تعبیر خواب اس ام اس (پیامک)

دیدن اس ام اس (پیامک) در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن اس ام اس (پیامک) در خواب چیست؟

اس ام اس دادن در خواب چه تعبیری دارد

ارسال یک پیام متنی در خواب نشان می ‌دهد که مشکلات زیادی در واقعیت به وجود خواهد آمد که زندگی خانوادگی و کاری شما را مختل خواهد کرد. یکی دیگر از تعابیر این خواب، دلالت بر این دارد که بحث و اختلاف بین شرکای تجاری باعث ایجاد مشکلات عمیق در محل کار خواهد شد.

از طرف دیگر، این خواب به شیوه ‌ای مثبت نیز تعبیر می ‌شود. دیدن پیغام‌ های متنی در خواب نشان دهنده تغییرات و ابداعات در زندگی کاری و زندگی خانوادگی هستند. این خواب می تواند خبر از تغییر محیط اجتماعی خود، به واسطه مهاجرت به یک کشور یا شهر جدید، نقل مکان به یک خانه جدید، یافتن شغل جدید و … داشته باشد.

چه کسی این پیامک را برای شما ارسال کرده و محتوای آن چیست؟ بسیار مهم است که خواب خود را به درستی تفسیر کنید و جزئیات را مدنظر قرار دهید. ممکن است این خواب نشانه نیاز به برقراری ارتباط با شخصی باشد که اس ام اس را برای شما ارسال کرده است.

دیدن پیام یا ارسال پیامک در خواب، ممکن است نمادی از ارتباط شما با شبکه در زندگی تجاری و اقتصادی باشد. این در حالی است که این خواب می تواند ذهن ناخودآگاه شما را به تصویر بکشد.

اگر در خواب می بینید که هر چه تلاش می کنید، نمی توانید پیام متنی را ارسال کنید، به این معنی است که برای بیان احساسات خود به روشی درست، دچار مشکل می شوید. شاید احساس کنید که اطرافیان شما قادر به درک شما نیستند.


خواب نوشتن (تایپ) پیام متنی

نوشتن پیام متنی در خواب نشانگر این است که راهی برای بیان خود پیدا خواهید کرد. اگر احساس می کنید در شرایطی دچار سوء تفاهم شده اید و اشتباه کرده اید، این خواب شما نشان می دهد که شما با یک ارتباط بهتر، آن مشکل را حل خواهید کرد.

اگر در حال نوشتن پیام متنی برای یک دوست یا شخصی هستید که قبلاً آن را می شناختید، این خواب می تواند نشانگر این باشد که در زندگی تجاری خود با آن شخص همکاری می کنید.

محتویات و کلماتی که درپیام متنی وجود دارند می توانند بر تفسیر رویا تاثیرگذار باشند. اگر تنها چیزی که از این خواب به یاد می آورید این است که در حال نوشتن یک پیام متنی بوده اید و آنچه را که نوشته‌ اید را به خاطر نداشته باشید، به طور کلی به این صورت تفسیر می ‌شود که راهی برای ارتباط درست با دیگران پیدا خواهید کرد.


دریافت یک اس ام اس یا پیام متنی

دریافت یک پیام متنی از کسی که شما نمی ‌شناسید، نشان می‌ دهد که با یک وضعیت ناشناخته مواجه خواهید شد و باید در آن وضعیت یک انتخاب انجام دهید. دریافت پیغام ‌های متنی از یک دوست، یکی از بستگان، یا کس دیگری که او را می شناسید، بیانگر این است که شما خوشحال خواهید شد.

اگر زمانی که در خواب یک پیامک تهدید آمیز خوانده باشید احساس راحتی بکنید، آن وقت خواب شما می ‌تواند نشانه صبر و شکیبایی شما باشد. شما فکر می‌ کنید که هیچ ‌کس نمی ‌تواند شما را تهدید کند و شما می ‌خواهید این موضوع را به همه اثبات کنید.


تعبیر خواب خواندن یک پیام متنی

اگر در حال خواندن پیامک در خواب هستید، بیانگر این است که بر مشکلات غلبه خواهید کرد. این خواب نشان می دهد، که شما تمام هشدارها و توصیه‌ هایی که در خواب دیده اید را در نظر خواهید گرفت و به راحتی از طریق این هشدارها از مشکلات عبور خواهید کرد.

از طرف دیگر، خواندن یک پیام متنی در خواب ممکن است سمبل این باشد که شما با زنی ازدواج خواهید کرد که برای خانواده تان اهمیت قائل است.


تفسیر روانشناختی نوشتن پیام متنی

این خواب نشان می ‌دهد که شما خیلی بخشنده هستید و همه افراد را دوست دارید. شما همیشه به ایده‌ های متفاوت احترام می ‌گذارید، و روشن فکر هستید. افرادی که این خواب را می ‌بینند معمولا از توانایی ‌های خود آگاه هستند و می دانند که از زندگی شان چه می خواهند.


تعبير خواب اس ام اس به روايت اچ میلر

 اگر در خواب تلگرافی به دستتان رسید، نشان دهنده آن است که اوقات خوشی را پیش رو دارید.


تعبير خواب اس ام اس به روايت آنلی بیتون

    اگر در خواب ببینید کسی برای شما پیغامی می فرستند، بیانگر اتفاقات خوشایند در زندگیتان است.

    اگر در خواب، شما برای کسی پیامی فرستادید، به این معنا است که برای مدتی دچار مشکل می شوید.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب موبایل | تعبیر خواب تلفن | تعبیر خواب باتری | تعبیر خواب لپ تاپ

    Photo by Markus Spiske on Unsplash

    ☺ تعبیر خواب «اس ام اس (پیامک)» برای من چیست؟

    اگر در خواب‌تان «اس ام اس (پیامک)» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

    ✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


    64 دیدگاه

    1. نیلی

      سلام من متاهل هستم. پسر همسایه مون دوران مجردیم خواستگارم بود. که ایشون هم الان متاهل هستن.
      اما 2سال هست ک خواب ایشون میبینم ک یا نامه میدن ، یا زنگ ویا پیام های عاشقانه میدن ومیگن ک من ازواج کردم ولی دلم و فکرم پیشه شماست.
      من ب ایشون فکری نمیکنم اما همیشه خوابشون مبینم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین.

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب به دورانی از ذهن شما می تواند بازگردد که حس از دست دادن چیزی را داشته اید که همان ازدواج با ایشان بوده است و از این رو ممکن است برای شما معنایی جز بازاوری خاطرات نداشته باشد.
        سربلند و پیروز باشید

    2. مرضیه

      من دوماهه کات کردم چند بار شده خواب میبینم ک رلم بهم پیام داده.دیروز صب دوباره خواب دیدم ک سه تا پیام داده بم و یکیش نوشته بود مردم ازدلتنگی.تعبیرش چیه؟

    3. مرضیه

      سلام من دوماهه ک‌ کات کردم چن بار شده خواب میبینم ک بهم پیام داده.حتی ی بارم خواب دیدم ک برای دوستم ی ویس عاشقانه فردستاده ک دلش برای من تنگ شده من ب دوستم گفتم خواب دیدی گفت ن واقعا بم پیام داده خواب چیه!امروز دوباره خواب دیدم بهم دوسه تا پیام داده و فقط یکی شو یادمه ک گفت مردم ازدلتنگی.تعبیر این خواب من چیه؟

    4. زهرا

      سلام
      من دیشب خواب عجیبی دیدم یکی از اشناهامون چند ماهی میشه ارتباطی باهاش ندارم بهم پیام داده و فقط نوشه بود سلام با یا ایموجی بوسه حالت خوشایندی داشتم تو خواب منم جوابشو دادم میشه بدونم تعبیرش چیه یکم فکرمو درگیر کرده

    5. mino

      سلام من خواب دیدم اکانت تلگرامم توسط دوست پسرم و ۹ نفر دیگه هک شده و همشون اومدن خودشونو توی چنل شخصی من که محتواش کاملا شخصیه و فقط دوستای نزدیکم اونو دارن ، ادمین شدن و یه نفرشون هم توی چنل یه پی ام کوتاه در حد یک جمله داد که درست یادم نیس بعد دوست پسرم از اینستا دایرکت میده که من بهت هشدار دادم حالا کافیه اینارو پخش کنم تا ملت بدونن در حال خرید و فروشی(منظورش به لحاظ جنسی بود)و البته یه سه چهار تا جمله دیگه هم بود که یادم نیس و توی خواب خیلی ترسیده بودم و داشتم سعی میکردم به مامانم بگم که تهدید شدم و بعد از خواب پریدم…ممنون میشم تعبیرش رو‌ بگید و اتفاقا قبلش هم دوست پسرم‌توی واقعیت باهام یه شوخی عجیب کرد درباره اینکه کل رابطمون تلافی اشتباه من توی دو سه سال پیش گذشتس و قراره امروز بره اکسش رو ببینه که خیلی ناراحت شدم و باعث شد اعتمادم فعلا کم بشه البته کلا شوخیاش همینجوره و حالا نمیدونم تاثیر اونه یا نه ، ممنون میشم کمک کنید من خیلی نگرانم و ذهنم درگیره

    6. زینب

      سلام یه آقا پسری هست تو شهر ما که از من خوشش میاد و خبر هم دادن چند وقت پیش که بیان خواستگاری اما ما گفتیم نه و کلا کنسل شد.دیشب خواب دیدم بهم پیام داده کجایی و منم داشتم جوابشو میدادم انگار که اصلا تو خواب برام عجیب نبود بهم پیام داده.چند روز پیش باز خواب مادرشو دیدم که اومده بود خواستگاریم تعبیرش چیه

      • تعبیر خواب

        با سلام
        در تعبیر این خواب باید بدانید که می تواند به این معنا باشد که شما در ذهن خود این فرصت از دست رفته را به عنوان موقعیتی در خواب دیده اید که ممکن است برای شما فراهم باشد.
        سربلند و پیروز باشید

    7. نسیم

      من خواب دیدم کسی که دوسش دارم و باهاش رابطه دارم برام پیام عاشقانه ای میفرسته تعبیرش چیست؟

      • تعبیر خواب

        با سلام
        می تواند نشان از ان باشد که شما همیشه در ذهن خود به ایشان فکر می کنید و از طرف دیگر هم می تواند نشان از ان باشد که رابطه ی شما پایدار خواهد ماند.
        سربلند و پیروز باشید

    8. فاطمه

      سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم مادر پسری که دوسش دارم بهم پیام دادن متن پیام دقیق یادم نیس ولی گفته بودن تو و پسرم ازدواج نمیکنی دست از سرش بردار
      تو واقیعتم همینه مادرش نمیزاره ما ازدواج کنیم میشه نعبیر کنید ممنون

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب تعبیری ندارد و به علت اتفاقاتی که در واقعیت برای شما پیش امده است این خواب را دیده اید و از این رو از بابت آن نگران نباشید.
        سربلند و پیروز باشید

    9. میم

      سلام من ی خواب دیدم ک دوستم بھم پیام دادہ ازم درخواست پول میکنہ من بھش میگم 400 تومن داشتم ک خرج کردم پول ندارم
      تعبیرش چیہ؟

      • تعبیر خواب

        با سلام
        اگر در واقعیت کسی از شما چیزی خواسته است که دارای تعبیر نیست و اگر نه می تواند نشانی از ان باشد که شما در اینده مقروض خواهید شد.
        سربلند و پیروز باشید

    10. پریا

      سلام. من دیشب خواب دیدم که همکلاسیم که من تلاش دارم باهاش صمیمی بشم بهم پیام داده و پیاماش طولانیه…درصورتی که توی واقعیت پیاماش یک خطی یا تک کلمه ایه یا اصلا جواب نمیده…توی خواب احساس کردم که نگرانه و درگیر یه چیزیه من میخواستم بهش پیام بدم که بیدار شدم. تعبیرش چی میتونه باشه؟

      • تعبیر خواب

        با سلام
        در تعبیر این خواب باید بدانید که برای شما بیانگر عقده ای در واقعیت است که به این صورت نمایش داده شده است و از ان خبر می دهد که شما میلی دارید که این چنین پیام هایی که در خواب دیده اید به واقعیت بپیوندد و از این رو نگران این خواب نباشید.
        سربلند و پیروز باشید

    11. پری

      با سلام
      من خواب پارتنرم که باهاش یه ساله کات کردم دیدم ولی تو طول این یه سال اون چندین بار برگشت و به من زنگ زد و پیام داد اما من چون میدونستم که اون نامزد کرده جوابشو ندادم من حتی دیگه بهش فکرم نمیکنم ولی نمیدونم چرا گاهی اوقات میاد به خوابم من به کل فراموش داشتم میکردم که دوباره خوابشو دیدم که من تو خواب دلم براش تنگ شده بود و بهش پیام دادم سلام خوبی و اونم جوابمو داد و گفت پریسا تویی منم گفتم آره بعد یه شعر عاشقانه برام فرستاد و فورا بهم زنگ زد و دقیقا چیزی به زبون نیاورد ولی احساسش تو خوابم این بود که پشیمونه ،آیا خواب من تعبیری هم داره آیا احساسش راست هست؟

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب می تواند علتی در واقعیت شما داشته باشد و ان هم اصرار ایشان برای برقراری دوباره رابطه است که سبب شده است شما چنین خوابی را ببینید و از این رو نگران این خواب نباشید.
        سربلند و پیروز باشید

    12. Nazi

      سلام ، من دو سه شب متوالی خواب میبینم که یکی از رفیقام که باهاش کاتیم میخاد یک چیزی بگه به. من ولی امشب خواب دیدم ی پیامی داده توی یک پیام‌رسان که تا وقتی خواستم بازش کنم بیدار شدم

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب دارای تعبیر نیست و می تواند نشانی از ان باشد که شما در ذهن خود این که دوست داشته اید ایشان دوباره با شما در ارتباط باشند را در خواب به این صورت دیده اید و از این رو دارای تعبیر نیست.
        سربلند و پیروز باشید

    13. رها

      سلام خسته نباشید
      من چندین بار خواب دیدم کسی که دوسش داشتم و بهم پیام میده و خیلیی صمیمی باهم صحبت میکنیم
      چون چندین بار این خواب رو دیدم میخواستم تعبیرشو بدونم
      ممنونم

    14. ناشناس

      سلام
      حدودایک ماهی میشه که باپارتنرم کات کردیم بااینکه هموخیلی دوس داشتیم یهونفهمیدم چی شدکه ب اخرخط رسیدیم بعداون‌دوبارخواب دیدم که توواتساپ پیم داده بهم اولین بارپیم داده بودکه پشیمونه دومین بارخواب دیدم که ویس داده ولی من ویسشوبازنکردم گفتم بزاربه اندازه روزایی ک نبوده بگذره بعدسین کنم که یهوازخواب پریدم تعبیرش چیه

      • تعبیر خواب

        با سلام
        در تعبیر این خواب بدانید که می تواندبه این معنا باشد که شما فقط چون ایشان را از دست داده اید در خواب به این صورت دیده اید و این خواب برای شما تعبیری ندارد و حسرت از دست دادن ایشان باعث دیدن این خواب شده است.
        سربلند و پیروز باشید

    15. Z,A

      من از کسی ک دوسش دارم دو روزه ک بیخبرم خودش گفته ک بهش پیام ندم یا زنگ نزنم بعد مادر من هم با وصلتمون مخالفه خواب دیدم ک به مادرم پیام داده و گفته ک منو دختر تو همدیگه رو میخوایم اگه ندی کاری نداریم جز الفرار

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این نوع خواب ها بر دو حالت استوارند. یا عینا به این صورت دیده شوند و یا اینکه هیچ تعبیری ندارند و از حسرت های عمیق ناخوداگاه بیننده ی خواب خبر دهند.
        سربلند و پیروز باشید

    16. Violet

      سلام من دیشب خواب دیدم که کسی که قبلا دوسش داشتم و خیلی صمیمی بودیم بهم زنگ زده (خب ما خیلی صمیمی بودیم بعد اون به خاطر یه سری ادم جدید که اومد تو زندگی تغییر کرد و رفته رفته دیگه حرف نزدیم) بعد خواب دیدم بهم زنگ زده و من تعجب کردم و جوابشوندادم بعد با خودم فکر کردم انگار یه چیزی تو ذهنم میگفت زنگ بزن حرف بزن باهاش حدودا هشت دقیقه بعد بهش زنگ زدم و خیلی سرسنگین حرف زدم اولش گفتم کاری داشتی زنگ زدی و بعد احوال پرسی کرد و وسطای صحبتمون فهمیدم به خاطر من زنگ نزده و انگار یه کاری داشته اما وقتی تموم شد و خواستم قطع کنم گوشیو گفت تو که دیگه به من پیام نمیدی پس این دوباره شد اخرین حرفمون به نظرتون چیکار کنم؟پیام بدم؟اما من مقصر نیستم اون خودش با کاراش کاری کرد من برم

      • تعبیر خواب

        با سلام
        پیام دادن در خواب های ما بسته به شخصی که پیام دهد تعبیر متفاوتی دارد و می تواند نشان از ان باشد که رابطه ای بین بیننده و شخصی که در خواب بوده است شکل خواهد گرفت.
        سربلندو پیروز باشید

    17. ماری

      سلام
      خواب دیدم دوست صمیمی من برام نوشته تو تنها کسی هستی که بهش اعتماد دارم و اخرش لقبم رو نوشته بود و ایموجی قلب گذاشته بود

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب اگر هم اکنون با هم در ارتباطید و مشکلی هم وجود ندارد نشان از زیاد شدن این موضوع در اینده است و رابطه ای خیر برای شما ممکن است نشان دهد، اما اگر این طور نیست تعبیری ندارد.
        سربلند و پیروز باشید

    18. حسن

      سلام خسته نباشید
      من خواب دیدم تو واتساپ سه تا پیام به نامزدم دادم اما هیچکدوم از اونا سین نخورده و من ناراحت شدم

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب می تواند دارایی تعبیر نباشد ونشان از ترس شما برای از دست دادن ایشان باشد و از این جهت از بابت آن نگران نباشید.
        سربلند و پیروز باشید

    19. ناشناس

      من خواب دیدم دارم با دوستم چت میکنم و وسط این چت اون میره و من گفتم حیف که رف من اومدم اون رفت

      • تعبیر خواب

        با سلام
        این خواب برای شما ممکن است به این معنا باشد که در اینده ایشان را از خود دور ببینید و به همین دلیل در خواب خود به این صورت دیده اید و می تواند به همین معنا باشد و از این رو از بابت دیدن این خواب می توانید نگرانی نداشته باشید.
        سربلند و پیروز باشید

    20. Faezeh

      سلام خسته نباشید من خواب دیدم از طریق واتساپ مادر کسی که دوستش دارم به دوست من پیام داده من تونستم پیام ایشون رو بخونم و پیام ایشون تهدید امیز بود و من هیچ احساسی نداشتم فقط به این فکر می کردم که چرا به دوست من پیام داده.

      • تعبیر خواب

        با سلام
        ممکن است نشان از ارتباط باشد که ایشان در اینده به احتمالی با کسی از نزدیکان شما بگیرد و عصبانی بودن در خواب می تواند خیر باشد.
        سربلند و پیروز باشید

    21. اسما

      سلام
      من خواب دیدم عشق سابقم که الان ازپواج کرده به من پیام داده گفته من همیشه عاشت بودم و همیشه دوستت دارم فکر نکن همه چیز به میل من بوده هیچوقت فراموشت نمیکنم گوشیمدست خانممه هیچوقت پیام نده خودم هرچندمدت پیام میدم مراقب خودت باش
      بعد چندین تصویر و فیلمی که مشخص نبود چه محتوایی هستن ولی تو ذهن خودم میدونستم فیلم های مستحجنی بودن برام ارسال کرد گفت چون تنهایی گفتم اینارو بفرستم
      ممنون میشم تعبیر کنید

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب ها که اشاره به روابط قبلی شما دارد دارای تعبیر نیست و فقط در ناخوداگاه شما خاطراتی از گذشته را نمایان می کند.
        سربلند و پیروز باشید

    22. Mahdis

      سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگوار

      بنده دختری هستم ۱۶ ساله که دیشب در خواب دیدم که یکی از پسر دایی هایم که بیست و خورده ای سالشه بهم پیام داده البته پیامک نبود در یکی از پیامرسان ها پیام داده بود و من خیلی تعجب کردم البته در عین حال خوشحال هم شده بودم تعجبم به خاطر این بود که در واقعیت در فضای مجازی با هم در ارتباط نیستیم و من تعجب کرده بودم که شماره من رو از کجا آورده و بهم پیام داده ولی پیامی که داده بود پیام خوبی بود چون من در خواب خیلی خوشحال بودم و شروع کردم به جواب دادن پیامش میخواستم بدونم تعبیر این خواب چیست و نشانه علاقه داشتن این فرد به من هست یا خیر؟ و اینکه من اصلا بهش فکر نمیکردم ولی نمیدونم چرا همچین خوابی دیدم ممنون میشم پاسخ بدین

      • یاسین صداقت

        با سلام
        در تعبیر خواب پیام دادن دیگران به ما امده است که ممکن است به معنای آن باشد که از ایشان به شما خیری رسد که انشالله خیر است.
        سربلند و پیروز باشید

    23. مهشید

      من خواب دیدم ک تو تلگرام دارم با ی شخص معروف پیام میدم و اونم داره جوابمو میده من خیلی استرس داشتم ولی ایشون با خون سردی جوابمو داد و ی جورایی انگار ازم عکس خواستن و ابراز علاقه کردن ک خوش شون اومده ازم ک کسی ک خیلی دوسش دارم و کراشمه تو خواب بهم ابراز علاقه کردن و من تو خواب خیلی خوشحال بودم و باید بگم یکی از دوستای قدیمیم هم با اون شخص معروف در تلگرام صحبت میکرد ولی پیشنهادی ک ب من دادن رو ب ایشون ندادند

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و زاده ی ناخوداگاه شماست و به این صورت می تواند توجیه شود که ناخوداگاه شما در تلاش است تا ارزوهایتان را در خواب واقعی نشان دهد.
        سربلند و پیروز باشید.

    24. ح

      سلام
      من دیشب بعد اذان صبح خواب دیدم که یه پیام اومد تو گوشیم نگاه کردم دیدم شماره یکی از پسرهای فامیل هست که قبلا خاستگاریم اومده بود و تو متن اینو نوشته بود
      سلام خوبی کجایی خونتون هستی؟؟
      تعبیرش چی میشه

      • یاسین صداقت

        با سلام
        براساس تعبیر خواب می تواند به این معنا باشد که شما بر مشکلی که مربوط به این موضوع است غلبه خواهید کرد که این خواب برای شما بسیار خیر خواهد بود.
        سربلند و پیروز باشید

    25. غزل

      سلام
      دوستم خواب دیده من با کسی که تقریبا یه ماهه کات کردم دارم چت میکنم و بهش میگم برگرده ولی اون پیشنهادمو رد میکنه ولی بازم خیلی اسرار میکنم ولی بازم اون همون جور خیلی مغروره و رد میکنه آخر سر دوستم گوشی رو ازم میگیره و بهش میگه برگرده ولی هیچی به هیچی
      میشه بگید تعبیرش چیه

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و بیشتر می تواند به این معنا باشد که ایشان نگران شما هستند و این خواب را به این علت دیده اند پس از این بابت نگران نباشید و به مسیر صحیح خود ادامه دهید.
        سربلند و پیروز باشید.

    26. پریا

      سلام
      من درخواب دیدم که کسی ک باهاش بیست روز کات کردم اولاش باهم رل بودیم بهم پیم داده بود اما من هرچی سعی میکردم پیامو باز کنم و بخونم پیام باز میشد ولی نمیفهمیدم چی نوشته خوانا نبود اصلا
      خاهشا جواب بدین چون خیلی درگیرم کرده این خواب منو

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب می تواند به این معنا باشد که ارتباط شما با ایشان ارتباط صحیحی نبوده است و درک مشترکی از یکدیگر نداشته اید.
        تعبیر خواب پیام می تواند در حالت کلی نشانگر فهم و رساندن حرف خود به دیگران باشد.
        سربلند و پیروز باشید

    27. Yekta

      سلام..خواب دیدم کراشم واسم پیامای عاشقانه میفرسته(در صورتی که نمیدونه دوسش دارم و خودمم نمیدونم حسش نسبت بمن چیه)و منم موندم چی بگم تا اینکه بیرون همو میبینم ولی از خواب پریدم بالا

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب دارای تعبیر نیست و نشان گر ارزوهای درونی ناخوداگاه شماست و از این رو این خواب را برای تعبیر معتبر ندانید.
        سربلند و پیروز باشید

    28. Gop

      خواب دیدم تو سن کم ازدواج کردم با پسری که نمیشناختم اما خیلی خوشحال بودم
      دیشبم دوستم خواب دید تو سن کم عروسی کردم و داره باهام میرقصه تعبیرش چیه؟؟؟؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        اگر در خواب مراسم خود را دیده اید واین اتفاق رخ داده است برای شما خیر نیست و حتما صدقه دهید اما اگر این حالت برای شما پیش نیامده است مشکلی نداردو از بابت آن نگران نباشید.
        سربلند و پیروز باشید

    29. داوود

      سلام
      من امروز خواب دیدم یه شخص معروف ک به تازگی فوت کرده به من پیام داده و گفته ازت توقع نداشتم اینکارو در حق من انجام بدی و منم ناراحت درحال نوشتن برا عذرخواهی بودم از خواب پریدم
      واقعا گیجم کرده فکرم درگیره ک تعبیرش چی میتونه باشه

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب می توااند اشاره ای به اسم ایشان و یا شغل ایشان باشد که در نزدیکی شما تلاشی در حال صورت گرفتن است که باید نسبت به آن اگاه باشید وبدانید که تلاش خود را با دقت بیشتری ادامه دهید که ممکمم مسیری اشتباه را در پیش گرفته اید.
        سربلند و پیروز باشید.

    30. amin

      با سلام من در خواب دیدم که در خیابانی شلوغ ایستاده ام و میگویند آنطرف خیابان دعوا شده است در همین حین پیامی که از طرف دختر مورد علاقم دریافت میکنم که الان چندین روزه از هم جدا شدیم و متن پیامک یه کلمه ای بود ( مرسی ) بعد از اینکه از آن خیابان دور شدم متوجه شدم میگفتن اصلا دعوایی نبوده یا ختم به خیر شده

      • یاسین صداقت

        با سلام
        دیدن دعوا در خواب به معنای رسیدن لطفی به شما از طرف دیگران است و این خواب می تواند برای شما خیر باشد و باید بدانید که تعبیر آن به این صورت هم می تواند باشد که شما کار صحیحی را در چند وقت گذشته انجام داده اید که پاداش آن را در اینده دریافت خواهید کرد.
        سربلند و پیروز باشید.

    31. shishi

      سلام من دوشب متوالی خواب دیدم کسی که دوساله باهاش کات کردم وازش هیچ خبری ندارم برام پیامک تهدید امیز توتلگرام میفرسته اما من جواب نمیدم فقط استرس میگیرم توخواب

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و اشاره ای به ناخوداگاه شماست که در این هنوز خاطراتی از گذشته باقی مانده است و ترس های شما در واقعیت هم در این نوع خواب ها دخیل است.
        سربلند و پیروز باشید

    32. sahar

      سلام من خواب دیدم که یکی ازاقوام دورمون که باهاش هیچ ارتباطی نداریم وفعلا ازدواج هم کرده به من ازطریق واتساپ پیامی داده که مربوط به درس بودتعبیراین خواب چیه؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب برای شما به این معنا می تواند باشد که شما مشکلی در زندگیتان اگر پیدا کنید به سادگی بر آن چیره خواهید شد و اینکه شخص خاصی را در خواب دیده اید لزوما به معنای حضور ایشان در واقعیت نیست.
        سربلند و پیروز باشید

    33. .

      سلام بنده خواب دیدم که در نزدیکی خانه مادربزرگم پسر عمویم همراه با نامزدش در ماشین بودند و من جلو رفتم و سلام کردم و بعد به خانه مادر بزرگم رفتیم.بعد پسر عمویم به گوشی من پیام داد و گفت که از بین همکلاسی هایم یک دختر خوب را معرفی کن و حرف های دیگری هم در پیامش نوشته بود که یادم نیست.بعد از آن هم به عمراه عمو و زن عمویم مدام به من زنگ میزدند که یک دختر خوب معرفی کنم و تاکید داشتند که اخلاقش مثل من باشد.تعبیرش چیست؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        این خواب ممکن است به این تعبیر باشد که ایشان در اینده ای نزدیک از شما چیزی بخواهند که اصلا به صلاح نیست و باید از آن امتناع کنید.
        سربلند و پیروز باشید

    34. پریسا

      خواب دیدم دارم با یکی از فامیل دورمون ک زن داره بچه داره پیامک میفرستیم بهم ک اون مرد برای من پیامک عاشقانه میفرستاد و به من میگف چرا تحویلم نمیگری انگاری من رابط رو قطع کردم و پیام فرستادم دیگ کاری بهم نواشته باش مرده گف تو ک مهربون بودی چرا اینجوری میکنی ؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        دیدن این خواب بر دو وجه است. یا انکه شمااز این موضوع در واقعیت ترس دارید و یا اینکه بیانگر اتفاقات خوش در زندگی شما خواهد بود.
        سربلند و پیروز باشید

    35. زهرا

      من خواب دیدم که عشقم که ۱۵ روزه ازش جدا شدم بهم پیام داده و میخواد دوباره برگرده به رابطه قبلیمون و میخواد همه چیو درست کنه،،من ۳ شبه پشته سره هم این خوابو میبینم،،تعبیرش چیه؟؟

    نظر خود را بیان کنید