راه های دوست داشتنی شدن

12 صفت شخصیتی فوق العاده محبوب

راز های دوست داشتنی بودن

ممکن است شما گه گاه این جمله را شنیده باشید که چیزی در درون او وجود دارد که مرا به سویش جذب نموده است، خوب در واقع نمی توان جمله ای کامل تر از این را برای توصیف محبوب ترین صفات شخصیتی افراد به کار برد. بنابراین در قسمت زیر ما به معرفی برخی از این صفات شخصیتی خواهیم پرداخت.


  1. صداقت

داشتن یک فرد قابل اعتماد در رابطه بسیار مهم است. این را بدانید که همیشه، صداقت بهترین سیاست است، پس سعی کنید این گونه باشید.


  1. وفاداری

هنگامی که عشاق به یکدیگر وفادار باشند هیچ چیز نمی تواند آن ها را از یکدیگر جدا کند و این درست همان چیزی است که برای تداوم یک رابطه بدان نیاز دارید.


  1. اعتماد

اعتماد پایه و اساس یک رابطه خوب را تشکیل می دهد. همان طور که طول عمر یک رابطه بیشتر می شود، این اعتماد نیز باید همانند یک نهال رشد کند و محکم تر شود تا دو نفر بتوانند پایه های رابطه ی خود را قوی تر سازند.


  1. احترام

آرتا فرانکلین می گوید هیچ چیز بهتر از احترام نیست. هنگامی که احترام متقابل بین دو نفر وجود دارد، رابطه ی بین آن ها به رابطه ی زیبایی مبدل خواهد شد که قابلیت رشد و بارور شدن را داراست.


  1. فروتن بودن

هیچ کس یک انسان خود پسند و مغرور را دوست ندارد. فروتن بودن در یک رابطه و مغرور نبودن، سبب می شود که رابطه بیش از پیش گرم تر و دلپذیرتر شود.


  1. مهربانی

مهربانی می تواند بهترین تاکتیک جهت تداوم روابطمان باشد. هنگامی که شما با شخصی به مهربانی رفتار می کنید او هم بران خواهد شد که پاسخ شما را با مهربانی جبران نماید.


  1. مثل یک انسان بالغ رفتار کنید

در حالی که رفتار کردن مانند کودکان و نوجوانان با شریک زندگیتان ممکن است گاهی اوقات بامزه و سرگرم کننده باشد اما بهتر است این را بدانید که هر چیزی زمان و مکان خاص خود را دارد.


  1. صبر

داشتن رفتاری آرام و صبورانه مانع از به وجود آمدن کشمکش ها و مجادله های مداوم بر سر هیچ و پوچ خواهد شد و رابطه ی شما را مستحکم تر خواهد کرد.


  1. مسئولیت پذیری

اگر کسی بتواند مسئولیت های خود را تقبل کند قطعا باعث به وجود آمدن اعتماد بیشتری در فرد طرف مقابل شده و باعث می شود که او احساس آرامش کند.


  1. دوست داشتنی بودن

قلب خود را به سوی دیگران بگشایید و اجازه دهید شما را دوست داشته باشند، به خصوص زمانی که می بینید فردی واقعا شما را دوست دارد با دوست داشتن متقابل این احساس را در او قوی تر کنید.


  1. با نشاط بودن

ناراحت بودن و مدام دلشوره داشتن در یک رابطه یک امر نرمال است بنابراین پیدا کردن کسی که بتواند شوخی کند و با نشاط باشد می تواند راه حل خوبی باشد.


  1. معقول و منطقی بودن

منطقی بودن در کنار عاشق بودن ممکن است متضاد هم به نظر برسند اما در واقع این دو ویژگی مکمل هم هستند و می توانند به رابطه و زندگی شما حسی ابدی ببخشند.


به همین سادگی میتوانید به یک فرد دوست داشتنی و قابل اعتماد تبدیل شوید.


2 دیدگاه

  1. maryam

    سایت بسیار زیبا و مفیدی داشتید…لینک شدید خوشحال میشم تبادل لینک کنید

    • محسن

      ممنون دوست عزیز.
      متاسفانه امکانی برای تبادل لینک نداریم اما از لطف شما سپاسگذاریم.
      موفق باشید

نظر خود را بیان کنید