تعبیر خواب دوربین

دیدن دوربین در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن دوربین در خواب چیست؟

دیدن دوربین در خواب نشانه چیست

دوربین دو نوع است؛ یکی چشمی و دیگری عکس برداری یا فیلمبرداری.

دوربین چشمی در خواب های ما تجسم انتظارهایی است که از آینده داریم و کلا چیزهایی که می خواهیم و آرزو داریم که به آنها برسیم.

هر چه دوربین کارآمدتر باشد توانایی بیشتر ما را در برآوردن آرزوها نشان می دهد.

دوربین عکس و فیلمبرداری برخورد ما را با حوادث روزمره زندگی نشان می دهد.


مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب دوربین می گوید اگر دوربینی در خواب ببینید که با ان به اطراف نگاه می کنند به معنای انتظارات شما از زندگی می باشد و دوربین عکسبرداری هم حوادث زندگی است.

تعبیر خواب دوربین به روایت منوچهر مطیعی تهرانی: دوربین دو نوع است. یکی چشمی و دیگری عکس برداری یا فیلمبرداری.

دوربین چشمی در خواب های ما انتظارهایی است که از آینده داریم و کلا چیزهایی که آرزو داریم که به آنها برسیم. هر چه دوربین دقیق تر باشد توانایی بیشتر ما را در برآوردن آرزوها نشان می دهد.


آنلی بیتون می گوید: چنانچه در خواب ببینید با دوربین به جایی نگاه می کنید، علامت آن است که تغییراتی رخ خواهد داد که به ضرر شما تمام می شود.

دیدن دوربین شکسته در خواب، علامت جدایی از دوستان و ناسازگاری با دیگر افراد است.

☺ تعبیر خواب «دوربین» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «دوربین» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


48 دیدگاه

  1. مژده

    سلام وقت شما بخیر من خواب دیدم ک دروبین عکاسی مطعلق به شخص مورد علاقه ام دست منه و دارم بهش تنظیمات رو یاد میدم اونم یک بلوز رنگ قهوه خوشرنگ تنش هست و اول بهم میگه خرابش کردی بعد من دارم درستش رو نشون میدم و اون لبخند میزنه و به گوشی اش نگاه میکنه

  2. امیری

    سلام
    خواب دیدم مردی غریبه به صورت دزدکی وارد خانه ما شده و از قسمت های مختلف با دوربین حرفه ای عکس میگیرد. و با سر و صدا کردن من که داشتم خواهرم را صدا میگردم و صدام در نمی امد. از خونه رفت بیرون و منو تهدید میکرد که ازم عکس میگیره.یه زن و دختر جوان هم خونه ما بودن که ظاهرن با این آقا هم دست بودن.چون میدونستن ما برنامه مسافرت داریم

  3. ستاره

    سلام من خواب دیدم یه دوربین عکاسی خریدم رفتم پیش یه عکاس
    که داره عکاسی یادم میده
    اینم بگم که اون شخصی که داشت عکاسی یادم میداد اونو میشناختم

  4. م

    با سلام خواب دیدم کنار ساحل دریا هستم دم ساحل کبوترها و و دوتا جغد خوشگل پرواز می کنند زن همسایه یک دوربین مشکی داشت گفت بیام از فامیلشون عکس بگیرم دوربین را گرفتم ولی عدسی ش تار بود گفتم خودش بیاد تنظیم کنه. مرد یک همسایه دیگه ما که مرده هم اونجا بود با فامیل همسایه مون حرف می زد که من به زن همسایه گفتم مگه این نکرده گفت چرا مرده

  5. گردالی

    سلام خواب دیدم اونجا من وایسادم دارند فیلمبرداری میکند من دلم نمیخواست کسی من تو فیلم ببینی صورتم با پارچه پوشاندم میشه بگید تعبیرش چیه مرسی

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب این خواب ممکن است نشان از ان باشد که شما در اینده از چیزی برای فاش شدن ترس داشته باشید و از این رو از دیگران فراری شوید.
      سربلند و پیروز باشید

  6. ازاده زهرا ج

    باسلام
    من خواب دیدم که مردی که همکار منه کنارش یه مرد دیگه ایستاده و در حال فیلمبرداریه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند این خواب نشانی از ان باشد که شما در اینده به واسطه ی محیط کارتان چیزی را ثبت می کنید که می تواند برای شما خیر باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  7. zahira

    عرض سلام. من خواب دیدم شغل معشوقم عکاسی است و من منتظر بودم که ایشون بعد از چند نفری که داشتند براشون کار عکاسی انجام میدادن و انگار اون چند نفر از اقوام من بودن و یکی شون عموم بود، از من عکس بگیرن. تو همون خواب، تو صحنه دیگه ای دیدم که یک پیراهن قرمز زیبا پوشیده بودم و چهره ام کمی متفاوت و کم سن تر از واقعیت بود.

  8. مینو

    سلام‌جناب یاسین.من خانم۴۰ساله هستم.خواب دیدم شخصی که قبلا بمدت یکسال در زندگی ام بود(بعدازمتارکه ایشون اومدن واروزندگی من شدندوطبق حرفهاش قراربودیک رابطهء‌همیشگی باشه اما ناگهان رفت بی دلیل خاصی و بعدش متوجه شدم با یک دختری که ۳۰سال ازخودش کوچکتره واردرابطه شده)و من همچنان ذهنم‌درگیراون‌مساله هست،در یک باغ عکاسی عروس و داماد میخوان عکس و فیلم فرمالیته عروسی بگیرندوفیلمبردار یک دوربین مشکی حرفه ای داشت.و آقا داخل محوطه عکاسی و اون‌خانوم در درگاه ورودی بود و داشت بهش نگاه میکرد و منم ازفاصله نزدیک به اونها و جلوی فیلمبردار نژاره گر بودم و در دلم غصه میخوردم که ببییین از لج من به دوستی اکتفا نکرد و داره باهاش ازدواج میکنه.ولی اونا متوجه حضور من نبودند .و دوربین هم منتظربود که واردمحوطه بشن تا فیلمبرداری شروع بشه .خواهش،میکنم تعبیرش رو برام بفرمایید .خواهش میکنم.باسپاس

    • تعبیر خواب

      باسلام
      این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و می تواند نشانی از ان باشد که در ناخوداگاهتان از دست دادن ایشان را به این صورت نشان داده اید و همیشه ان را در ذهن خود مرور می کنید که سبب شده است به اینصورت در خواب خود ببینید.
      سربلند و پیروز باشید

  9. اناهیتا

    سلام
    من خواب دیدم که یه دوربین عکاسی و فیلم برداری دارم و عکس هایی که میگیررو تو یه برگه چاپ میکنه
    عکس که میگرفتم چاپش نمیکرد یعنی در واقع چاپ کنش خراب شده بود و فیلم هم نمیگرفت.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این نوع خواب ها نمی توانند تعبیر دقیق داشته باشند اما ممکن است به این معنا باشد که شما در اینده ممکن است با حادثه ای روبه رو شوید که برای شما آنچنان سخت نیست اما باید آگاه باشید که خدای ناکرده سبب اذیت و آزار برای شما نشود.
      سربلند و پیروز باشید.

  10. Md

    سلام من خواب دیدم که یه ماشین عروسه و یه مرد فیلمبردار با دوربین فیلمبرداری داره از اون ماشینه جلوی آرایشگاه فیلم میگیره تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      همانگونه که در تعبیر خواب بالا هم خوانده اید این خواب برای شما ممکن است به این معنا باشد که شما دراینده ای نه چندان دور ممکن است واقعه ای و حادثه ای را مربوط به عروسی دیگری ببینید که برای شما نیست و به دیگران ارتباط دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  11. zahra banoo

    سلام من داشتم خوابی میدیم بعد پیش چند نفر بودم بعد نمیدونم درست یادم نیست خواهرم بود یا شخص دیگه یه دور بین عکاسی داد ب من گفتم برا خودم گفت اره مال تو بعد میخوام امتحانش کنم ازشون عکس بگیرم وقتی دوربین طرفشون میگیرم نگاه ب دوربین میکنم تصویر یه عروس دوماد میاد تو دوربین و وفتی میارمش پایین او تصویر نیست لطفا تعبیرشو ب من بگین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما ممکن است به این معنا باشد که دو شخص در ذهن شما برای یکدیگر وجود دارند که از نظر دیگران اینگونه نیست و ممکن است در اینده نزدیک این موضوع به واقعیت بپیوندد.
      سربلند و پیروز باشید.

  12. امیر حسین نوری

    سلام من دیشب خواب دیدن که دارن از خانه ما دیگران فیلم برداری میکنند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است به معنای حادثه ای در آینده برای شما باشد و از این رو حتما صدقه دهید که انشالله برای شما ختم به خیر شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  13. ….

    سلام اقای یاسین من خواب دیدم که مادرم یک دوربین و یک لنز برایم گرفته است من اون دوربین رو هرجا که میرفتم میبردم لنز رو هم اصلا از جعبه باز نکردم میخواستم ببینم تعبیر خاصی داره مورخ خواب من ۱۳۹۹/۱۲/۲۸

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند نشان از ان باشد که باید به رهنمودهایی که ایشان در مسیر شما می گذارند بسیار دقت کنید زیرا این خواب برای شما می تواند نشان از آن باشد که موقعیت هایی در زندگی برای شما پیش خواهد آمد که نیاز به تصمیم صحیح دارد که ایشان دور اندیشی لازم را به شما خواهند داد.
      سربلند و پیروز باشید.

  14. فاطمه

    من خواب دیدم که یه مرد جوان یه دانه دوربین عکاسی برای شوهرم آورد توخانه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس تعابیر خواب ممکن است نشان از موقعیتی سخت برای ایشان باشد که شما باید بسیار حمایت از ایشان را در خود تمرین کنید که در مواقع صحیح به ایشان کمک کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  15. پریسا

    سلام. من دختری ۱۳ ساله هستم.خواب دیدم دارم با یه دوربین فیلم ‌برداری مجهز از یه پسر نوجوان که داره تویه استدیو استعدادیابی خوانندگی میکنه ، فیلم میگیرم. تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می تواند به این تعبیر باشد که در اینده همچون شخصی برای شما موضوعی ایجاد خواهد کرد که باید بسیار نسبت به آن اگاه و دقیق باشید که خدای ناکرده سبب ناراحتی و پشیمانی شما نشود.
      سربلند و پیروز باشید.

  16. Moon

    سلام روز بخیر
    من امروز خواب دیدم که دوربین عکاسی مشکی دارم که با اون میخوایم با دختر پسر های فامیل عکس بگیریم که ب صورت سلفی هست. چنتایی از عکس ها خراب و تار شد و سعی داشتم عکس خوبی بگیرم در اون هنگام ب اونا گفتم که فقط ۵ عکس می تونیم بگیریم پس بیاید عکس های خوبی بگیریم و بعد مدتی دیدم ک دوربین در جایی افتاده و وقتی سوال کردم که چرا عکس نمیگیرند گفتند چون فقط چنتا باقی مونده ما با گوشی خودمون عکس میگیریم و من از این حرفشون ناراحت شدم و دوربینمو از رو زمین برداشتم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب ممکن است برای شما به این تعبیر باشد که در اینده موقعیت هایی را پیش رو خواهید داشت که نباید ان ها را تلف کنید و به شکلی با آن ها برخورد کنید که سبب از دست رفتن موقعیتی خیر برای شما باشد.
      سربلند و پیروز باشید.

  17. شاپور

    خواب دیدم خارج از ایران هستم و بعد از بک نماز دسته جمعی شبیه عید فطر، رفتم یه جایی که رقص هایی آیینی آفریقایی اجرا میشد و یه دوربین چوبی هیلی زیبا خریدم و باهاش از مراسم عکس گرفتم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب اصلیتی دیگر دارد که دوربین در خواب شما نشان از حفظ خوشایندی در ذهنتان است و بدانید که کلیت این خواب همان اشاره به نماز است که انشالله در تعبیر خواب نماز همیشه خیر آمده است.
      سربلند و پیروز باشید

  18. Negin

    سلام
    من خواب دیدم که یه دوربین عکاسی حرفه ای دارم و توی فصل پاییزه و خیلی منظره قشنگیه که نشون دهنده فصل پاییزه و از خواهر و مادرم و خودم عککس میگیرم و عکسای خیلی عالی میشن.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب دوربین عکاسی آمده است که می تواند نشان از آگاهی به اینده و دور اندیشی صحیح باشد که برای شما در این خواب نسبت به خانوادیتان است و این خواب ممکن است به این معنا باشد که شما در اینده برای ایشان دور اندیشی خواهید کرد که بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید.

  19. Sara

    سلام آقا یاسین،

    من باز خوابِ دوربینِ عکاسی‌ دیدم که باهاش داشتم از خودم و یه رنگین کمان تو دور دست، روی کوه‌های سر سبز عکس مینداختم.

    کمی‌ قبل ترش خواب دیدم، که برای کنفرانس جایی رفتیم، من برای رفتن به رستوران باید از یه جایی رد میشدم، در مسیرم یه عنکبوت زیبا بود، ازش میترسیدم، می‌خواستم بکشمش ولی‌ خودش رفت. وقتی‌ اومدم تار هاش رو خراب کنم تا راهم باز بشه، دیدم در دیگه اأعی اونجا هست، از اون در عبور کردم. در رستوران با مامان و خواهرم کمی‌ غذا خوردم، وقتی‌ اومدم بیرون، دو رنگین کمان خیلی‌ زیبا دیدم.

    هر دو بار با رنگین کمن‌ها عکس اندختسم. ممنون میشم تعبیرش رو بگین.

    ممنونم از شما.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما ممکن است به این تعبیر باشد که شما در اینده مسیری را پیش رو دارید که برای شما سخت است و ممکن است کسانی در مسیر شما باشند که صلاح شما را نخواهند اما باید دست از تلاش خود برندارید و بدانید که نشان از دور اندیشی در ذهن شما دارد که در خواب شما به شکل دوربین نشان داده شده است.
      سربلند و پیروز باشید.

  20. مهربانو

    سلام وقت بخیر
    من خواب دیدم دوربین عکاسی دارم و با اون عکاسی انجام میدم، سوژه های خوبی برای عکس پیدا میکردم اما زمان گرفتن عکس دکمه شاتر قفل میشد و اصلا نمیشد عکس بگیرم و در همان خواب میدیدم که به دنبال استادی هستم که مشکل رو حل کنم. استادی پیدا کردم و در خواب از اون می‌پرسیدم آیا ممکنه این نحوه استفاده من باعث این اتفاق شده باشه که اون استاد اول گفت ممکنه اما بعد گفت نه هیچ ربطی نداره

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب دوربین عکاسی آمده است که نشان بر این است که توانایی شما در حل مشکلات مقداری پایین است و باید اعتماد به نفستان را بالا ببرید که با مشکلاتتان راحت تر مقابله کنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  21. سینا

    سلام . من سه تا خواب دیدم که اینم بگم کلا خوابایی که میبینم یادم نمیمونه ولی این سه خواب تو این وضعیت سخت تو سه روز پشته هم یادم موند . اولین شب دیدم سوار هواپیما شدیم رفتیم یه جایه دیگه مسابقه دادیم و برگشتیم و وقتی رسیدم به شهرم تو اولین میدان لاشه هواپیمایه سقوط کرده دیدم یکم جلوتر لاشه اتوبوس تصادف کرده دیدیم که تو هیچکدوم هیچکس و ندیدم . چه زخمی چه سالم . یکم جلوتر دیدم درختا از شدت طوفان سرد همشون به یه سمتی خم شدن و اهالی میگفتم هرچند ماه یه بار این اتفاق میفته و احتمال داره چند وقت دیگه باز این طوفان بیاد و اخرش رفتیم تو یه بنگاهی که اهالیش تو خیابون میرقصیدن و منم مجبور به دست زدن میکردن . تو خواب شب دوم دیدم سوار قایقی شدم و رفتم به سمته دیگه دریاچه و پیده شدم و مشغول کارایه روزمره شدم که یهو کلید ماشینم شکست و من از قایقی که باید باهاش باید برمیگشتم همراه برادرم جا موندم و برادرم رفت و من و جا گذاشتن ناخواسته. فردا که رفتم سوار قایق بشم تو لنگرگاه یه خانومی دیدم با دستایه از ارنج سوخته که قایقش تصادف کرده بود و اتیش گرفته بود و وقتی اورده بودنش تو اسکله ، من و که دید بهم حمله کرد و از پشت دستاشو دوره گردم انداخت تا خفم کنه ولی با کمک کارکنایه اونجتپا من تونستم اون و از خودم جدا کنم . شب سوم دیدم تو هیایویه یه مسابقه فوتبال من میرفتم از یه مغازه خرید کنم و شدیدا تاکید داشتم که برام بهترین لنز دوربین عکاسی رو پیدا کنن که پیدا کردن و اوردن و در حین معامله بیدار شدم . این خوابا خیلی ذهنم و درگیر کرده خواهشا برام تعبیرش کنین . خواهشا

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خدمت شما همراه گرامی باید عرض کنم که هر کدام از خواب هایتان را باید در بخش مورد نظر خود ثبت بفرماید.
      تعبیر خواب اول شما نشان بر وجود این است که تغیراتی در زندگی شما اتفاق خواهد افتاد که به خیر و صلاحتان نیست و مقداری دچار مشکل و غم و اندوه خواهید شد و صدقه بدهید.
      در تعبیر خواب دوم سوار شدن به قایق تعبیر بر این است که شما در مسیری کاری ریسک خواهید کرد که با شکستی مواجهه خواهید شد و شکستن کلید باز نشان بر خوبی ندارد و به معنی این است که مسیر بر شما سخت خواهد شد و اینکه در این تغییر احساس ندامت و پشیمانی را در خوب سرکوب خواهید کرد و افرادی برای این که به شما روحیه شرایط زندگی بدهند شما را از لحاظ روانی کمک خواهند کرد و اما دوست عزیز این دو خواب شما با هم ارتباط دارد و اینکه نباید دست به رسیک و تغییر و تحولی بزرگ بزنید که بر شما نیک نیست.
      و در خواب دوربین داشتن نشان بر این است خوشبختی و عاقبت بخیری نصیبتان خواهد شد و اینکه اگر دوربین میخرید نشان بر این است زنی با اخلاق متزلزل به شما نزدیک خواهد شد. صدقه بدهید و از نشانه ها در خواب هایتان راهنمایی بگیرید. و خودتان را درگیر نکنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  22. Sara

    سلام آقای یاسین.

    دیشب یه خواب دیدم، که داشتم در سنتا مونیکا کالیفرنیا با یکی‌ از دوستان (خیلی‌ باهاش صمیمی‌ نیستم) قدم میزدم، و به خریدن یکی‌ از اپارتمانهای ساحلی اونجا فکر میکردم. به دوستم گفتم، و گفت اگه درامد ماهانه بالای ۷۰۰۰ دلار داری، میتونی‌ بخری. داشتم فکر می‌کردم، بخرم، یه آپارتمان رو. اقیانوس زیبا رو از بالای صخره‌ها میدیدیم. اومدم پائین، دو پرنده بسیار بسیار بسیار زیبا سبز براق زیبا، انگار با بالهاشون همدیگر و بغل کرده بودند دیدم. ازشون عکس گرفتم. کمی‌ بعد تر، در خانه فرزند خواهرم رو دیدم که با اینکه دو ماه بود، بسیار زییبا بود، با من حرف میزد، راه میرفت. ممنون میشم تعبیرش رو به من بگید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما نشان بر علایق شما نسبت به موضوعی است و یا اینکه رویای در سر دارید که می‌تواند به شکلی به آن بپردازید و هدف رویایتان را به واقعیت مبدل کنید و کودک در خواب نشان بر خبر خوب است.
      سربلند و پیروز باشید.

  23. ستاره

    من خواب ديدم كه رفتم جايي،لباس قشنگي هم پوشيده بودم،ديدم ناخوداگاه كسي دارد از من فيلم ميگيرد و تمام وقت آن دوربين فيلمبرداري از من عكس و فيلم ميگرفت و در آخر هم فيلمش جلوي همه نشون داده شد و فيلم من فوق العاده زيبا شده بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب می توااند به این شکل تعبیر شود که شما در اینده ی نه چندان دور نتیجه ی تلاشی در گذشته را در خواهید یافت و برای شما خیر است و هیچ مشکلی در این خواب برای شما وجود ندارد و بدانید که بسیار خوب است.
      سربلند و پیروز باشید

  24. Sara

    سلام، من خواب دیدم از منظرهِ زیبا، یک اقیانوس و یک دروازهٔ باز به اقیانوس عکس میگیرم. سر در دروازه پوشیده از شبنم‌های زیبای درخشان هست. ولدین همسر سابقم هم هستند. ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که امده است که به معنای برخورد شما با موقعیت ها است و در این خواب هم موقعیتی برای شما تشریح شده است که در ان اینده ای برای شما متصور شده است که میتوانید با موضوعی که احتمالا با ایشان مربوط است بهترین بازخورد را داشته باشید و این خواب برای شما خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

      • Sara

        Mamnoon!

  25. علی

    خواب دیدم در خانه ای که خانم و بچه ای با هم زندگی می‌کنند دوربین کوچکی جلو میز آرایش برای کنترلش کار گذاشتم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید عرض کنم که در تعایبر امده است که دوربین نمایانگر برخورد شما با مسائل است و این مسائل در اینجا به شیوه ای دیگر بیان شده است و از این رو باید بدانید که در اینده ی نه چندان دور برای شما موضوعی ممکن است پیش بیاید که در برخورد با ان کار اشتباهی میکنید و از همین رو باید بسیار نسبت به این موضوع اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  26. کهکشان

    در شفاخانه هستم با دوستم البته داکتر هستیم کلی کار میکنیم تعدادی از مریضان هم مرده اند و بو بد هم است در شفاخانه من میروم از شفاخانه و دوستم انجا میماند وقتی او بیرون می آید یک جای سرسبز میباشد آنجا دنبال من میگردد وقتی با من تماس میگیرد من میگویم که من وقت رفتم آمدم که یک دوربین عکاسی بخرم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      شما اگر شغلتان ان باشد که قسمت اول بی تعبیر است و اما اگر نه شما را موقعیتی پیش خواهد امد که برای دست یابی به هدفی که در راستای خیر رساندن به دیگران است تلاش بسیاری خواهید کرد و از این رو تعبیر دوربین هم در خواب به معنای تلاش شما برای برخورد با موقعیت هایی است که با ان مواجه خواهید شد و این خواب خوابی خیر برای شما است و بسیار خبر خوشی از اینده می دهد.
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید