربوط باشه به اين قضيه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب بر دو وجه است. یا تعبیری ندارد و نشان از ترس شما ست که در این صورت خیر است و یا اینکه نشان از مشکلی بزرگ در اینده برای شما می تواند باشد که اصلا خیر نیست و باید صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  33. رضا

    با سلام خدمت شما رضا هستم من شبی دوشنبه که یک شنبه شب باشد نزدیکیهای اذان صبح خواب دیدم که باخانمم عروسی نموده ام وسوار براسپ هستم هم خانمم وهم من

  34. سوگندی

    سلام من خواب دیدم که رفتم عروسی یکی ازفامیل البته دامادفامیل بود ولی ندیدمش وعروی روانگارقبلا دیده بودم عروس بعددیدن من اومدپیشم وبهم گفت ازطرف خدابسارت ومژده بهت میدم که ۴ روز دیگ میمیری تعبیرشو لطفا بهم بگین

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند نشانی از ان باشد که در اینده طول عمری برای شما در نظر گرفته شده است که در تعابیر برای خواب مردن به این صورت امده است.
      سربلند و پیروز باشید

  35. زهرا

    سلام من خواهرم خواب دید که من که عقد هستم عروسی گرفتم در خانه عمهوخانه خودمان تماما لامپ ها خاموش هست این در حالیست که ما قرار نیست عروسی بگیریم وبه جای عروسی قرار بریم حرم امام رضا خواستم ببینم تعبیر خواب خواهرم برای من که عروسی من دید خوب یا بد

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب هم می تواند خیر باشد و هم نه و برای شما نشانی از ان دارد که مشکلی ممکن است بر سر راه شما باشد که به راحتی حل شود و از این رو نگران این خواب نباشید. صدقه ای بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  36. Amirreza

    سلام من چند بار خوابی رو دیدم که به عروسی دعوت می شیم و من لباسای شیک میپوشم که برم هی مشکلای میفته که به عروسی نمیرم میشه لطف کنید تعبیرشو بهم بگید خسته شدم انقدر این خوابو دیدم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند به این تعبیر باشد که شما در استانه ی کارهای خیری قرار گیرید که انجام نگیرد و این می تواند نشان از واقعیت باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  37. فاطمه

    سلام
    پدربزرگ من فوت کردن و من عزادارم،چند روزدیگ جشن عقد برادرشوهرم هست
    مادرشوهرم من رو با روسری و چادر مشکی خواب دیدن که میگم مامان من دارم میرم عروسی
    تعبیر این خواب چیست؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است از جهاتی برای شما خیر باشدو به این صورت تعبیر گردد که مالی و رزقی برای شما در انتظار است که ممکن است دیگران را از ان متنمع کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  38. ناشناس

    سلام من خواب دیدم که من با پسر عمم عروسی کردم و خیلی هم خوشحال بودیم و عروسی خیلی خوبی داشتیم من پسر عمم رو دوست دارم . این خواب هم دوشنبه دیدم ببخشید میشه تعبیر این خواب بگید مرسی

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب دارای تعبیر نیست و فقط در برخی خواب های ما ارزوهایی که داریم را به صورت محقق شده می بینیم که تعبیر ندارد.
      سربلند و پیروز باشید

  39. عذرا

    سلام وقت بخیر
    پدرم ۴۰ روز هست که رحمت خدا رفته. من خواب دیدم که مادرم درحال تدارک عروسی برادرم هست که در واقعیت متاهل هست. و میگه که‌نمی دونم شام رو در مسجد بدم یا در خونه و درنهایت خونه رو انتخاب می کنه. بعد هم مادرم با گریه میگه که کاش پدرتون بود و عروسی پسرش رو میدید. بعد در ادامه دیدم که اسم دو نفر از اقوام که زنده هستن روی کاشی نوشته شده و پایین قبر پدرم قرار دادن به این نیت که خوش یمن هست و بلادور میشه.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس عروسی کردن دوباره مردان نمی تواند خیر باشد و ممکن است به معنای آن باشد که در اینده مشکلی برای ایشان پیش بیاید که ممکن است که به پدر مرحومشان مربوط باشد. از این رو خیراتی برای آن مرحوم دهید و صدقه ای هم دهید که انشالله خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  40. یاسین

    سلام من دیشب خواب دیدم که اول عروسی دختر دایی پدرم هست و بعد چند ثانیه میبینم خودم در لباس دامادی هستم و فکر کنم با دختر یکی دیگه از دایی های پدرم دارم ازدواج میکنم من ناراحت بودم و تو دلم میگفتم من نمی خوام با ایشون ازدواج کنم و میخوام با اونی که عاشقشم ازدواج کنم و یکدفعه دختر دایی خودم میاد ببینه کجام و چرا نمیام و از این حرفا یک دفعه میبینه نشستم دارم گریه میکن بعد ازم سوال میکنه چرا هرچی پیش خوم گفت را به اون میگم بعد اون دل داری میده منو و بعد من روحیه میگیرم و بعد به همه میگم و بعدش میرم دنبال اونی که عاشقشم . حالا به نظرتون تعبیر این خواب چیه ؟؟
    البته کسی که تو خواب عاشقش بودم و دنبالش میرفتم همون کسیه که توی واقعیت دلم پیشش گیره

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ها اگر دارای تعبیر عینی باشند که به خیر نیستند زیرا برای مردان ازدواج کردن در خواب نشان از غم است و از طرف دیگر بیشتر به ان ماند که ترس شما را برای از دست دادن کسی که دوستش دارید در خواب نمایش داده است.
      سربلند و پیروز باشید

  41. مطهره

    شوهرم خواب دیده ، به همراه من و خواهر هایش و مادرش در جای خیلی سرسبزی بودیم برای گردش رفته بودیم و من لباس سفید عروس بر تن دارم لطف کنید تعبیرش رو بهم بگین

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند بر دو وجه باشد و اول آنکه برای شما نشان از مشکلی باشد و دیگری ذهن همسر شما باشد که به شما مشغول است و به همین دلیل بهتر است صدقه ای بدهید که انشالله خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  42. مهدیه هک

    سلام من بعد ظهر بود خواب دیدم ک داریم میریم عروسی نگاه کنیم دختر ب داداشم بپسندیم

  43. Ali

    با سلام
    ممنون میشوم اگر خواب مرا تعبیر بفرمایید. من خواب دیدم که دردر یکی از اتاقهای خانه در جشن عروسی برادرم هستم (برادر من متاهل میباشد). ولی نه برادر من و نه عروس در آنجا میباشند (و من هم نمیدانم عروس کیست). صدای تلویزیون و مهمانها بلند بود. من سعی میکردم با یکی از میهمانان با صدای بلند صحبت کنم. با مهمان در مورد افراد هندی بدگویی میکردم. متوجه شدم که رنگ پوست مهمان کمی تیره هاست و ظاهرا هندی میباشد و شروع کردم ماست مالی کردن و خوب گفتن. بد برای ۲ تا ۳ قدم رقصیدم و نشستم (مست بودم و در درون خیلی شاد بودم) و دیدم آقایی ناشناس و ناراحت به من نگاه میکند. سپس پسر بچی ۱-۲ ساله ای را دیدم که گریه میکرد و مادرش را میخواست. بغلش کردم که ببرم پیشه مادرش. دو زن و یک پسر بچه دیگر را دیدم (که آن پسر بچه کمی ادرار کرد). نمیدانستم که مادر کدام یک میباشد که بیدار شدم.

  44. سوده

    سلام. من خواب دیدم روز عاشورا است اما به عروسی نوه عموم دعوات شدیم همه کوچه ها صدای هیئت بود خونه عموم عروسی ولی آهنگ نبود ولی همه لباس مجلسی داشتن منو خواهر م تو عروسی بودیم میخواستم. برقصم ولی نمیتونستم میگفتم عاشوراست

  45. Azam

    سلام من شب گذشته خواب دیدم که من و همسرم درست در زمانی که با هم ازدواج کرده ایم ،هستیم و در جشن عروسی خودمون هستیم ومن لباس عروسی همان زمان تنم کرده ام ،همسرم با لباس دامادی است ولی تیره است و هی به دنبال مادرم میرود تا به مجلس بیاید ولی مادرم مشغول است و بعد از چندبار به عروسی ما میاید .البته مادرم ۱۲ سال پیش فوت کرده است .بعداز بیدار شدن احساس خوبی داشتم .

  46. Azam

    تعابیر موجود به نظر من خوب و قانع کننده است بخصوص اینکه از دیدگاه روانشناسی هم به این مسائل می پردازید .

  47. Mahdis

    سلام وقت تون بخیر
    امیدوارم خواب همه دوستان به خیر باشه تو زندگی واقعیت
    من دختر هستم و دیشب خواب دیدم یه عروس که نمیشناختم
    و یه خانوم که نمیشناختم و این خانوم کاملا برهنه بودن
    و عروس لباس عروس پوشیده بودن و خودم هم یادم نمیاد چی بر تن داشتم
    از یه باغ خیلی خیلی بزرگ و زیبا داشتیم میدویدیم که عروس را به مراسم برسونیم
    و عروس میگفتن تروخدا راه کوتاهتر اگه هست از اون مسیر بریم تا دیر نشه و استرس داشتن
    و ما هم پیاده بودیم
    اما داماد و مراسم عروسی ای ندیدیم
    تعبیر این خواب نشانه بر چیست؟ممنون از پاسختون

  48. فرشته

    سلام وقت بخیر
    من ابتدا خواب دیدم که دادم دوربین و سه پایه رو آماده می کنم تا از مراسم عروسیم که فردا هست فیلم بگیرم.
    در ادامه که روز عروسی بود تعداد کمی مهمان آمده بود که دور هم نشسته بودند ، آهنگ و رقص و پایکوبی نداشتیم. داماد رو هم ندیدم اصلا و نمی دونستم کیه. ولی خیلی خوشحال بودم که دادم عروس میشم و خونه بخت میرم.

  49. زهرا

    سلام.نزدیک اذان صبح خواب دیدم جشن سالگرد عروسی پدر مادرم هست اصلا آرایش نداشتند و ساده بودند .دوتا پسر داییم داشتن میرقصیدن و پدرم بهم پول داد منم بهشان شاباش دادم و بعد رفتم برا مهمان ها جگر درست کنم برا شام.(در حالی که خانواده به شدت مذهبی دارم و رقص و این مدل جشن ها و شاباش در خانواده ما در عالم واقع وجود ندارد). تعبیر این خواب عجیب چیست؟متشکرم

  50. احسان

    تو پست قبلی یادم رفت اینو بگم . ن عروس و ن داماد رو ندیدم تنها کسی که تصویرش رو واضحه میدیم زن و بچم بود و اون پیرمرد . که اونم نمیشناختم . سپاس

  51. احسان

    دروود . خواب دیدم تو یه شهر دیگه .منظورم شهری که توش زندگی نمیکنم . با خانمم و دختر کوچیکم باموتوریم . یهو با یه حس خیلی شاداب و یه چوب به دست هوس عروسی رفتن میکنم . من لر هستم و تو عروسیامون مراسم چوب بازی داریم . تو خواب یهو با شادابی هوس چوب بازی میکنم . بعد زن و بچمو سوار موتور ول میکنم میرم سمت عروسی .یه ادم سن بالا که مال عروسی بود باهام بود. یهو داخل گوشش گفتم رفتیم چوب بازی دعوا نشه . اونم جواب داد نمیشه . رفتیم سمت عروسی. وقتی به درب عروسی رسیدیم صحنه ای که دیدم این بود که مردها همگی تو حیاط خوابیدن .و هیچ ساز و اهنگی هم پخش نمیشه . برمیگردم به اون پیرمرده میگم دیرموقعس ساعت یک شبه همه خوابیدن .و بیخیال میشم . بعدش بیدار شدم . ممنون میشم تعبیرخوابمو بگین .فکرمو درگیر کرده

  52. حسین

    دیشب خواب دیدم که با خانواده دوست دخترم داریم میریم عروسی. و من نمیدونستم عروسی کجاس و ماله کیه. بد که راه افتادیم به پدر خانومم گفتم بریم یه سر از مغازه بزنیم بد بریم. وقتی اومدیم سمت محل کارم، که پدرم در مغازه بود به جای من، و دیدم رو صندلی نشسته و صورتش زخمیه و داره زخماشو تمیز میکنه. از ماشین در حال حرکت پیاده شدم و رفتم سمت پدرم گفتم چیشده. گفت اومدن خفتم کردن و همه تخم مرغارو بردن و جعبه های نوشابه رو هم ریختن تو جوب آب .و رفتم دیدم یک جوب بزرگیه که جعبه ها وسط پل گیر کردن و بد بیدار شدم
    لطفا تعبیرشو بگین خیلی فکرمو در گیر کرده

  53. حسین

    دیشب خواب دیدم که با خانواده دوست دخترم داریم میریم عروسی. و من نمیدونستم عروسی کجاس و ماله کیه. بد که راه افتادیم به پدر خانومم گفتم بریم یه سر از مغازه بزنیم بد بریم. وقتی اومدیم سمت محل کارم، که پدرم در مغازه بود به جای من، و دیدم رو صندلی نشسته و صورتش زخمیه و داره زخماشو تمیز میکنه. از ماشین در حال حرکت پیاده شدم و رفتم سمت پدرم گفتم چیشده. گفت اومدن خفتم کردن و همه تخم مرغارو بردن و جعبه های نوشابه رو هم ریختن تو جوب آب .و رفتم دیدم یک جوب بزرگیه که جعبه ها وسط پل گیر کردن و بد بیدار شدم

  54. حامد

    سلام
    خواب دیدم که عروسیه دوستمه منم اونجام ( عروسیه واقعیش پاییز ۱۴۰۰ بود) فقط تاریک بود همه جا، ب منم گفتن آماده باش ک برقصی اولش گفتم باشه بعد وقتی موقعش رسید گفتم نمیرقصم گفتن باشه. رفتم اتاق دیگ نشستم .
    البته داماد و برادر داماد رو ی بار تو تاریکی دیدم مهمونارم ب دلیل تاریکی ندیدم اصلا.
    تعبیرش چی می‌تونه باشه
    ممنون.

  55. اسماعیل

    سلام من دیشب خواب دیدم عروسی پسر همسایمون هست ولی عروس رو ندیدم صدای ساز و….نبود نگرانم میشه ایمیل جواب بدید

  56. رویا

    من خواب دیدم که مراسم عروسیم هستش اما نه لباس عروس داشتم نه کارهایی عروسی رو انجام دادیم بعد برف و طوفان شروع کرد به باریدن

  57. کینگ

    خواب دیدم عروسیه من و نامزدمه
    و تمام شب باید ی مسیر طولانی را رانندگی کنم تا ب عروسی برسم

  58. محدثه

    سلام
    خواب دیدم عروسی دختر خالمه داشت برف میبارید خانوادم رفته بودن من با کسی که دوسش داشتم رفتم وسط راه نیومد وقتی برگشتم دیدم یک دیگه که آشنا بود اونجا وای ساده بود

  59. رضا

    سلام وقتتون بخیر
    من چندین بار خواب دیدن که در روستا با فامیل به عروسی میریم ولی عروس و دامادی نمیبینم و نه حتی میدونم عروسیه کیه.
    ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید

  60. یوسف

    سلام ، من خیلی وقت پیش خواب دیدم که تو خونه قبلیمون یه چیزی شبیه عروسی بود ولی عروس و داماد رو پیدا نمیکردم

  61. هانی

    سلام

    من سه ماه هست که ازدواج کردم و دیشب دوستم خواب دیدن که من دوباره با همسرم ازدواج کردم و لباس عروس خیلی قشنگی پوشیده بودم و سر سفره عقد به دوستم گفتم که ۳ ماه باردار هستم و خیلی خوشحال بودم ممنون میشم تعبیر خوابش رو بهم بگید

  62. فاطمه

    سلام خسته نباشید اسمم فاطمس 15سال سن دارم دیشب خواب دیدم با دوست صمیم داریم از جایی ميايم همه کوچه ها شلوغ در به در خونه عشقم رسیدم در خونشون باز بودو زنانی سیاه پوش وارد خونه عشقم ميرفتن تو خونه تزیین شده بود شرشره زده بود ولی عروسی نميدونم کی بود عشقم هم بیرون وايستاد بود منو اون باهام رفتیم داخل يه کوچه خلوت و به عروسی ربطی نداشتیم ميشه تعبیر کنید چرا داخل خونه عروسی بود و همه سياه پوش ولی این عروسی ن عروس داشت و ن داماد و منو و عشقم کنار هم بودیم

  63. Mhsa

    سلام من دخترم دیشب خواب دیدم که تو عروسیه دخترخالمم و مادرم درحال رقصیدن بود منم هی اصرار داشتم که چرا داری میرقصی اونم بهم گفت عروسیه دختر خواهرمه بعد تو ماشین داشتم گریه میکردم واسه داداشم که فوت شده

  64. ز.ح

    سلام.وقتتون بخیر.میشه تعبیرخواب منم بگید لطفا
    بنده متاهل هستم و نوزاد۴ماهه دارم.همسرم نظامیه و مرزه.
    خواب دیدم داخل ی عروسی محلی هستیم و مکانش مثله پارکه به شدت بزرگه.عروسیِ همکار همسرم بود اما من نه عروس رو دیدم و نه داماد رو.فقط رفتیم به یک آقای سن دار که لباس محلی تنش بود کادو(پول داخل پاکت)دادیم و اون آقاهم ی خانم رو صداکرد و یک پلاستیک برامون آورد بعنوان کادو و من داخلش رو نگاه کردم لباس محلی برای همسرم بود و چادرسفید خودم(چادرعقدم).بعد من انگار میخواستم برم بالا و زود بیام به همسرم گفتم وهمسرم که لباس نظامیش تنش بود(ژیله و لباس سبز ناجا)گفت منتظرتم و الکی معطل نکن وبیا.بعد من خودم تنها یک مسیر مستقیم و طولانی رو طی کردم یک دفعه مامانو بابام رو دیدم از مامانم پرسیدم سعیدکجاست و گفت ماشاءالله بهش داره ورزش میکنه (میدوید)و می آمد.که یک دفعه منو دید و گفت باهم بریم داخل ی مکانی.رفتیم داخل ی سالن بزرگ بودو همه مثله همسرم ژیله ولباس سبز ناجا تنشون بود و باهمسرم سلام تعارف کردن.یکدفعه همسرم دستش خورد به ساعت کوچولو و افتاد از هم جدا شد ولی نشکست و منم خندیدم و گفتم اشکال نداره کسی ندید.و پریدم از خواب(ساعت۵صبح)
    کل خواب بدونه ناراحتی و استرس بود..ولی تعبیرا زیاد خوب نیستند نمیدونم چیه تعبیرخوابم.لطف میکنید بهم بگید.
    البته ۱۰روزه شوهرم رو ندیدم ویک هفته دیگه میاد.

  65. الهه

    سلام خداقوت ممنون میشم خواب منم تعبیر کنید دیشب خواب دیدم که یه روز قبل از مراسم عروسی یکی از اقوام دوره ولی بااین حال خوشحال بودم و منتظر رفتن بهش بودم تااینکه سروکله نامزدقبلیم پیداشدوسعی درفریب و اذیت کردن من داشت ومیخواست خیانت و رفتنشوالکی گردن من بندازه خودش خیلی خیلی حالش خراب بود وخیلی حال منو خراب کرد همش منوبه گریه انداخت بقیه میخواستن منو اماده کنن اما نرفتم واونم از دید بقیه پنهان میکردم اونجا همینجورباهاش درگیربودم که یه روزم سپری شد ونزدیک به ساعت رفتن به عروسی شد اونجا بود که بهش گفتم من میخوام به یک عروسی برم و بحثشوتموم کنه که اخرش اعتراف کردکه خودش مقصره والان دلش میخوادکه برگرده منم بهش گفتم که دیگه دیره تو خائنی و دیگه برام مردی من الان میخوام یه راه دیگه رو برم و واسه همیشه ترد و ازش خداحافظی کردمو اماده میشدم که دیگه برم عروسی یعنی در واقع تو خواب بین رفتن به عروسی و موندن کنار اون باید یکیو انتخاب میکردم
    خیلی سپاسگذارم. ایام بکام

  66. محمد

    سلام وقتتون بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه.
    من نزدیکای ساعت ۶ یا ۷ صبح خواب دیدم که خانوادگی با خاله ها و … داریم آماده میشیم بریم عروسی یکی از اقوام و با یه ماشین بزرگ و تمیز و زیبا رفتیم.
    موقع رفتن لباس های خودمو دیدم که یه بلوز سفید با خطای نازک مشکی و کفش های نو و خیلی تمیز و براق قهوه ای که خیلی خوشگل هم بود توی پام دیدم.
    بعد داخل که رفتیم صدای موزیک و آهنگ نشنیدم و دیدم دارن غذا میارن برای مهمونا و منم پیش پدرم نشسته بودم.
    عروس رو کاملا میشناسم و تقریبا یکی دوماه پیش عروسیشون بود

  67. محمد

    سلام وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه.
    من نزدیکای صبح تقریبا ساعت ۶ یا ۷ خواب دیدم که آماده شدیم خانوادگی داریم میریم عروسی یکی از اقوام.
    منظورم از خانوادگی خاله ها و … همه داخل یک ماشین بزرگ بودیم. عروس رو هم کاملا میشناسم و همین دوماه پیش عروسی کردن.
    موقع رفتن به مجلس هم یه بلوز سفید با خطای سیاه و یه کفش خیلی تمیز و براق قهوه ای پوشیده بودم. تو مجلس عروسی هم رقص و آهنگ و اینا اصلا نبود.
    ممنون میشم تعبیرشو بگین

  68. یاحا

    سلام.. من حدود ساعت ۵_۶ صبح خواب دیدم عروسیمه… ضمنا من متاهل هستم و دو پسر دارم… در خواب لباس عروس داشتم و کاملا آماده بودم به تالار برم … بچه هام هم خونه پدرم بودن تا مراسم من تموم بشه که پسر کوچیکم میاد پیشم و منم از این موضوع که پسرم اومده تو عروسیم ناراحت میشم و به خواهرم زنگ میزنم بیاین بچه رو ببرین که پدرم میاد دنبالش و عذرخواهی میکنه از این بابت… تو خواب همسر واقعیم هم از ازدواجم خبر داشت و در کمال تعجب ناراحت هم نبود… در مجموع همه از این ازدواج راضی بودیم و انگار هیچ اتفاق غیرعادی ای نیفتاده… ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

  69. Shab

    با سلام
    من خواب دیدم در یک مکان که نمیشناسم عروسی و عزا با هم در حال برگذاری است و هیچکس را هم نمیشناسم فقط داشتم از آنجا رد میشدم اما وارد مراسم عروسی شدم و با آنها شروع به کل کشیدن کردم.

  70. فاطی

    من خواب دیدم ک تو مدرسمون عروسی هست و این خواب رو چن بار میبینم ممنون میشم بهم بگین

  71. ساناز

    پدرم ساعت نماز صبح خواب دیده دخترم عروس شده(دخترم الان هشت ساله اشه) و موقعی که پدر عروس را خواستند در محضر گفتند پدر عروس (شوهر من ) مریض و ملول بوده و اینکه عروسی باشکوهی بوده و داماد بسیار خوشگل و با مقامات بوده
    تعبیرش چیست ؟

  72. توحید

    سلام بنده ۳۱ سالمه و مجردم جنسیت مرد
    امروز صبح بعد اذان صبح خواب دیدم تو عروسی یکیم که نمیدونم کیه بعدش یهو اون عروسی تبدیل به عروسی من شد ولی من عروس رو نمیشناختم و در جستجوی عروس بودم تو تنم سه دست کت و شلوار بود که از روی هم پوشیده بودم بعدش دیدم شام عروسی هم کم اومده دیدم مامانم اومد بهم گفت اگه نمیخای با دختره ازدواج کنی شرایطشو نداری فعلا باهاش دوست شو تا از دستش ندی بهش گفتم مامانم وقتی عروس رو نمیدونم کیه چطور باهاش دوست بشم ممنون میشم اگه این خوابو تعبیر کنید چن جا خوندم تعبیر به مرگ شده بود منم امروز نوبت سوم واکسن کرونا داشتم که از ترس این خواب نرفتم واکسنمو بزنم گفتم میرم میزنم میمیرم.

  73. محسن

    سلام من خواب دیدم ک رفتم به عروسی یکی از عقارب
    ‏ عروس و داماد را ندیدم اما
    فقط چنتا مهمان را دیدم

  74. نیوشا

    سلام خواهر من خواب دیده ک لباس عروس‌ پوشیدم میدونستم داماد کیه ولی انگار داماد منو دوست نداشته میشه اینو برام تعبیر کنید

  75. M.j

    سلام.
    من مدتی بایک پسر حرف میزدم و بخاطر یکسری مشکلات ازش جدا شدم اما اون میگفت که خیلی دوستم داره و ازم میخاست که بمونم باهاش ولی من جدا شدم الان چند هفته میشه از جداییمون و من دیشب خواب دیدم که با همون پسر عقد کردیم اون لحظه که خطبه عقد رو میخونن تو خواب ندیدم اما جشن بود و تمام فامیل هم بودن ولی من اصلا خوشحال نبودم و با کسی حرف نمیزدم ولی داماد خیلی خوشحال بود.
    لطفا اگه میشه تعبیرش رو بگید؟

  76. پریسا

    سلام خسته نباشید من امروز هفت صبح خواب دیدم عروسی علیرضا مسعودیه منو برادرم مادرم رفتیم عروسی یادم نیس عروس دیدم یا نه ولی بیشتر با مادرش و یه بچه ی کوچک یادمه که خیلی بانمک بودشلوغ پلوغ بود عروسی همه همه جا پر بود از آدم بعدش اونجا خوابیدیم صبح زود برگشتیم یذره دیگه یذره خوابهای مرتبط و شلوغ دیدم

  77. حمید

    سلام و عرض ادب
    بنده خواب دیدم که عروسی یکی از آشناهامونه ولی یادم نیست خود شخص کی بود و داخل عروسی تقریبا ۸ تا دندانهام افتاد داخل دستم.داخل خواب دوستم هم بود.تا منو دید گفت ۸ تا دندونات افتاد؟من تعجب کردم با این که اون پیشم نبود چطوری فهمید

  78. حنانه خلج

    سلام
    من عشقم چن وز مرده دو ِشبشو ازخوابم نمیعهم حتی نمبدونم تو حوابم بود یت ن شب سوم خواب دیدم اومده دنبالم بریم عروسی

  79. آسمون صورتی

    سلام من خواب دیدم که میخواستم عروسی داداش کسی که دوسش دارم میرفتم تا دم درم رفتم ولی بعد یادم نیست چی شد نرفتم

  80. shz

    سلام من فکر کنم بعد از اذان صبح می شد که خواب دیدم عروس شدم و در عروسی هم با دایی ام می رقصیدم و در عروسی مثل این بود که داماد را می شناختم ولی بعد از اینکه بیدار شدم هیچ تصویری از داماد در ذهن نداشتم واینکه من هنوز یک دختر مدرسه ای هستم لطفا تعبیرش را بگید
    ممنون

  81. نظری

    سلام
    من خواب دیدم که در حال رفتن به سمت پدر و پسر عمه ام هستم که در کنار در یک خانه هستن که میخوان برن تو منم فکر کنم کت و شلوار پوشیده بودم و رفتم ازشون پرسیدم عروسی کی هست یا عروسی کی اومدیم؟؟

    تعبیرش رو پیدا نمیکنم من کت و شلوار پوشیده بودم
    یعنی داماد من بودم بعد نه میدونستم دامادم نه میدونستم عروسی کیه یا عروس کیه
    فقط تو خواب پرسیدم عروسی کیه‍♂️
    من حکم داماد رو پیدا میکنم؟ پس خدا رحمتم کنه

  82. مهدی

    سلام خوابم رو کامل بگم
    خواب دیدم با همسرم روی یه کوه هستیم که قبلا برای تفریح به انجا میرفتیم شخصی را دیدم شبیه به دایی ناتنی ام که خیلی وقته باهاش در ارتباط نیستم در پایین کوه داشت شخص دیگری رو شماتت میکرد که محرم است و خجالت بکش و… اومد بالا و من و همسرم رو هم بخاطر رنگ لباس سرزنش کرد و منم گفتم دایی به رنگ لباس نیست به دله . داییم رفت مراسم سخنرانی محرم در پایین کوه برای مردم و اونهارو با حرفهاش میخندوند . منم تعجب کردم که ازون همه سرزنش خودش این مشکل رو داره بعد لیز خوردم اومدم پایین کوه تو اون مراسم و
    دیدم با همسرم در روز شهادت امام حسین به عروسی ای در همانجا دعوت شدیم که برای دو فردی هست که نمیشناسیم و اتفاقی اونجا دعوت بودیم عروس اولش چهره ش معلوم نبود بعد مدتی هم چهره و هم دیدم لباسش لختی شد. کمی با عروس داماد رقصیدیم انگار مهمان ویژه بودیم و اونها به ما توجه بیشتری داشتند
    عروس اصرار آهنگ درخواستی داشت از منی که کارم موزیک هست البته که من گذاشتم براش و باهاش رقصید و من فهمیدم که تو محرمیم حسابی نارحت بودم از کارم . تعبیرش چیه

  83. مهدی

    سلام خواهش میکنم جواب بدید
    خواب دیدم با همسرم در روز شهادت امام حسین به عروسی ای دعوت شدیم که برای دو فردی هست که نمیشناسیم و اتفاقی. به اونجا دعوت شدیم کمی با عروس داماد رقصیدیم انگار مهمان ویژه بودیم
    عروس اصرار آهنگ درخواستی داشت که من گذاشتم براش و باهاش رقصید و نن فهمیدم که تو محرمیم حسابی نارحت بودم از کارم . تعبیرش چیه

  84. Aa

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم عمم با دخترش رفته عروسی یکی از دوستاش ک من نمیشناختمش بعدش منو مامانمو خواهرمم رفتیم اونجا فقط اونجا هیچکس نبود جز ما و صابخونه آهنگم باز نکرده بودن عروسو دامادم نبود انگار اصلا عروسی نبود بعدش نشستیم با صابخونه ناهار خوردیم

  85. ام البنین

    سلام .

    من خواب دیدم که یکی از رفیق هام قراره عروس بشه و من را برای عروسی دعوت کرد . دقیق یادم نمیاد ولی قرار نبود که برم .وقتی مادرم اجازه داد رفتم که لباس بپوشم .یه تیکه از لباسم رو نتوانستم پیدا کنم .بعد که پیدا کردم خیلی دیرم شده بود .تا رفتم .توی راه نا پدریم بی دلیل یه کیف بهم هدیه داد و یه مقدار پول که برای خودم کفش بخرم ولی چون دیر کرده بودم وقت نکردم بخرم .
    وقتی رسیدم اونجا فقط داماد بود و دوست های عروس .
    بعد عروس با کلی تشویق اومد تو و دوید داماد رو بغل کرد .

    میشه لطفا معنیش را بهم بگید .
    چون همه گفتم که دیدن عروس به معنی مرگ برای خودمه ولی یه جا گفتید که اگر اسم و فامیل عروس را بدونید و بشناسیدش معنی خوبی داره .

  86. م.ن

    سلام وقت بخیر چند وقتی هستش با یه خانم آشنا شدم که از همه نظر ازمن بالاتر بود ولی من واقعا عاشقش شدم ولی ایشون جواب رد بمن دادند ولی بنده بعنوان دوست باهاشون ارتباط واتساپ وتلفنی دارم خودم هم میدونم بهش نمیرسم ولی دوشب پیش خواب دیدم که جایی هستم که آماده برای دنبال عروس رفتن هستن همه کسانی که میبینم برام آشنا هستن فقط یه لحظه این خانم رو دیدم که با بقیه داره سوار مینی بوس میشه و از بودنش خیلی تعجب کردم و باورم نمیشد چون لز شهر دیگری هستن و اصلا خانواده منو نمیشناسین. و اینکه نمیدونم عروسی کیه.تعبیرش چی میتونه باشه

  87. محمد

    من خواب دیدم که عروسی یکی از دوستان هست و من رو میبینه میگه عروسی من اینم کارت عروسیت هستش تو هم دعوتی کارت میفرستم برات .

  88. تنها

    سلام من امشب خواب دیدم که آماده شدم و به عروسی می خواستم برم ولی از یه نا کجا اباد سر در آوردم و با یه آقایی بودم که اصلا نمی شناسم و گم شدیم تعبیر چی می تونه باشه؟

  89. Sdgh

    سلام من خواب دیدم عروسی یکی از عمو زاده های بابام هستش در صورتی ک متاهل هست ..(خیلی وقت نیست ک عروسی کرده) تویه عروسی بودیم و منتظر دوماد بودم دورمون شلوغ بود و تفنگ دستم بود ک وقتی داماد میاد تیر هوایی بندازیم (تویه خواب خوش حال بودم)ساعتای ۲.۳۰ بود ک خواب دیدم…ممنون

  90. نوید

    سلام وقت بخیر.
    من حدود ساعت 10 صبح خواب دیدم توی یه مراسم شادی هستم ، اما عروس و دامادی هم نبود ، بعد ارگ و نوازنده بود و فامیلا هم بودن که داشتن گروهی رقص میکردند، من هم در ابتدا چون شغلم تصویربرداری هست ، داشتم تصویربرداری میکردم و بعدش دوربین رو ول کردم که برم برقصم، چون علاقه ی زیادی به رقص دارم،دیگه رفتم که برقصم خوابم پرید. میشه تعبیرش رو بهم بگید سپاسگزارم

  91. ریحان

    خانمی مراسم عقد و عروسی دوست مجردش را که به نام و مشخصات میشناسد در خواب دیده و داماد هم خوش تیپ بوده .راهنمایی میفرمایید تشکر

    در ادامه ی پیام قبلی در واقع عروس که دوستم در خواب دیده بود من بودم یه کم نگرا ن شدم برای همین گفتم علاوه بر صدقه بپرسم و اینکه ایا ممکنه تعبیری نداشته باشه میگفت عروسی مجللی هم بوده خیلی ناراحتم

  92. ریحان

    خانمی مراسم عقد و عروسی دوست مجردش را که به نام و مشخصات میشناسد در خواب دیده و داماد هم خوش تیپ بوده .راهنمایی میفرمایید تشکر.

  93. غزاله

    سلام و وقت بخیر .
    چند سال پیش من با یک آقایی رابطه عاطفی داشتم اما ایشون به همراه دوست بسیار صمیمی من به من خیانت کردن و باهم ازدواج کردن اما بعد از چند مدت من اونا رو بخشیدم.
    حالا دیشب من خواب دیدم که دوستم رو ب طور اتفاقی در آرایشگاه دیدم ک داشت برای مراسم عروسیش با همون آقا حاضر میشد منو بغل کرد و بوسید و باهم گریه کردیم و من رو به مراسم عروسیش دعوت کرد . من همراه پدرم به عروسی رفتم . وقتی ب تالار رفتم دوستم رو با لباس سفید عروس دیدم ولی چهره داماد رو نمیدیدم با اینک میدونستم کیه و چند لحظه بعد عروس و داماد از مراسم خارج شدند ‌.
    شنیدم تعبیر خواب عروسی خوب نیست و نگرانم .

  94. E

    سلام
    تروخدا کمکم کنین
    من چند شب پیش خواب دیدم رفتم عروسی… ولی عروس رو نمیشناختم… و توی سال عروسی ی گوشه ای از سالن لباس مهمونیه عروسی رو پوشیدمو اماده شدم… الان ۱۲ سالمه خیلی میترسم… دختر هم هستم

  95. مهری

    سلام من مامانم تازه فوت شدن و خواب دیدم چند تا از اشناهای نزدیکمون میخوان برن عروسی و من خیلی از دستشون ناراحت شدم….میشه لطفا تعبیرشو بگین

  96. هلثا

    سلام متاهل هستم .دوران عقد هستم.خواب دیدم عروسی خودم هست ولی داماد همسر فعلی نبود شخصی دیگری بود نمیشناختم اصن ایشون رو تعبیرش چیست ؟

  97. T.b

    سلام خوبید؟
    من خواب دیدم که رفتم به یک مراسم که به نظرم مراسم عروسی میومد
    ولی نه ساز و دهل بود و نه رقص و آواز
    عروس و دامادی هم نبود

  98. سانی

    سلام
    من تو خواب دیدم رفتیم عروسی یکی از فامیلامون توی شهر دیگه و من لباس مجلسی مشکی خیلی زیبا پوشیده بودم و عینک و… هم زده بودم و موهام خیلی زیبا بود و چتری… ولی انگار تو ورودی ی مرد ناشناس (ولی انگار میشناختیمش) ب من نوشیدنی و شکلات داد ک من بعد میل کردن اونا متوجه شدم ک نوشیدنی دارای الکل بوده و شکلات هم فاسد بوده البته این اطلاعاتو دو نفر دیگه پیدا کردن ک اون دو نفر هم ناشناس بودن ولی پسر بودنو انگار منو دوست داشتن… و من سرگیجه و کمی حالت تهوع اینا داشتم ب خاطر مصرف اونا… و اون مرده داشت میخندید منو میدید و شیطانی بم میخندید… و ب اون عروسی با فامیلامون رفته بودیم ولی عروس انگار ناراحت و پریشون بود و کلا اصن بزن و بکپب اینا نبود و در واقع انگار مراسم عروسی‌ایی شروع نشد… خیلی مبهم بود الانم دقیق قبل و بعدش یادم نیس

  99. Fateme

    سلام وقت بخیر
    من سر صبح ساعت۷تا۸ خواب دیدم با کسی ک دوسش دارم ازدواج کردیم و من لباس عروس داشتم بعد بزن و برقص ام زیاد بود خیلی خوشحال بودیم تا اخر شب یهو داماد رفت من بهش گفتم کجا گفت الان میاد رفت و دیگه نیومد و بعد ش من همش گریه کردم همه می گفتن داماد اخر شب ولش کرده

  100. سجاد

    باسلام من خواب دیدم که به عروسی دختر خاله ام دعوت شدم و میرم تو عروسی ولی بعد میام بیرون واز عروسی میرم وسط عروسی انگار بیرونم کردن

  101. امیرعلی.amirali

    سلام.ممنون از سایت خوبتون که همیشه تعبیرای بی نظیری داره و شما با صبر و حوصله میخونین و جواب میدین.
    من دوبار هست دارم خواب میبینم به زور میخوان دامادم کنن. اونم با خواهر زن پسر عمم. پسر عموم که عینبرادرم هست و برادر همین پسر عمم هر دوشون هم این دختر رو دوست دارن. توی خوابب اولم که خیلی وقت پیش بود دیدم منو به زور میخوان به این دختر بدن و منم هرکاری میکنم حریف خونوادم نمیشم. پسر عموم هم ازم بدجور ناراحت بود.هرچی هم بهش میگفتم که من مقصر نیستم گوش نمیکرد.
    قبل خواب دومم هم بگم که من بدجور عاشق یه دخترم ولی مدتهاست کات کردیم. ولی هنوزم دیوانه وار عاشقشم.
    خواب دومم هم این بود که خواب دیدم پسر عمم دوباره عقد نامه اشو امضا کرد و منم جوگیر شدم و امضا کردم. بعد پشیمون شدم و یاد اون دختر مورد علاقه ام افتادم. گفتم اگه برگرده چی؟
    البته از ازدواج با اون دختره دیگه که خواهر زن پسر عمه ام هم باشه بدم نمیومد. ولی گفتم اگه اون دختر برگرده من چیکار کنم چون هیچکی رو اندازه اون نمیخوام. ولی دیگه فایده نداشت و به زور داشتن زنم می دادن. دیگه از خواب بیدار شدم.
    ممنون میشم هرچه سریعتر جواب بدین

  102. یاسین

    با سلام
    خواب دیدم تو مراسم عروسی بودم که همه ی فامیل ها اونجا بودن ولی نه داماد رو دیدم نه عروس و نمیدونستم مراسم چه کسیه و صندلی برای نشستن طوری نبود که خانمم کنارم بشینه و از هم جدا نشستیم کما که بدنبال جا میگشتم که کنار هم بشینیم در همین حین پسرخالم اومد داخل و یهو خانمش باهاش شروع کرد به دعوا و درگیری
    خواستم ببینم تعبیر این خواب چیه اگه امکانش هست به ایمیلم بفرستین
    با تشکر

  103. امیررضا کریمی

    سلام من دیشب خواب دیدم که در مراسم عروسی اتفاقی شرکت کردم یعنی قبلش اصلا نمیدونستم که در مراسم عروسی شرکت میکنم داخل مراسم عروسی بودم که یکی از اقوام درجه رو دیدم خاله ام بود که بهم گفت چرا اومدی زود باش برو بیرون من تا در تالار رفتم و برگشتم رفتم پیش نوازنده از یه طرف به نوازندگی علاقه دارم

    فقط خواهشا زود جواب بدید که تعبیر خواب من چیه

  104. س

    سلام من 12 سالمه خواب دیدم با پسر عموم در ماشین بودیم من لباس سفید عروسی داشتم تعبیرش چیست

  105. Masoomeh

    دیشب خواب دیدم که خانه پدربزرگم عروسی رفیق خالم بود فکر کنم هنوز هم مجرده و باهم هم شهری نیستنداما هم استانی هستند و رفیی خالم شهر یزد درس میخوند و فکر کنم یه چی مهم بود در جشن عروسیش منم بود م داییم گفت فکر کنم منظور ش( از لحاظ درس خوندن بود گفت) بعد معصومه(من) و بعد پسر خالم میشه تعبیرش رو بگید

  106. علی

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که پیش یکی از دوستان بسیار قدیمیم بودم و داشتم برای عروسی او آماده میشید و من عروس رو دیدم و نتوانستم به عروسی اونها برسم معنی چی میشه ممنون میشم اگر جواب بدید

  107. شیما

    سلام خوبین
    داییم منو خیلی دوست داره دیشب که شب اربعین بود خواب دیده من مجلس عروسیمه منم لباس عروسی تنمه داماد هم بوده اما نمی شناختتش و مجلس بوده یعنی شلوغ بوده همین
    تعبیر خوابم چیه ؟> نگرانم

  108. محمدرضا

    سلام من خواب دیدم با مادرم رفتیم عروسی عروس هم اشنا بود و میشناختمش ولی بعد این ک تو عروسی شام خوردیم داشتیم با اهنگ سینه میزدیم و میخندیدیم تعبیر این خواب چی میشه میشه کمکم کنید

  109. ریحانه

    سلام و خسته نباشید،ببخشید من خواب میبینم که خالم با پسرعمویش که عاشق هم هستند باهم ازدواج کردند،ولی من یک بار خواب آنها را ندیدم.چند بار دیدم ولی یک بار عروسی آنهاست،یک بار عقد آنهاست،یک بار بله برون آنهاست،هرخوابی که در موردشان میبینم هم جشن و شادی است و همه خوشحالند، تعبیر خواب این خواب من چیست ممنون میشم جواب بدید.سپاس

  110. Aynaz

    سلام خواهش میکنم جواب بدین من دوشبه خواب میبینم عروسی یکی از همسایه هامون هستش البته شبیه به عروسی بود ولی میدونستم که یک چیزی مثل بله برون و جشن عقدو این چیزا بود و اون همسایمون فامیل دور ما هستند.
    شب اول خواب دیدم که لباسم آماده است ولی شلوارم مناسب نیست به خونه که برگشتم درمون بسته بود و دست از پا دراز تر برگشتم عروسی.
    شب دوم هم خواب دیدم قراره به عروسی بریم ولی هرکاری می کنم دیر میشه یکی از دوستانم هم با من قرار بود بیاد ولی همش دیر حرکت می کرد و من خیلی کلافه بودم خلاصه ما از همه دیرتر رسیدیم و همه آماده و آراسته بودن و آرایش کرده بودن دوستان و دخترعموم همشون آماده بودن ولی من لباس پیدا نمی کردم و نیاورده بودم و خیلی ساده بودم بعد صاحب مجلس به من لباسی داد ومن اونو پوشیدم همراه لباس یک جوراب شلواری داد که برای من خیلی تنگ بود و پاره شد.
    ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

  111. Aynaz

    سلام خسته نباشید. من دوشنبه خواب میبینم عروسی یکی از همسایه هامون هستش و اون همسایمون فامیل دور ما هستند،شب اول خواب دیدم که لباسم آماده است ولی شلوارم مناسب نیست به خونه که برگشتم درمون بسته بود و دست از پا دراز تر برگشتم عروسی.
    شب دوم هم خواب دیدم قراره به عروسی بریم ولی هرکاری می کنم دیر میشه یکی از دوستانم هم با من قرار بود بیاد ولی همش دیر حرکت می کرد و من خیلی کلافه بودم خلاصه ما از همه دیرتر رسیدیم و همه آماده و آراسته بودن من لباس پیدا نمی کردم و نیاورده بودم بعد صاحب مجلس به من لباسی داد ومن اونو پوشیدم همراه لباس یک جوراب شلواری داد که برای من خیلی تنگ بود و پاره شد.
    ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

  112. Golnaz

    سلام خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم 2,3 روز دیگه خواهرم داره ازدواج میکنه ( با همین همسر فعلی خودش)، توی خونه چندتا مهمون بود، جشن لباس برون بود، چندتا پیراهن و یدونه کفش کادو کرده بودند.

    من همه ی لباس هارو دونه به دونه میپوشم و دقیقا اندازم بودند. خیلی هم خوشم میومد و خوشحال بودم. یه پیراهن دنباله دار هم بود که خیلی قشنگ بود، لباس عروس نبود ولی خیلی زیبا بود و خواهرم میخواست توی جشن عروسی خودش بپوشه، من اون پیراهن رو میپوشم و خودمو توی آینه نگاه میکنم که اندازمه و چقدر قشنگه.

    کفش عروسی خواهرمو میگیرم بپوشم ولی توی دلم میگم اندازم نیست چون پای من بزرگتره ولی وقتی پامو توی یه لنگه کفش میذارم میبینم اندازمه. میشه لطف کنید تعبیرشو بگین؟

  113. فهیمه

    سلام من خواب عروسی خودم و شوهرم رو دیدم که من لباس سفید پوشیده بودم موهای لَخت و هیلی بلند و رنگ روشن و شوهرم با لباس عادی ، عروسی بود ولی کسی نمیرقصید از این بابت ناراحت بودم ، تو عروسی متوجه شدم شوهرم مشروب میخوره و من از ازدواج باهاش پشیمون شدم و همش گریه میکردم از طرفی اسباب کشی داشتیم توی عروسی داشتن وسیله هامونو به یه محله ی ناجور و بد میبردن ،بارونه شدید هم میومد و کوچه خیابونا پر از آب گل آلود شده بود ، خیلی نگرانگ برای خوابی که دیدم میشه تعبیرشو بفرمایید چی میشه

  114. فاطمه

    پدرم خوای دیده عروسی خودشه ولی تمام کسایی که فوت شدن اونجا هستند و مجلس کمی غمناکه

  115. F

    سلام خسته نباشید من دوتا خواب دیدم یکی دیشب یکیم تقریبا یک هفته پیش
    دیشب خواب دیدم ک دو کوچه اونور تر از خونه ما عروسیه و من دارم اماده میشم که برم ولی نه عروسو میشناسم نه دامادو لطفا بگین تعبیرش چیه
    دومیم هفته پیش بود ک من خواب دیدم که یهو مامانم گف باید عروس بشیو من لباس عروس پوشیدم ولی تا ک دامادو دیدم همش گریه میکردمو ازش متنفر بودم به هرکیم میگفتم نمیخامش کمکم نمیکرد بعد من دامادو میشناسم در واقعیت و ایشون یه زنو یه بچه هم داره لطفا بگین تعبیرش چیه خیلی فکرمو درگیر کرده

  116. مریم

    خواب دیدم مادرم که چند وقته فوت شدن با لباس مهمونی و موی درست شده امده میگه پاشو بریم عروسی خانه عمه ام ولی بعد میگه نریم ترافیکه دیر شده
    مجدد خواب دیدم برادرزاده ام گفته داریم میریم خارج عروسی کنیم و مادرم تعجب میکنه میگه اینکار درست نیست میشه تعبیر کنید

  117. محمدجهانیان

    پدر خانومم خواب دیده عروسی منو و دخترشو تعبیر خوابش چیه؟

  118. عسل

    با سلام من مجردم خواب دیدم که به یع عروسی رفتم داماد از دور شناختم اما عروسو ن لباس عروس هم به طور مجاله بود لباس های مهمان ها هم مشکی بود حتی خودم دامادو هم که دیدم یه لبخند غم انگیز زدم بعد سری از این خواب گذشتم تعبیرش یعنی چ؟

  119. امین

    سلام وقت بخیر
    مادرم خواب دیده عروسی منه ولی خودم نیستم و عروس رو هم توی خواب ندیده.کسی هم توی عروسی آرایش نداشته
    می شه لطفا تعبیر کنید

  120. Sadat

    سلام وقت به خیر ، بنده دیشب خواب دیدم پسر یکی از فامیل های وابسته ازدواج کرده و تم عروسی تماما مشکی بود حتی لباس عروس و داماد و ماشین و بادکنک و عروس کاملا مشکی به تن داشت و چهره مشخصی نداشت من فقط اون ها را دیدم از اونجا عبور کردم به جای دیگه رفتم لطفا بگید تعبیر خواب من چیست و باید چی کار کنم

  121. زهرا

    سلام وقتتون بخیر من یک ساعت پیش ساعت پنج و نیم از خواب پریدم خیلی ناراحت بودم شب عروسیم بود و یادم نمیومد داماد کی بود ندیدم اصلا توی عروسیم فقط میدونستم عروسی خودمه و همه اماده بودن جلو درما که من بیام بریم تالار ولی من مه میدیدم پسر خاله کوچیکم الان ده سالشه رفته بودن بیمارستان پاهاشو‌قطع کنن وقتی برگشتن همه از بالکن نگاش میکردن و منم‌اونجا بودم و از فامیلامون فقط عمم و خالم تو‌خوابم بودن عمم هم یک پسر بزرگ‌داره تعبیرش چی میتونه باشع؟

  122. hana

    سلام من دخترم و مجردم زیاد هم به عروسی و نامردی و اینا فکر میکنم دیشب خواب دیدم که عروسیمه دامادی هم نبود شایدم بود و من یادم نیست. مراسم عروسیم بود و من و مامانم واردش شدبم و وقتی که من روی جایگاه عروس نشستم شروع کردم به گریه کردن یه زنی که مثلا مادر شوهرم بود شروع کرد به نصحیت کردن که گریه نکن و این حرفا هیچ آهنگ و چیزی هم در کار نبود همه ساکت نشسته بودن
    تعبیرش چیه؟

  123. Noora

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم که عروسی دوست ۱۵ ساله ام است که اهواز زندگی میکند و من تاحالا دوستم را در واقعیت ندیدم. ولی قرار است عروسیش در خانه قبلی مادربزرگم برگزار شود.کلی ادم هم با انها اومده بودن و من شوهر دوستم را نمیشناختم و تو خواب هم ندیدمش.دوستم هم یک لباس قرمز تنش بود.بیشتر شبیه مهمونی های دورهمی بود ولی عروسی بود.موقعی ک همه غذا میخوردند من با یک پسری ک نمیشناختم فرار کردم.و بعدش به جای ناشناخته ای رفتیم.
    ممنون میشم تعبیر کنید من خیلی استرس دارم:)

  124. زهرا

    سلام خسته نباشید
    من دیشب خواب دیدم عروسی برادرم هست عروس و داماد کامل مشخص بودند چند وقت پیش عروسی داداشم بود در واقعیت
    داداش و زنداداشم با همه مهمانان بسمت امامزاده که دو واقع جد بزرگوار ماست میریم و اونجا هیچ ساز و دهلی هم زده نمیشه عروس و داماد میرن زیارت میکنن ما هم با مهمانان پشت در باز می ایستیم تا اونا زیارت کنن
    من توی خواب دیدم من و یکی از دختر عمه هام سرمون لخته حتی متوجه هم میشیم ولی نمی‌دونم چیشد یادم نمیاد ممنونم از جوابتون

  125. Shahin

    سلام خواب دیدم عروسیم نزدیکه و دوستام از دستم ناراحتن که چرا بهشون کارت ندادم و دعوتشون نکردم یه جورایی از دستم ناراحت بودن و منم خاستم برم همون لحظه کارت بگیرم و پخش کنم که دیگه گفتم دیره چون مراسم تو همون روز نزدیک بود و گفتم دیگه کسی نمیاد الان؛ بعدش یه جا رو دیدم که برف میومد و رفتم درب یه باغ نگاه کردم که ازربس بارون باریده سیل اومده بود ممنون میشم تعبیرش بهم بگین

  126. زهرا

    سلام من مجرد هستم ولی ی شب خواب دیدم خانواده شوهری ک من نمیشناسمشون منو بردن ب عروسی ک همه توی اون عروسی خوشحال بودن لباسای خوشگلیم پوشیده بودن امروز خواب دیدم عروس داماد کنار هم نشستن ولی من نمیشناختمشون تعبیر خواب من چی میشه

  127. زهرا

    شب اول خواب دیدم ک توی عروسی هستم ک همه لباس خوشگل پوشیدنو خوشحالن و روز دوم خواب دیدم عروس و داماد کنار هم نشستن ولی من نمیشناختمشون میشه تعبیر خواب منو بگید

  128. علی تاجی

    سلام خوبین بنده عصر خواب دیدم عروسیم هست و دیدم مهمان زیادی نیست عروسی بهم زدن تعبیرش چی هست

  129. زهرا

    سلام . من چند وقته همش خواب عروسی میبینم خواب میبینم خودم میخوام عروسی کنم با کسی که دوسش دارم و کات کردیم و دارم اماده میشم برای عروسی یا بعضی وقتا هم خواب میبینم میخوایم باهم عقد کنیم توی بعضیاش خوشحالم بعضیاشم حسی ندارم ینی نه خوشحالم نه ناراحت . ولی خب فکر کنم این خوابا رو بخاطر اینکه زیاد به کسی که دوسش دارم فکر میکنم میبینم .
    کلا اکثر خوابایی که میببنم کسی که دوسش دارم هست چون قبل خواب خیلی بهش فکر میکنم و بعدش خوابم میبره میشه نظرتونو بگید

  130. سمیه

    سلام چند وقتیه یه خواب واسم تکرار میشه من سالهاست یه اقایی که اشنامون هست خواستگارم هستن مادر و‌پدرم رضایت دارن اما خواهرم جلوی این خواستگاری رو میگیره و حالا چند وقتیه خواب میبینم این اقا تو مراسم بله برون و عقد با اینکه همه شرایط مهیاست خودش و خانوادش تو مراسم نمیان و من که همه جوره اماده مراسم بودم لباس عروسم رو در میارم و ناراحت میشم تعبیرش چی میتونه باشه ممنون

  131. شراره

    سلام.خواب دیدم تو عروسی دوستم شرکت کردم ولی خوشحال نیستم و اونا از من ناراحتن که چرا لباس تیره پوشیدم

  132. Telma

    سلام خسته نباشین
    من دم دمای صبح خواب دیدم عروسیمه ولی نه باشخصی که دوست دارم بایه شخص دیگه که اصلاشناختی بهش ندارم.ازبس که ناراحت بودم وناراضی لباس عروس رو به تنم نزدم وتو خواب مدام گریه میکردم ودنبال راه حل میگشتم که یه جوری خرابش کنم ودراخر هم به اون دوماد گفتم باید حرف بزنیم واز خواب بیدارشدم…
    میشه لطف کنین تعبیرش رو بهم بگین ممنون میشم از لطفتون

  133. رها

    سلام خسته باشید من خواب دیدم که عروسی پسر خالم هست پسر خالم عید نوروزعروسی کرد ولی من دوباره خواب دیدم که عروسیشه و داشتم میرفتم که برم عروسی که خبر دادن دایی پدر و مادرم که پارسال فوت شده بود مرده خیلی ناراحت شدم و گریه میکردم دختر عموم هم بود که میشه بابا بزرگش بغلش کردم و باهام خیلی گریه کردیم بعد من سعی داشتم که یواشکی برم عروسی که دختر عموم نفهمه ناراحت نشه از دستم میخواستم ببینم تعبیرش چیه ممنون

  134. آرزو

    یکی از دوستانم برای من خواب دیده ک با مردی مداح ازدواج میکنم در حسینه عاشق هم بودیم(درخواب)و باهم رقصیدیم لباس داماد سیاه و لباس من صورتی بود

  135. فرزانه

    سلام ببخشید من چند روز بعد مرگ دخترخالم که جوان بوده و یکدفعه بر اثر سرطان فوت کرد خواب دیدم قراره همه خانواده به یه عروسی بریم و همه مشغول آرایش و لباس انتخاب کردن بودن و من همش به همه میگفتم ما عزاداریم نباید بریم و اگه هم باید بریم میریم بدون لباسعوض کردن و آرایش ولی همه حتی دختر خود دخترخالم فقط تو فکر عروسی و لباس بودن و به من توجهی نمیکردن و به منم فقط میگفتند پاشو آماده شو داره دیر میشه!

    ممنون از شما

  136. زهرا

    سلام من دیروز به خواستگارم جواب منفی دادم ناراحت شدم،،شب بود یا صبح دقیقا یادم نیست خواب دیدم که رفتم یه عروسی که دعوت نشده بودم همه غریبه بودن ،تعبیر خواب چیه ممنون میشم بگین؟

  137. Danny

    سلام ادمین ممنون از سایت خوبتون
    من خواب دیدم ک در حال اماده شدن برای عروسی بودم ک گویا عروسی خاهرم بود ک خاهرم رفت و همراه دخنر خالم پاهاشون رو از زانو به پایین قطع کردند ک خون اصلا جاری نشد و بعد من با دختر خالم بسمت محل عروسی رفتیم که فقط یک یا دو نفر بودند نه دامادی بود ن عروسی ن ساز و اوازی و وارد ان خانه نشدیم خاخرم هم وارد نشد و لباس سیاه ب تن داشت منو خاهرم و دختر خالم از در خانه ای ک عروسی بود دور شدیم و خاهرم ابراز پشیمانی میکرد ک کاش پام رو قطع نکرده بودم .
    اگ میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگید.

  138. Atena

    تعبیر خواب عروسی که بر سر عروس داماد که داماد اصلا معلوم نبود و عروسی که میشناخت ولی صورتش را ندید برنج میریخت تعبیرش چیست؟

  139. Atena

    سلام مادرم خواب دیده است عروسی که بر سر عروس داماد که داماد اصلا معلوم نبود و عروسی که میشناخت ولی صورتش را ندید برنج میریخت تعبیرش چیست؟

  140. آتنا

    سلام مادرم خواب دیده است که در عروسی بر سر عروس دامادی که داماد اصلا معلوم نبود و عروس را هم که میشناخت ولی صورتش را ندید برنج میریزد تعبیرش چیست

  141. آتنا

    سلام مادرم خواب دیده است که در عروسی در سر عروس داماد برنج میریخت و قیافه عروس داماد معلوم نبود تعبیرش چیست؟

  142. نور

    سلام. دومین باره خواب عروسیمو میبینم بار اول پارسال که نامزد بودم یه عروسی خوب خواب دیدم که خیلی به من و همسرم و مهمونا خوش گذشت. دیشب بار دوم بود خواب عروسیمونو دیدم باز هم با همسرم اینبار خواب دیدم یه سالت بزرگ که یه پنجره داره از سقف تا کف و و نور خورشید سالن رو روشن کرده پرده های سفید و ساز و ویالون من و همسرم هم بسیار خندان بودیم و لباس بسیار زیبا تن خودمون و مهمونا بود و پر گل های سرخ… تعبیر این خواب چیه؟

  143. Atefe

    سلام
    من خواب دیدم سه شنبه عروسیمه البته متاهلم به مادرشوهرم میگم باید لباس بخرم و کفش عروسی و حنابندون بگیرم اتفاقا سه شنبه هم عمل بینی دارم تعبیرش چیه؟
    با تشکر

  144. مهدیه

    سلام من تا الان ۳ بار خواب میبینم که عروس شدم و لباس عروس برتن دارم و با دامادی که بعد از پریدن از خواب هر کار میکنم قیافشو یادم نمیاد میخوام عروسی کنم. یکبار هم دیدم که آن مرد غریبه بود
    دو بار در خوابام دیدم که لباس سفید برتن دارم
    ولی یکبار دیدم لباس عروسم قرمزه
    در خواب آخرم دیدم که قراره به آرایشگاه برم برای عروسی خیلی خوشحال بودم به آرایشگاه رفتم. آرایشگاه خیلی کند بود خیلی خیلی عجله داشتم کارم زودتر تموم شه احساس کردم برای رفتن به مراسمم داره دیر میشه
    و داماد هم همچنان منتظر منه ولی کار آرایشگر خیلی کنده
    اعصابم خورد شد و از خواب پریدم.

  145. رضا

    سلام. من ظهری در خواب دیدم روز عید قربان بود عروسیم بود و بنظرم میومد عروس و میشناسم. وعجله ای داشتم برای مراسم اماده میشدم در عین همین کارها از خواب بیدار شدم. اگر تعبیرش محبت کنید ممنون میشم

  146. فاطمه

    سلام
    من خواب دیدم عروسی برادرم که نه ماه قبل به رحمت خدا رفته بود در خواب هم حس این را داشتم که برادرم مرده و نمی‌توانیم به عروسی برویم اما چون عروسی خودش بود و مادر و خواهر زاده هام به عروسی رفتند ماهم آماده شدیم که به عروسی برویم و مقداری هزینه می‌خواستیم که با همکاری خانواده جمع کردیم یکی از اعضای خانواده گردنبند طلای خود را داد تا بفروشند…و در آخر به من خبر رسید برادرت که خانه پدری را به نام فرد دیگری زده دلیلش این است که به غیر از مادر ,سعید( که در بیداری دوست قدیمی همسرم بود) هم به فکر برداشتن آن خانه بوده و چون برادرت میدونسته خانه را به نام خودت نزده تا کسی از تو برندارد
    در خواب با همسرم و بچهام به محلی دور برای تفریح رفته بودیم همین سعید هم با ما بود که در آخر برای برداشتن موادی من و همسرم به خانه برگشتیم و بچها دخترم و پسرم را به همین سعید سپردیم که وقتی به خانه رسیدیم ظرف و میوه ها که میشستیم متوجه شدیم سعید دشمن ماست و امکان دارد به دخترم تجاوز کند سریع به کنار بچها برگشتیم که از خواب بیدار شدم
    لطفاً اگر میشود این خواب مرا تعبیر کنید
    ممنونم

  147. نعمتی

    سلام خسته نباشین ببخشید من خواب دیدم که عروسیمه دامادی وجود نداشت بعد نگاهی به لباسم انداختم دیدم که روی همه لباس عروسم قران نوشته شده بعد یه خانومه من راهنمایی کرد گفت از این پله ها برو پایین کلی پله دراز بود بعد از رسیدن به پایین مامان بزرگام و پدر بزرگم که فوت کرده بودن دیدم که مادر بزرگم بهم اب داد گفت راه درازی داری برو پایین تر مراقب خودت باش بعد از خواب پریدم

  148. فاطمه

    باسلام
    من دبشب خواب دیدم ک بچه دارشده بودم وبچه ام دختربود بعد همسرم با یه زنی ک لباس عروس تنش بود اومد خونه وگویا جاری من بود ولی همه برادر شوهرای من ازدواج کردن و داشت مارو بهش معرفی میکرد تعبیر خواب من چی میتونه باشه

  149. Mohadeseh

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید
    امروز صبح من بین ساعات ۶ تا ۸ صبح خواب دیدم خانواده خودم و اعضای خانواده پدری در حال ترتیب دادن سور و سات عروسی عموی کوچکترم که نامزد هست هستیم و عروسی رو هم همون برگزار میکنیم عروس و داماد قیافه کاملا مشخص عمو و زنموی خودم هستن و ما در حال رقص و شادی هستیم اما خانواده ی عروس خانواده واقعیش نبودن و حرکاتی عجیب توی خواب انجام میدادن سپاسگزارم اگر هرچه زودتر پاسخ بدهید

  150. لیلاقرقانی

    سلام کسی خاب دیده بود که من و چند نفر دیگر اماده شدیم که بریم عروسی ؛من با خانواده شوهرم دعوا کردم ووسایلم راجمع کردم که بعد از عروسی به خانه پدریم بروم برای قهر. (اطلاعی از اینکه عروس و داماد چه کسی بوده نداریم) و جشن عروسی را هم ندیده فقط در حال رفتن به عروسی بودیم

  151. دوست من خواب دیده که عروسیه منه ولی داماد معلوم نیست کیه و خیلی میرقصن و خوشحالن ولی داماده اصلا معلوم نیست تعبیرش برای من و دوستم چیه

  152. فاطمه

    سلام من دیشب خواب دیدم به زور خانوادم تو سن کم عروسی دیدم خودمممم خیلیییییی ناراحت و عصبانی بودم بعد از اینکه عقد کردم خانوادم پشیمون شدم لطا طعبیرشو بگین فقط دامادم اخر نفهمیدم کی بود

  153. زهرا

    سلام
    خواب دیدم در عروسی شرکت کردم و مهمان هستم عروس و داماد را نشناختم تعبیرش چیست ممنونم

  154. مهشید

    لطفا بگین تعبیرش چیه آخه من خوابمو امروز دیدم خیدی نگرانم

  155. مهشید

    سلام من از ساعت ۵ صبح تا ساعت تقریبا ۱۱ خواب دیدم که پسر عموم که از من کوچکتر هست یه چند ماهی فوت شده و من اون رو توی یه جای شبیه به تونل که چراغانی بود دیدم
    اون مرده بود و جسدش رو توی تابوت گذاشته بودن مامانش خیلی گریه و زاری میکرد
    بعدش خواب دیدم توی آرایشگاه هستم و لباس عروس تنم هست .من به آینه خیره شده بودم و به چشمام نگاه میکردم .
    چشمام رنگشون تغییر کرده بود و سبز بود.بعدش من سرمه رو برداشتم و توی چشمام کشیدم .بعد داداشم اومد دنبالمو منو آورد خونه .یه خونه ای که مال ما نبود و نمیدونم مال کی بود.اما انگار خونه ما بود.منم نمیدونستم داماد کیه .من قبلا یه خاستگار داشتم .توی خواب احساس میکردم که میخوام بااون ازدواج کنم اما خیلی تردید داشتم که اون باشه.من انگار توب خواب راضی به ازدواج نبودن.

  156. زهره

    من مجردم و خواب دیدم پسر داییم ازدواج کرده ولی ن عروس ن دوماد در جشن نیست منم درحال پذیرایی هستم اینم بگم ک چند وقت دیگه عروسیشع

  157. الهام

    سلام وقت بخیر من صبح خواب دیدم که عقد خودم هست واسم داماد یاسین هست در واقعیت ‌من مجرد هستم و فردی بنام یاسین هم سن من در اطرافیان و آشنایان ما نیست

  158. A

    سلام خسته نباشید.
    من خواب دیدم با همه اعضای خانواده به یک عروسی رفتیم اما نمیدونم که عروسی کی بود ولی انگار عروسی یکی از اعضای خانواده بود، چون اکثر اوقات ما نوه ها زمانی میریم عروسی که فقط عروسی یکی از اعضای خانواده باشه ‌. البته اینم بگم که من فقط بعد عروسی و دیدم که داشتیم خونه مادر بزرگم رو تمیز میکردیم .

  159. احمد

    سلام من خواب دیدم رفتم عروسی ولی عروسی من نبود و با دختری که می شناختم می رقصیدم و اون گریه میکرد که یهو سرم گیج رفت و افتادم

  160. ریحانه

    من خواب دیدم پسر عموی مادرم که الان یک سال میشه فوت کرده در یک عروسی هستیم و به همه مهمان ها غذا میدهند اما به او نمیدهند

  161. سارا

    سلام من مامانم تقریبا 9ساله فوت شده خواب دیدم کسی ک الان باهاش دوستم و دوستش دارم رفته خاستگاریم و جواب مثبت گرفته و مامانم و بابام بدون اطلاع من انگار میخواستن سوپرایزم کنن واسم جشن گرفتن مامانم برام حنا میاره انگار میخواد حنابندون بگیره توی دستکش میذاره بابامو و این پسر میان داخل ولی جفتشون دستشون شکسته بعدشم من لباس عروس توی تنمه بعد مامان این پسره رو با خواهرشو دوتا دختر دیگه میبینمو دعوا میشه با اونا بعد این پسرو میبینم ک با دختر میخنده و من هی گریه میکنمو دعوام میشه بعد صدای جشن و شادیو اینا میرسه ولی من همش گریه میکنم بعد وارد ی اتاق میشمو چندتا رتیل شروع میکنن از سر خواهرم بالا رفتن من همشونو میکشم جز یکی ک دستشو نیش میزنه جلوی نیشو میگیرمو لباس عروسم خونی میشه میبرمش بیمارستان شروع میکنن پشتشو میسابنو دستشو قطع میکنن منم با لباس عروس تنم نگاش میکنم…میشه تعبیرشو بگین خیلی حالم بده قلبم درد گرفته

  162. ناشناس

    اها اینم بگم که چند روز قبل یه دعوای خواهر برادری داشتیم .گفتم شاید مهم باشه

  163. ناشناس

    سلام. من پسر داییم که مثل داداشمه دیشب ساعت ۳ خواب دید که من تو لباس عروسم و دارم ازدواج میکنم ولی قیافم بی حوصله و ناراحته خودشم خیلی ناراحته و به جز این هیچ چیز یا هیچ کس دیگه ای رو ندید و یهو با وحشت از خواب پرید. تعبیر این خواب چی میشه؟
    میگن بده این خواب راسته؟

  164. سمیه

    سلام میشه لطفا تعبیر خواب منو جواب بدین جوابمو پیدا نکردم خواب دیدم عقد برادرم بوده اما ما اونجا در اون زمان حضور نداشتیم و عکساشو دیدیم تعبیرش چیه

  165. Zahra.mdz

    مادرم خواب دیدن عروسی دختر دایی هستش ولی عروسی تشکیل نمیشه دختردایی الان بار داره ممکنه بگین تعبیر خواب چی هست؟

  166. نرگس

    سلام من خواب دیدم ۲جا عروسی دعوتیم یکیش فامیله مادرمه یکیش فامیله پدرمه اونی که فامیله مادرمه نامزد داره ولی اون یکی پسره مجرده
    وما نمیدونستیم که عروسیه کدوم بریم تعبیرش چیه؟

  167. مریم

    سلام خواب دیدم خواهر کوچکترم که مجرده و باهاش قهر هستم با یه مرد خوب ازدواج کرده و بعر ازدواج به خارج کشور میرن و از این ازدواج خوشحال بودم که سروسامون گرفته بالاخره اما خوشحالی خودم همچنان تو عروسی نشون نمی دادم و همچنان به قهر تظاهر میکردم

  168. سمیه باقریان

    با سلام .من خواب دیدم خواهرمجردم قرار بود با پسری که غریبه هست ازدواج کنه اما یکی از خانواده اون پسر فوت کرده بودن و توی خونه اونها مراسم عزا بود .اما خواهرم لباس عروسش رو پوشیده بود و با یکی از بچه های خانواده مون به دور از چشم خانواده عزادار میرقصید و شاکی بود چرا مراسم عروسیش کنسل شده. اما هیچ اهنگ و بزن و بکوبی نبود .و وقتی فامیل اونها دیدنش لباس رو از تنش درآورد .داماد رو در خواب دیدم و اومد سمت خواهرم و باهاش حرف میزد.تعبیر این خواب چی میتونه باشه .ممنون میشم جواب بدین

  169. نگار

    سلام
    من دختر هستم
    و حدود ۱۱صبح خواب دیدم که عروسیه
    و همه دختر و پسرای مجرد فامیل پدریم دور هم دایره گرفتیم
    و خیلی خوش حال هستیم و در حال رقص و دستمال بازی هستیم
    تعبیرش چیه؟

  170. امیر

    سلام.
    خسته نباشید.
    من یه پسر عمه دارم که تازه عقد کرده.چند وقت بعد هم عروسیش هست.همسر پسر عمه ام یه خواهر داره. خواب دیدم موقع عروسی پسر عمم هست و بابام هم من رو اجبار کرده که با اون خواهره ازدواج کنم. منم هر کاری کردم که مخالفت کنم نشد
    بعد دیدم یهو تو ماشین نشستم و نا امید هستم.عروس رو تو خواب ندیدم.

  171. جلالی

    سلام وقت تون بخیر . من دیشب خواب دیدم عروسی خودم با شوهرمه -رفتم آرایشگاه لباس پوشیدم تو مراسم بودم بعد که مراسم عروسی تموم شد رفتیم خونه پدر شوهرم(که 2 سالی میشه فوت کردن ) خونه شون یکم تاریک و متروکه بود بعد به شوهرم گفتم من میخوام همین جا بمونم تو همین خونه طبقه بالا با پدرشوهرم زندگی کنم -بعد که از خواب بیدار شدم چند دقیقه بعدش اذان صبح بود میشه لطفا تعبیرش رو بگین

  172. علي

    سلام
    يكي از دوستام خاب ديده ك بامن اومده عروسي فاميلاي ما و تو عروسي مادر من بهش كم محلي ميكنه و ي خانوم ك اونجا بوده مياد دشتشى ميگيره بهش ميگن بيا سر ميز ما بشين و اينكه شام هم گوشت بوده

  173. روح اله

    با سلام یکی از دوستانم خواب دیده که با هم به یک عروسی رفتیم و منم لباس مرتب و خوش تیپ رفتم، میشه بفرمایید تعبیرش چیه؟ ممنون

  174. الهام

    خواب دیدم که رفتم عروسی ی نفر دیگه هم عروس رو میخواست اومد بود دم در مجلس و همه مهمانان از ترس از مجلس فرار کردن و رفتن

  175. Maedeh

    سلام من چند شبه که خواب میبینم به عروسی رفتم ولی از عروس و داماد خبری نیست تعبیرش چی میشه؟

  176. محمد

    سلام من خواب عروسیه پسر داییم با زنش را دیدم که در واقعیت قبلا عروسی کرده اند ولی درخواب دیدم که آن ها در دید بقیه ی مهمان ها نبودند انها در کوچه ای و مهنان ها در خیابان حضور داشتند من نتوانسم صورت عروس را ببینم و فقط صورت پسر داییم را دیدم ، وقتی هم به پیس مهمان ها رفتم مادر پسر داییم یعنی زنداییم قیافه زیاد شادی نداشت و انگار اشک شوق میریخت ، خود من هم شلوار سبز با پیراهن مشکی به تن داشتم
    تمام تصاویر هم که دیدم در کوچه ها و اطراف خانه مادر بزرگم بود

  177. سارا حمیدی

    سلام من خواب دیدم کسی که دوستش دارم خونه ما عروسیش بود اما هرکار میکردم نمیتونستم قیافه عروسو ببینم و همینطور داشتم گریه میکردم

  178. قادری

    سلام من خواب دیدم عروسی یکی از آشناها رفتم ک میشناسمش بعد کیک خوشگلی هم گرفته بودن تعبیرش چیه؟

  179. رونیکا

    سلام من خیلی این خوابو میبینم ک عروسی یکی از افراد خانواده مادریمه نمیدونم کدومشون بعد اینکه من توی مجلس عروسی هستم ولی اصلا اماده نیستم یا لباس مناسبی ندارم یا اصلا لباس مناسب عروسی ندارم بپوشم یا ارایش نکردمه و لوازم ارایشم ندارم میرم از بقیه میگیرم
    لطفا بگین تعبیرش چیه

  180. ناشناس

    سلام من دیشب یعنی ۵بهمن خواب دیدم در محلمون (روستا)هستیم و در خانه آیی که قبلاً داخلش بودیم الان از اونجا نقل مکان کردیم و همون خانه دقیقا در کنار خانه ی مادربزرگم هست من دارم به سمت خونه ی مادربزرگم میرم که یه خرگوش سفید میبینم که بزرگه و بعد که از کوچه میپیچم همون خرگوش رو میبینم که یه پسر بچه سوارش شده اهمیتی نمی دم و وارد خونه مادربزرگم میشم خونه رو چراغونی کردن میرم داخل همه دارن آماده عروسی میشن البته من فکر میکنم که عروسی بود اما من عروس و دامادی رو ندیدم و خودم هم رفتم آماده شدم عمه من گفت زود تر آماده بشم بعد از تعویض لباس به حیاط رفتم اما هر چی نگاه کردم نه عروسی بود نه دامادی تعبیرش چی میشه؟

  181. مهنا

    سلام
    دیشب یه اقایی ک منو میشناسه خواب دید ک عروسیمه و خودش ی کوشه نشسته داره نگاه میکنه ولی دامادو نشناخته و این اقا قبلا ب من علاقه داشته تعبیرش چیه؟

  182. رز

    با عرض سلام و خسته نباشین. دیشب خواب دیدم بردارم و دوستم با هم ازدواج کردن..البته هر دو که متاهل هستند یعنی از همسرشان در خواب جدا شده بودن و الان اون خانوم عروس خونه ما بود…البته تو خواب مراسم عروسی ندیدم فقط تو خونه اون خانوم چیزی شبیه به سفره بود و طبقع دوم خونه ما که در خواب خونه برادرم بود انگار میومدن تازه عروس رو ببینن و ما نمیرفتیم طبقه بالای خونمون. نتونستم هیچ تعبیری براش پیدا کنم…ممنون میشم معنی خوابمو بگین.

  183. شیما

    دیشب ساعت ۳ و ۴ خواب دیدم لباس عروس پوشیدم ولی دامادی وجو نداره یعنی تو خواب می دونم که بدون دامادم . عروس بی داماد بودم. فقط هم پدر و مادر و برادرم حضور داشتن . من ناراحت بودم و اشک می ریختم. لطفا بگید تعبیرش چیه.

  184. ملکه

    سلام
    من خواب دیدم با شوهر خودم که سالهاست فوت شده، دارم عروسی میکنم و مقدار زیادی طلا دارم که خودم فکر نمیکردم اون همه باشه
    تعبیرش چیه؟

  185. سحر

    سلام دوست من خواب دیده اومده عروسی من با کسی که باهاش قبلا دوست بودم اتفاق افتاده تعبیر چیست

  186. فاطمه فقیرزاده

    سلام ، من خواب دیدم که همه ی فامیل یه جاجمع شدیم و انگارمیخوایم برای عروسی کسی اماده بشیم ولی نمیدونم که عروسی چه کسی هست و زندایم دستمو بااب خیس میکنه و نقل وشکلات میزنه که برای عروسی اماده بشم برقصم من میگم نمیخوام اینجوری دهاتی بازی میشه بعد یه سینی یا مثل خنچه دقیق یادم نیست میگرم دستم که برقصم فکر کنم فقط میگرم بالا و میگم مثل اینکه عروسی خودم باشه براشون شادی میکنم اما نمیدونم عروس وداماد کی هستن بعدوارد یه جایی میشم که سالن هست همه مهمان ها هستن و از جلوی عروس وداماد رد میشم قیافشون و میبینم اما نمیشناسم اماقیافه داماد خیلی مشخص نیست بعد عروسی بامن میادو درمسیر من عروس شدم انگار که موهام بیرونه تور سرمه پدرم اعتراض داره که روسریمو بیارم جلوتر که موهام معلوم نباش و فکر کنم پدرم میره نماز بخونه یا میره جایی اما همون جاهست و منتظره تامن خودمو درست تر کنم که من اعتراض میکنم چون میگم موهام خراب میشه پدرم یکم میخنده و قیافه بابام مشخص نیست اما میدونم پدرمه بعد یهومیبینم که عروس بغل مامانم هست که ارایش قرمز داره و گریه میکنه از اریشش ناراضیه ومامانمم بهش میخنده انگار، واینکه عروس انگار یکی از نزدیکام هست چونکه پدرمادر خودم پدر مادر عروس هستن ولی من صورت عروسو که دیدم اصلا نمیشناسمش ، و یکی دیگه ازخواهرامم تو عروسی هست که خودش درواقعیت نامزد داره اما عروسی اون نیست ونمیدونم عروسی کیه فقط ایکنه حس میکنم عروسی نزدیکانم هست چون پدرمادر عروس پدرمادر واقعی خودم هستن وعروس و دماد ونمیشانسم اما من ناراحتم میگم نگاه کن توبهترین روز عمرش وقتش داره صرف چه چیزایی میشه اگه من جای اون بودم میرفتم ارایشموپاک میکردم یک باردیگه اریش میکردم اخه اریشش قرمزه اما اینو نمیدونم که دارم باخودم حرف میزم یا به عروس میگم هرچی فکر میکنم یادم نمیاد اما بعدش تو یه اتاقی هستیم باخواهرم که بخاری انگار داره منفجرمیشه و صدامیده به خواهرم میگم بیا بیرون درو باز میکنم بکشمم بیرون نمیاد میگه میخوام بسوزیم همین جا و منو میکشه داخل ومیگم بمیریم ک من باسختی میکشمم بیرون و خیلی راحت یه صحنه دیگه میاد جاو چشمم که داریم باخانودم ماده بشیم بریم بیرون اما عروسی نیست دیگه فقط میخوایم برگردش بریم بیرون اونم فامیلی البته با برخی ازفامیل البته بگم خواهرم نامزده و نامزد خواهرمم هست اونجا که خواهرمو از اتاق میکشم برو ازش میترسم بعد اینکه چندشب پیش تقریبا یه هفته پیش خواب دیدم دخترداییم که شوهر داره و ازدواج کرده با برادرش عروسی کرده وبه حجله میرن ولباس عروسی پوشیده دامادهم که برادرشه همینطور به این دلیل ازدواج کردند که بچه داربشن و مشکل ازشوهرش هست که مادرشوهر دختر داییم گفت ازدواج کن تابچه داربشی بعد بیا خونه شوهرت شوهرشم همونجا هست وناراحت ودلم براش میسوزه پیش خودم میگم اگه دخترداییم با برادر شوهرش ازدواج میکرد بهتربود تااینکه با اینکه با برادر خودش ازدواج کنه وبچه داربشه و اینکار که حرامه واما کسی اعتراض نمیکنه در واقعیت دخترداییم متاهل هست ویکدخترهم داره اما بردارش مجرد هست لطفا جواب تعبیر خواب منوبدین خیلی نگران شدم یعنی دارم میمیرم من خودم مجردهستم واینکه وقتی بیدارشدم ساعت هفت صبح بود و شبای گذشته خیلی فکر اشفته داشتم و از نظر روحی داغون بودم وبه چیزای منفی ومرگ و میر خودم یا عزیزانم فکرمیکردم کلا چند وقته از نظر روحی اشفتم و نمیدونم چرا به چیزای بد و منفی میکنم اما دیشب راحتخوابیدم به چیزای منفی فکر نکردم اما با وجود این خواب خیلی نگران شدم و بدجور دلهره گرفتم خدای نکرده نکنه اتفاقی برای عزیزاوم یا خودم قراره بیوفته لطفا لطفا تعبیرش کنید سریعتر چون واقعا بیشتر نگران شدم

  187. بهناز

    سلام من خواب دیدم که عروسی خودم هست دامادم منو خیلی دوست دارد ولی دو تا عروس هست و از وجود اون دومین عروس، داماد گریه می کنه تعبیرش چی میتونه باشه

  188. Somi

    سلام ممنون از فعالیتتون در سایت
    دختر مجرد هستم چندباری میشه که خواب میبینم عروسیمه اما هیچ تدارکاتی انجام نشده و نه میدونم داماد کی هست و نه دیدمش
    میشه برام تعبیرش کنید
    ممنون.

  189. Somi

    سلام من ازدواج کردم بیشتر مواقع خواب میبینم که شوهرم کسی دیگ هست و تو خوابم میگم من شوهر خودمو میخوام دیشبم خواب دیدم عروسیم هست ولی شوهرم یکی دیگه بود تعبیرش چیه

  190. شهرزاد

    من خواب دیدم رفتم عروسی که نمیدونم عروسی کیه و اونجا هیچ کس رو نمیشناسم فقط پسر خالم رو دیدم که خیلی وقته با خانواده خالم و خودش قهریم. عروسی اصلن مجلل نبود و بیشتر خانوادگی بود. میشه بگید تعبیرش چیه؟

  191. R

    سلام من خواب دیدم جشن نامزدیم بود بعد توی یه کویر بود هیچ خونه ای یا درختی نبود فامیلا همه بودن دورم و من دومادو نمیدیدم فقط میدونستم جشن منه و همه اینجان برا جشن من من داشتم اماده میشدم تو شلوغی نزدیک اذان صبحم این خوابو دیدم

  192. فرشته

    شب جمعه خواب دیدم تو یه خونه خیلی شلوغ هستم که چندنفر آشنا بودند و بعد دیدم پدربزرگم داماد شده ولی نمیدونستم عروس کیه و پدربزرگم خیلی پای کوبی و شادی میکرد.توی دستشویی همون خونه رفتم همینطور سوسک بود و من سعی میکردم سوسکا را با اب بفرستم تو چاه بعد که از دستشویی اومدم بیرون دیدم مادربزرگم(فوت کردند)چادر سفید انداخته رو سرش و عروس بود

  193. zahra—turk—15

    سلام
    خوبین
    من خواب دیدم کع تو خونمون عروسیه
    همه داشتن دست میزدن و صدای اهنگ همه جا رو برداشته بود و من تو اون وسط سردگم بودم 🙁
    تورو خدا بگید تعبرش چیع ؟؟؟؟؟ 🙁

  194. محمد

    سلام
    ببخشید من خواب دیدم که تو باغ بهشت عروسی کردم تو غسال خونه قدم میزدم.
    تعبیرش چیه؟!

  195. Tru

    سلام من خواب دیدم که در یک عروسی فامیلیم ولی عروس داماد رو نمیشناختم مادرم در خواب میگفت که کسی که در دوران دختری دوست داشتم تو اون عروسیه منم دنبالش میگشتم ولی پیداش نکردم در حیاط عروسی بزن و برقص بود

  196. Behnaz

    سلام ، من با یه آقایی۳ساله در یه رابطه پنهانی از خانواده هامون هستیم که این آقا قول ازدواج به من داده،چند روز پیش یکی از دوستام خواب دیده من ازدواج کردمو خبر ازدواجمو بهش دادن اما اون با یه تیشرت پاره و کهنه بوده و ناراحت از اینکه چطور به عروسی من بیاد، نمیدونم باید ناراحت باشم یا…….ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.

  197. Behnaz

    سلام من با یه آقایی در رابطه ی پنهانی از خانواده هامون هستیم اما قول ازدواج بهم دادن این آقا ، چند روز پیش دوست من خواب دیده که من عروسی کردم بهش خبر ازدواجمو دادن بعد اون با یه تیشرت پاره بوده خیلی ناراحت شده که چجوری بیاد عروسی من ممنون میشم تعبیرش رو بگید بهم با سپاس از شما.

  198. یگانه فراهانی

    سلام خسته نباشین نظر هارو خوندم ولی کسی شبیه خاب منو ندیده
    من صبح بود بین خاب و بیدار بودم ولی چیزی نمیفهمیدم بعد مراسم عروسی بود عروس خودم بودم بعد با یه مردی ک اصلا ندیدمش ولی کت و شلوار مشکی پوشیده بود و پشتش ب من بود ازدواج کرده بودم
    بعد شب بود سوار ماشین شدیم جلوتر(نزدیک جایی ک عروسی بود) اون اقا پیاده میشع از ماشین و من ک رانندگی بلد نبودم سوار ماشین میشم (هیچی از لباس خودم ندیدم) بعدتا وسط خونه با ماشین میرم تو خونه شلوغ بود همه در حال دست زدن بودن من با ماشین راحت وارد خونه میشم تا یه جایی ک یه سری اقا جلومو میگیرن من از ماشین پیاده میشم اونا رانندگی میکنن
    بقیشم یادم نیس دیگ
    توروخدا تعبیرشو بگین ممنون

  199. ی پسر

    سلام خسته نباشید
    من خواب دیدم که دوست دخترم که شب عروسیش بوده ، بعد از عروسی میاد خونه من با لباس عروس ومیشینه روی مبل ولی غمگینه هر چی میپرسم چی شده چرا الان اینجایی تو که بایید بری خونه شوهرت هیچی نمیگه براش آب هم آوردم و خورد ولی هیچ حرفی نزد ،
    ممنون میشم اگه جواب بدید

  200. Adler

    سلام وقتتون بخیر
    من پسری ۱۶ ساله هستم و امروز خواب دیدم که اول تو یه مسجد بودم و جمعیت زیادی هم اونجا بودن که همشون داشتن به من نگاه میکردن و لبخند میزدن وقتی از اونجا اومدم بیرون، بیرون هم شلوغ بود و بازهم همه داشتن بهم نگاه می کردن و میخندیدن. بعدش یه دفعه دیدم تو یه مراسم ازدواج هستم که شوهر خواهرم هم کنارم بود بعد گفت عروسی تو هست ((داماد شدی))در صورتی که من نه قیافه طرف مقابل رو دیدم و نه شناختمش(( منظورم عروس هست)) بعدش من گفتم من که از این موضوع خبر نداشتم و من گریه میکردم و قبول نمی کردم و میگفتم ازدواج نمی کنم.
    و بعدش بیدار شدم.
    تعبیرش مرگه؟؟؟:
    ممنون میشم اگه بگید تعبیر خوابم چیه.

  201. Adler

    سلام وقتتون بخیر
    من پسری ۱۶ ساله هستم و امروز خواب دیدم که اول تو یه مسجد بودم و جمعیت زیادی هم اونجا بودن که همشون داشتن به من نگاه میکردن و لبخند میزدن وقتی از اونجا اومدم بیرون، بیرون هم شلوغ بود و بازهم همه داشتن بهم نگاه می کردن و میخندیدن. بعدش یه دفعه دیدم تو یه مراسم ازدواج هستم که شوهر خواهرم هم کنارم بود بعد گفت عروسی تو هست در صورتی که من نه قیافه طرف مقابل رو دیدم و نه شناختمش بعدش من گفتم من که از این موضوع خبر نداشتم و قبول نمیکنم.
    و بعدش بیدار شدم.
    ممنون میشم اگه بگید تعبیر خوابم چیه.

  202. فاطمه

    سلام. اقایی ک میشناسم و دوسش دارم ولی با هم کات کردیم تو خواب دیدم ک روبه روی من وایساده بود و میگفت ک بریم برا عروسیمون فیلمبردار رزرو کنیم میشه تعبیرش رو بگیید و اینکه ممکنه اون اقا دوباره برگرده پیشم ؟

  203. علی

    سلام
    من یه اقا هستم،خواب دیدم به یک عروسی غریبه از اطباع رفتم عروس وداماد هم درکار نبودوهیچ کس رو نمی شناختم به جز یک نفر که اونم دوستم یکی ازاتباع بودولی من در اون عروسی درحال خواندن اهنگ شاد بودم وبقیه هم میرقصیدن.حتی بعد از بیدارشدن اون اهنگ رو هم برای بقیه خوندم.لطفا تعبیر خوابم رو بگید. ممنون از شما

  204. وفا

    سلام خسته نباشید

    من خواب دیدم پسری که دوسم داره البته منم ازش بدم نمیاد ازدواج کرده ولی من شکل دختره رو ندیدم بعد ازدواج ی پیام غمگین مامانم واسش می‌فرسته منم ادامش باهاش حرف میزنم بهش میگم خب شد ازدواج کردی آخه من همین الآنم بهش میگم غیدمو بزن ولی میگه نمیتونم تو خواب بهش پیام میدم خوب شد ازدواج کردی و اینا اونم میگه آلان گناهه بهت پیام بدم و این چیزاخوابمو صب دیدم فک کنم دیقیم یادم نیس من چند روز پیشم خواب ایشون رو دیدم ولی یادم نیست کی و چطوری بود ممنون میشم جوابمو بدید خیلی دلشوره دارم

  205. setayesh99

    سلام در خواب دیدم عروسی من است و لباس عروس و ارایش عروس‌ داشتم اما داماد رو ندیدم و نمیدونم کی‌بود. خیلی هم خوشگل شده بودم. ممنون میشم تعبیر کنید. همین دیشب خواب دیدم. و استرس دارم ممنون میشم تعبیر کنید

  206. سحر

    سلام من خواب دیدم که عروسی منه و داماد رو نمیشناسم و عروسی خیلی ساده ای برگزار شد بدون بزن و بکوب و رقص و اواز و فقط چند نفر اومده بودن برای تبریک بعدشم خبر رسید عمه ام رو با چاقو کشتن و جسدش زیر تخت منه منم رفتم تختمو بلند کردم دیدم هیچی نیس جز نونایی که عمه ام خودش پخته برا عروسی من
    من مجردم و تاحالا خواب زیادی دیدم راجب عروسی اطرافیان ولی عروسی خودمو اولین بار میبینم
    و اینکه اکه تعبیرش مرگ من باشه چیکار باید بکنم؟

  207. فاطمه

    سلام من امروز صبح خواب دیدم
    عروسیمه ارایشمو پاک کردم با لباس عروس نماز خوندم شال قرمزی داشتم انداختم سرم برهنه نباشه نماز ظهر بود..همه بهم گفتن ارایشتو خراب کردی الان میخوای چی کار کنی من اهمیتی به حرف دیگران ندادم!
    ولی برای نماز عصر احتیاج به دستشویی پیدا کردم رفتم دستشویی سقف دستشویی طوری سوراخ شده بود آب بارون میچکید!!
    بعدشم به یکی از فامیلا که نمیدونم کی بود گفتم کمی منو با لوازمت آرایش کن اونم گفت باشه با لبخند…
    درضمن دامادم نمیدونستم کیه.
    باتشکر

  208. احمد

    سلام، من امروز جمعه قبل از اذان ظهر خواب دیدم عروسی رفیقمه و داره کارای عروسیشو انجام میده (رفیقم حدود دو سال پیش ازدواج کرده و الآن یه توو راهی داره و اینم بگم که متأسفانه دو سال قبل من نتونستم در مجلس عروسیش شرکت کنم!)… خلاصه اینکه من داخل مسجد بودم و بعده اینکه از مسجد خارج شدم، رفیقمو خوشتیپ با لباس دامادی دیدم که میخواست بره آرایشگاه و خانومش را بیاره و به من گفت شما هم بیا با هم بریم این مسیرو… بعدش من گفتم پس بیا با ماشین من بریم و بعدش ماشینش رو داخل خونه پدریش پارک کرد و اومدیم که سوار ماشین من بشه، دیدیم توو ماشین پُر از خرت و پرت و اسباب و وسیله‌س و تا همه وسایلو خالی کردیم، رفیقم گفت دیر شده و عروس منتظره و… بعدش دیگه با ماشین خودش رفتیم آرایشگاه! (بعدش دیگه از خواب بیدار شدم!)……. متأسفانه دو سال پیش خیلی دوست داشتم در مراسم رفیقم شرکت کنم اما حقیقتش این بود که به خاطر شرایط روحی نامناسبی که داشتم نتونستم توو عروسیش شرکت کنم و توو خواب خجالتی نبودم و رفیقم خیلی عزت و احترام بهم میذاشت و احساس خوبی داشتم و حس می‌کردم یکی از دعوت شده‌های ویژه و درجه یک مراسمم!

  209. Pariya

    سلام من دو شبه که خواب میبینم عروسیم هست با شوهر واقعیم و لباس عروس و گل و… داریم آماده میشیم که بریم مراسم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما دو وجح دارد از لحاظ روانی در حالت خوشحالی و آرامش خاطر از زندگی با همسرتان را تجربه میکنید. و از لحاظ تعبیر آن نیک نیست و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  210. Mobina

    سلام من ساعت 4 صبح خواب دیدم ک عروسی دوستمه که داماد شده..خیلی هم ذوق داشتم واسش….عروس رو هم دیدم ولی نشناختم…تعبیر خواب چیه؟
    لطفا جواب بدید خیلی نگرانم…

  211. فاطمه

    من نزدیک صبح خواب دیدم که با دوستم آماده شدیم و به عروسی رفتیم تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خوبی ندارد و به معنی غمی است که خودتان برای خودتان درست خواهید کرد.
      سربلندو پیروز باشید.

  212. قاسم

    تو خواب یک عروس تنها دیدم که میشناختمش یروزی با چهره بی تفاوت و چشمای کشیده با دست گل شمشاد درون دستش که سردرگم درحال قدم زدن بود.

  213. مرضيه

    سلام. آقای صداقت تعبیر خواب منو نگفتین. خواهش میکنم بگین تعبیرش چی میشه. چند وقته ذهنم درگیر شده.

  214. فاطمه

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم به یک آرایشگاه زنانه رفته ام و یک عالمه عروس با لباس عروس میبینم دران شرایط لباس سیاه پوشیده ام و دنبال لباس مجلسی میگردم عروسی ک مرادعوت کرده بود دیدم ولی نشناختم اما داماد رو شناختم ولی اون دردنیایی واقعی متاهل است درخواب سردرگم بودم

  215. هومن

    سلام‌ از فعالیتتون تو این سایت ممنونم،

    من خواب دیدم تو مراسم شام عروسیم هستم
    برادرم منو از باغ میوه نخصوصا انار میاره سر سفره شما ولی عروس را نمیشناسم و پرسوجو میکنم میگن همونی که فلانی خواستگارش بود،
    منم لج میکنم میگم نمیخوام ازدواج کنم
    ،مهمونا هم که دور سفره بودن همش دسته دسته بهم پول میدادن وتبریک میگفتن

    منم میگرفتم قائم میکردم
    جاتون خالی شامو با انار میخوردم ،آخرشم گفتم بگید نیاد من باهاش ازدواج نمیکنم،این همه خرجی که کردمم فدای سرتون
    این تعبیرش چیه، خواهشا بگید
    درضمن مراسم تو خونه پدربزرگم بود که فوت کرده ولی حیاتش ی باغ بزرگ پر از میوه شده بود
    ولی نه عروسو دیدم نه میشختناختم،

    • یاسین صداقت

      با سلام و سپاس از همراهی شما.
      خواب شما به چند وجح است و اول آنکه عروسی خود فرد خوب نیست و اینکه شما عروس را ندیده اید و مراسم با رقص و آواز نداشته اید بهتر است و اینکه گرفتن پول در خواب نشان بر غم است که خودتان آن را درست خواهید کرد و از دیگران پنهان میکنید این غم راو اینکه خوردن شام سالم و انار نیک است و میت اند نشان بر خیری باشد که برادرتان برایتان فراهم خواهد کرد و اما مراقب رفتار و اعمالتان باشید. صدقه بدهید.
      سربلندو پیروز باشید.

  216. فاطمه

    سلام من یه خواب دیدم از وقتی بیدار شدم فکر خوابم ولم نمیکنه خواب دیدم تو کوچمون عروسی داداشمه ولی هیچ صدای اهنگی نمیومد فقط ادما رو میدیدم که خیلی تو رفت و امدن منم چند خونه اونورتر رفته بودم نمیدونم واسه چی خونه همسایمون که دیدم تو خونه ی ما خیلی میرن با گریه میان بیرون با ترس رفتم تو سر کوچمون که با همسایه رو ب رو که خیلی صمیمیم گفتم ابجی چیشده گفت حول نکنا(سجاد)داداشت خیلی شکسته شده تو ولی اروم باش گفتم اخه چیشده میخواست بره دخترشم پیشش بود ترسیده بود گفتم وایسا منم باهات بیام گفت نه نمیتونم تورو ببرم با پاهای لرزون خودم رفتم جلو دیدم مادربزرگم که یکسالی میشه فوت کرده تو خوابم تازه فوت کرده انگاری عروسی بود ولی عروسی که تموم شد فهمیدیم مادربزرگم مرده همه گریه مبکردن منم دنبال نمیدونم کی میگشتم تا باهاش حرف بزنم که تو ی خونه ای دیدم میگن زنموت کارت داره بیا با بغض رفتم پیشش وسط راه گریم گرفت ولی خودمو نگه داشتم تا گریه نکنم رفتم بدون حرف پیشش نشستم دستامو گرفت تو چشام نگاه کرد پیشش پسری نشسته بود اصلا تا حالا اون پسر رو ندیده بودم ب من نگاه میکرد هی میخواستم بگم زنمو چیکار داشتی باهام چیشده ولی نمیتونستم حرف بزنم یدونه با دستم زدم روی پیشونیم بازم هی تلاش میکردم حرف بزنم نمیتونستم اون پسره هم هی نگاه میکرد بعد رفتم بیرون دیدم همون داداشم میگه نمیدونم تقصیر کیه میخواست بره اون ادمو پیدا کنه تا حرصشو سرش خالی کنه ولی اون مرد نبود اقلا کجا رفته بود نمیدونم بعد دیدم پلیس اومده با پرونده که شکایت کردین از کی اومدیم درباره اون حرف بزنیم بعد اون دیدم میخوام از بالکنمون پارچه سفید اویزون کنن ولی ما نمیزاشتیم سر اونم دعوا شده بود قبل اونم دیدم یکی از اشناهامون اومدن خونمون دستش زخمی شده نمیتونه کاری بکنه من اومدم یه چراغی رو روشن کنم دیدم نمیسه اونم کارو بلد بود درستش کنه اومد پیچ گوشتی رو برداشت دستش با دست های لرزون اونو درست کرد با خنده ب مامانش گفت تونستم دستم کار کرد میخندید بعد اون یکی خوابا رو دیدم
    ببخشید طولانی شد جواب بدین لطفا خیلی ذهنمو درگیر کرده مرسی ازسایت خوبتون

  217. R.nas

    سلام من یه پسر مجردم خواب دیدم دارم با اشناهام حرکت میکنم میریم تو مجلس عروسی که تو یه خونه بود اول خودم نمیدونستم عروسی منه همین که وارد شدم فهمیدم ،در ضمن نه عروس رو دیدم نه میدونستم کیه
    جشن و ساز نبود داشتن غذا میخوردن برای منم غذا ریختن گفتم چرا اینقده برنجش کمه ……

  218. مرضيه

    سلام من متاهلم و سه فرزند دارم. با دخترخاله ام خیلی صمیمی هستم. یک سالی جاری بودیم تا اینکه برادرشوهرم ازش جدا شد و دو سال بعد دخترخاله ام با یک آقای سید که پسر یکی هست ازدواج کرد و خیلی هم عاشق هم هستن. چند شب پیش خواهرم خواب دیده که همین شوهر دخترخاله ام یه برادر قدبلند و هیکلی داره و من میخوام باهاش ازدواج کنم و جاری دخترخاله ام بشم. خواهرم فقط خرید انگشتر رو دیده و موقعی که عاقد میخواسته خطبه بخونه. میگه همه خوشحال بودیم و تو هم برعکس بیداری که لاغری تو خواب خیلی تپل و خوشگل شده بودی و اصلاح هم کرده بودی.من یه ماهی میشه که از شوهر دخترخاله ام چیزایی شنیدم که نسبت بهش حس بدی پیدا کردم. واین خواب منو خیلی نگران کرده. لطفا تعبیرش رو بهم بگید.

  219. R.nas

    با سلام من یه پسر مجردم خواب دیدم دارم با اشناهام حرکت میکنم میریم تو مجلس عروسی که تو یه خونه بود اول خودم نمیدونستم عروسی منه همین که وارد شدم فهمیدم ،در ضمن نه عروس رو دیدم نه میدونستم کیه
    جشن و ساز نبود داشتن غذا میخوردن برای منم غذا ریختن گفتم چرا اینقده برنجش کمه ……

  220. سحر نجفی

    سلام.خسته نباشید .ببخشید من دیشب خواب دیدم که عروسی من هست و خودم لباس عروس سفید پوشیده بودم تو تالار و دختر خاله هام ب من تبریک میگفتن و یجور حس سبک شدن خیلی خوبی داشتم ولی داماد نبود و انگار منتظرش بودیم و توی دلم همش میگفتم وای اگه نیاد چقدر زشت میشه ..میشه خواهش کنم تعبیر خواب من رو بگید ممنون

  221. ترسا

    سلام نامزدم خواب دیده
    تو عروسی بوده دعوا کردن ی مرد باماشین زد بهش اون نمیتونسته تکون بخوره
    وبعد خیلی راحت اون مرده اومد همرو کشت
    و سر نامزدمو جدا کرده ولی بازم نامزدم همه چیو می‌دیده
    میشه تعبیر شو بگید خیلی هردمون دلشوره داریم

  222. ترسا

    سلام نامزدم خواب دیده

    که تو عروسی بوده دعوا کردن ی مرد باماشین زد بهش نمیتونسته تکون بخوره
    وبعد خیلی راحت اومد همرو کشت اونو هم سرشو جدا کرده ولی باز میدیده همه چیو

  223. ماه بانو

    من نمیدونستم عروسی کی دارن میرن و فقط میدونستم که اقوام خودشون هست احتمالا ولی من تو حیاط محل برگزاری عروسی حضور داشتم و اصلا به این توجه نمیکردم که عروسی کی هست یا بخوام بدونم داماد و عروس کی هستش. فقط آون دو دختر رو دیدم که میخوان به عروسی برن

  224. ماه بانو

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم عروسی هست حتی صدای جشن و پایکوبی هم ب گوشم نمی رسید فقط دیدم دو دختر پسر عموی بابام دارن به عروسی میرن و من نگاهشون میکنم، حتی نمیدونم من ب آون عروسی دعوت بودم یا نه نه عروس رو دیدم و نا داماد رو دیدم فقط همون دو دختر رو دیدم که به عروسی میرن ولی لباس زرق و برق دار تیره به تن کرده بودن. که من از خیاط آون خونه ک عروسی میخواست برگزار بشه وارد پذیرایی خونه شدم و دنبال عمو و دختر عموم که چند ماه بیشتر نداره میگشتم که با زن عموم مواجه شدم.

  225. A

    سلام من یه خوابی دیده بودم تقریبا یه سالی میشه اوایل توجهی براش نکردم ولی الان با خواب هایی که دیدم اونم برام زنده شده(۱) یک سال پیش دیدم که تو خونه مادربزرگم هستیم و جمعیت زیادی از مردان در اتاق مشغول صحبت بودن(نمیدونم در مورد چی صحبت میکردن) به جز خودم هم تو خونه دختری یا زنی پیدا نکردم یه لباس عروس کوتاه تا روی زانو پوشیده بودم و جلوی آینه بوفه که تو هال بود موهام و شونه میکردم از تو آینه دیدم که یکی از مردان تو چارچوب اتاق وایستاده و داره من و نگا میکنه (انگاری که عاشقم بوده) ولی من نمیشناختمش اسمشم نمیدونستم تا حالا هم ندیده بودمش ولی من عاشق اون نبودم من عاشق یکی دیگه ام ((در واقعیت عاشق یکی دیگه ام))(۲)چند ماه که از این خواب گزشت بازم خواب دیدم که صاحب سوپری محلمون که زن و دوتا بچه هم داره (خیلی هیزه با وجود زن و بچش چشش دونبال این و اونه ) من و بوسید (۳)چند روز پیش هم خواب دیدم که من یه لباس عروس بلند پوشیده بودم تو خواب دیدم ۳ تا عروس بودیم یکیش من بودم یکیش خالم که که ۱۷ سالشه منم۱۴ سالمه مثل یه رفیق میمونیم باهم خالم یه دوست هم داره هم سن خودش که فامیل دور ما هم هست عروسی ما سه تا باهم بود تو یه روز ولی اینم بگم که خالم و دوستش ازدواج کردن دوستش الان یه بچه کوچیک هم داره تو خواب دیدم خوشحالم و پیش خالم بودم دیدم خالم به من سه تا دسته گل داد واسه هدیه دادن یکیش که مال خودم بود نمیدونم باید دوتا به دوست خالم میدادم یا یکیش رو دیدم که من با مامانم رفتیم عروسی دوست خالم من با لباس عروسین رفته بودم همین که رسیدیم به عروسی من دیدم دسته گل هارو یادم رفته بیارم به مامانم گفتم بریم برداریم و بیاریم قبول نکرد من نشتم گریه کردم من داماد هیچکدوممون رو ندیدم اینجا دیگه خوابم تموم شد البته بگم ها من خیلی خیلی بدم میاد از اون دوست خالم (۴)امروز خواب دیدم که واسه من خواستگار اومده البته خودشم هم تو خواب از من خواستگاری کرده بود تو خواب اولین خواستگارم بود و من اصلا دوستش نداشتم من هم تو واقعیت هم تو خواب امروزم عاشق یکی دیگه ام من هی میگفتم نمیخوامش جواب من منفیه اون و پدر و مادرم هم بیشتر میگفتن که وضعیتش خوبه و دوست داره و ….‌ ولی من به شدت مخالف بودم لطفا لطفا جواب بدید یک سال پیش هم درمورد اون خوابم زیاد گشتم که سایت اینجوری پیدا کنم ولی درست و حسابیش رو پیدا نکرده بود
    ممنون از سایت خوبتون

  226. بهنوش

    سلام وقتتون بخیر ،من دیشب خواب دیدم عروسیمه ارایش داشتم تو تالار بودم مامانم میگفت شغل پسر خریدو فروش ماشینه و وضع مالیش خوبه،اصلا دامادو تو خواب ندیدم، انگار ک بخاطر لج کردن با دوس پسرم داشتم با اون فرد ازدواج میکردم چون یاد دوستم افتادم که از لج دوس پسرش ازدواج کردو بدبخت شد و گفتم عروسیو کنسل کنین من پشیمون شدم،تعبیرش چیه؟

  227. شهرزاد

    دیشب خاب دیدم عروسی داداشمه البته ایشون الان یک بچه هم دارن کت وشلوارپوشیده بود ساز و رقصیم نبودا میگفت کفشام لنگه ب لنگه است

  228. مهتاب

    سلام. من دختر مجرد هستم دیشب خواب دیدم که عروس شدم و لباس سفید و زیبایی داشتم و تو یه تالار بسیار بزرگ و پرشکوهی جشن گرفتیم و همه مهمونا خوشحال و باهم میرقصیدیم ولی توی این عروسی داماد نبود یعنی من تنها بودم. ممنون میشم تعبیر خوابمو بگین

  229. فاطمه

    سلام شبتون بخیر من پریشب خواب دیدم داخل یه جشن عروسی هستم ولی نمیدونم که عروسی دختردایی یادخترخالم بود ولی توی خواب میدونستم که عروسی یک اشناست ولی من اماده نبودم برای عروسی وداخل خودعروسی خودمو اماده میکردم میخواستم ببینم ایا تعبیرش بده؟!ممنون ازجوابی که میدید.

  230. فاطمه

    سلام شبتون بخیر من پریشب خواب دیدم که داخل یه جشن عروسی بودم ولی بزن وبکوب نداشت اما نمیدونم که عروسی دخترخالم یا دخترداییم بود ومن داخل عروسی داشتم اماده میشدم وبدون امادگی رفتم عروسی میخواستم ببینم تعبیرش بده؟!ممنون

  231. فاطمه

    سلام من خواب دیدم که عروسی برادرمه ولی فقط داشتیم وسایل و کارای عروسی رو انجام می‌دادیم و من داشتم میرفتم آرایشگاه و از خواب پریدم ولی هیچ رقص یا چیزی نبود.

  232. حسین

    باسلام
    من چند ماهه ک دارم خواب میبدم ازدواجم به هم خورده و فکرم رو خیلی مشغول کرده
    برادم هم خواب دیده که روز جشن من نصف مهمون ها مشکی پوشیدن و ناراحت هستن و نصف دیگه شون شاد و خندان
    پدرم هم وسط مجلس گوسفند قربانی کرده ولی هیچ خونی در کار نیست
    بد جوری فکرم رو درگیر کرده
    اگه کمک کنید ممنون میشم

  233. مريم

    با سلام
    دو نفر از اقوام (دختر عمه و پسر عمه ام ) خواب مشتركي ديدند
    خواب ديدند پدر من كه چند ماهيه به رحمت خدا رفتند خيلي حال خوبي داشته و لباس مرتبي پوشيده بوده و همراه. مادر بزرگ و عمو و عمه ام كه سالها قبل از دنيا رفته اند بوده و گفته ما داريم به عروسي مريم ميرويم و گفته ما زياد وقت نداريم بايد بريم در ضمن من متاهل هستم و داراي دو فرزند
    خيلي ممنون ميشوم كه اين خواب تعبير فرماييد

  234. Faa

    سلام منتو دوران عقدم خواب دیدم که عروسی من بود ولی نه لباسی نه جشنی نه حتی ارایشی بعد من خیلی با مامانم دعوا جر وبحث میکردم که نمیخوام این چه عروسی (مادرم فوت شده) بعدم کلی ادم اومد اما انگار روضه بود نه عروسی سلام صلوات میفرستادن

  235. محمد حسن جعفری

    من در خواب دیدم که میخواستیم به عروسی برویم
    ولی مشکلاتی پیش آمد نرفتیم
    تعبیر خواب چی میشه ؟
    لطفا

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خیر است و نشان بر آن دارد که غم به شما وارد نخواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  236. فاطمه

    باسلام من خواب دیدم که داریم همه چیز و برای عروسی برادرم آماده میکنیم اما هنوز جشن شروع نشده بود و هنوز عروس نیومده بود و داشتیم خودمون آماده میکردیم تا جشن و شروع کنیم ولی از خواب بیدار شدم.تعبیرش چیه؟

  237. مريم

    با سلام
    من متاهل هستم و داراي دو فرزند ميباشم
    دو نفر از اقوام ( پسر عمه و دختر عمه من ) خواب مشتركي ديدند
    خواب ديدند پدر بنده كه ٦ ماهي است به رحمت خدا رفته در عالم خواب خيلي سر حال و خوشحال بوده با لباس آراسته ، و همراه مادر بزرگ و عمه و عمويم كه از دنيا رفته اند بوده و گفته ما داريم به عروسي مريم يعني من كه دخترشان هستم ميروند و زياد وقت نداريم
    ممنون ميشم تعبير فرماييد

  238. وفا

    سلام دیشب خواب دیدم ک شب حنابندونمه ولباس محلی پوشیدم و ارایش قشنگی دارم و خانواده هم لباس محلی پوشیدن تو ی خونه منو ارایگر ارایش کرد وخواهرامم کنارم بودن وجشن حنابندون هم تو ی تالار برگذار شد بعد زمانی ک همه رفتن تالار هرچی منتظر موندن ومنم منتظر بودم شوهرم دنبالم نیومد وخواهرام رفتن دنبالش ک گفتن اصلااا نیومده مشکلی شاید براش پیش اومده تو خواب اینقدر خجالت کشیدم ک داشتم فقط تحمل میکردم درضمن من الان عقدم وخواب خودمو شوهرمم دیدم البته بعد از اذان صبح بود خوابم

  239. شکوه

    سلام دیشب خواب دیدم ک شب حنابندونمه ولباس محلی پوشیدم و ارایش قشنگی دارم و خانواده هم لباس محلی پوشیدن تو ی خونه منو ارایگر ارایش کرد وخواهرامم کنارم بودن وجشن حنابندون هم تو ی تالار برگذار شد بعد زمانی ک همه رفتن تالار هرچی منتظر موندن ومنم منتظر بودم شوهرم دنبالم نیومد وخواهرام رفتن دنبالش ک گفتن اصلااا نیومده مشکلی شاید براش پیش اومده تو خواب اینقدر خجالت کشیدم ک داشتم فقط تحمل میکردم درضمن من الان عقدم وخواب خودمو شوهرمم دیدم البته بعد از اذان صبح بود خوابم

  240. Mini

    سلام من نزدیکای صبح امروز خواب دیدم رفتم عروسی ولی همه دارن بهم اشاره میکنن که لباست خوب نیست منم رفتم لباسمو عوض کنم عوض کردمو رفتم از وسایل یه خانمی لوازم ارایششو برداشتم که بزنم که یهو شوهرش وارد اتاق شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می‌تواند جنبه روانی داشته باشد و اینکه شما از اینکه موضوعی بر ملا بشود هراسان هستید و دوست ندارید دیگران بر رفتار شما تمرکز داشته باشند.
      سربلند و پیروز باشید.

  241. Fatemeh

    سلام من خواب دیدم داییم بهم گفت که تو شب عروسی خواهرم با نامزدش داماد فقط به من نگا کرده و حس میکنه منو دوست داره خواهشا تعبیرشو بگید چون ذهن من واقعا درگیر خواهرم شده…

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن است که شما مقداری اعتماد به نفستان پایین است و باید آن را قوی کنید. و این که تعبیر خاصی ندارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  242. مهناز

    من نزدیک به صبح خواعروسی دختر برادرم را دیدم که عروس و داماد وارد اتاق شدن و داماد منو مجبور کرد که دستشو ببوسم و میگفت که این یک رسمه باید شما عمه عروس باید دست منو جلوی بقیه ماچ کنی و من این کارو کردم البته با اعتراض

  243. فاطمه

    سلام خسته نباشید
    من در خوابم هم کلاغ دیدم و هم عروس خواب دیدم که یک کلاغ سیاه بر روی شاخه درختی نشسته و هی به من نگاه می کنی بعد عروسی هست که من هیچ کدوم از عروس ها نمی شناسم در واقع چند تا عروس هستن که عروسها خون استفراغ می کنند و می میزند و بعد چند تا کلاغ پرواز می کنند و به دور اون می روند تعبیر این خواب چیست ؟ ممنونم از سایت خوبتون

  244. سارای

    سلام
    یه خواب دیدم که نیمیش تعبیر شد خواهش میکنم جوابمو بدین چون تعبیر بقیه خوابم خیلی برام مهمه
    خواب دیدم خانواده همسرم یک عروسی داشتند که عروسیشون گذشته و تموم شده و مادر شوهرم اصرار داره برای من دوباره عروسی بگیره و تا جایی پیش میره که من رو میبرن آرایشگاه و لباس سفید تنم میکنن
    من این خواب رو چند ماه پیش دو بار با فاصله یک هفته دیدم و الان پدرشوهرم فوت کرد میخوام بدونم چه اتفاقی برای من میفته

  245. مهدی

    با سلام
    4 ماه پیش بین ساعت 4 تا 5 صبح خواب دیدم که داماد هستم و به من تبریک می گویند ولی لباس دامادی به تن ندارم و شلوغی و پایکوبی نیست فقط پسر عمویم گریان است و به من نگاه میکند همچنین در خواب از خودم می پرسم عروس چه کسی می تواند باشد ؟!
    تعبیر این خواب رو در هر جا که خوندم به مرگ خودم اشاره داشت و به همین خاطر وصیت نامه ام را هم آماده کردم اما تعبیر نشد .
    اگه ممکن هست بفرمایید چقدر طول میکشه تا چنین خوابی تعبیر بشه .
    با تشکر از شما و سایت خوبتون
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خوابتان به گفته امام صادق نشان از بزرگی است و این که داماد شدن درخواب نشان بر زیادی اموال و رزق و روزی است و اینگونه که عرض کرده اید نیست و جای نگرانی هم نمی‌باشد. از زندگیتان لذت ببرید و این را به خاطر داشته باشید که مرگ و زندگی به دست اوست و تا او نخواهد حتمی وجود نخواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  246. مهدی

    با سلام
    4 ماه پیش بین ساعت 4 تا 5 صبح خواب دیدم که داماد هستم و به من تبریک می گویند ولی لباس دامادی به تن ندارم و شلوغی و پایکوبی نیست فقط پسر عمویم گریان است و به من نگاه میکند همچنین در خواب از خودم می پرسم عروس چه کسی می تواند باشد ؟!
    تعبیر این خواب رو در هر جا که خوندم به مرگ خودم اشاره داشت و به همین خاطر وصیت نامه ام را هم اماده کردم اما تعبیر نشد .
    اگه ممکن هست بفرمایید چقدر طول میکشه تا چنین خوابی تعبیر بشه .
    با تشکر از شما و سایت خوبتون
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین

  247. متین

    خواب دیدم دختری که دوستش دارم با یک نفر دیگر ازدواج کرده و اون را تو لباس عروس دیدم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما از ترس از دست دادن آن فرد دیده شده است و اینکه اگر تعبیر شود به معنی غم و ناراحتی برای شما است. سربلند و پیروز باشید.

  248. Mohades

    سلام خسته نباشید، من خاب دیدم ک یه مجلس عروسی بود ولی من و خانوادم نمیشناختیم و دعوت هم نبودیم، دسته گل هایی ک اونجا و از طرف بقیه مهمان ها بود رو برداشتیم و رفتیم عروسی. نه رقصی بود نه هیچی. تو اون مجلس چند تا اشنا دیدم و سلام کردیم.

  249. معصومه

    سلام توروخدا خواب منم تعبیر کنین خیلی ذهنم آشفته شده
    خواب دیدم رفتیم جایی تعداده خیلی زیادی عروس با لباس عروس نشسته بدون داماد یعنی اصلا اونجا داماد نبود فقط تعداد زیادی عروس با لباس عروس نشسته بود منم داشتم نگاشون مبکردم استاد تعبیر خوابم چیه توروخدا خوابمو تعبیر کن

  250. ملیسا

    سلام من سه بار خاب دیدم که با پسرخالم ازدواج میکنم اما خب زیاد از هم خوشمون نمیاد تعبیر چیه؟

  251. P.j

    با سلام ممنون میشم تعبیر خواب منو جواب بدین
    من پسری رو دوست دارم اما به دلیل مخالفت خانواده نشد ازدواج کنیم. دیشب حدود ساعت ۵ تا ۶ صبح ( ۵ مرداد ماه) خواب دیدم با دختری ازدواج کرده که من نمیشناسم و منو خانوادم هم اونجا بودیم به جز پدرم وقتی عروسی تموم شد از هم خدافظی کردبم و گریه کردیم بعد خانوادم یادشون رفت منو ببرن خونه و من رفتم پیش دوست صمیمیم و بعد که خواستم برم خونه یه نامه بهش دادم که برسونه دست اون پسر، میشه لطفا تعبیر خواب من هم بگین؟ خواهش میکنم

  252. سارای

    سلام و تشکر از بابت وقتی که صرف میکنید
    من طی چند ماه اخیر دو مورد خواب دیدم که تعبیر شده و متاسفانه هر دو نفر فوت شدن…حالا ماه گذشته دو بار به فاصله ی یک هفته یک خواب رو دیدم و بسیار نگرانم
    خواب دیدم که خانواده همسرم عروسی دارن و بعد از تموم شدن عروسی مادرهمسرم اصرار داره برای من هم عروسی بگیره و هر چقدر اصرار میکنم که من الان دیگه دو تا بچه دارم و زشته عروسی بگیرم مخالفت میکنه و میگه چون شما طلاق گرفتین و دوباره ازدواج کردین باید عروسی داشته باشین و من رو میبره آرایشگاه و لباس عروس تنم میکنه
    چیزی که نگرانم کرده اینه که پدر همسرم بیماری سختی گرفتن….و اینکه خودم لباس عروس تن کردم

  253. فاطمه

    با سلام و وقت بخیر بنده چند بار در خواب دیدم که چند روز قبل از عروسی باید پدر عروس بکارت دخترش رو از بین میبرد و برای منم این اتفاق افتاد.لطفا معبر گرامی این خواب رو برام تعبیر کنید با تشکر از شما

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما در خواب تجاوز میتوان ان را تعبیر کرد که این خواب برای شما میتواند نشان بر خیر باشد و میتواند در اینده نشان از منفعتی باشد که به دست خواهید اورد.
      سربلند و پیروز باشید.

  254. کوثر

    سلام
    من چند وقت پیش خواب دیدم با پسرعمه ام ازدواج کردم. عروسی در یک خانه دو طبقه بود. طبقه اول زنانه و طبقه دوم مردانه بود. فقط من و داماد لباس سفید داشتیم و مهمان ها همه لباس مشکی پوشیده بودند. وقتی خواستم دست داماد را بگیرم سکندری خوردم و دستم در دست پدرم قرار گرفت و به جای داماد ایشان مرا تا طبقه اول همراهی کردند. در طبقه اول همه مهمانان پیرزن هایی با لباس مشکی بودند و ناراحت و غمگین بودند. شب بعد از اتمام عروسی نیز داماد مرا با ناراحتی رها کرد و به یک اتاق دیگر رفت
    تعبیر ابن خواب چیست ؟ ممنون

  255. علی احمدی

    ببخشید بجای پسر دایی بابام نوشتم پسر عمه

  256. علی احمدی

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم پسر عموی بابام که البته ازدواج کرده داماده و شب بود و مرد و زن همه شلوغ و صر و صدا من هر چقدر تلاش کردم عروس را ببینم نتونستم .چند تا خواب دیدم که با یه نظر براتون نوشتم خواب2من خواب دیدم شب عموم و پسر عمه بابام که تقریبا دوستم هست دارن منا خاک میکنن و قبر کم عمق بود 5یا 10سانت و مچ پاهام بیرون مونده بودن و عموم میگفت با خنده که زود باش پاهاش رو خاک کن ورو پاهاش خاک بریز پسر دایی بابام باخنده تقریبا نمیدیدمش این کارو میکرد ومن پاهام رو تکون میدادم خاک نشم

  257. میلاد

    من در خوابم داماد بودم.وقتی رفتم عروس رو از آرایشگاه بگیرم یه دختر خیییلی زشت و قد کوتاه تحویلم دادن.بعد آرایشگره گفت یکم صبر کن یه دفعه دیدم یه عروس دیگه آوردن برام خیییلی خوشکل‌و قد بلند و زیبا بود.اگه جواب بدید ممنون میشم

  258. رسول رمضانی

    باسلام….
    خواب دید(بعدظهر)که وارد یه کوچه شدم و عروسی نزدیک که شدم دیدم پدرم لباس مجلسی پوشیده و دامادیه خودمه و خودم خبر نداشتم….و دختری که عاشقشم کنار پدرم ایستاده و لباس عروس تنشه…پدرم صدام زد و گفت این قسمت رو امضاء کن….
    میخواستم بدونم من که خواب عروسی دیدم و هم اسم و مشخصات عروس رو کاملا میدونم و آشناهستم تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به دین صورت است که به گفته معبران دیدن عروسی در کل در خواب بوب نیست ولی اکر طرف را بشناسید بهتر است و به خیر تعبیر خواهد شد و اینکه بر سر این موضوع هم شک های وجود دارد و اما عروسی با پای کوبی و رقص و اواز نشان بر عزا است. که شما اینها را ندیده اید خیر است و به گفته معبران غربی میتواند حتی نشان بر پیشرفت کاری هم باشد و نشان از یک مصاحبه کاری که خوب است.
      سربلند و پیروز باشید.

  259. اکرم

    با عرض سلام و خسته نباشید،،من سه سال پیش خواستگاری داشتم که به دلیل اینکه امادگی لازمو نداشتن خانوادم موافقت نکردن دوتامونم همومی خاستیم خانواده ها هم در جریان بودن هرچی ما تلاش می کردیم خانواده من راضی نشد قرار شد پسر کاراش انجام داد بیاد،،، رابطه من و این پسر کاملا قطع نشده با وجود مخالفت و اختلافات پنهانی رابطه داریم ولی رابطه خوبیم هم نداریم و پرتب دلخوری پیش میاد،،،تازه داره کاراش ردیف میشن ،،،،،حالا یه نفر از نزدیکان خاب دیدن که من در شرف ازدواج با همون پسر هستم و اون پسر دوباره به خواستگاری من اومده در صورتی ک اصلا کسی نمیدونه ما در ارتباطیم با هم!حالا خاستم بدونم تعبیر این خاب چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب میتواند چند حالت برای شما داشته باشدو اول انکه بیننده خواب با توجه به فکر و احساسی که به شما دارد این خواب را دیده باشد و اینکه این خواب به خیر به صلاح شما به ان شکل که دیده شده است برای شما تعبیر به نیک شود . در تعبیر اخر ازدواج برای پسر در خواب نشان بر پیشرفت کاری است و برای دختر نشان از تغییر در زندگی مجردی . پس در کا خواب شما نیک است .
      سربلند و پیروز باشید .

  260. ف.م

    سلام ببخشید من دیروز سه شنبه بین ساعت۴تا۵عصر خواب دیدم با بسیاری از اعضای فامیل در امامزاده ای هستم که میشناسم وآنجا جشن عروسی بود وبسیار نقل میپاشیدند اما رقصی در کار نبود.تعبیرش چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر نیکی دارد و به این معنی است که شما برای براوردن حاجاتتان به ان امام زاده متویل خوواهید شد و ان را با خدای خود واسطه خواهید کرد که انشالله حاجتتان روا خواهد شد و همانگونه که در خواب دیده اید .
      سربلند و پیروز باشید .

  261. آرام

    سلام. یکی از دوستان نزدیکم خواب دیده عروسی من و همسرم (همسر واقعیم) در یک باغ خیلی بزرگ هست و من و همسرم استرس داشتیم ولی من با همسرم قهر بودم و داخل باغ تعداد خیلی زیادی تکه چوب بود. دوستم و همسرش با استرس خیلی سریع مشغول جمع کردن چوبها شدن.
    لطفا در تعبیر این خواب کمکم کنید ممنونم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      با توجه به تعبیر خواب چوب این خواب می تواند به این صورت تعبیر گردد که یا ایشان در ذهن خود می پندارند که رابطه ی شما سراسر تناقض و مشکل است و یا اینکه برای شما در اینده اتفاق خواهد افتاد و از این رو حتما صدقه بدهید و سعی بر آن کنید که در زندگی واقعی ادامه دهنده ی موضوعات مورد بحث با همسرتان نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  262. ناشناس

    سلام و خسته نباشید
    من از دختری خوشم میاد و این دختر رو فقط در ماه محرم می بینم ،
    و چند بار می شود که « حداقل ۲ بار » خواب دیده ام با اون دختر ازدواج کرده ام ، « مثلا یکبار سوار ماشین عروس بود ایم ولی در تالار عروسی نبودیم » ،
    اون دو بار خوابی که دیده ام در خواب احساس می کردم که ماه محرم است …
    لطفا پاسخ دهید خیلی نگرانم .. ممنون ، ممنون ، ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما مسیر زندگیتان را با ان شحص پیش خواهید گرفت چون ماشین در خواب نشان از مسیر زندگی است و عروسی برای مرد نشان بر تغییر و تحول است.
      سربلند و پیروز باشید.

  263. فاطمه

    سلام دیشب خواب دیدم خودم عروسی کردم
    خیلی میترسم
    نکنه بمیرم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این موضوع به این صورت امده است اما حتما باید صدقه بدهید و بدانید که تمامی خواب ها قرار بر داشتن تعبیر ندارند و ممکن است این خواب به ناخوداگاه شما اشاره داشته باشد که در ان ترس از مرگ و علم به این نوع خواب سبب دیده شدن این خواب بوده است.
      سربلند و پیروز باشید

  264. علی

    سلام من توی عروسی بودم ولی نه داماد بود ک نه عروس ولی احتمال میدادم برای خواهرم باشه و بعد عروسی دعوا شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خیر است . به این صورت است که بین دو قوم شما دوستی و خیری اتفاق خواهد افتاد .
      سربلند و پیروز باشید .

  265. امیرعلی

    سلام خسته نباشید
    راستش من دو روز پیش خواب دیدم که برادرم به خانه امد و گفت باید تا دو ساعت دیگه عروسی کنم
    ولی من در عروسی خود عروس را ندیدم یعنی اصلا عروسی وجود نداشت فقط داداشم و اینا بدون عروس با شلوارک و کت میرقصیدند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب عروسی کردن امده است که برای شخص خیر نیست و باید از جانب آن اگاه باشید و در اینجا هم به این صورت است اما اینکه شما عروس را ندیده اید می تواند برای ایشان خیر باشد واین خواب را حتما با صدقه دادن و گوشزد کردن به ایشان در تصمیماتشان به پایان خیر برسانید.
      سربلند و پیروز باشید

  266. H

    تعبیر خواب عروسی که عروس را میشناسیم و وسط عروسی به نماز جماعت میرویم چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این صورت است که از غم به خوشی از کوچکی به بزرگی و از کم دستی به رزق شرایط تان عوص خواهد شد که بسیار نیک است. و اگر در خواب نماز ببینید معنی این خواب می تواند هفت چیز باشد.
      اول : معنی اول این خواب ایمنی است و در امان بودن از انواع بلایا می باشد.
      دوم : معنی دوم این خواب اتفاقاتی است که باعث شاید شما می شود.
      سوم : معنی سوم این خواب این است که شما به عزت و جلال می رسید.
      چهارم : معنی دیگر این خواب این است که مقام بالایی بدست می آورید که ممکن است مادی باشد و یا معنوی.
      پنجم : معنی دیگر این خواب رستگار شدن بیننده خواب است.
      ششم : معنی دیگر این خواب یافتن مرداد و برآورده شدن حاجت است.
      هفتم : آخرین معنی این خواب نقصان است.
      سربلند و پیروز باشید.

  267. H

    سلام
    من خواب عروسی دیدم البته فقط شلوغ بود و خبری از ساز و دهل نبود دامادو میشناختم ولی عروس اصلا معلوم نبود و چن نفرم میگفتن داماد اصلا راضی نیست.
    تعبیرش چی میشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب به این صورت است که برای آن آقا نشان بر خیر است و پیشرفت شغلی و کاری. و اگر رقص و دست ندیده اید نشان بر بدی برای شما هم تعبیر نخواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  268. صادقی

    با سلام. در خواب دبدم دختر خاله ام کارت عروسی آورد و به خواهرم داد ولی به من نداد و من با او در خصوص این قضیه دعوا کردم . لطفا بگویید تعبیرش چیست

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر است برای شما و نشانبر خبر بد برای خواهرتان و شما با شخصی صمیمی تر خواهید شد .
      سربلند و پیروز باشید .

  269. رها

    سلام خسته نباشید
    دیشب خواب دیدم با دوستم که لباس عروس پوشیده بود(در واقعیت دوستم متاهل هست.) یه جایی مثل آرایشگاه بودیم(البته یه محیط بزرگ سربسته با کف سرامیک بود که فقط یه اینه و صندلی داشت اصلا شبیه آرایشگاه نبود اما ما اونجا رفته بودیم که موهامون رو درست کنیم.) منم یه لباس عروس پوشیدم( اما دوستم مخالف بود که لباس رو بپوشم. و من با خودم فکر میکردم که چون طلاق گرفتم پیش خودش میگه نحسی میاره براش.)

    یک شال سیاه رنگ خیلی شیک و مجلسی دیدم دقیق خاطرم نیست که گردن من بود یا دوستم .

    پیش برادرم بودم و مو هام رو رنگ کرده بودم که وقتی اینه رو نگاه کردم سر خودم رو دیدم که زنگ زدم و یه چیزهایی مثل کاموا از روی سرم اویزون بود و دوستم بهم می خندید که گفتم اگر بشورم قشنگ میشه.

    ممنون از سایت خوبتون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که به نظر بنده بیشتر اشاره ای به درون شماست تا یک خواب که دارای تعبیر صادقه باشد و این خود نشان از ان دارد که در درون شما اصولی وجود دارد که برای خودتان ساخته اید که نباید به ان ها اهمیتی بدهید که این سبب شده است تا در ذهنتان به دیگران حسادتی ایجاد شود و این خود برای شما خیر نیست و سبب از بین رفتن انرژی شما برای رسیدن به اهدافتان است و به همین دلیل سعی بر تغییر در نگرش خود بکنید.
      سربلند و پیروز باشید

  270. Reza

    من در خواب دیدم خواهر که یک سال پیش ازدواج کرد و عروسی گرفت..دوباره در خواب دیدم عروسی گرفته ولی شوهرش رو نمی بینم در خواب و اینکه همین خواب مادرم هم دیده..میشه لطفا تعبیر این خواب بگید..تو عروسی صدای ساز یا دهل نیست فقط شلوغ هست..ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب امده است که نشان از ان دارد که اگر در خواب خود بیند دیگری که متاهل است دوباره ازدواج کرده است و داماد را نبیند خیر است و نشان از شرف و عزت و زیادی مال است.
      این خواب خیر است و از بابت ان نگران نباشید
      سربلند و پیروز باشید
      تعبیر خواب ازدواج مجدد

  271. هديه

    سلام
    من يه دختر جوان و مجردم ديشب خواب ديدم كه روز عروسيمه. داماد رو ديدم و ميشناختمش البته در بيداري رابطه خاصي بين ما نيست ولي تو هواب خيلي دوسش داشتم . داماد به عنوان كادو بهم يه سينه ريز طلا داد كه خيلي دوسش داشتم . ازش تشكر كردم وخيلي خوشحال بودم كه از خواب پريدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن این خواب برای شما خیر است و بدایند که ممکن است به این شکل تعبیر گردد که شما در اینده از ایشان و یا کسی متناسب با ایشان خیری دریافت خواهید کرد و حتی ممکن است به مانند برخی موارد این خواب به عینه تعبیر شود. در هر صورت برای شما خیراست.
      سربلند و پیروز باشید

  272. ماهرخ

    سلام خسته نباشین.من متاهلم تو خواب دیدم دوباره عروسی گرفتیم باشوهر خودم ،من آماده شدم رفتم محل عروسی ولی نه شوهرم آمادست هنوز خوابیده نه کسی اومده به عروسیمون بجز خانواده های خودمون کسی نیست و من خیلی نگران و ناراحت بودم از این شرایط

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر دارد و اینکه شما از شرایط ناراحت هستید به این شکل تعبیر میشود در واقعیت که شما از خبری و یا شرایطی برایتان پیش خواهد امد که موجب شادی شما است .
      سربلند و پیروز باشید .

  273. نرگس باقری

    شیبه من منم خواب دیدم لباس عروس پوشیدم ولی داماد را از دور دیدم یه جوون خوشگل بود ولی موهام خراب شد و آخر لباسم رو دراوردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما اول از همه اگر خودتان از این خواب حس خوبی داشتید نشان بر این دارد که این خواب بر شما خیر میشود و اگر غیر این باشد تعبیر این خواب خوب نیست که عروسی و لباس عروس نشان از غم اندوه است . اینکه لباستان را از بدن خارج کرده اید خوابتان را به خیر رفع میکند که نشان بر رفع این غم است.
      سربلند و پیروز باشید .

  274. علی

    سلام من خواب دیدم که تو عروسی دو تا از دوستام هستم که با اینکه جفتشون پسرن ولی میخواستن با هم ازدواج کنن
    جالب اینجا بود که اونجا اصلا تعجب نکرده بودم و کاملا عادی بود برام
    تعبیر اینو میشه بگید لطفا؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است به این شکل تعبیر گردد که ان ها و یا فردی از نزدیکانتان دست به خطای بزرگی خواهند زدو این خود نشانه ی خیری برای ان ها نیست.
      اینکه شما هم در خواب برایتان عادی بوده است ممکن است به این معنا باشد که در اینده ی نه چندان دور شما هم شاهد و ناظر این امر باشید.
      بسیار اگاه باشید
      سربلند و پیروز باشید

  275. حدیث

    سلام خواهر بنده متاهل هست و من خواب دیدم با یه پسر از اقوام ازدواج کرده و خیلی خوشحاله و پسره خیلی کوچیکتر از خودشه و من تو خواب خیلی ناراحت بودم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس تعابیر امده است که تعبیر این خواب ها برای بیننده ان خیر است و نشان از ان دارد که ایشان را سعادتی در راه است و اینکه شما در این خواب ناراحت بوده اید ممکن است به این دلیل باشد که خوداگاه شما در خوابیتان حقیقتی را دیده است و ناراحتی از ان طبیعی است.
      سربلند و پیروز باشید

  276. sh

    من خواب دیدم با نامزدم داریم کارای عروسی رو انجام میدیم که نامزدم رفت تو کما اما نمیدونم چرا
    خیلی گریه میکردم
    همه میگفتن حالا مهریش چی میشه و از این حرفا منم گریه میکردم میگفتم هیچیش نیست چرا درمورد اینا حرف میزنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب ممکن است به معنای طول عمر برای ایشان باشد و برای شخص ایشان خیر باشد اما برای انکه نگرانی شما برطرف شود حتما صدقه ای بدهید که انشالله خیر است و سعادت در زندگی در انتظار شماست.
      سربلند و پیروز باشید

      • sh

        ممنونم که جواب دادید

  277. فاطی

    با سلام و خسته نباشید ❤لطفا اگه میشه خواب منو تعبیر کنید خیلی نگرانم♥️
    خب منو ی پسری همدیگرو دوست داریم ی دوست خانوادگی هم داریم ک پسرشون فک کنم دوسال بزرگتره از من اینا ی نسبت فامیلی دور دارن ولی نمیدونم چی خیلی دور♥️
    .
    .
    .
    خب اول خواب دیدم ک جای همسایه های خودمون همسایه روب رو ایمون همونی ک دوسش دارم بود و خونه سر خیابونمون خونه دوست خانوادگیمون
    من توی خواب میخواستم برم پیش نرگس(دختر دوست خانوادگی)بعد رفتم خونشون پدرشون گفتن ک بشینم توی اتاق تا نرگس ک دخترخالش پیشش

    بیاد پیشم توی اتاقی ک بودم مبل بود من تکیه داده بودم ب پایین مبل و داشتم با عشقم چت میکردم پسرشون اومد نشست روی مبل منم گردنم درد میکرد هم میترسیدم چتارو خونده باشه هول شدم سرمو گذاشتم رو پاش گفتم اشکال نداره سر من اینجا باشه اونم گف ن چ اشکالی و شروع کردیم ب بوسیدن هم من از ترسم بو واقعا بعد خاس بره سر کاردوسش نداشتم ولی نگران بودم ب خاطر کارم
    .
    بیدار شدم باز خوابیدم
    .
    ادامه همون خوابه بود ک خواب دیدم نامزدیم با همدیگه ولی دوسش ندارم اون انقدر عاشقونه برخورد میکرد باهام دلم نمیومد بهش بگم نمیخوامت اومده بود در خونه ک بریم تاب بخوریم ی دفعه نگاه کردم ب عشقم ک با ی غم خیلی زیاد داش نگام میکرد بعد بهش پیام دادم گفتم هنوزم دوسم داری گف اره بیشتر از قبل فک کردی ازت دست میکشم؟

    و این حرفا من تو خوابم خیلی عاشقش بودم و اون پسرو دوس نداشتم بعد رفتیم خونه پسره ک تو خواب تو خونشون چندتا از فامیلاش و چهارتا از خاله ها مامانم و مامانم بودن ک سه تا از خاله ها مامانم لباس بچگونه پوشیده بودن چون راضی نبودن من ازدواج کنم باهاش منم ته دلم خوشحال بود ولی میدونستم دیگه دیره.

    بعد رفتیم بیرون گف کجا بریم گفتم بریم پارک(قصدمم فقط این بود ک عشقمو ببینم و ندیدم)بعد اونجا چندتا از دختر عموهامو دیدم دویدم سمتشون (رو کسی ک دوسش دارم یا دوسم داره خیلی حسودم ولی وقتی دختر عموی من ک چندسال کوچیک ترع ازم دست اونو منو میگرف اصن برام اهمیت نداش فقط دلم میسوخ براش)تامن پیش بچه ها بودم اون رف خواهرشو برسونه(اصن خواهری ک من تو خواب دیدم خواهر واقعیش نبود اصن کلا نیس)بعد تو راه همش چیز عاشقونه مینوشت و با اینکه نامزد بودیم عکسای عروسی و حنابندون و عقدو اینارو میفرستاد ک خودمون نبودی ولی انگار مال خودمون بود،

    بعد به خودم گفتم اگه بگه نمیخوامت میزنمش ب هم بهش گفتم دوسم داری گف اره خیلی گفتم حتی اگه کس دیگه ایرو دوست داشته باشم بازم گف اره خیلی تو پیام گفاینو بگم خوابایی ک میبینم خیلی قاطین خوب ولی تو خواب من واقعا عشق خودمو دوست داشتم دلم برا این پسره میسوخ ک دوسم داش و ب زور نامزد کرده بودیم یعنی زوری زوری ن ولی دلم باهاش نبود فقط چون بوسش کرده بودم
    خیلی میترسم لطفا زود تعبیر شه البته اگه داره♥️

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما میتواند به این شکل معنی شود که شما از شریک عاطفیتان مسئله ای را پنهان میکنید و ترس و هراس این را دارید که بر ایشان اشکار نشود و اینکه اگر موضوع مهمی است باید بر ایشان اشکار کنید که تا زودتر حل شود و اینکه خواب شما یک حالت روانی را از شما بازگو میکند که شما فعلا نتوانستید بین حس عشق و دوست داشتن تعلی ایجاد کنید و هر کادام را جداگانه برای خود و احساساتتان شرح دهید و روحتان دچار سردرگمی است که تعادلی بیابد .
      سربلند و پیروز باشید .

  278. سمانه

    اگر يك پسر در خواب ببيند يكي از دوستانش كه دختر است(دوس دختر نه فقط دوست)عروس شده و او در عروسي با دوستانش دعوت شده و همه خيلي خوشحال هستن تعبيرش چيست.هم براي ان دختر كه عروس شده و هم براي پسري كه خواب را ديده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب میتواند از علاقه ان پسر نقل کرده باشد و ناخوداگاه ان شخص احساسات او را به تصویر کشیده است و اینکه اگر تعبیر کنیم نمیتواند برای دختر خواب خوبی باشد و نشان از ناراحتی و خبر بد است که قابل رفع است .
      این خواب نیاز به صدقه دارد .
      سربلند و پیروز باشید .

  279. نیلوفر

    درود و تشکر از وقتی که میذارید.
    من دیشب با فکر خیلی ناراحت رفتم خوابیدم. خواب دیدم تو یه خونه بزرگ با دخترخالم و برادرم و پسر خالم و تقریبا همه فامیل مادریم هستیم. بعد یهو دیدم عروسی همون خالمه که با دخترش بودیم،یعنی عروسی مامان و باباش،تعجب کردم. مجلس زنونه شد و داماد رو ندیدیم ولی میدونستم داماد همون شوهر خالمه.
    اومدیم برقصیم همگی، یکم رقصیدیم بعد خالم یهو دامن لباس عروس بلندش گیر کرد و سریع دست از رقصیدن برداشتیم. ولی یه صدای اهنگ خیلی اذیت کننده میومد که با همون دخترخالم هی میخواستیم قطعش کنیم هی نمیشد که آخر دیدم صدای زنگ گوشیم بود که بابام اومد بیدارم کرد. ساعت 8:30صبح بیدار شدم ولی نمیدونم چه ساعتی اون خواب رو دیدم.
    در ضمن،کمی تو فکر عروسی دختر عموم هم هستیم که قرار بود عید باشه ولی کنسل شد.
    امروز 17م ماه رمضونه
    بسیار ممنون از شما

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما احتمالا از همان افکار شما سرچشمه گرفته است . که دو مسئله در پیش است که بهانه برای ناخوداگاهتان تراشیده است یکی فکر مشغول و ناراحت و دیگری مراسم عروسی است و خواب شما تعبیر بر خوبی ندارد و که نشان از خبر ناراحت کننده ای است که میتواند برای خانواده خاله شما باشد که بسیار زود هم رفع شود و خالتان ان مشکل را به راحتی حل خواهد کرد .برای ارامشتان صدقه بدهید که رفع بلا باشد انشالله .
      سربلند و پیروز باشید .

  280. Qaiem yasini

    من خواب دیدم که عروسی من و پسر کاکا ام است هر دوی مان یکجا عروسی میکنیم همان شب نکاح است که در خواب دیدم که همرای یک زن زیبا عروسی میکنم ولی من نامش را نمیدانم ولی خودش را دیدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب خوب نیست و حتما باید صدقه بدهید که انشالله خداوند برای شما خیر کند.
      سربلند و پیروز باشید

  281. محمد گ

    سلام من خواب دیدم که با دختر عمویم ازدواج میکنم هم من متاهل هستم هم اون ولی سالها پیش دختر عمویم مرا دوست داشت ولی هیچ وقت نه با هم رابطه داشتیم نه ازدواج کردیم دختر عمویم علاقه خودش رو به یکی از اقوام گفته بود اون هم به من گفت که گفته تا هر وقت که باشه منتظر من میماند ولی من بخاطر دعوای فامیلی اصلا به ازدواج با او فکر هم نمیکردم من ازدواج موفقی نداشتم ولی بخاطر بچه هام دارم ادامه میدم ولی از دختر عموم اصلا خبر ندارم . ی جورایی عذاب وجدان گرفتم بعد از دیدن این خواب حتی به این فکر میکنم که این همه سال من دارم تقاس پس میدم لطفا تعبیرش را بهم بگید ممنون میشم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما تعبیر خاسی نمیتواند داشته باشد جز اینکه این خواب از فکر و عذاب وجدان بی موردی که خودتان برای خودتان ساخته اید نشات گرفته است که اگر شما ازدواج موفقی هم نداشته اید به دلیل انتخاب خود شما بوده است و نه هیچ چیز دیگر پس در این مورد خودتان را سرزنش نفرماید که تا روانتان ارام باشد و در این مورد از مشکل زندگی زناشویتان با روانپزشک صحبت کنید تا گره ای از این گرفتاری برای شما باز شود .
      سربلند و پیروز باشید .

  282. ناشناس

    سلام
    من خواب دیدم که داریم برای مراسم عروسی من حاضر میشیم داماد هم همسرم هستن و قرار بود 16 ماه تالار مراسم بگیریم
    تعبیرش چی میتونه باشه
    آیا بازم تعبیر بدی داره

    • یاسین صداقت

      با سلام
      نه به هیچ وجه و این خواب تعبیری دارد که در وهله ی اول اشاره ای به حب شما دارد و در وهله ی دوم نشان از اتفاقی در اینده دارد که ممکن است فرزندی باشد و اعداد در خواب نشانه های بخصوصی هستند و به ندرت اشاره ی دقیق به زمان مشخص دارند.
      سربلند و پیروز باشید

  283. مریم

    سلام
    چندین بار خواب دیدم که برادر شوهرم با خانمش که تازه ازدواج کردن مراسم عروسیشونه که یه بار عروس لباس سیاه به تن کرده بود و حالت عزا بود و یک بار دیگه هم دیدم که مراسم عروسی بود ولی عزابود چه معنی می‌تونه داشته باشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب خیر نیست زیرا لباس سیاه بر تن عروس نشان از گرفتاری ایشان به غم است و در صورت امکان به ایشان بگویید که صدقه بدهند.
      سربلند و پیروز باشید

  284. یاسین

    سلام.تو خواب دیدم یکی از رفیقام که تو کما هستش در حال عروسی کردن هست.یعنی عنوز عروسی نکرده بود فقط با خانواده عروس حرف زده بودن و قرار شد چند وقت دیگه عقد کنن.تعبیر این چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیر خواب شما میتواند بر این باشد که وضعیت حالشان رو به بهبود قرار بگیرد و پیشرفتی در این زمینه برایشان حاصل شود انشالله
      برای سلامتیشان صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  285. Zahra

    سلام توخواب شنیدم میگن دوستم ازدواج کرده منم خواستم برم بهش هشداربدم دیدم تو ی خونه ی دیگ من با مثلا شوهرم نشستیم و فقط وفقط مادرم و خونواده ی دوماد هستن سرسفره مشغول غذا خوردن بودیم لدفا تعبیرش چی میشه؟؟

    • یاسین صداقت

      باسلام
      تعبیر دیدن خواب عروسی مرد بسیار بد است اما برای زن اینگونه نیست و خیر است. و برای شما هم بسیار خیر است که در تعابیر برای زنان امده است که اگر زنی در خواب ببیند که مراسم خود را ندید و در خانه ی همسر است در معیشت او فراخی خواهد ایجاد شد.
      سربلند و پیروز باشید

  286. بهزاد

    سلام من خواب دیدم رفتم مراسم جشن و شادی که بیشتر به عروسی می خورد.عروسی خودم.ولی نه خودم رو دیدم در لباس دامادی و نه عروس رو دیدم…فقط مهمان ها رو دیدم که مشغول خوردن شام بودند…تعبیرش چیه؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام. به گفته معبران خواب دیدن مراسم عروسی خود شخص نیکو نیست و صدقه بدهید که انشالله بلا از شما دور باشد.
      سربلند و پیروز باشید.

  287. سلام من در خوابم یدم که عروس شده بودم و خیلی خوشحال بودم از اینکه عروس شده بودم اما نمدونستم داماد کیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خوابی خیر نیست و باید تلاش کنید که بسیار اگاه باشید و خداوند را فراموش نکنید.
      صدقه بدهید
      سربلند وپیروز باشید

  288. مريم غلامي

    من خواب ديدم كه يه جايي بايد برم و وقتي وارد شدم ديدم عروسي فاميل هستش كه ما دعوت نبوديم من هم چون به ما نگفته بودن خيلي ناراحت بودم و همش سعي به برگشتن داشتم ،حتي اونجا چيزي هم نخوردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که در متن نیز خوانده اید عروسی بلا است و هرکس که در خواب ببیند که عروس شده است و یا شخصی را که نمیشناسد به عنوان عروس به خانه اورده است دچار بلا خواهد شد.
      اما اینکه شما در خواب دیده اید که برای عروسی دعوت نشده اید نیکو است و به این معناست که بلایی در پیش است که از ان گزندی به شما نخواهد رسید.
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید